Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwijndrecht verdeeld zijn.

1. Hamburger Zwijndrecht

Ruim voor Valentijnsdag gereserveerd, 2 uur voordat we gingen eten belde ZOHEIJ op dat de actiekorting 1+1 gratis niet voor deze dag geldig was, kinderachtig! Hadden ze eerder moeten bedenken. 4,75 voor een glas wijn is ook geen kattenpis, heb ik thuis een hele fles voor. Spies kipsate (niet op de kaart) 20,50 (kip met gouden eieren zeker) en 18,50 voor broodje hamburger noem ik niet echt redelijk. Gezien het Valentijnsdag was en de actie 1+1 niet gold had ik wel een Valentijns inrichting verwacht met harten, ballonen er rozen voor de dames, niets van dit al helaas, donkere zaak, geen sfeer. Kortom, dit was onze laatste keer hier, jammer.

Adrie Stehouwer

Gisteravond met een groep collega's bij de Beren in Zwijndrecht gegeten. Jammer maar een aantal menu's waren niet warm, visje niet gaar en koud. Lang wachten. Een collega kreeg haar eten (het visje dat koud en niet gaar was) pas, terwijl de groep al klaar was met het eten!
    Verder eerst theewater in glas brengen en de theezakjes hebben we zelf moeten halen.
    Het lijkt mij een goed plan om het personeel eerst een training te geven m.b.t. gastvrijheid!
    De soep en de Dame Blanche waren heerlijk!

Wim

Leuke zaak, fijne bediening, mooie carpaccio, goed glas wijn.
    De kaasfondue was niet de echte kaasfondue die wij erg goed kennen. Helaas.
    De smaak was best goed maar de fondue leek sterk op verwarmde smeerkaas, te zout dus ook. Goed om te weten als je voor de echte fondue gaat.
    De dipbloemkool was gaar gekookt zodat deze in de fondue uit elkaar viel. Dit behoort rauw of geblancheerd te zijn. Ook de opgewarmde champignon(konserven?) werkten niet goed. Ook deze moeten rauw of geblancheerd zijn.
    Geen spijt van de avond maar het zou met een beetje goede wil beter kunnen.

Een erg leuke avond gehad met een fijne high wine & beer.

Esmee Jansen

Fijne avond gehad. Lekker gegeten ook. Echter liet het personeel te wensen over. Chagerijnig personeel met 0,0 gevoel voor humor en geen interesse in de klanten.
    Jammer, want dit is vrij bepalend voor je avond...

Sinds de heropening zeer goed eten en het eten is ook warm en vriendelijk personeel is er iets niet goed aan het eten dan kijken ze graag samen naar een oplossing.

Wanda Paul

De sushi van it's Sushi zijn zijn super. Zij hebben goede en verse sushi, beter dan de all you can eat sushi of de supermarkt sushi. Er is wel een nadeel bij hun, dat is op = op. En soms door de drukte ietsje langer duurt dan normaal.

Bediening was vriendelijk. Maar de kaasfondue was een soort opgewarmde eru goudkuipje. In iedergeval geen echte kaasfondue.

11. Indonesisch Zwijndrecht

Beste toko tot nu toe! Alles goed, smaakvol eten, prettige vriendelijke bediening.. en als je het eten niet op kan dan kun je het netjes verpakt mee.

Miranda de haan

Heerlijk eten. Zeer gastvrij. Knusse sfeer. De kaart is aan het vernieuwen maar er blijft goed geluisterd worden naar de klanten.

Jan de man

Vreselijk.
    Je word genegeerd en je krijg je bestelde eten gewoon niet.
    Nog nooit meegemaakt fout op fout op fout.
    Absoluut geen aanrader ook al was het eten wat ik had wel lekker.

Sinds enkele weken heeft Mythos een nieuwe kaart. Gisteravond hebben wij deze uitgeprobeerd. Zowel het voor en hoofdgerecht als het dessert! Het was in één woord fantastisch! De bijzondere smaken en de nieuwe presentatie hebben ons verrast! Wij komen al 14 jaar bij Mythos, het eten was altijd al heerlijk maar deze vernieuwing is ons goed bevallen.

Wat zo'n gezellige avond zou worden, werd echter een grote teleurstelling.
    Samen met dochter en schoonzoon gaan eten bij Mythos, al vanaf het voorgerecht ging het verkeerd, we kregen rauwe garnalen met kaas uit de oven voorgeschoteld.
    Dan denk je, men controleert alles wel twee keer, voordat er weer iets op tafel wordt gezet, maar niets is minder waar. Rauwe kipfilet in de mixed grill, zalm niet helemaal gaar en bij de lamsschenkel, (lamsbout ) miste de puree van knolselderij.
    We zijn maar naar huis gegaan.

