Ons restaurant is gevestigd tegenover het Maagjesbolwerk (Media Markt) aan de Jufferenwal 21a.
    Parkeren: parkeergarage Q-park op het Maagjesbolwerk of op de Pannekoekendijk (bij Leen Bakker).

Vanaf Station NS - Zwolle: vanaf het station kunt u elke stadsbus nemen, die naar de stad gaat. Vanaf het station is het ongeveer 15 minuten lopen naar de binnenstad. Bistro De Zoete Inval bevindt zich recht tegenover het Maagjesbolwerk.

• Buffet: € 27,50

1359631987 83
1419463936 85
1520718005 77
1525320462 78

1. Lekkere gerechtjes, hoeft niet lang te wachten op het eten (was best wel druk) en je kunt zoveel bestellen als je wil.

2. H. van Rossum

We hebben heerlijk gegeten. We zaten boven wat erg leuk is. Heel knus. De bediening was vlot en vriendelijk. De zoete inval is een aanrader.

3. Ruedona

4. Emma Timmerman

5. We begonnen met drie voorgerechtjes; klein beetje carpaccio met wat ijsbergsla, een loempiaatje en een mosterdsoepje. Best oké, gewoon traditioneel, helaas weinig vers bereid. En er was brood.

Tussendoor kregen we tortillachips...? Die had ik dan weggelaten of desnoods voor het voorgerecht geserveerd.

Daarna kregen we een runderstoofpotje, eend en saté. Veel verschillende overheersende smaken, allemaal doordrenkt in sauzen en dat dus in één gang. De eend was echt niet lekker, zat heel veel vocht in. Binnenkant was koud. Er zat een, ik geloof, dragonsaus bij. Niet zo'n goede combi, al helemaal niet bij de saté en het stoofvlees... Je kon trouwens proeven dat veel uit de diepvries kwam.

Het concept van proeverijtjes is leuk, maar er mag wel wat meer balans in zitten. Dit is een soort kermis op je bord en daardoor ben je na een paar hapjes ook al wel verzadigd.

Alles wordt wel enthousiast gebracht, de sfeer is prima. Het is wat stoffig, maar wel gezellig.

Wij betaalden voor deze twee menu's en twee kindermenu's bijna 100 euro. Dat is absoluut een slechte prijs-kwaliteitverhouding.

6. Heerlijk en relax gegeten van de proeverijtjes, de tijd tussen de gerechten was voor ons perfect. Één minpuntje, slagroom uit een bus, echte slagroom is veel fijner en het is meestal 't laatste wat je na een diner eet en dat blijft je dan 't langst bij. Ondanks dat, een aanrader.

7. Met z'n vieren hier gegeten en van de proeverij gebruik gemaakt. Erg leuk dat we zo alles konden proberen en we waren over het algemeen erg tevreden over de smaak. Er hangt een fijne sfeer in het restaurant en het is zeker een volgend bezoek waard.

8. De lovende woorden vind ik niet terecht. Het eten leek regelrecht uit de magnetron te komen. Het is daar leuk zitten en het concept is echt leuk en goed bedacht. Ik heb voor de tweede keer geprobeerd daar lekker te eten omdat half Zwolle het heerlijk vindt. Het tegendeel is weer bevestigd (aangebrande chips, de gevulde tomaat uit 'de oven' bevatte een vies prutje ei, vegetarische lasagne kon ik zelf nog beter maken en de rest was zeer matig). Wat wel lekker was: de mayo en de saté. Het lijkt wel of men niets gewend is qua eten en dus dit goed vindt.

9. We hebben lekker gegeten bij De Zoete Inval, alleen vonden we het jammer dat we maar 1 gerechtje per keer konden bestellen en je mist eigenlijk wel een bijgerecht zoals sla en frietjes. Ook vonden wij de prijs van 27,50 aan de hoge kant.

10. Met vriendin en schoonfamilie gezellig een avondje in dit restaurant doorgebracht. Eten was goed, bediening was goed. In één woord top!

11. Bianca

12. Met 7 personen een heerlijke, gezellige avond gehad. Het eten was heel goed, iedere keer weer een verrassing wat je voorgeschoteld kreeg. De keus was ruim, ook voor mensen met een allergie. Je kon zo vaak bestellen als je wilde, ideaal voor grote en kleine eters. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader. We komen hier zeker weer.

