Hier zie je hoe de meningen over de Eetcafe De Kleine verdeeld zijn.

In de reservering had ik aangegeven dat het om ons 1-jarig trouwjubileum ging. We kregen hierdoor een tafel met een roos en een gelukswens. Erg sympathiek. Het was druk, maar aan het personeel was dit niet te merken, de ober en de serveerster waren erg relaxt en oprecht vriendelijk. Ze maakten met alle plezier even een praatje en hadden kennis van de recepten. We kregen een goed gevuld bord en een heerlijk mals stuk vlees, een aanrader, het varkenshaasje in stroganoffsaus. Ze hebben het ons verkocht voor een zeer eerlijke prijs, een gemiddeld stuk vlees kost 15 euro met friet en salade erbij. Overigens was de salade super. Hier komen we zeker terug!

Dirk

L.I. van Dijk

Goede service en prima gegeten!

Het was te druk voor maar 1 persoon in de bediening. Verder prima eten, goede porties en lekker. Leuk ingericht.

Gezellig bruin eetcafé met een vlotte, leuke bediening. De mensen zijn zeer gastvrij, je kan een kijkje in de keuken nemen wanneer je naar je tafel gaat en vooral de varkenshaassaté is erg aan te raden.

T. Poppegaai

Heerlijk gegeten. Mijn collega's hadden gekozen voor de kipsaté, hier zat voldoende satésaus bij. Ik had gekozen voor de ossehaaspuntjes met pepersaus en deze smolt op de tong. Bij de gerechten zat frites en een bak salade. Als ik weer eens in Zwolle ben dan ga ik hier zeker nog een keer eten.

Lekker gegeten in een gezellige ambiance.

Prima tent, prijs/kwaliteit goed. Met dat verwachtingspatroon moet je daar ook heen gaan.
    Doordat keuken achterin zit, is het daar bijzonder warm. Wij vonden het te warm.

Eten was lekker en goed. Bediening is gemiddeld (als je tussendoor nog iets wil vragen of bestellen "biertje") dan loopt dat niet soepel of men raakt er van in de war.

We wilden vlot eten i.v.m. afspraken en dat ging vlekkeloos!

Super gezellig. Super bediening en heerlijk eten. Echt een aanrader.

Prima eten voor een prima prijs. Gezellige sfeer en een vriendelijke bediening. Ondanks reservering moesten we toch een half uurtje wachten maar dat leverde wel een drankje van het huis op. Vegetarische kaart is zeer beperkt.

Lekker eten voor een nette prijs. Wel eenvoudig maar echt lekker. De maaltijdsalade is heerlijk en lekker groot. Ik kom wel terug. De bediening is redelijk. Niet onvriendelijk maar kan iets gezelliger.

Gezellig eetcafé met goed en lekker eten. Prijs/kwaliteit verhouding is dikke prima. Helaas door vertraging met de trein waren we een half uur te laat, wat ons niet in dank afgenomen werd. "Konden jullie niet even bellen?" Dit vond ik niet erg vriendelijk. Onze serveerster vond ik klungelig en informeel. Zelf vond ik dit echter niet het belangrijkste, ten slotte maak je het zelf gezellig. Een aanrader! Vooral voor studenten die goedkoop uit eten willen.

Ziet er leuk uit, de muziek was saai. Het eten en drinken was oké, de bediening een beetje kortaf.

Berdien Blaak

Prettig gevoel bij binnenkomst. Het was druk, maar er werd niet gejaagd, de gemoedelijkheid neemt als het ware alles over waarmee je binnenkomt. Op de heenweg liep ik langs wat grotere hotel/restaurants, die er prachtig maar totaal sfeerloos uitzagen, bij jullie straalt de sfeer tot op straat.

Mochten we weer eens in Zwolle belanden, dan eten we weer bij jullie!

Het was gezellig druk afgelopen zaterdag, toen wij bij eetcafé De Kleine waren. Het eten was goed, maar de gezellige sfeer werd volledig teniet gedaan door de uiterst onbeleefde en chagrijnige serveerster. We hebben een aantal pogingen gedaan om het 'ijs te breken', maar zonder enig succes; ze blééf chagrijnig en onvriendelijk... Erg jammer én ik vind het ook gewoon níet kunnen in haar functie. Ik zal hierdoor niet snel eetcafé De Kleine aan iemand aanbevelen.

