China Palace in Zwolle

Parkeergelegenheid voor het restaurant. Naast het restaurant bevindt zich tevens een parkeergarage in het winkelcentrum,dat tot 22:00 uur geopend is. Zowel het parkeerplein als de parkeergarage is gratis.

Vanaf Zwolle Centraal Station is China Palace bereikbaar met buslijn 2 en 4. Bushalte WKC (Winkelcentrum) Zwolle Zuid uitstappen.

Bezorgrestaurants in de buurt van China Palace

2. Betalen Visa Master Card pin Diners Club American Express

1309199561 78
1381955742 79
1406207802 67
1454711923 75
1515342074 72

1. Martine Piek

Wij hebben Japans gegeten. Ik vond de warme vis zoals zalm oud en totaal niet mals en zacht. Het sausje moest het oude weg werken. Dit is mij al een paar keer opgevallen, net of er goedkope materialen werden gebruikt. Frituurgerechten daarvan had ik het vet vol op bord aanwezig. De bediening was meer dan goed. Maar toch ook al kwam ik er jaren was er voor ons gevoel steeds meer een kwalitatieve achteruitgang en was dit ons laatste bezoek.

2. Ellen Groeneveld

3. Lammy Jonker

Deze week kip in zwarte bonensaus en beef met ketjapsaus gehaald, kon geen verschil in de sauzen proeven, het enige positieve wat ik erover kan zeggen is dat we niet ziek zijn geworden van het eten.

4. Vroeger vaak gegeten hier was prima, nu teleurstelling
    Soep was goed
    Pangsit was taai
    Rijsttafel heel matig, rundvlees een en al vet
    Komen niet meer terug

5. L 17 punten

Top restaurant met top sushi. Als je hier gegeten hebt, vallen de rest van de sushi restaurants altijd tegen!
    Werkelijk een top restaurant met constante kwaliteits eten!

6. Jolande

Zeer goed gegeten.

7. De ontvangst was hartelijk, echter werden wij niet naar onze tafel begeleid. De bediening varieert van onhandig tot onfatsoenlijk, waarbij het bestelde soms letterlijk op tafel werd "gekwakt". Het eten was echter uitstekend en heerlijk vers. Bij het verlaten, omdat het Valentijnsdag was, kregen de vrouwelijke gasten een roos naar keuze mee, dat was een erg attent gebaar.
    Al met al een prima avond gehad, maar er valt nog wel wat te verbeteren aan de ontvangst en bediening.

8. Wij komen hier meerdere malen per maand, echt in 1 woord Fan-tas-tisch. Heerlijk eten & je kunt hier super gezellig zitten. De Eigenaar / bediening is ook super vriendelijk.

9. Had eerder de recensies gelezen; inderdaad gezellig en warme omgeving met leuke, vriendelijke bediening en heel belangrijk: lekker en uitgebreide menu kaart. Heerlijk gegeten en gedronken. Proost....

10. andre pot

24 mei jarig, dus Japans eten met 4 personen, erg goed bevallen. Alle gerechten heel lekker, gastdames/heren een verademing, serieus voorbeeld voor velen. Bedankt en tot snel, andre.

11. D.A. 9 punten

Vandaag afhaal chinees gehaald en het is niet in de smaak gevallen. We hadden het oranje menu en alles smaakte hetzelfde. De kinderen vonden het niet lekker en de (drie) volwassenen evenmin.
    Vlak, smaakloos, Babi pangang was taai en ook de kipsaté was hard. De helft hebben we weg gegooid. Een keer geprobeerd omdat onze vaste chinees restaurant dicht was maar dat doen we dus niet nog een keer.

12. Hannah van Beetz

Wij komen vanuit Amsterdam (zuster woont om de hoek en sinds kort ook moeder in bejaardentehuis) speciaal hier sushi eten. Wordt gemaakt na bestelling. Zalm is verrukkelijk en bediening bijzonder vriendelijk. Ik zou willen dat in Amsterdam op dit niveau en voor deze prijs sushi gemaakt werd!

