Eten & Zo in Zwolle

• Aan de snelweg

1517219734 80
1519129206 76
1542042866 66

1. Wil je met elkaar een feestje vieren en probeer je bij eten en zo een extra ruimte te regelen. Moeten we een extra toeslag betalen omdat we die extra ruimte nodig hebben voor mij en mijn vader die in een electrische rolstoel zit omdat hij zijn beide benen mist en we hebben beide last van overprikkeling en wat extra rust. De meneer die we aan de telefoon hadden had geen enkele begrip voor de situatie en kennis van het ziektebeeld. Met andere woorden omdat zowel mijn vader als ik ziek zijn zijn moeten we extra betalen. Dit voelt voor mij dat we niet welkom en lastig zijn. Jammer dat er zo met de gehandicapte mede mens omgegaan moet worden.

2. Heerlijk gegeten. Veel keus, voor ieder wat wils.

3. Met het voetbalteam, gemiddelde leeftijd 27, gereserveerd.

Kom je aan, word je in een apart ‘hok’ gezet met zijn allen. In totaal 20m, er past dus net een tafel en stoel voor iedereen in. Dit hok was apart van de andere gasten. Je wordt dus in een soort isoleerkamer geplaatst.

Als kers op de taart zat ook de spoelkeuken vast aan dit hok, er loopt dus ook constant personeel in en uit, wat de sfeer nog verder verstoord.

Het eten was goed, het personeel vriendelijk en adequaat.

Eindoordeel: als je de gevangenis gewend bent kun je hier prima reserveren. Maar: mocht je toch wat anders verwachten voor €40pp reserveer hier dan zeker niet.

4. Kwaliteit van het eten is prima, maar de ambiance is slecht. Dit lijkt meer een grote bedrijfskantine.

5. Groot, goed, veel keus, druk maar een leuke en gezellige avond gehad.

6. Om 17.00 Uur gestart het eten was lauw tot koud, wellicht overblijfselen van gisteren, was een deceptie zonde van het geld.

7. Diana zuidhof

We zijn daar vaste klant. En zoals altijd wéér overheerlijk gegeten. Ze mogen wel een klantenkaart uitgeven. Extra korting. Ik ga nl donderdag weer.

8. Conny Fikse

Het was super druk, maar aan je tafel merkte je dat niet. Goed ingedeeld. Ontzettend veel keus qua eten, echt voor ieder wel wat wils en wat ik gehad heb was ook echt lekker! Zeker een aanrader.

9. Ina Neplenbroek

Het was er goed om te eten je werd er goed ontvangen alles was perfect voor mekaar.

10. Annet Visser

Gisteren voor het eerst geweest, maar we gaan er zeker vaker naar toe. Dat moet ook wel, want er is zoveel aanbod, dat je niet alles op 1 avond kan proeven! Het was voor ons het wouw effect! Alles was goed overzichtelijk met de open keukens, en de ruime opzet! En bovendien was het nog lekker ook! Echt een aanrader!

11. P de Jong

Bij dit restaurant moet je eerst alles betalen voordat je iets krijgt.
    De sfeer is redelijk, behoorlijk onpersoonlijk maar wel vriendelijk.
    Het eten in de bakken is zozo. Het vers gemaakte eten is goed!
    Veel keus in eten en drinken.
    De opzet van de zalen is ruim, genoeg ruimte om aan je tafel privacy te ervaren.

12. Eerste keer uit eten bij eten&zo alles was prima verzorgd, rondleiding gehad waar we alles konden vinden. Het eten was prima, keuze meer dan genoeg. Voor herhaling vatbaar.

13. Met 10 personen wilden we gaan eten, in augustus al gereserveerd. Bij aankomst al een dikke rij voor de ingang, waarbij de gedachte om rechtsomkeert te gaan al even door ons heen ging. Bij binnenkomst moesten we eerst betalen, daarna werden we naar onze tafel gebracht. Ipv een tafel voor 10, kregen we twee tafels van 6+4 toegewezen. Niet erg gezellig, zeker niet onze bedoeling en ook niet erg passend bij het feit dat je ver van te voren reserveert voor 10 man. Het idee van de groep naast ons die in dezelfde situatie zat om de tafels te verschuiven, werd afgewezen. Voor ons was de maat vol, geld terug en nooit meer hier heen!!

14. Zeer slecht helaas.

We kwamen hier dagelijks.
    Kinderen werden altijd heerlijk vermaakt.
    Ze mochten daar ook altijd iets lekkers eten.

Nou mogen ze daar niet meer eten ook wel begrijpelijk.
    Nu is het ineens leeftijd verbonden om daar te spelen.
    En ook moeten we meer geld betalen bij entree betalen hun rekenen meer levens jaren dan dat het werkelijk is maar ze vertikken het om hun fout toe te geven helaas.