Gretha en Ruud Houweling

We hebben heerlijk gegeten in het gezellige Bruine Café De Kleine, waar het diner "vlak bij" werd klaargemaakt (achter de bar) en waar we genoten hebben van een heerlijk 3 - gangen menu voor een heel schappelijke prijs. Met name het nagerecht was bovenmate heerlijk.

Een beetje zoals ik het thuis ook kan maken, niet bijzonder, ook niet negatief hoor.

Leuk restaurant, gul, goede prijs en heerlijk eten.

Ferdinand Fakkert

Lekker gegeten bij de kleine. De service is snel en goed. Mooi bruin eetcafé! Het personeel is aardig en informeel en bovenal gezellig om een praatje mee te maken! Het is raadzaam om te reserveren. Topavond gehad met vrienden!

Leontien

Gezellig eetcafé met goede service. We hadden gereserveerd voor een grote groep, mailtjes over wijziging samenstelling groep en dieetwensen werden heel snel beantwoord.

De gerechten werden snel achter elkaar geserveerd waardoor de hele groep gelijktijdig kon eten.

Ook voor een grotere groep dus een absolute aanrader!

Na alle positieve recenties hieronder hadden wij heel wat verwacht. Sfeer en service was prima, maar het eten was niet zoals gehoopt. De vis smaakte nergens naar en ook de patat was droog..Iets wat je thuis nog beter in elkaar kan zetten. Jammer, ik zou hier niet snel weer gaan eten.

Van Royen

Goede prijs kwaliteit, snel en lekker, meer moet dat niet zijn. Alleen binnen wat verouderd. We konden niet op terras door de regen.

van Raalte

Ongedwongen en familiare sfeer in dit gezellige eetcafe! Een aanrader! Heerlijk eten voor een prima prijs!

Gezellig eetcafé met heerlijk eten. Bediening/service kan beter, er werd ons geen dessert aangeboden terwijl wij dat eigenlijk wel wilden (en dat ook zeiden toen we bestelden). Ook zaten wij naast vier mensen die heel erg luidruchtig waren, daarmee was de bediening ook de hele tijd in gesprek. Erg vervelend.

Merel en Sarah Veenstra

Hallo Bob,
    ik ben zowat verslaafd aan de varkenshaas van jullie. Groetjes Merel.
    Hoi, ik vind zelf dat jullie heel vriendelijk zijn en dat de kok goed en lekker kan koken.
    Groetjes Sarah

(de Estertjes)

Gezellig eetcafé met aandacht voor goed eten.

Henriette Neerken

Lekker en gezellig gegeten aan ronde tafel bij het raam, Bediening was naar het leek aan het inwerken, wat traag, met soms een verkeerde levering, maar werd prima opgelost in uiterst vriendelijke sfeer.
    Al met al relaxt gegeten met elkaar aan ronde tafel bij het raam, zeker een plekje om te onthouden.

Gisteren 5 mei bevrijdingsdag. Oo, wat was het druk in de stad maar gelukkig konden wij bij cafe De Kleine terecht om wat te eten en drinken. Wij hadden de varkens sate en spareribs het heeft ons heerlijk gesmaakt.
    Dit is een leuk knus eetcafe wij komen zeker weer.

Bo

N. Eilander

Met z'n 8en gingen we wat eten na het bevrijdingsfestival. Na het bestellen liet de serveerster haar dienblad met drinken vallen op iemand van ons. Kan gebeuren, je biedt dan oprecht je excuses etc aan, toch? Maar excuses werden er niet echt aangeboden: "Ah, bier vlekt niet". Oké.. Een gratis drankje werd ook absoluut niet aangeboden.

Verder kregen 3(!) personen niet wat ze besteld hadden, maar ze had het toch écht wel goed doorgegeven hoor! We moesten het er maar mee doen, we kregen gewoon wat zij verkeerd had doorgegeven.

Verder kregen we met z'n 8en maar 2 karige mini bakjes salade, wat je niet verwacht als er staat dat salade overal bij wordt geserveerd. Meer kon wel, maar moesten we betalen, zelfs na alle gemaakte fouten!

