Parkeren is mogelijk in de straat

• OV

1476198033 76
1484019085 80
1632619056 76

1. Calvin

Bestelling zou er om 1915 zijn. Om kwart voor acht bellen we. "Er zijn nog tien bonnen voor je" om 5 over acht bellen we nog is. "Er zijn nog 11 bonnen voor je.

Toen we de bestellingen wouden annuleren rond die tijd, 2.5 Uur later. Waren ze niks anders als blij…

2. Kees Bockel van

Zeer slecht. Bij verschillende recepten werd dezelfde tomatensaus gebruikt. De salades waren te zoet. Champignons uit blik. Kortom geen tapas waardige gerechten.

2,6
  3. De sfeer is goed, het is gezelliger dan de buitenkant doet vermoeden, en het eten was lekker. De pizzakenners onder ons waren in ieder geval dik tevreden.

4. Linda van keulen

De pizzas hadden weinig tomatensaus (als je dat tomatensaus kunt noemen) en een hele laag kaas van de Aldi ofzo + taaie bodem.

2,8
  5. Het was heerlijk, tegen een klein prijsje fantastisch gegeten, en de bediening was echt top! Niks is teveel. Voor herhaling vatbaar.

6. Familie Huigen

Erg lekkere pizza's gegeten, zelfs de korst was lekker :D Vriendelijke en vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Marycke Naber

We waren het er allemaal over eens: heerlijke pizza's, beter dan bij sommige gerenommeerdere pizzeria's. Ook de tapas waren heerlijk. En dat voor een schappelijke prijs. We komen nog eens vaker!

8. Edwin Peters

Heerlijk gegeten de kids een pizza wij onbeperkt tapas en allemaal super lekker… komen zeker nog eens terug.

9. Goede prijs kwaliteit verhouding! Leuk en knus ingericht. Huiskamer gevoel! Lekker relaxed!

10. Lani van de beek

Erg gezellig en knus! De pizzas waren heerlijk! En erg aardige mensen! Complimenten.

11. Vorige week de tapas genomen. Deze week met vrienden teruggekeerd en diverse pizza's uitgeprobeerd. Super !!!
    Wij komen terug😋😋😋

12. Leuk gezellig in de wijk. Prima te doen met kind. Lekkere tapas

13. Pizza's zijn lactose-vrij. Tijdens bestellen letten ze daar goed op. Erg fijn! Klein zaakje maar zeker gezellig. Een aanrader!

14. Zeer slecht... Ik had op de dag zelf nog gereserveerd, we zouden om 19:00uur met 8 personen komen. Maar toen wij wat eerder aan ons eten toe waren en ik belde om te vragen of we ook iets eerder terecht konden zei de "eigenaar" mij dat ze gesloten waren! Hij had zelf mijn reservering goedgekeurd zei die ook nog... Het enige wat ik kreeg was een "sorry" en ik kon dus om 17:30uur nog op zoek naar een andere eetgelegenheid waar we met z'n 8en terecht konden...

Dus misschien wel een slechte recensie, en ik heb natuurlijk geen idee of het eten goed is, maar ik kom hier in elk geval nooit (weer)!

15. Top plek midden in assendorp! Heerlijke tapas en top pizza's!! Elke week eten wij hier met plezier!

16. Gezellige sfeer, goede service en lekker gegeten! Wij komen snel weer 👌

17. Heerlijk gegeten en zoals altijd goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!

18. Een geirriteerde man aan de telefoon gekregen, geen goede service. Eten was koud.

19. Willem en Marian

Goeie gerechten, meer dan voldoende. Goede service. Helaas slechts 1 dessert

20. Axel Koolhaas

Lekker gegeten bij Amigo's, service was prima en sfeer was gezellig. Eten was wel nogal vet, en de pepedew smaakte nergens naar. Desalniettemin goed gegeten!

6,7
  21. Jacquelien

Met 4 gezinnen kwamen we "binnen vallen". Zowel de kinderen als de volwassenen werden goed verzorgd. Het was overvol i.v.m. koningsdag en supergezellig. Een aanrader.