13. rene geerking

Kom er al 8 jaar of laat het ophalen. Gewoon super voor elkaar. Ik zou zeggen: probeer.
    Iedereen heeft zijn eigen smaak, maar ben zelf horecaman en dit is gewoon super. Niet zoals in Japan, maar ja in China kennen ze ook geen babi pang gang. Gewoon lekker eten.

Voor het cijfer:
    - Afhaal 8.5
    - Daar eten 9.0

Komt door goede, leuke, vriendelijke bediening. Gewoon alles goed voor elkaar en let wel, ik kom er al 8 jaar. 2 kleine foutjes waar ik het al helemaal niet over wil hebben, omdat dat overal wel eens gebeurt, ook bij mij in mijn bedrijf. Dus gewoon super. En nu ga ik lekker weer genieten van mijn sushi en nigri en alles wat erbij zit!!

Groeten Rene
    Voor de telefoniste een extra pluim, ben nog nooit zo vrolijk te woord gestaan. Super!!

14. Mr de boer

Prima personeel, alleen de afhaal? Smakeloze rijst en ik heb het gevoel dat de rode saus van de fu yong hai niet iedere dag word ververst, dreven gewoon aangekoekte oude delen in. En aan de recensies te zien krijg ik vast ook geen gelijk. Want bij navraag van personeel kwam alvast niks naar boven.

15. We eten hier vaak. Altijd goed maar we zijn de laatste keer toch erg geschrokken wat het bier kost. 4,80 euro voor een groot glas bier. We zitten toch niet in Noorwegen. Doen we dus maar niet weer.

16. marcel teunis

voortreffelijk eten, vriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteitverhouding.

17. We hebben heerlijk gegeten. Met name de sushi, de sfeer en charmante bediening heeft ons positief verrast. Voor fans van de Japanse keuken een aanrader, ook als u buiten Zwolle woont.

18. Wat een heerlijk restaurant! Lekker gegeten, gezellige sfeer! Ook wij waren niet heel erg te spreken over de visspies maar de rest was super! Wij komen graag terug!

19. Al heel vaak wezen eten bij China Palace in Zwolle! De bediening is erg vriendelijk en het eten smaakt naar mijn mening altijd erg goed. Hier kan onze plaatselijke chinees toch echt niet tegen op.

20. De afhaalafdeling lijkt vaker de plank mis te slaan.
    Onlangs toch maar een keer Bami met Saté (single menu) gehaald.
    Je zou denken dat men de kwaliteit na klachten wel zou hebben verbeterd.
    Dus niet, nog steeds zeer -kale- en smakeloze bami, de satesaus was niet te eten en de sate ook niet. Na 1 hap de boel in de vuilnisbak gegooid.

21. Wij hebben hier afgelopen weekend gegeten. Het was echt heerlijk. Veel keuze. De bediening was netjes en beleefd. Het restaurant was schoon en fris. Dat vind ik zeker ook belangrijk. Ik raad iedereen aan om eens een keertje hier te gaan eten. Wij komen hier zeker terug!!. Gr. José.

22. Laurianne

Wat een superrestaurant! Ik eet sinds ongeveer 2 jaar gemiddeld 1 keer per maand in de Japanse Lounge. Het eten is er altijd heerlijk, de bediening is uitstekend en de prijs is prima. Ook voor drankjes en koffie/ijs na betaal je beslist niet teveel.

Vanavond mag ik weer... ;-)

23. Dag Sabrina,

Het spijt me zeer dat ik op deze manier heb vernomen dat uw avond bij de Japanse lounge niet goed was bevallen. De Japanse visspies Chikuwa Kushi is een spies met samengeperste witvis, waardoor het structuur van de vis erg op inktvis lijkt. Ik vind het ook jammer dat de visspies u niet heeft bevallen. Bij enige navragen bij mijn personeel heb ik afgelopen week geen klachten over de ossenhaas ontvangen. Helaas dat u het niet bij één van mijn medewerkers heeft doorgegeven. Omdat er bij de Japanse Lounge een All You Can Eat concept wordt gehanteerd, is het mogelijk om bij de volgende ronde ossenhaas medium/welldone te laten bakken met eventueel een andere saus.