De tafel werd afgeruimd, terwijl iemand nog niet uitgegeten was. Er werd wel vriendelijk gevraagd of ze het bord met nog niet opgegeten eten alvast mee kon nemen...?! Niet normaal! Achteraf bij het betalen kregen we wel een beetje korting, omdat we zeiden dat dit echt niet door de beugel kon.

Wij hebben dit allemaal nog nooit meegemaakt, zo veel fouten maken maar toch zo onklantvriendelijk zijn, dat dit verhaal bijna niet geloofwaardig is. Maar waar was het jammer genoeg zeker, hier komen we dus nooit weer!!

Robbert-Jan van Vulpen

Heerlijk genoten van het eten gisteren. Wat je krijgt voor de prijs is meer dan genoeg. Daarbij was de service snel en netjes geregeld.

De biefstuk en zalm waren uitstekend van kwaliteit, zeker voor die prijs. De salade ook! Heel lekker. In verhouding had ik wat veel frieten op het bord. De man met wie ik was had er echter weer te weinig aan, dus ja dat is persoonlijk. Gekookte groente zou heel lekker erbij zijn geweest. De wijn was ook goed. Al met al, veel waar voor je geld! De reservering was niet bevestigd door het restaurant; hier heb ik nog achteraan gebeld.

Anneke van der Veen

Eetcafé bleek dicht te zijn i.v.m. verbouwing; eigenaar vond het heel vervelend. Reservering bleek niet door gekomen te zijn, terwijl wij wel een bevestiging hadden gehad.....Moesten noodgedwongen uitwijken naar andere gelegenheid. Volgende keer beter!

Heerlijk gegeten, goede bediening! Erg gezellig!
    De carpaccio was erg uitgebreid, de spareribs heerlijk!

Eric Beunk

Eten was prima. Minpuntje was: we moesten zelf om de kaart vragen voor een nagerecht, bleek dat slagroom voor op het ijs, op was, hebben toen maar koffie besteld.

Goed en gezellig eten/drinken voor een prima prijs! Aanrader!

Het eten was heerlijk en het was er gezellig! Prima eetcafé.

Prima eten, heel gezellig. Tafeltjes voor 2 mogen iets verder uit elkaar staan.

Gereserveerd voor 8 personen, en bij binnenkomst was er een gezellige tafel voor ons gereed gemaakt. Glazen met drinken waren goed gevuld en we hoefden niet lang te wachten als we ons glas leeg hadden. We hebben uitgebreid gegeten, genoeg voor iedereen en de rekening viel ons alle 8 reuze mee! Voor herhaling vatbaar!

Gertjan Broere

Gezellig en lekker gegeten. Prettige bediening met gevoel voor humor. De carpaccio was geweldig. Kan me niet herinneren ooit zo'n mooie, rijkelijk gevulde carpaccio te hebben gegeten.

Het was gezellig bij Eetcafe De Kleine. Lekker geborreld. Het beste eetcafe van Zwolle.

Voor ons is De Kleine al vele jaren lang een 10+ op alle fronten :

- Zeer goede sfeer, zeer gastvrij
    - Uitstekend eten, met name de Spareribs en de Sate
    - Gemoedelijke bediening, en goed gevulde glazen.

Gerrit & Femmie

Altijd lekker om aan te schuiven bij de Kleine voor een kleine hap of complete maaltijd. Afgelopen week de mixed grill genomen en alle stukken vlees heerlijk en even zo mals! Prima bediening in een ongedwongen gezellige sfeer. De Kleine, daar kom ik vaker!

Johan nijkamp

Franse uiensoep bij Eetcafe De Kleine, een hoogstandje in culinaire verwennerij.
    Toppie!

Jeroen van der Veer

Het is altijd fijn bij Eetcafe de Kleine, dit keer geen sate. Maar eens een chef specialiteit gehad. Ook smaakvol, en toch de volgende keer weer de sate hoor!

Jesper Beunk

Gisteravond heerlijk en gezellig gegeten.
    Ongedwongen en een familiare sfeer.

Al jaren de heerlijkste sate van Zwolle! Relaxed zitten, vlotte, gemoedelijke bediening. Prima plek!