15. JacquesZwolle

Ordinaire vreetschuur. Heel veel gerechten hebben te weinig zout. Andere juist weer veel te veel. De bediening is vriendelijk. De koks kunnen daar nog veel van leren.
    Overal waar het eten bereid werd stond een lange wachtrij. En als je dan na lang wachten eindelijk je stukje vlees op een bordje kreeg bleek het nog lang niet gaar te zijn.
    Dus veel betaald voor weinig kwaliteit.

1,7
  16. Gisteravond voor de derde keer geweest, dit keer met vrienden, het was wederom geweldig om weer bij Eten & Zo in Zwolle te zijn. Komen zeker terug, want we hebben genoten van verschillende heerlijke dingen. TOP ga zo door. Janny & Dick, Alfred & Reina.

Eén vorige recensie
  17. johanna

Gezellig uit eten geweest met een groep mensen. De sfeer moet je zelf maken.
    Het eten was prima, vis werd iets te vet gebkken. Er was genoeg. Toch hebbik altijd wel eeen beetje moeite met de hoeveelheid eten wat overblijft en je eet altijd teveel. Het blijft een vreetschuurconcept maar dat is bij al de wokrestautants zo.

18. Lekker eten maar heel onbeschoft dat je bestek een half uur voor het einde van de tijd wordt weggehaald omdat men zich aan het schema moet houden. Zeer ongastvrij.

19. Positief begonnen.
    Wat vers gemaakt wordt is goed en lekker.
    Veel wat al vooraf gemaakt is, dat is rouw, taai, koud.
    Patat was slap en vet, lasagne was veel te zout en koud. Mihoen was taai. Kip was zout en taai.

En overall was het eten erg zout.

Al met al vind ik de prijs niet passen bij de kwaliteit.

20. Uitgebreide keus van eten van een hoge kwaliteit.
    Medewerkers erg netjes.
    Vind het wel een soort van grote kantine niet erg gezellig mis de hoekjes je zit boven op elkaar.
    Medewerker kon alle tafels en stoelen met 1 hetzelfde rood doekje schoonmaken zonder te spoelen of te vouwen.

21. Eten beetje koud geen gezelligheid goed te doen als men uitgehongerd is gelijk aanvallen

22. Inmiddels met het gezin diverse wereldrestaurants bezocht maar Eten en Zo was vervolgens een redelijke afknapper.
    Allereerst een volstrekt ontoereikend aantal staande kapstokken waarna je in een
    ongezellige ruimte komt waar in een soort fel verlichte 'winkelstraat' de diverse buffetten/ eetcorners in een lange rij staan opgesteld. Het personeel is daar verre van vriendelijke en staat verveeld voor zich uit te kijken. Daar waar het vlees bereid moet worden staan lange rijen en is er weinig enthousiasme van de koks te bespeuren.
    Vervolgens de keuze uit 3, donkere ruimtes waar gasten dicht op elkaar zitten en weinig creativiteit is gebruikt voor de inrichting.
    Positieve uitzondering bij in het geheel is de speelkamer met 1 of 2 medewerkers die enthousiast toezicht houden.
    TIP: let bij het betalen op of men het juiste aantal personen in rekening brengt. Bij ons werd er (per ongeluk) 1 persoon extra gerekend. Na gereclameerd te hebben kregen we het geld terug.

23. Anja Kappert

Voor de eerste keer hier uit eten. Vlak voor de kerstdagen. Het was er lekker druk. Kregen uitleg over hoe het systeem werkte. Borden en glazen werden tijdig opgehaald.
    Veel keuze ...... daarom niet alles kunnen proeven. We hebben lekker met ons gezin gegeten.

24. Thea Kruizenga

Ruime keus. Lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar. Het is groot maar door de afscheidingen valt het niet erg op.

25. Het vlees was taai de steak en de lamskotelet (erg rauw)
    De kok was onfatsoenlijk, er kon geen alsjeblieft vanaf erg lomp

1,1
  26. Ruim, maar door afscheidingen toch redelijk knus, geen eetloods.
    Eten prima, veel keus.
    Vriendelijk personeel.

27. F van den Elst

2 X geweest met partner en met 39 collega 's met ook bowlen, zeer geslaagd.
    Genoeg keuze en vooral warm/heet eten.

28. Super leuke tent, goed eten, ruime keus!! En vriendelijk personeel. Kom hier zeker een keer terug.

29. Het eten is heerlijk het gevoel van een “vreetschuur” had ik niet, de keus is groot, de cappuccino was lekker, wat ik wel jammer vond was dat er geen kapstokken zijn, je jas moet over je stoel gehangen worden, niet echt fijn.

30. Lekker gegeten! Ruime keuze aan eten en was ook hygiënisch. Fijn dat er open keukens waren. Tafels zaten wel erg dicht op elkaar. Voor herhaling vatbaar.

31. Heerlijk gegeten! Wel massaal, maar door verschillende zalen te overzien. Het eten was heerlijk.

32. Rekelhof

33. Het eten is op zich prima (al kan het veel beter vergeleken met andere wereldrestaurants) maar de entourage is echt vreselijk. Net of je met zn allen in een fabriekshal zit.

