Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwijndrecht verdeeld zijn.

1. Raymond

Heerlijk op terras aan de Oude Maas gezeten. Uiterst vriendelijke bediening en alles dat geserveerd werd was meer dan uitstekend. Leuk dat de kok uit de keuken de moeite nam nog even aan tafel te komen voor een praatje. Top restaurant!

2. Fam van de Luijtgaarden

Maandag 18 juli de verjaardag van mij man gevierd met een bbq. De Boathouse is een geweldige locatie. Met vriendelijk en behulpzaam personeel. Die tot op een dag voor het feest nog een aanpassing hebben gedaan voor ons. Zoveel service! We hebben heerlijk gegeten. Onze gasten hebben over deze locatie met al zijn kwaliteiten. Ook niet anders als complimenten gehad. Iedereen heeft het naar zijn zin gehad. Medewerkers van de Boathouse bedankt voor jullie inzet!

3. Verrast met een amuse. Voorgerecht watermeloensalade was echt heerlijk. De risotto daarentegen was wat flauw en niet wat je van een risotto mag verwachten. Toetje overigens weer heerlijk! Prima bediening! Al met al een heerlijk avondje gehad!

4. Eindelijk weer eens ouderwets uit eten bij de Beren In Zwijndrecht.
    Wij zijn een ouder echtpaar en mochten kiezen uit de kaart.
    Man: graag cheeseburger met bruin brood. Was niet mogelijk.
    Vrouw: graag spareribs, 2 stuks. Was niet mogelijk, het menu schreef 3 stuks voor.
    Werd door ons maar geaccepteerd.
    Spareribs: werd verkoold geserveerd. Serveerster vertelde dat ze fik had gezien in de keuken.
    Na klacht nieuwe levering: Was uitermate slecht!
    Gingen samen uit eten maar aten ieder apart door deze toestand.
    Het bedienend personeel krijgt van ons een 9.
    De eigenaresse, die haar naam niet wilde noemen verdient minder dan een 3. Oh ja, als vergoeding werd het water, bestemd om medicijnen te slikken niet gerekend.

5. Heerlijk gegeten.. gezellige tent

6. Eten bij Brancatelli is iedere keer weer een Toscaanse belevenis. Alles op het gemak en genieten van een gemoedelijke vriendelijke sfeer en natuurlijk van het overheerlijke eten. De wijnen die Brancatelli heeft zijn van goede kwaliteit en zeer goed te combineren met de ambiance en het eten.

7. Christian

Gisterenavond weer heerlijk gegeten bij Dok. Sfeer was gezellig en eten erg lekker. In tijden niet zo een goede carpaccio gegeten. Ook de visplank was erg goed. Niet te droog maar precies goed. Nagerecht was kaas. Ook dit was een goede combi. Dok is zeker voor herhaling vatbaar 👍🏻

8. Lola van den dam

Wij hebben echt een onwijs gezellige avond gehad! We werden verwend met een bruschetta vooraf & een mandje brood! Heerlijke pizza’s gegeten & wat een lekkere tiramisu! Zeker een aanrader, wij zijn fan!

9. Heerlijk eten, normale prijzen en heel vriendelijke bediening. Wat kun je meer wensen?

10. Het eten was heerlijk tijdens vaderdag. Een leuke sfeer met feestelijke muziek. Leuke, vlotte bediening. Ook de eigenaar kwam een praatje maken. Prijs/kwaliteit cijfer valt lager uit, omdat ik de glazen wijn en de fles water duur vond.
    Maar we komen zeker terug.

11. Lucy plaisier

Het eten is goed in dit restaurant, goed personeel en eigenaar is vriendelijk en betrokken.

12. Voor de tweede keer daar gegeten. Super vriendelijk en echt heerlijk eten. Komen gauw weer terug.

13. Matthijs

Heerlijk gegeten gisteravond. Hadden een strakke deadline vanwege een theatervoorstelling, maar willen hier zeker nog vaker terugkomen. Sfeer/ambiance is lastig inschatten, vanwege het vroege tijdstip (17.00-18.30) én de lokale avondvierdaagse geen representatief beeld. Inrichting en sfeer van het restaurant en prettige bediening waren dik in orde.

14. Anouska

De tomatensoep was een klein beetje flauw, maar de rest van het eten was heerlijk. De bediening is zeer vriendelijk. We komen hier zeker nog een keertje terug.