De lekkerste bal van Zwolle en omstreken, heb wederom weer genoten!

Dit is een gezellig eetcafé met vriendelijk personeel, goede prijs/prestatieverhouding. We hebben de lekkere verse salade waar niet teveel dressing op zat (liever minder dan meer), zeer gewaardeerd. We vonden het erg lekker, ook omdat de zoutpot niet scheutig was gebruikt.. Patat kon iets knapperiger, mocht van ons ook iets minder zijn

no

Heb gister lekker gegeten bij cafe De Kleine. Was een gezellige avond, op het laatst nog even lekker na geborreld. Het was dus een geslaagde avond.

Met z'n tweetjes weer binnen gelopen bij EetCafe de Kleine aangezien het ons afgelopen zomer erg bevallen was om een dagje Zwolle af te sluiten.

Leuke bruine kroeg die er vanbuiten misschien iets wat te donker uitziet maar wel warm!

bij het voorgerecht sloeg de schrik ons toch een klein beetje om het hart toen we zagen dat de kok een Blik opentrok voor onze onze "verse"Uiensoep???
    De schnitzels was gortdroog en kwam uit de frituur en droop letterlijk van het vet en de gebakken champigons kwamen uit blik.
    Erg simpele salade met een dressing naja laten we het er ophouden dat het niet onze smaak was.
    Op lege glazen werd niet gelet uiteindelijk hebben we gedaan met een drankje!
    de medewerkers erg nors en amicaal met weinig aandacht voor de gasten
    In deze zaak liggen een hoop verbeter punten Want zoals we weten uit een eerder bezoek afgelopen zomer kan het wel!

Helaas Voor ons geen Cafe de Kleine meer bij een volgend bezoek aan Zwolle

Met een vriendin stapte ik enige tijd geleden binnen voor een lekkere lunch. Helaas. De bestelde saté kwam zo uit de vriezer en de bijbehorende satésaus smaakte waterig. De eigenaar was aanvankelijk verontwaardigd dat ik het eten niet lekker vond. Toen ik een alternatief ontving, moest hij toch wel toegeven dat de saté toch niet helemaal zo smaakte als zou moeten. Helaas was het alternatief qua smaak maar iets net beter. Ook uit de vriezer? Misschien moeten ze het bij een café houden en het eten bereiden aan anderen overlaten...

Ik heb nog nooit zulke slechte bediening meegemaakt als gisteravond. Het was druk, en er was slechts 1 persoon voor de bediening. Hij vergat echter ongeveer alles, en niet alleen voor ons. Bestelde bittergarnituren, bestelde biertjes, de gevraagde rekening.... Alles werd vergeten. We hebben een half uur op ons eerste drankje moeten wachten, we stonden toen op het punt te vertrekken. Toch gebleven. Het eten was matig, in een cafetaria krijg je hetzelfde, maar dan goedkoper. Overigens zag het pand en de inrichting er wel gezellig uit, dat dan weer wel. Kortom, nooit meer naar De Kleine.

Heerlijk dagje Zwolle gehad
    We kwamen langs de kleine en zag er gezellig uit en gingen dus daar ook een hapje eten.
    We hadden het ook al een keer gelezen op internet.
    We hebben super genoten van onze maaltijd.
    Het was er redelijk druk maar er was genoeg aandacht voor ons dat vinden wij altijd prettig.
    Naar de maaltijd lekker een kopje koffie gehad met een heerlijk chocolaatje, prima voor elkaar.
    De barman en de kok waren heel vriendelijk.
    Als wij weer een keer terug gaan naar zwolle gaan we daar zeker weer eten.

Op 13 augustus met partner gaan eten. Wat een tegenvaller! We bestelden vooraf brood met tappenade. Nooit gekregen, de ober was het vergeten. Jammer. Als hoofmenu saté en biefstukspies besteld. Enorm bord met friet maar vlees was erg karig. Biefstuk was wel goed gemarineerd, maar naar mijn smaak te veel doorbakken. Saté was wel oké, maar we eten regelmatig bij een eetcafe waarbij de prijs de helft is en de smaak ook oké. De salade was droog, slap en beslist niet vers. We hebben dit nog wel gemeld aan de kok, maar deze liet zich vervolgens niet meer zien. Beetje gemiste kans zullen we maar zeggen ( of het moet het chocolaatje bij de rekening geweest zijn als goedmaker?). Het dessert hebben we maar overgeslagen en zijn de cappucino elders gaan drinken. Prijs/kwaliteit staat niet met elkaar in verhouding. De Kleine vinden wij erg gezellig met carnavalvieren, maar niet om te eten.