Sven
    China Palace Zwolle

24. Sabrina 141 punten

Het beloofde veel goeds, het restaurant ziet er van binnen prachtig uit. Ruim opgezet, mooie kleuren, goede sfeer.
    En toen kwam het eten... In eerste instantie was onze gedachte: ach, we zijn anders gewend. Tot de visspies kwam! Wát was dat. Het leek wel alsof we op een stuk rubber moesten kauwen. Dat was geen succes. De ossenhaas nét iets ver doorgebakken, overal eenzelfde soort sausje op. Nee, voor ons was dit een eenmalig bezoek.

25. We gaan hier ongeveer 1 keer per maand eten (boven, sushi). Echt heerlijk !!!

26. Kan alleen zeggen dat wij hier zeker 2 keer in de maand komen en elke keer nog hebben genoten van het heerlijke eten. :-)

27. Nog even terug komen op ons feest van 25 september. Al onze vrienden en familie hebben een heerlijke middag en avond gehad. Iedereen was erg enthousiast over de heerlijke gerechten en ook het vriendelijke personeel. De meesten hebben voor het eerst Japans gegeten met stokjes.
    We kunnen iedereen aanbevelen om hier eens een feestje te vieren, dat komt prima voor elkaar. Heerlijk om op deze manier de tafel te delen.

28. Leny & Ron & Sophie

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met heel vriendelijke en goede bediening.
    We komen zeker weer terug en zullen dit restaurant zeker bij vrienden en kennissen aanbevelen.

29. Dag Renier,

Het spijt ons zeer dat uw afhaalbestelling niet naar uw wens was geweest. Jammer dat u uw bestelling gister niet bij ons heeft gebracht. Dan hadden we kunnen kijken of we eventueel voor u iets kunnen betekenen.

Sven Poon.

China Palace.

30. We hebben niet vaak zo slecht gegeten. (afhaal) alles was slap, overkookt geen smaak. Kortom ga naar een andere chinees wanneer je lekker wilt eten.

31. Pieter

32. Ricardo

33. Miranda B

Wil je lekker eten? Nou dan moet je hier naartoe gaan!

We hebben hier een maand geleden gegeten (bovengedeelte)

En wat hebben we genoten HEERLIJK!

Bediening is echt keurig.

De sushi is om te watertanden zo lekker.

Vanavond gaan we weer!

34. We hebben super gegeten. De sushi was heerlijk en vers.

De bediening was erg vriendelijk en vrolijk.

Wij komen hier zeker nog een keer terug! Een echte aanrader.

35. Mich 129 punten

Ik ben hier laatst wezen eten! Eindelijk een tent in Zwolle die goede sushi serveert. Vriendelijke bediening en snelheid was ook goed. Enige minpunt is dat de bediening wel erg vaak heen en weer liep en op onze tafel keek. Voor de rest top!

36. Zeer lekker eten! Vooral van japans krijgen we niet genoeg en de bediening is super en de koks natuurlijk ook, je krijgt alle aandacht.

37. lou 11 punten

Was wel gezellig!

Echt top service.

38. We hebben gegeten op de boven verdieping. Prachtig modern ingericht, heel smaakvol en sfeervol. Fijne stoelen.

De bediening was erg vriendelijk. Het eten heerlijk. Zeker een aanrader!

39. Geachte heer Gerard en mevrouw Leoniek,

Het spijt ons zeer dat de Babi Pangang met Nasi en de Bami niet naar jullie wens waren geweest. Na enige navraag bij het personeel gaven ze aan dat ze het onderstaande antwoord niet kunnen herkennen en niet hebben/kunnen geven. Jammer dat jullie afgelopen woensdag jullie bestelling niet bij ons hebben gebracht. Dan hadden we kunnen bekijken of we eventueel voor jullie iets kunnen betekenen.

