Bella Napoli in Zwolle

1519178979 58
1614981936 61
1668205801 64

1. Max cavalera

Voorgerecht was oké (gebakken champignons), kids vonden de pizza lekker. Maar onze hoofdgerechten vielen wel behoorlijk tegen. Een flauwe pasta en een vega lasagne die opgewarmd uit de vriezer leek te komen. Wij komen hier iig niet meer.

2. Gezellig restaurant.
    Vriendelijke bediening.
    Heerlijk gegeten.
    Niet duur.

3. Daniel de nijs

Slechte zaak, bediening chagrijnig moesten zelf het bestek maar uitdelen. Door een of andere grote bestelling 2 uur moeten wachten op ons eten en de kwaliteit was uitermate slecht, alsof het maar lekker snel in elkaar was geflanst. Veel te duur voor deze kwaliteit. Hier kom ik dus nooit meer.

2,5
  4. E.J. Lenstra

We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Met af en toe een Italiaans woordje tussen de bedrijven door was je echt even in Italia. Grazie!

5. Jolanda

Gezellig buiten gegeten, lekker eten, vriendelijke bediening en betaalbaar.
    Enige wat jammer was is dat ik medium had besteld van mijn ossenhaas en het was doorgebakken. Maar er zelf voor gekozen om het niet terug te sturen en het was nog steeds heerlijk. Ons gezin heeft echt wel genoten.
    Het was prachtig weer, de sfeer was goed en lekker gegeten.

6. Mirella

Op een gewone zaterdagavond toch nog weinig service.
    Ze vergaten onze drankjes ,het eten kwam 2 uur later .
    De bediening had er ziende ogen geen zin iin en toen ons eten na vragen kwam ,was deze lauw en smakeloos.

7. Jan van Oorschot

Tijdens Koningsdag wilden wij aan het einde van de middag met 11 personen een pizza eten bij Bella Napoli op het terras. Drinken kwam vlot. De bestelde pizza's kwamen ook vlot door, alleen ontbrak de mijne. Kan gebeuren zou je denken het is druk. Tot twee keer toe kwam iemand van de bediening vragen wat ik besteld had. Je zou denken dat mijn pizza alsnog kwam maar niet dus. Pas toen de anderen klaar waren kwam mijn pizza. Toen heb ik bedankt voor de eer en de ober draaide zich om zonder wat te zeggen en bracht de pizza terug naar binnen. Dat was het dan. We hebben afgerekend wat we wel gekregen hebben en zijn weggegaan. Ik ben naar de bediende gelopen en heb mijn beklag gedaan. Hij begreep dat ik boos was en vroeg wat hij kon doen. Nou niets dus. Dat had hij eerder moeten doen. Ik ga daar geen pizza meer eten dat mag duidelijk zijn. Wat ik niet snap is de totale desinteresse van het bedienend personeel. Ze letten niet op hun klanten. Ze zien dat ik niets heb, ze vragen tot twee keer toe wat ik besteld heb, lopen langs ons heen en doen helemaal niets. Ik snap sommige horeca echt niet meer. Ik dacht dat ik klant was maar het lijkt hen niet te boeien. Na mij komen weer andere klanten die alles maar lijdzaam moeten ondergaan. Nogmaals op zo'n dag is het druk, er kunnen dingen misgaan, maar los het op. Deze zaak heeft voor mij afgedaan. Ik kom daar niet meer.
    Jan

1,4
  8. Matig eten, maar goede service.
    Niet duur.

9. Emma Timmerman

10. Jan de Man

Onze eerste ervaring met Zwolle: Bella Napoli. Even lekker een pizza eten. Nou, niet dus. De bodem was van beton, geen doorkomen aan. Toen de serveerster vroeg of het gesmaakt had, zei ik dat de pizzabodem wel erg hard was. "Tsja" zei ze, "daar kan ik helaas niets aan doen..."

Geen aanrader dus, bediening en sfeer zijn net zo slecht als de pizza's.