Zaterdag 14-07-2012 Uit eten gegaan met zijn 5en in het gezellige cafe. We begonnen met een voorgerechtje waar ik Carpaccio besteld heb. De Carpaccio was prima, naar mijn mening zaten er iets te veel pitjes en sla op maar daar was de rest van mijn tafel het niet mee eens. Voor het hoofdgerecht bestelden ik en mijn vader de Spareribs, Het was een prima portie alleen het was (wederom naar mijn mening) niet goed genoeg doorgebakken. Het zou nog lekkerder zijn als ik mijn vork in de sparerib stak de botten er vanzelf uitvielen.
    Wij hebben voor de rest een hele plezierige avond gehad en het eindigde met een bakje koffie op het huis, wat voor ons de perfecte afsluiter was!
    Bedankt en tot de volgende x Bob & Crew

B. van Dijk

Het eten is er erg goed, maar toen wij er kwamen was de service echt heel erg slecht. Toen we het eten ophadden duurde het erg lang voordat de borden werden opgehaald en er werd niet gekeken of het drinken op was. Op ten duur zijn we zelf naar de bar gelopen om wat drinken te bestellen en om een dessertkaart te vragen.

gister met mijn ouders uit eten geweest. Ik heb nog nooit zo'n lekkere en gevulde carpaccio gehad!
    Verder zijn we erg tevreden over het personeel en de sfeer. Hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten!

Siep

De soep van de dag was al twee keer champignonsoep. de eerste keer was die heerlijk, de tweede keer met nogal veel klontjes en daardoor denk ik dat het een poedertje was met water en ik proefde dat het champignons waren uit een potje. Het vlees was echter helemaal top. De eerste keer had ik een lendebiefstuk, super lekker medium rosé en de tweede keer had ik varkensmedaillons. De hoeveelheid viel me tegen, het waren twee kleine stukjes en verder was mijn bord gevuld met patat. De pepersaus die ik erbij kreeg was heerlijk, maar nauwelijks genoeg voor één medaillon. De salade is ook lekker, alleen heel veel dressing en de meloen die erop zat smaakte voor geen meter bij de dressing. De eerste keer nam ik een toetje; vanilleijs met chocoladesaus. Ik wou er geen slagroom bij. Ik zag dat de kok dit er toch had opgedaan. Toen zag ik dat de serveerder de slagroom eraf schepte, een nieuw schaaltje pakte en het ijs er op z'n kop in deed. Hier zei ik wat van en de serveerster zei dat alle slagroom er uit was. Op de bodem vond ik toch nog wat slagroom. Niet helemaal netjes. Toen ik er de tweede keer at vergat de serveerder dat onze glazen leeg waren en we moesten zelf om drinken vragen. Bij mijn vriend waren ze de saus vergeten, hier moest hij zelf om vragen (naar de bar lopen, want contact met de serveerder was moeilijk te maken). Aan het eind van de avond betaalden we maar 41 euro, dus de prijs/kwaliteit is in verhouding. Echt kroegvoedsel dus, voor een lage prijs. Verwacht niet veel van de service, maar wel van het vlees, dat was echt goed. Verder mag er ook wel een keer goed schoongemaakt worden in café/restaurant 'de Kleine'. Stoffig en spinnewebben.

Met vriendin hier afgesproken, in de hoop om de Groningse studentensfeer aan te treffen. Die kennen wij als geen ander, van 100 jaar geleden. En dat is meer dan gelukt!
    Daarnaast ook heerlijk gegeten! Lekkere uiensoep, gegratineerd met kaas, vervolgens zalm met frietjes voor de ene, een maaltijdsalade met zalm voor de ander.
    De service was prima, met als enig minpuntje dat we wel heel erg met rust werden gelaten en zelf actief achter drankjes aan moesten. Dit kan echter ook positief worden uitgelegd. Al met al een erg geslaagde avond!