22. Ik heb er laatst gegeten met wat collega's. Het was erg lekker en gezellig. Leuk om een keertje heen te gaan!

23. Super eten altijd! Bediening top en altijd goede sfeer!! Wij komen hier bijna wekelijks en nooit iets negatiefs ervaren. Een echte aanrader dus!!!

24. Het eten was heel goed en lekker, vriendelijke en goede bediening. Betaalbaar en voor herhaling vatbaar. Toppie.

25. Cynthia Heg

Erg gezellig en leuk restaurant. Prijs/kwaliteit is prima! Echt een aanrader!

27. We waren met zijn 4'en en een vriendin heeft geserveerd. Dit was al raar want er werd niet gevraagd naar hoeveel personen of hoe laat (volgens mij nemen ze nooit een reservering aan). Bij binnenkomst werden we niet gegroet en hebben we zelf maar gevraagd en we mochten een tafel uitzoeken. Vervolgens met bestellen bij een meisje die volgens mij nog geen horeca ervaring had en niet wist wat ze allemaal hadden. Heel lief meisje hoor, maar ze wist niks. Moesten maar de nummers zeggen want de gerechten wist ze allemaal niet? Vervolgens hadden we eerst wat tapas, die waren op zich wel oké niet heel top. Als hoofdgerecht hadden we de kleine pizza en eerst kwam ze dat ze geen asperges meer hadden maar bood ook geen alternatief dus maar gewoon zonder asperges gedaan. Vervolgens kregen we de pizza's en werd even verteld dat ze geen rucola meer hadden dus toen hadden we de pizza's al. De pizza's waren ook niet heel warm na 1 punt was de rest al koud. Echt heel slechte bediening er werd niet gevraagd of alles naar wens was, ik zou echt niemand aanraden om hier heen te gaan als je lekker wilt eten.

2,2
  28. Zeer matig gegeten. Bediening niet erg geïnteresseerd in hun werk. Inrichting is wel aardig maar dit is toch meer een soort pizzabezorgpunt als een restaurant.

5,5
  29. Hartelijk dank wij hebben genoten vooral van het Turkse brood met knoflook saus.

30. Superrr.. Heerlijk gegeten met vrienden en familie.. Gezellige ambiance zeer attent personeel. Echt een aanrader, niet duur en zeer goede kwaliteit. Wij gaan zeker vaker eten.. Amigo's bedankt, van mij krijgen jullie een dikke 10!!

31. Christian

Normaal gesproken ben ik niet van het schrijven van een recensie, maar mag er wel graag naar kijken voor dat ik een restaurant binnen stap. Echter zijn we door onderstaande recensies op het verkeerde been gezet. Bij binnenkomst viel ons meteen op dat het enorm rustig was en dat tijdens de spits. De bediening liep in vrije tijds kleding en de eigenaar zelf liep op gymschoenen. We besloten om toch te blijven want misschien waren de pizza's wel van hoog niveau. Ondertussen kregen wij lauwe wijn geserveerd in een limonadeglas en een stokbroodje vooraf o.i.d. zat er helaas niet in. De pizza's werden snel geserveerd maar ook deze waren na een paar minuten al koud. Er werd ons ook niet 1 keer gevraagd of alles naar wens was en of we misschien nog wat wilden drinken. In een dessert hadden wij geen zin nadat we de bediening zelf het ijs zagen scheppen uit een ijsbak. Ik kan nog wel even doorzeuren maar misschien had Tapas & Pizza wel een slechte dag, dat kan een keer voorkomen in de horeca. De aankleding van de buitenkant is wel leuk en van de binnenkant ziet het er ook leuk uit.

4,1
  32. Danielle

Als je een gezellige, sfeervolle en romantische avond wilt is deze tapas echt aan te raden. Het was super lekker en super mooi opgediend. Een knusse luxe uitstraling en vriendelijk personeel. Onbeperkt tapas voor 22.50 p.p. Je kan uit een lijstje zelf bepalen wat je in een ronde wilt, per ronde 5 per 2 personen met hapjes die voor 2 personen ruime porties zijn. Wij komen hier zeker weer.