1,8
  11. Bij binnenkomst hadden we het idee in een prima sfeer terecht te komen. Op de boven verdieping kregen we een leuk plekje toegewezen. Maar toch had ik wat twijfels, voor onze dochter lag er de mogelijkheid om onder een stang (plm 80 cm van de grond) door te komen en vervolgens 2 meter naar beneden te kunnen vallen. Voldoet dit aan veiligheidsvereisten??

Toch van plek veranderd, maar helaas wat last van tocht in de nek door een ventilatierooster.
    Toen kwam het voorgerecht, dat in de kaart omschreven stond als garnalen in cocktailsaus. Vervolgens kregen we een bord vol met garnalen, sla en ui er doorheen. Geen fan van sla en ui, stond ook niet op de kaart. En als klap op de vuurpijl zat er gewoon mayonaise bij.

Het hoofdgerecht heeft het niet goed gemaakt. De spaghetti was te gaar en de saus had de dikte van dunne tomatensoep.

Nee, al met al geen positieve ervaring. Ik moest tijdens het hoofdgerecht echt tegen mijn vrouw zeggen dat ik zelden zo slecht gegeten had.

Ik heb het beleefd gehouden richting het personeel, maar ze hebben gemerkt dat ik het eten niet lekker vond en er onverwachte dingen geserveerd werden. Nee, hier kom ik niet meer helaas....

12. We hadden gereserveerd, maar moesten bij aankomst nog een half uur wachten totdat we aan tafel konden. Toen werden we in de kelder gezet, waar het een enorm kippenhok was en er was geen nooduitgang te zien. Het duurde heel erg lang voordat we ons bestelde drinken kregen. Het eten kwam zelfs eerder dan het drinken. Aan de pizza zat erg weinig smaak. Voor ons was dit de eerste en gelijk de laatste keer bij dit restaurant.

4,1
  13. Samen gegeten met een vriendin, vriendelijk ontvangen. Bestelling doorgegeven. Inmiddels waren we al een uur aan het wachten op het voorgerecht, doordat we aan het kletsen waren was het voor ons geen probleem. Om ons heen zag ik wel dat de mensen die later binnenkwamen, al aan hun bord met eten begonnen waardoor ik na een uur en een kwartier dacht "zouden ze onze bestelling zijn vergeten?". En jawel het was door de bediening niet goed doorgegeven. Voorgerecht achterwege gelaten en het hoofdgerecht besteld. Vrouw van de bediening maakte eerlijke excuses en kregen de drankjes van het huis. We hebben erna nog een half uur moeten wachten op onze pizza's. Maar het eten was heerlijk. Daar ontbreekt het hier echter niet aan. Wel ben ik van mening dat er meer aandacht aan klanten moet worden besteed!

14. A.Hartkamp

15. Ik heb vandaag met mijn moeder bij Bella Napoli gegeten, om ons avondeten te nuttigen. Meisje van de zaak wees ons vriendelijk een tafeltje voor twee aan en al snel kregen we een mandje met brood en heerlijke knoflookboter. Nadat we dat op hadden en onze keuze hadden gemaakt, 2 pizza Tonno, duurde het nog best lang voor de bediening kwam om te vragen wat we wouden. Maar toen kwam de bediening en zeiden we wat we wouden. Nou moet ik wel even zeggen dat ik heel erg genoten heb van de muziek en de sfeer, maar het duurde wel ontiegelijk lang voordat we ons eten kregen. We bestelden om 17:20 en we kregen onze pizza's om 18:05 dus bijna een uur. De pizza's waren heel lekker, maar veel te hard aan de bovenkant. Toch heb ik wel genoten maar het kon beter.

16. Bijna jaarlijks kom ik hier met m'n vriendin..eerst lekker shoppen kletsen. En als afsluiter van de dag gezellig en lekker knus eten voor niet te veel geld..