15. Gerline

Vriendelijke en gastvrije bediening, we werden warm ontvangen.
    Het eten was van erg goede kwaliteit, goede smaken en mooi opgediend.
    We hebben met 6 personen gegeten, en kozen voor shared dining en om ons daarin te laten verrassen door de kok. Daarbij serveren ze heerlijke wijnen!
    Zeker aan te raden!

16. Vandaag eten laten bezorgen: het eten was erg lekker van smaak, goed warm en op tijd bezorgd door thuisbezorgd.nl
    Ik vind het alleen belachelijk dat er €0,55 word berekend voor het slappe plastic tasje!!

6,7
  17. Janneke

Heerlijke avond gehad met heerlijk eten, heerlijke wijn en top mensen.

18. Jos van Breugel

Goeie service, aardige bediening, lekker eten. Een geslaagde avond. Top.

19. Eten was weer heerlijk, bediening ook heel goed

20. Miranda

Brancatelli heeft een fijne huiselijke sfeer waar je ontspannen je avond kan doorbrengen.
    Nog niet eerder zo lekker bij een Italiaans restaurant gegeten. Zelfs niet in Italie zelf ;)
    je proeft de liefde en de passie terug, complimenten voor de kok, de uiterst vriendelijke bediening en natuurlijk de eigenaar en zijn vrouw die hun gasten warm ontvangen!
    Dankjewel voor de fijne avond en tot gauw!

Miranda en Brian.

21. Jeanette

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening helemaal super!

22. Anoniem

Het was weer erg lekker en relaxed. Fijne zaak

23. Het was eenvoudig om online te reserveren. We hadden een etentje voor 4 personen. We werden erg vriendelijk ontvangen en op voorhand werd aangegeven dat het wat druk was en het iets langer zou duren. Het viel erg mee. Het eten was heel goed en fraai gepresenteerd. De ambiance sfeervol en intiem. Die sfeer werd ondermeer versterkt door zicht op de keuken. De inrichting was warm en trendy, met leuke accenten zoals die van de Portugese tegeltjes tegen de barwand. Er werd ons vriendelijk een amuse van een fijne aspergesoep aangeboden. Ook de voorgerechten waren erg goed en mooi gepresenteerd en ruim kwa portie.
    Er was 1 minpuntje. Wij kozen het 2-persoons visplateau, wat voor 2 personen erg weinig was. Drie hele kleine stukjes (ca 5x5cm) vis (roodbaars, kabeljauw en zalm) en wat garnalen op een dun laagje puree van knolselderij en twee kleine stukjes venkel. Wel mooi verdeeld en gepresenteerd op een houten plank, maar voor 2 personen als hoofdgerecht echt een te kleine hoeveelheid. En dan ben ik zelfs een kleine eter. En dan is een prijs van 55 euro voor zo’n 2 persoons hoofdgerecht niet in verhouding. Jammer! Gelukkig was het voorgerecht wel een aardige portie. Kortom, leuke tent, leuke mensen, serveerster met prachtige ogen, heel lekker eten, alleen zou ik ze adviseren nog even goed te kijken naar de prijsverhouding en portiegrootte van sommige gerechten.

24. Brigitte van Dijk

Heerlijk gegeten, en wat een fijne bediening ook. In een hele fijne sfeer een super avond gehad.

25. We hebben een fijne avond gehad bij Dok. Eten was prima. Smaakvol, mooi opgemaakt en opgediend.
    Het enige kleine minpuntje was dat de muziek behoorlijk hard stond. Maar dat mocht de pret niet drukken.
    Bediening was top!

26. Sander van der Pol

Aardig personeel, lekker eten en leuke locatie.

27. Griselda Noels

Bijzonder lekker gegeten. Aandacht aan vlees besteedt. Bediening super vriendelijk. Aanrader.

28. We hebben lekker buiten gegeten, zeker voor herhaling vatbaar

29. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met fijne bediening.

30. All you can eat werd niet meer gedaan, hier werd ik niet over geïnformeerd.

Dare to share concept is duur/karig en van slechte kwaliteit, je kan dan beter naar La Cubanita gaan bijvoorbeeld.

Ook de hamburgers zijn erg duur en doen niet onder van het niveau Kwalitaria.

Salades worden geserveerd in het kleinst mogelijk mayonaise schaaltje.

Weet niet wat er gebeurd is, maar het lijkt er op dat het concept is geworden, maximale winst minimale kwaliteit, jammer maar ik kom hier niet meer. Echt zonde

1,6