33. R. van der Lugt

34. Gisteren een kinderfeestje gehouden waarbij de kinderen zelf hun eigen pizza konden beleggen om daarna heerlijk op te eten.
    Het was heel gezellig en de kids hebben zich prima vermaakt en voelde zich een echte kok.
    Na het eten hebben ze lekker zitten chillen op de banken. Zelf heb ik veel leuke reacties gekregen van de ouders die hun kids weer kwamen halen. Het personeel was heel aardig en de kok had het met de kids knetter druk. Kortom op alles een dikke 10 geven alleen de + kon ik niet vinden !!!

35. We hebben heerlijk gegeten met zijn allen! Omdat het met een grote groep was duurde het voor sommigen wat lang voordat ze eten hadden. Echter was het eten echt heel erg lekker en voor wat je kreeg ook zeker niet duur! Hing een gezellige sfeer, zeker een aanrader.

36. Marjan Steur

Net weer thuis van een heerlijke avond gezellig uit eten met de familie. Kwaliteit van het eten was geweldig, zeer betaalbaar en super vriendelijke bediening. Absoluut voor herhaling vatbaar!

37. Goede prijs-kwaliteitsverhouding klopt absoluut, zowel hier gegeten als besteld en ook dat was snel en van goede kwaliteit! Sfeervol van binnen, personeel en de eigenaar en zijn vrouw zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Prima dus om daar wat te eten of om te bestellen!!

38. Ongedwongen sfeer, goede kwaliteit prijs verhouding.
    We zijn hier met een groep geweest om de tapas te komen eten en werden goed bediend en keuze genoeg. Lekker gegeten en een aanrader.

39. Ongezellige studenten snackbar.
    Eten was ook matig, de spare ribs waren bijvoorbeeld niet gaar genoeg.
    Absoluut geen aanrader.
    Hooguit voor het ophalen van een snelle pizza door studenten uit de buurt.

2,8
  40. We hadden weer eens geen zin om te koken en kwamen terecht bij Tapas! Heerlijk ongedwongen en gezellig en goedkoop gegegeten met de kinderen.
    De reden dat wij alles waarderen op 10 heeft te maken met de kwaliteit prijsverhouding icm sfeer en service!! Er wordt o.a. wijn geserveerd van Mondovino en frisdrank uit kleine flesjes We gaan zeker vaker! Binnenkort gaan ik met een groep collega's. Het restaurant is gesitueerd in een woonwijk, waardoor het de atmosfeer van Amsterdam heeft!

41. Hebben gisteren met een paar vrienden uit Den Helder hier gegeten. Tapas. Er was meer dan voldoende. De Bediening, waarschijnlijk de eigenaar bleef maar aankomen met alle lekkere hapjes. Enige minpunt was de gebrekkige drankkaart voor de BOB of geheelonthouders. Maar zeker de moeite waard om nog eens langs te gaan. Mischien is deze hint voldoende voor een uitbreiding op de drankenkaart.
    Fam Bakx Dronten

42. Zojuist teruggekeerd van een "avondje" tapas eten. Het was voor mij en mijn vrouw een teleurstelling. We hadden een voucher van sweetdeal t.w. 58,50 euro. Hetgeen we voorgeschoteld kregen: klein aperitiefje, Turks brood, 1 bordje salade van de chef, 5 rode pepertjes met roomkaas, 5 groentekroketjes, 6 spareribjes. Dit was dus geen eigen keus!
    Wat we zelf hebben mogen kiezen: 1bordje van ongeveer 14 garnalen in witte saus.
    Dit was voor 2 personen en binnen 1 uur bekeken. Gezelligheid hebben wij er niet aangetroffen.

4,3
  43. Super lekker eten hier vooral de tapas. Zeer aardige bediening gewoon een toptent!!

44. Met mijn dochter heerlijk en gezellig gegeten! Voor een hele leuke prijs met een vol en voldoen gevoel de zaak verlaten.
    Hele aardige, servicegerichte bediening!

Wij komen zeker weer!

45. Lekkere tapas menu gegeten voor maar 12,5, leuke muziek, aardig meisje in de bediening. Helemaal top, zeker de moeite waard.