34. Zaterdagavond 19.00 uur gegeten met 8 personen allen zeer tevreden. Ook wat betreft de keus voor ieder altijd wel weer wat nieuws op je bordje. Gewoonweg heerlijk!

35. Zondag geweest super. Veel eten lekker gezellig toprestaurant Kinderen vonden het leuker dan pretpark de vrouw die op de kinderen past is geweldig kinderen wouden haar meenemen naar huis hoop dat die vrouw er altijd is. Kinderen willen gauw weer naar haar toe. Tot gauw Johan.

36. Geweldig zaterdag geweest kinderopvang is geweldig vrouwtje met rood haar bedankt!! Ze behandelde onze kinderen alsof het haar eigen kinderen waren zoo lief en aardig echt een topper!! Het nadeel kinderen willen niet naar huis. Het eten is geweldig een dikke tien en voor de kinderopvang een 12 komen gauw weer terug een echte aanrader

37. Heerlijk gegeten, erg veel keuze van voorgerechten tot de toetjes, alles steeds opnieuw aangevuld, sushi vers bereid waar je bij staat. Wel erg groot en druk helemaal bij binnenkomst. Voor een intiem etentje moet je hier in ieder geval niet zijn maar prima voor families of grotere gezelschappen. Personeel is top. Tafels worden steeds netjes afgeruimd, ga hier zeker nog eens eten… prijs kwaliteit is echt dikke prima!

38. Twee keer gegeten. Verhouding prijs kwaliteit is goed. Personeel was erg vriendelijk. Wanneer je ervan houdt om een enorme keuze te hebben is dit geweldig. Hier heb ik het gevoel te kunnen eten zoals je thuis nooit kan eten,je kan niet alles bereiden! Het eten was lekker,je hebt alles zelf in de hand,want er wordtveel vers klaar gemaakt! Wij zullen hier zeker vaker heen gaan! Nog een voordeel is de ligging, geen parkeerprobleem! Kortom, erg tevreden!

39. De ontvangst was vriendelijk. De sfeer vond ik minder, het restaurant leek wel een overdekt winkelcentrum. Niet mijn idee van gezelligheid, maar dat is persoonlijk. Het eten was er volop, ruime keus! Ik vond de smaak van wat ik gegeten heb niet echt geweldig. De zalm leek wel een soort pap, de gebakken vis was tamelijk smakeloos en het buikspek was aangebrand en had ook niet veel smaak. Alles was bovendien lauw. Koffie en drankjes waren in orde. Ik zou hier niet snel weer gaan eten.

40. Uitstekende ontvangst, erg vriendelijk personeel. Veel keus uit verschillende gerechten die worden klaar gemaakt waar je bij staat. Daarnaast een zeer uitgebreid warm en koud buffet. Dit soort restaurants kunnen al snel massaal aanvoelen, maar ondanks dat we er op een vrijdagavond waren vond ik dit erg meevallen. Je staat niet te wachten tot je bij het eten kan en de gasten waren verdeeld over de verschillende zaaltjes, zodat het wat ons betreft minder druk voelde. Verder staan de tafeltjes niet te dicht op elkaar, waardoor je rustig kan zitten en niet op de borden van je buren zit te kijken of met je stoel tegen de stoel van de persoon achter je aan zit. Al met al was het boven verwachting en zeker voor herhaling vatbaar.

41. Latifa Ah

42. Ontvangst was super personeel is ook super aankleding erg mooi maar niet echt sfeervol ik ging erheen met hoge verwachtingen maar viel ons tegen. Eten wat wij hadden was knoeihard (stokbroodjes, speenvarken)en stond er al een tijdje. En kwa keus vond ik best tegenvallen je zit er 2.5 Uur maar na nog geen 2 uur hadden we t al gezien. En minpuntje vind ik dat de verlichting op het parkeerdek niet aanwas terwijl t erg donker is en ik slechtziend ben. Maar mijn complimenten aan het personeel!

43. Prima geschikt als je met een wat groter gezelschap uit eten wilt gaan. Er is erg veel keus dus voor ieder wat wils. Voor een intiem etentje zou ik dit restaurant niet aanbevelen…

44. Zeer positieve ervaring. Prima. Zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader.
    Zowel met als zonder kinderen. Personeel zeer vriendelijk en correct.

45. We hebben hier heerlijk gegeten met een groep van 8 personen. Voor iedereen was er wel iets van zijn-haar gading te vinden, er is een enorme keus. Het personeel was vriendelijk. Aan het begin werd duidelijk uitgelegd wat de bedoeling was. Afruimen ging steeds vlot.

46. Het ontvangst was vriendelijk en netjes en snel met duidelijke uitleg wat de bedoeling is. Leuke gezellige sfeer in een niet te grote massale ruimte. Bediening was vriendelijk en snel met afruimen. Het eten was prima. Is zeker een aanrader.