Bij Giel in Zwolle

Mag ik u verleiden tot een bezoek?

Op loopafstand bevindt zich Q-Park parkeergarage Eiland.

di lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
wo lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
do lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
za lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
zo lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00

Welkom Bij Giel! De plek waar fashion en horeca samenkomen in een prachtige ambiance. Wie Bij Giel binnenstapt komt ‘thuis’ bij Giel. Wat kan je bij ons verwachten? Ontspanning, persoonlijke aandacht en een enthousiast team.

Een bezoek Bij Giel is een unieke beleving. Bij binnenkomst ervaart u meteen een ongedwongen en stijlvolle sfeer, waar iedere gast zich kan laten verrassen. In het monumentale pand vindt u namelijk niet alleen de mooiste damesmode, maar kunt u ook terecht voor een welverdiende kop koffie, een (h)eerlijke lunch, de lekkerste borrels en diners en een goed glas wijn. Ongedwongen, maar met een verrassende twist.

“Ik wil dat iedereen zicht thuis voelt Bij Giel. Wij hebben voor een ieder wat wils.”

Fashionliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij de collectie damesmode van de winkel. Naast de vaste collectie zullen er regelmatig verschillende merken te gast zijn. In het souterrain bevindt zich de brasserie, waar u kunt genieten van een kopje koffie, een lunch, een hapje en een drankje. Laat u verwennen met de beste gerechten voor een goede prijs. Ook aan grotere gezelschappen is gedacht.

De salon op de eerste verdieping is een zeer geschikte en sfeervolle locatie voor al uw (zakelijke) evenementen en feesten.

di lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
wo lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
do lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
za lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
zo lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00

1. Vanavond wederom heerlijk gegeten Bij Giel. Heel veel verschillende gerechtjes gegeten zoals; Kalfsmuis, dimsum, wilde gamba's, kalfsukade, diamanthaas en een heerlijke Braziliaanse wild stoof. Ik vind qua vleesgerecht de Braziliaanse wild stoof echt een aanrader en aan de vis kant de wilde gamba's.

De bediening is jong en erg gastvrij. Daarnaast dat de chef kok aan de tafel komt om een één en ander uit te leggen vond ik erg leuk. Je ziet aan alles die hij er passie voor heeft. Verder probeert de gastheer/eigenaar Giel een top sfeer neer te zetten. Ook heeft Bij Giel een leuke wijnkaart die zeker het proberen waard is.

Als nagerecht de nutella cheese cake gehad met sorbetijs. Daar heb ik echt van kunnen genieten.

Kort samengevat kom ik hier ook erg graag. Elke keer is het gewoon top of het lunch, borrel of dineren is. Het is er erg leuk zitten en daarnaast is het eten geweldig en de prijs meer dan waard is.