17. Vanavond gegeten bij Bella Napoli met mijn vriendin.
    Van vrienden en kennissen al veel goede verhalen gehoord.
    Na binnenkomst een leuke tafel gekregen op de 1e verdieping.
    We kregen meteen een mandje stokbrood met kruidenboter van het huis bij de kaart. Het drinken stond binnen 2 minuten op tafel en de pizza binnen 15 minuten.
    Heerlijke Italiaanse pizza met dunne bodem zoals als ik hem het liefst heb.
    Vriendelijke bediening die hard werkt. De inrichting is simpel en voelt alsof ik thuis ben.
    Voor ons was het een perfect diner!

18. Wij eten best regelmatig bij Bella Napoli. Vooral als we gewoon lekker uit eten willen met weinig pretenties. Meestal is de bediening prima en gezellig, maar soms laat het tempo iets te wensen over... Het eten is van hele redelijke kwaliteit, wij treffen het eigenlijk altijd goed. De prijs is heel redelijk, echt iets voor door de week.

19. Anouschka

Vandaag hadden we gereserveerd om 6 uur bij Bella Napoli in Zwolle. Na aankomst hadden ze nog geen plek en moesten we even wachten. Nadat we onze plek toegewezen kregen kregen we direct de menukaart. Echter moesten we ruim 20 minuten wachten voordat we überhaupt iets konden bestellen. Na 15 minuten kwam dan eindelijk ons drinken en een mandje met stokbrood en kruidenboter. Daarna hebben we anderhalf uur moeten wachten om een voorgerecht te krijgen. De pasta van mijn zoontje was koud daar heb ik verder niets van gezegd omdat hij 2 is en dat toch allemaal nog niet begrijpt. Drinken haalde ik ondertussen maar aan de bar omdat we iedere keer zo lang moesten wachten. Bij de bestelling had ik aangegeven dat ik de pasta met zalm wilde, alleen i.p.v. zalm graag champignons wilde. Na ruim weer een uur gewacht te hebben kregen wij dan eindelijk onze pasta's.... maar zonder champignons, deze wilde ze wel even bij bakken of het gerecht op nieuw maken. Ik heb echter ervoor gekozen de 2 hoofdschotels niet aan te nemen en weg te gaan. Gelukkig hoefde ik de rest ook niet te betalen want mijn humeur stond al op zeer chagerijnig na 3 uur wachten op je hoofdgerecht.

20. Eerste binnenkomst was knus en een gezellig ontvangst. We hadden een goede service en werden netjes benaderd.

Echter.. het eten viel ontzettend tegen. Er zat totaal geen uitdaging in de saus die bij het varkensvlees zat en de sla was verlept. Ook hadden ze voor het bananen toetje geen ijs meer waarna ik tiramisu bestelde wat leek op nat brood. Het was sompig en koud en echt vies. Ook de prijs vond ik overal verschikkelijk hoog voor, de kwaliteit is er namelijk totaal niet naar!

Overigens, zo vlak voor carnaval was ook niet handig want er waren veel carnaval gasten, ze waren verschikkelijk luidruchtig waardoor de muziek nog harder werd gezet en we bijna naar elkaar moesten schreeuwen om een beetje elkaar te kunnen horen. Ik miste de romantische sfeer en het geluid was veel te hard.

Ons zien ze nooit meer terug!

1,4
  21. Gisteren wezen eten met twee vrienden. De locatie en inrichting is wel mooi, maar het eten laat echt sterk te wensen over. Ik lieg niet dat een gemiddelde diepvriespizza beter smaakt dan de pizza's die hier worden bereid. De bodem was zo hard en plat als het maar kan, en de randen waren zwart. Onze klachten werden niet serieus genomen en we kregen geen enkele vorm van excuses of vergoeding. Toen we weg gingen zeiden ze geen enkel woord. Hier kom ik nooit meer.

2,5
  22. Afgelopen week gegeten bij Bella Napoli in Zwolle.

Eerste indruk, een knus gezellig restaurant.

We moesten even wachten totdat ze een plekje hadden maar dat was geen probleem.

Een drankje gekregen tijdens het wachten.

Daarna, eenmaal aan tafel, stokbrood kruidenboter van het huis! Snel een keuze kunnen maken uit hun veelzijdige menukaart.

