038 337 7044 info@dekwaak.nl

kom genieten op het terras aan de gracht van zwolle óf in ons gezellige scheepsruim, onder het genot van een hapje en een drankje!

Reserveren is mogelijk via info@dekwaak.nl of whatsapp of bel via 038 - 3377044
MenukaartRestaurant
Bistro

Bistro

april t/m september

In de zomer kunt u bij ons borrelen en een hapje eten op ons comfortabele terras in ’t groen of een plekje uitzoeken in onze gezellige scheepsruim met uitzicht over de gracht. Proef één van onze smaakvolle seizoenssalades!

Feestlocatie

Feestlocatie

Zoekt u een besloten locatie voor uw verjaardagsfeest of bedrijfsborrel? Vier het bij de Kwaak en beleef een onvergetelijke avond op een bijzondere locatie.

Vergaderlocatie

Vergaderlocatie

Het scheepsruim biedt 5 vergadertafels en een bar in een speelse opstelling. Naast het schip is een mooi terras in het groen, tegen de oude stadswal, waar het goed toeven is.

blank

Aangepaste openingstijden tijdens zomer- en winterseizoen

onze openingstijden: woensdag t/m zondag vanaf  12.00. Maandag en dinsdag zijn wij gesloten.

We willen u er graag op attenderen dat wij in de periode 1 april tot half september zijn geopend als terras/bistro en in de wintermaanden zijn we beschikbaar als borrel- en feestlocatie. Mocht u vragen hebben, u kunt ons bereiken via 038-337 7044 (ook whats-app) en info@dekwaak.nl.

Kom gezellig dineren in Zwolle

Ons gezellige terras ligt langs de gracht aan de rand van het centrum van Zwolle. Met slechter weer is het gezellig zitten in ons scheepsruim bij de kachel. Vanaf april tot en met september is ons terras en schip geopend voor lunch, borrel en diner.

Wij bieden ook lekkere opties als u een vegetarisch, veganistisch, lactosevrij of glutenarm dieet volgt. Onze keuken is toegankelijk, smaakvol, en net een beetje anders dan normaal.

Op ons terras aan het water kunt u urenlang borrelen met uitzicht op de voorbij varende bootjes met een heerlijk zomers biertje!

blank

Zoek je een feest- of vergaderlocatie?

Ons sfeervolle schip, gelegen in de Zwolse grachten, is ook een unieke locatie om een feest te geven of om een bijeenkomst te organiseren. Binnen authentiek, stijlvol en gezellig. Buiten hebben we een heerlijk ontspannen terras aan het water bij de eeuwenoude stadsmuur aan de rand van het centrum.

Op de Kwaak is alles net even anders, het robuuste 110 jaar oude schip straalt authenticiteit uit. Door een intieme sfeer komt elke bijeenkomst beter tot haar recht en is de Kwaak een bijzondere feestlocatie.

Nieuwsgierig geworden en interesse in onze feest- en vergaderlocatie? Neem contact op.

In de maanden juli en augustus kunt u niet bij ons terecht voor een besloten borrel of feest.

Neem contact met ons op