13. Met z'n vieren een dagje naar Zwolle en als afsluiter een etentje. Zoeken op internet en o.a. dit restaurant tegen gekomen. Afgegaan op de recensies en gereserveerd. De proeverij gedaan en wat was het lekker, gezellig en relaxed! Geweldig concept en vriendelijke en goede bediening. Zo'n beetje alle gerechtjes uitgeprobeerd. Ja, soms moest er even gewacht worden op een volgende ronde, geeft toch niet? Kwaliteit en prijs prima in overeenstemming met elkaar. Kortom, absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

14. Een leuk concept, met allemaal kleine gerechtjes. Na het opdienen van ieder gerechtje mag je weer een nieuw gerechtje kiezen. Dit volgt elkaar dan (te) snel achter elkaar op. De kwaliteit van de gerechtjes vond ik net voldoende, ik had er wel wat meer van verwacht na het lezen van de recensies. De sfeer is gemoedelijk maar het is er erg gehorig. Ik moest mijn best doen om mijn tafelgenoten te verstaan. Daarnaast was het behoorlijk warm binnen. Toen we de rekening kregen vond ik de kwaliteit van het eten en de prijs niet passend.

15. Heerlijk gegeten! Veel keuze en samen bijna alles geprobeerd. Erg lekker! Zeker een aanrader voor een avondje samen uit. Service is echt prima. Vragen regelmatig feedback, zelfs over de temperatuur in het restaurant. Ze doen er alles aan om je een fijne avond te bezorgen.

16. Gisteravond heerlijk gegeten met zijn drieën (incl. kind van 4). Allemaal verrassende hapjes die onbeperkt besteld kunnen worden, zodat er ook altijd wel wat voor onze dochter bij zat. Vriendelijke en goede bediening. Goed concept voor een leuke ontspannen avond.

Voor herhaling vatbaar!

17. Gistereavond met 4 personen gegeten bij Bistro De Zoete Inval. Omdat we een jubileum te vieren hadden, was er vooraf het een en ander afgesproken. Dit hadden ze keurig gedaan. Eten was heerlijk, vlotte en leuke bediening ondanks de grote drukte. Het enige minpunt is dat het erg roemerig is qua geluid.
    Concept met de proeverijtjes blijft leuk! Top dus!

18. Een ontzettend leuk concept. De hele avond kleine gerechtjes kiezen en proeven. Het eten was heerlijk, de bediening snel en beleefd.

Echt een aanrader!

19. Inmiddels een aantal keren gegeten. Erg lekker en de kaart wisselt regelmatig. Een groot minpuntje is echter de akoestiek... veel lawaai.

20. fam. Vrooyink

Een uitstekend restaurant wanneer je glutenvrij moet eten. Heel goed ingesteld op mensen die een glutenallergie hebben. Wij komen regelmatig in dit restaurant en rijden er graag een eindje voor om. Gezellig interieur en prima bediening. Het plezier straalt er van af.

21. In 2 weken 2 keer wezen eten. Beide keren heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk en de ambiance is ook top! Echt een aanrader.

22. G van Gelder

Heerlijk gegeten, voortreffelijk. Met allerlei proeverijen. Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Geweldig restaurant! We hebben heerlijk gegeten en de service was top! We kregen de gerechtjes echt super snel! Alles wat we hebben gegeten was heerlijk!

24. Onlangs hier wezen eten naar aanleiding van recenties van andere mensen. De proeverijtjes is de topper van dit restaurant, wij hadden deze dus ook. Je krijgt onbeperkt aantal, naar eigen keuze te bepalen kleine gerechtjes van de kaart. In het begin is dit leuk, maar na een aantal gerechten ga je je storen aan de zeer lange tijd dat je moet wachten op het volgende gerecht, 15-20 minuten. Op zich denk je, valt nog mee, maar de gerechtjes zijn superklein, wel leuk opgemaakt, dus met 2 a 3 minuten is het op en zit je alweer te wachten. Men hoopt dat je dan nog maar wat te drinken besteld, met een huiswijnprijs van bijna €4,00 tikt de rekening dan lekker aan. Topper was de creme-brule, een klein ovenschaaltje met een laagje pudding zo dik als een euromunt, waar de brander even opgezet was om een knapperig laagje te creeren. 1 lepeltje vol, 1 hap en weer 20 minuten wachten. Ander gerechtje waren kippevleugeltje, 2 stukjes. Spareribs, 2 kleine ribbetjes, smaakte wel goed overigens. De salades van het voorgerecht zijn vergeleken met veel andere gerechten groot te noemen. Zoals ik al zei, een leuk menu, de proeverijtjes, echter door de soms erg kleine porties en het lange wachten raak je niet vol. Zeker wel een aanrader voor kleine eters, maar niet meer voor mij. Bediening, vriendelijkheid en sfeer is top.