Na bestellen kregen we ons voorgerecht al snel ondanks dat de hele zaak vol zat.

De carpaccio was duidelijk zelf platgemaakt uit een mooi stuk ossenhaas (zoals het hoort!) en was erg lekker. Mijn vriendin at gebakken mosselen in knoflookboter en vond het ook erg lekker.

Nadat ons voorgerecht op was duurde het slechts 20 minuten voordat we het hoofdgerecht kregen.

Mijn pizza was in 1 woord geweldig! Een echte Italiaanse dunne bodem, heerlijk krokant en lekker gekruide tomatensaus.

Mijn vriendin at een ossenhaas met groene peper roomsaus.

De biefstuk was lekker rood zoals gevraagd en erg lekker.

Als bijgerecht een kleine gemengde salade, aardappelen en groenten uit de oven. Allemaal prima!

De bediening was erg vriendelijk en gaf goede service.

Dit allemaal voor een zeer scherpe prijs.

Wat wil je nog meer?

23. Klein restaurant, je zit dicht op elkaar, maar de pizza was erg lekker. Zeker de moeite waard om terug te komen. Bediening was vrij snel!

24. Opzich een prima eerste indruk, knus, maar gezellig.

Wat ons opviel was een zithoek met de stoel naast het trapgat.

Hier heeft het personeel niet zo goed over nagedacht bij de inrichting? Niet veilig.

De uien- en champignonsoep die we besteld hadden waren beiden erg waterig, nadat we dit hebben aangegeven bij het personeel is ons nieuwe soep aangeboden. Dit liever niet, toch hebben we een gratis cola gekregen.

Het hoofdgerecht hebben we laten staan, dit was een mislukking. De cannelloni was een droge hap, de ossenhaas was zo rood dat ik een schietgebedje heb gedaan of ik dit wel zou overleven. Smaak ver te zoeken. Misschien had de kok een beetje haast. Wel een pluspunt: het verse brood wat vooraf werd geserveerd met kruidenboter. Valt ook weinig aan te mislukken. Het personeel was ook niet al te geweldig aangezien ze in tegen spraak ging met ons over de ossenhaas.

Tot nooit meer ziens!

25. Gisteravond wezen eten.

Op zich is het een leuk restaurant op een leuke locatie.

De vino a la casa kan je overal bij drinken en is aan te raden.

De carpaccio was goed van dikte en kwaliteit, alleen de versnipperde dressing is jammer en waarom een citroen en sinaasappelschijf?

De calzone was net niet koud in het midden en laat de paprika er voortaan maar uit.

De cannelloni was gewoon een droge hap, misschien kwam die uit de vriezer.

Bovenstaande commentaar werd door de bediening geincasseert en afgedaan met een excuus.

Duidelijk dat het personeel niet bij de winkel hoort.

Ons zul je daar niet meer tegen komen.

26. Hartstikke gezellig restaurantje. Lekker midden in de stad.

Gezellig terrasje als het lekker weer is.

De pasta met zalm is gewoon heeeerlijk.

En het personeel altijd even vriendelijk.

Dus ik ga dr vast en zeker nog vaak genoeg een gezellig hapje eten...

27. Petra 222 punten

Errrrg lekker, altijd! Niet verschrikkelijk duur, maar soms erg trage service. Als je dit in gedachten houd en je wilt er wat tijd aan besteden dan is het zeker het wachten waard!

28. Jan 95 punten

Gezellig restaurant (boven). Bediening loopt zich het vuur uit de sloffen. Uitgebreide kaart. Eten gemiddeld, maar goede prijs/kwaliteitsverhouding.

29. Lekker eten en ook best gezellig. Wat mij betreft de beste Italiaan van de stad (daarom ga ik dan ook altijd het liefste daar heen).

30. Ik heb hier 2x met mijn collega's gegeten. De pizza was lekker, maar de bodem erg dun en taai.
    Een collega had een haar in het eten en kreeg uiteraard een nieuw bord. Maar dat je dan geen trek meer hebt mag duidelijk zijn. Beide keren aten we beneden in een kille en ongezellige kelder, jammer.