Tijdens een weekendje Zwolle een keer gelunched en gedineerd bij dit eetcafe.
    Heerlijk gelunched op het mooi gelegen terras en het broodje carpaccio en de tosti met zalm waren heerlijk op deze heerlijke voorjaarsdag(en jaaaa echte vers geperste jus d'orange).
    's avonds met vrienden gegeten, ook dit beviel ons weer erg.
    Ondanks de grote drukte toch erg snelle service, zowel de bediening als vanuit de keuken alles lekker snel op tafel.
    en toch kwalitatief super voor een eet cafe.
    Zoals belooft op de site was de sate zeker de moeite waard en de entrecotes mooi gegrild!
    Als we weer eens in de buurt zijn komen wij zeker weer eens terug.
    groeten uit Brabant

Vanwege de goede recensies op een zaterdagavond met z'n vieren hier wezen eten. Pluspunten: gezellige sfeer, gezellige drukte (aan de bar en op terras) en muziek uit de jaren '60 en '70 (je moet er van houden) en een snelle bediening (ondanks één serveerster).
    Minpunten: het eten! Eén van ons had carpaccio besteld als voorgerecht, dit was helaas op. Dus bestelden we alle vier de soep van de dag: mosterdsoep. De mosterdsoep kwam echter uit een pakje, ik had een klontje instantpoeder in mijn mond na een paar happen. Op de borden werden we ruim bedeeld met -rauwe- patat. De patat was erg licht en echt nog rauw van binnen. Gelukkig kwam er salade en een extra bakje patat op tafel. Deze patat was bruiner en wel gaar, dus daar hebben we ons wel mee gered. Ik had varkenssaté besteld, maar deze was licht aangebrand. Ook was het vlees wat droog en had het weinig smaak. De satésaus was wel lekker. Ondanks dat de serveerster in haar eentje was en nogal chaotisch overkwam, werden we wel snel bediend. Ik denk echter niet dat we hier nog een keer komen eten....

Zeer goed gegeten en zeer goede bediening. Is zeker een aanrader!

Ik heb vanavond bij de kleine gegeten, het het was echt in 1 woord super!
    Bediening was goed, eten stond snel op tafel, leuke sfeer, genoeg te eten op je bord, heerlijke verse gerechten en ga zo maar door.
    Ik zou het bij iedereen aanbevelen.
    Ik had zelf de spare-ribs met friet en salade en die waren voortreffelijk!!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

Rijkelijk belegd en heel erg lekker. Sfeer is goed en de bediening is vriendelijk, een aanrader!

Gisteren met mijn team gegeten bij bij De Kleine. Hebben een gezellige avond gehad, heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk. Namen rustig de tijd voor ons en waren alert als we nog wat te drinken wilden. Het eten was van goede kwaliteit helemaal als je de prijs bekijkt. Kortom leuke avond met goed eten. We gaan jullie aanbevelen en komen zelf gegarandeerd terug ( want mijn steack was perfect ‘rare’!).

De Kleine in Zwolle is een begrip waar je gegeten moet hebben. Naast de bekende gerechten (sate & bal gehakt) staan er elke keer weer lekkere gerechten op de kaart. Afgelopen keer was het behoorlijk druk op de vrijdagavond, maar we hebben niet lang op onze gerechten hoeven wachten. Kortom, eigenlijk altijd wel gezellig druk, attent en vriendelijk personeel, lekker eten voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar

Van de week wezen eten met mijn schoonouders op de vrijdag avond. Ondanks de drukte werden we uiterst vriendelijk en snel geholpen. Ik heb genoten van de varkens sate met satesaus, heerlijke knapperige friet en een uitstekende salade met verse groenten. Er was niets te merken van de kou buiten en wij hebben heerlijk nagetafelt binnen in dit warme eetcafe. Niets anders dan lof voor de kok en het bedienende personeel. Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en wij komen dan ook zeker terug.

