Zohej in Zwijndrecht

Het team van Zohej wenst u een smakelijke avond!

Zohej serveert u de lekkerste en de beste burgers en steaks uit de omstreek. Burgers en steaks bereidt boven Argentijnse houtskool in een oven met temperaturen tot wel 350 graden. Door de extreme warmte schroeit het vlees direct dicht, waardoor het zijn sappen behoudt. Onze burgers en steaks worden gemaakt van 100% premium black angus.

1. Adri de Jong

Positief beginnen. Eten, heel lekker. Lang wachten op het voorgerecht, mensen die na ons kwamen, kregen het eerder. Wekt ontevredenheid op, Na protest, direct geserveerd. Hoofdgerecht daarna weer snel. Ook een beetje jammer. Wel een enorme grote en lekkere tonijnsteak. Zelden zo lekker gegeten.
    Fijn, dat er na de verbouwing zo veel zitplaatsen zijn bij gekomen, maaaar, het voelt koud en ongezellig aan, totaal geen warmte en gezelligheid in aangebracht. Voor het lekkere eten, graag weer terug, maar niet voor de sfeer.

2. Ruim voor Valentijnsdag gereserveerd, 2 uur voordat we gingen eten belde ZOHEIJ op dat de actiekorting 1+1 gratis niet voor deze dag geldig was, kinderachtig! Hadden ze eerder moeten bedenken. 4,75 voor een glas wijn is ook geen kattenpis, heb ik thuis een hele fles voor. Spies kipsate (niet op de kaart) 20,50 (kip met gouden eieren zeker) en 18,50 voor broodje hamburger noem ik niet echt redelijk. Gezien het Valentijnsdag was en de actie 1+1 niet gold had ik wel een Valentijns inrichting verwacht met harten, ballonen er rozen voor de dames, niets van dit al helaas, donkere zaak, geen sfeer. Kortom, dit was onze laatste keer hier, jammer.

3. Wat een aanwinst voor Zwijndrecht. Leuke mensen. Goed eten en genoeg keus voor iedereen. Echt een aanrader voor een leuke avond uit. 10 met een griffel!!