Sven Poon.

Bedrijfsleider China Palace.

40. gerard en leoniek

Wij vinden de kwaliteit van het afhaal gedeelte met sprongen achteruit gegaan. Woensdagavond babi pangang met nasi gehaald. De rijst bevatte alleen stukjes omelet en was bleek en smakeloos. De babi pangang smaakte alsof er varkensvlees van inferieure kwaliteit was gebruikt. Wij hebben al eens vaker geklaagd, ook over de bami die nauwelijks ingredienten bevatte, maar steeds krijgen we als antwoord dat wij het toevallig die dag slecht hebben getroffen. Voorlopig hebben wij onze buik vol van China Palace en zien ze ons er niet meer. De prijs/kwaliteit verhouding is sowieso na de verbouwing verslechterd.

41. Wij eten hier bijna elke week wel een keer sushi. Erg lekker en voor een prima prijs.

42. Mijn eerste uit-eten-ervaring in zwolle. Dat was die jaar geleden.

Heerlijk gegeten, royaal voldoende ook.

Na de verbouwing diverse keren 'boven' gegeten. Heerlijk Japans.

Soms duurt het even voor je bestelde sushi arriveert. Jammer dat de sashimi apart berekend wordt.

Maar daar eten of via de afhaal thuis; het is altijd top.

Tip van een tevreden klant; laat je eens verrassen. Geef een bedrag aan en wat je het liefste eet en wat je beslist niet lekker vindt en laat de keuken de rest doen.

Daar krijg je geen spijt van!

43. Ik kom er vaak, soms met met een zoon of dochter, en soms ook compleet met de hele meute. Altijd is het er gezellig, het eten vindt ik voortreffelijk! Ook de japanse keuze is erg lekker!

Ik zal er zeker vaker komen en ik herken niet de kritiek dat het eten flauw of smakeloos zou zijn. Ieder zijn/haar smaak natuurlijk, ik vind het een aanrader om daar lekker te eten.

Een zwolle-zuidenaar.

44. Super eten, vriendelijk personeel (altijd!) en een gezellige sfeer!

Wouter.

45. China Palace is een prima Chinees, zowel als restaurant als afhaalservice. Het eten is altijd smaakvol en erg lekker. Het personeel is erg meedenkend en dat stel ik zeer op prijs.

46. Ik heb er een paar x eten afgehaald. Was prima op de laatste keer (zomer 2009) na. Bij thuiskomst was het eten erg lauw, heb het in de magnetron goed opgewarmd. Ik woon trouwens aan de vd Capellenstraat. De loempia erbij was heerlijk en goed gevuld, daar had ik zo al een hele maaltijd aan. Vriendelijk en behulpzaam personeel bij het afhaalloket.

47. We halen daar wel eens eten af.

Dat was 2 jaar geleden gewoon prima, maar de laatste tijd is het Chinese eten steeds smakelozer geworden.

Afgelopen week hadden we bami speciaal met saté.

Er zat werkelijk geen smaak aan de bami, er zat ook erg weinig in.

De satesaus was erg flauw en ook smakeloos.

Dit is niet de eerste keer dat het zo wordt ervaren.

We gaan er niet meer naar toe.

48. Subliem. Werkelijk wat een heerlijk eten(volgens ons). Zeer vriendelijke bediening en nogmaals heerlijk eten!

49. Marjan 955 punten

Lekker eten, veel keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Sinds kort is het restaurant geheel vernieuwd! Geheel nieuwe inrichting.

Voldoende parkeergelegenheid!

50. de vries

Ze zijn weer open en ze hebben een nieuw concept! Beetje a la Tapas, maar dan op z'n Japans. We konden keuzes maken uit 60 verschillende gerechten. Er waren sushi, Tepan (bakplaat) en dim sum gerechten. De nieuwe interieur spreekt mij erg aan en het personeel is ontzettend aardig en attent.