Na de goede recensies maar eens gaan eten bij "De Kleine". We hebben 3 kwartier (!!!) op brood met kruidenboter moeten wachten. Vervolgens kregen we een stuk vlees met een lading frietjes. Per 2 personen kregen we 1 klein bakje "salade" erbij bestaande uit tauge, ei, tomaat, 4 schijfjes komkommer en 2 schijfjes meloen. Ik had de kipsaté. Het vlees was lekker, maar de satésaus smaakte zwaar en rokerig. We vonden alle 4 dat het weinig bijzonders was voor gemiddeld 15 euro!!!
    Enige pluspunt is dat ze niet zuinig waren met de drankjes.
    Viel tegen, jammer.

Altijd gezellig !
    Voor een biertje of balletje gehakt aan de bar. De rest van het eten ook altijd even smakelijk. Dit alles tegen zeer redelijke prijzen.

Marja Hultink

Vandaag spontaan besloten om ons gezicht weer eens bij (Eet)café De Kleine in Zwolle te laten zien voor een lunch. In de kaart staat dat hun saté fameus is. Nou, dat klopt. Maar ze hebben vergeten te melden dat ze daarmee hun uiensoep flink tekort doen. Jeetje wat lekker! Ik heb 'm in tijden niet zo heerlijk (en) gegratineerd gegeten, met exact de juiste soort kaas. En dit in een leuke (café)ambiance met een ongedwongen sfeer. Dit nodigt uit om binnenkort ook het diner hier eens uit te proberen. Eetcafé De Kleine is still going strong!

Na jaren teruggekeerd bij Jan de Kleine. Eerder bruine kroeg en nu het achterste gedeelte eetcafe. Zag er leuk en verzorgd uit.

Voor de lunch koos ik een uiensoep en sate met verse salade en stokbrood.

De uiensoep was heel erg lekker. De sate van varkenshaas was heel erg mals met een heerlijke pindasaus. Samen met een verse salade en lekker vers stokbrood heb ik werkelijk genoten bij dit eetcafe. Daarbij een vriendelijke losjes ogende bediening.

Nou dan kan mijn middag in Zwolle niet meer stuk. Mensen probeer zo door te gaan!

Gezellige bruine kroeg, lekker Biertje, leuke sfeer. Volgens de berichten al ruim 75 jaar in Zwolle, "kwaliteit kent geen tijd"!

Lekker gegeten, de saté moet je geprobeerd hebben.

Bij eetcafe De Kleine is het heerlijk vertoeven, vriendelijke bediening, heerlijk eten voor een zeer goede prijs en alles heerlijk vers bereid. Echt een aanrader!

Het gaat ze zeker te goed want het duurde allemaal veel te lang. We hebben een uur met een drankje gezeten (dat wel) voor we onze maaltijd konden bestellen.

Toen we thuiskwamen en de rekening bekeken bleek dat er ook nog eens twee extra drankjes berekend waren die we niet gehad hebben. Geen echt goede ervaring dus.

eric

Ik wist niet dat zij dit jaar al 75 jaar bestaan! Zoals ik de prijs-kwaliteit verhouding heb ervaren, is dat niet vreemd. In een paar woorden gastvrij, vers en gulle borden voor een klein prijsje. Een echte aanrader.

Een gezellige plek om een lekker broodje te eten tijdens de lunch. Het was heerlijk!

Theo

Ik kom al jaren bij eetcafe de Kleine en heb niets dan lof voor het eten en de altijd vriendelijke bediening.

Je krijgt er eenvoudige maar zeer smaakvolle, met verse producten bereide gerechten voorgeschoteld.

Eeen absolute aanrader voor een heerlijke lunch of een eerlijk mooi bereide plate.

Mijn ervaringen met café de Kleine zijn echt super.

Je kan er heerlijk eten voor een super goede prijs en de sfeer is ook erg relax en alles kan voor je geregeld worden niets is te gek, het personeel is altijd vriendelijk duidelijk en behulpzaam en ik heb zelden zulk lekker eten voor dat geld is zo'n leuke tent gehad.

Ik kan het iedereen aanraden!

erg lekker, gezellig en goedkoop gegeten.

bettyhoekstra

Hallo,
    Ik ben de moeder van Sicco en mijn man en ik hebben vorige zaterdag bij hem gegeten. We hebben heerlijk gegeten en willen hem bij deze een compliment geven en veel liefs van Betty

Vorige pagina