25. Heerlijk gegeten gisteravond! Bediening is top en erg vriendelijk. We hebben veel verschillende gerechten gehad en geen enkele van deze gerechten viel tegen, het was echt heerlijk! Top avond gehad met mijn vriendin, we komen zeker nog eens terug!

26. Van tevoren enthousiaste recensies gelezen. Dit kon alleen maar tegenvallen. Dat deed het dus niet. Boven verwachting goed. Heerlijk eten (we hebben 3 gerechten van elke gang geproefd), knusse sfeer en goede service en bediening. Het concept is super. Niet twijfelen, gewoon doen!

27. We hadden niet afgesproken. Ondanks de drukte werd er voor ons een tafeltje geregeld. We waren, enigszins, gehaast en hebben daarom de samenstelling van de proeverijtjes overgelaten aan de kok. Dat gaan we vaker doen. Het smaakte allemaal voortreffelijk. Bij het hoofdgerecht was het stukje zalm ietwat aan de droge kant.Prima rode huiswijn. Keurig op tijd waren we klaar met ons diner.
    We komen terug.

28. Wij hebben hier pas gegeten en het was heerlijk. Bediening goed, tijd voor uitleg en een praatje. Het concept van proeverijen is geweldig. Je bent heerlijk de hele avond aan het tafelen. Een echte aanrader.

29. Wij hebben afgelopen vrijdag hier met zijn tweetjes gegeten.
    We kozen voor de proeverijtjes en daar hebben we heerlijk van genoten.
    Zeer vriendelijk en enthousiast personeel, heerlijk eten, lekkere tussendoortjes en een knusse sfeer.
    Wij zouden hier graag nog een keer terugkomen!!

30. We hebben in het weekend genoten van de proeverijtjes. Onbeperkt van alle gerechten proeven. Kwaliteit van het eten erg goed. En de bediening vond ik super. Het restaurant zat vol, maar voldoende bediening ingezet om alle gasten te voorzien van uitleg en service, allen in opperbest humeur. Kortom een echte aanrader

31. Wij zijn er donderdagavond geweest en ondanks dat het knetter druk was was er alle aandacht voor de gasten. De bediening was ook helemaal top en het eten geweldig. Wij komen zeker een keer terug. Helemaal super.

32. A. Verwijs

Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding. Voor 1 satestok betaal je 14 euro met weinig extra's, zelfs geen patat. Voor patat betaal je 3,25!! Deze krijg je er dus niet bij. Hier komen we zeker niet nog een keer, echt geen aanrader. Er zijn tal van andere zaken in Zwolle waar je wel waar voor je geld krijgt, zuinig is hier het goede woord.

33. We hebben met een groep gegeten en ging voor de early bird. Dit is enkel een lokkertje we waren er iets over vijf en hadden makkelijk voor half acht klaar kunnen zijn, hebben aangegeven bij reservering dat we hiervan gebruik wilden maken. Helaas waren ze zelf niet snel genoeg en ging de 25% korting voor ons niet op.

Het eten was ook niet top. als je een zalm tartaar bestelt verwacht je geen bord met sla en gerookt zalm. Duitse biefstuk was droog, de garnering verbrand en over het dessert nog maar te zwijgen. Een van ons wilde graag zomer fruit.. ze kreeg een bordje met stukjes bruine appel peer en druiven.. alles samen slecht bevallen geen aanrader als je echt goed wilt eten.

34. Vanavond ontzettend lekker gegeten. De kaart is zeer gevarieerd. Iedereen kan iets vinden wat hij lekker vind, voor niet te veel geld.

De inrichting is warm, net als de ontvangst. Het is een niet al te groot reastaurant, wat de sfeer ten goede komt. Eigenlijk kan ik geen negatieve punten opnoemen.

Nog een pluspunt: 25% korting als je voor half acht klaar bent. Dat maakt een betaalbare avond, nog betaalbaarder.

Wat mij betreft is het niet de laatste keer dat ik er ben geweest, een aanrader dus.

35. Gisteravond een hele leuke avond gehad. Je wordt omringt door echte horeca mensen. Er wordt op een positieve manier aandacht aan iedereen geschonken. Wij bleven lang zitten, maar je hebt geen moment het idee dat je weg moet. Er hangt continu een gezellige sfeer. Daarnaast hebben we (niet onbelangrijk) goed gegeten!

36. Het is een niet al te groot restaurant, waardoor je een leuke en gezellige sfeer krijgt.