5,9
  31. Op 15-01-2010 gegeten bij Bella Napoli.

Pizza viel tegen, bodem was te dun. Gevraagd: geen champignons. Gekregen? Ja hoor champignons. Gevraagd knoflook. Gekregen? Juist ja, geen knoflook.

Dus het viel helaas erg tegen.

32. Ik eet regelmatig bij Pizzaria Bella Napoli.

Ik vind dat de bediening er goed en vriendelijk is.

Ze zijn ook aardig snel bij je met het eten & drinken.

Vooral het eten vind ik erg lekker, heerlijk warm.

De sfeer in de pizzeria is ook erg gezellig & mooi Italiaans.

Het is binnen ook erg mooi.

Het eten is gelukkig ook betaalbaar.

Ik eet er graag ( soms is het er hartstikke druk en dan zal ik geduld moeten hebben). Maar lekker eten krijg je niet overal.

Ik geef een dikke 10.

Groetjes,

Melissa.

33. Ik heb hier al verschillende keren gegeten. Naar mijn idee is de kwaliteit steeds minder. De voor laatste keer had ik een pizza die niet warm was. Ik heb hier wat van gezegd, maar volgens de bediening konden ze daar niks aan doen. De laatste keer had ik lasagne bolognese. Deze smaakte absoluut niet naar bolognese, zat boordevol kaas en ook deze was niet goed warm. Ook hier heb ik iets van gezegd. De bediending zei: 'ow'. Ze liep vervolgens weg en is niet meer terug gekomen bij mijn tafel...
    Ik ga hier dus zeker niet meer eten!

3,3
  34. Prettige ambiance, vriendelijk personeel.

Maar het eten viel tegen: > 20 olijven in de salade is toch echt wat veel van het goede. (ook al hou ik best van olijven) En een goede dressing ontbrak.

Veel te grote brok gorgonzola op de pizza (zout)!

Niets lekkers bij de koffie. Al is het maar een klein chocolaatje
    --> dat maakt het nou net af.

Goede ingredienten, maar als het er op aankomt slordig gedoseerd. Tijdsdruk? Jammer!

35. Goed gegeten; personeel was vriendelijk, eten was lekker en vooral betaalbaar!

36. Nog steeds een topper onder de Italiaanse reataurants in Zwolle.

Het eten en de bediening is perfecto!

Ciao, Danny Milani.

37. Na een kleine dip weer helemaal terug aan de top van de Italianen in Zwolle. Al 30 jaar de top van Italiaans koken in ons land.

38. Favoriet blijft de heerlijke vegetarische lasagna, maar ook de pizza's zijn lekker.

Een prima restaurant om te eten als je niet al te luxe uit eten wilt, zelfs voor de student betaalbaar ;)

39. Prima italiaan!

Lekker en goed eten voor een vriendelijke prijs. Prima bediening dat bereid is goede service te verlenen.

Verwacht geen superdesign of overdreven culinaire hoogstandjes, gewoon een eerlijke hap voor een 'gewoon' moment.

40. eet er zeer regelmatig, de ene keer is het super en de andere keer valt het verschrikkelijk tegen. heb nu al diverse malen een koude pizza gegeten. Personeel mag wel wat vriendelijker worden

41. Lang wachten, warm zitten daarboven maar het eten maakte wel wat goed.

42. pris en jo

wij zijn vaste klant en bevalt ons zeer zeer goed elke keer weer

43. Miranda

Carpaccio: zure hap. Niemand van ons gezelschap had het bord leeg, omdat het gewoon niet lekker was!
    Hebben geen toetje gegeten, maar bij Salute aan in de Dierzerstraat een ijsje gehaald! Ga bij Bella Napoli niet meer eten.

2,3
  44. erg goed en lekker eten! moet zeggen dat we erg vaak pizza'a afhalen!

45. goede en leuke bediening, lekker eten, schone en open keuken, top!