Wij zijn hier in het verleden regelmatig geweest. De laatste paar jaar niet meer, omdat we op dit restaurant een beetje uitgekeken waren. Donderdagavond, 16 november 2017, besloten wij om het weer eens te gaan proberen bij de voor ons onbekende 'Brancatelli'. Daar hebben wij geen spijt van! Het ontvangst was perfect. Het eten was heerlijk (ossenhaas). Sympathieke bediening, heel bescheiden. Leuk dat een medewerker op een kruk midden in het restaurant een paar Italiaanse liedjes zong. Wij komen zeker weer terug.

Niet aan te bevelen voor vegetariërs. Er staan wel wat vegetarische gerechten aangeboden op de kaart maar deze zijn zeker niet smakelijk. Het zag er ook niet smakelijk uit. Een ware belediging. Het zal eerlijker zijn als dit restaurant te kennen geeft geen vegetarisch menu te kunnen aanbieden.

Ik vroeg een broodje zonder sambal. Toen ik thuis kwam bleek dat hier wel sambal op zat, met als gevolg een geïrriteerde mond en lippen, en een broodje dat in de prullenbak kon.
    Toen ik in de zaak vroeg om compensatie werd dit geweigerd.
    Later bestelde ik een moxie meti zonder Chinese worst maar met extra tja sieuw, en bij thuiskomst bleek dat er gewoon Chinese worst op zat. Toen ik terugging om hierover te klagen zei ze: "Dat kan gebeuren." Dit gebeurde tot tweemaal toe.
    Gisteren 17-11-17 was ik hier weer met mijn vriendin en bestelde hetzelfde gerecht. Wij wachtten veertig minuten, en iedereen die na ons binnenkwam ging eerder weg. Vervolgens herinnerde mijn vriendin zich dat er geen worst op moest,omdat zij hiervoor allergisch is. De mevrouw achter de toonbank zei echter dat het gerecht al in het bakje zat, en vroeg of wij het niet thuis eraf konden halen. Mijn vriendin pikte dit niet, omdat zij er immers voor betaald had en al drie kwartier stond te wachten.
    De mevrouw reageerde hierop zeer geïrriteerd en klantonvriendelijk, schreeuwde naar de keuken in het Chinees terwijl de zaak vol zat met minimaal zeven klanten, en vergat bijna de kroepoek mee te geven. Mijn vriendin moest hier om vragen.
    Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en hier zien ze ons dus nooit meer terug. De dame is onklantvriendelijk, onprofessioneel, en een hele onplezierige dame...

19. Internationaal Zwijndrecht

Hans de grauw

Heerlijk eten perfect personeel leuk interieur

Jacqueline van someren

Heerlijk gegeten. Aardig en vriendelijk personeel. Het enige was dat het drie kwartier duurde voor we ons eten hadden. Dat mag wel iets eerder. Maar verder een hele gezellige avond gehad met heerlijk eten.

G.Prins-Verweij

Het is een niet al te grote gelegenheid, maar erg gezellig in het centrum van Zwijndrecht.
    Goede bediening, leuke mensen. Het eten was weer geweldig lekker en de rode wijn was gewoon heerlijk.Hoeveelheid groenten en patat zou wat meer kunnen.

22. Indonesisch Zwijndrecht

Marlies Bolink

Gezellige sfeer, aardig personeel.
    Lekker eten, maar prijzig. 29,95 Voor een 3-gangenmenu. 34,95 Voor een 4-gangenmenu.
    Twee keer eerder gegeten en toen kon je kleine gerechten bestellen. Een beter concept, vind ik persoonlijk.
    Voor kinderen geen speciaal tarief.
    Het voordeel nu was dat je meerdere hechten kon proeven. Het was veel. Wel smakelijk.
    Met dit concept ga ik niet meer terug.

Afgelopen zondag avond hier gegeten na veel goede verhalen te hebben gehoord. Ik was hier al meer dan 25 jaar niet meer geweest. Restaurant zat vol en had moeite mijn tafelgenoot te verstaan. Eigenlijk wilde ik meteen weg uit de herrie, maar de oppas was al aan het werk thuis :-)
    Bediening was vlot en vriendelijk, voorgerecht erg goed (tonijn en gamba's) maar hoofdgerecht (lamscurry) droog en weinig smaak. Nagerecht prima en na afrekenen vooral blij dat ik weer buiten was. Niet voor herhaling vatbaar helaas, vooral door de herrie.

Rudolf en Miranda van Torenburg

Uitstekend gegeten gisteravond bij Brancatelli. Huiswijn was prima, de vleesgerechten waren echt fantastisch van smaak en super mals. Hele vriendelijk en correcte bediening. We hebben vaak in Italië gegeten en hier op het Veerplein ben je echt even terug in dit mooie land! Een aanrader!

25. Internationaal Zwijndrecht

Martine Janse

Prima eten. Gezellige sfeer en goede bediening.

27. Indonesisch Zwijndrecht

Geweldig, het was net of ik "thuiskwam" bij Molukse vrienden.
    Ik hou nog een gerecht nagasari tegoed…

28. Indonesisch Zwijndrecht

Het was een mooi ingericht restaurant, maar miste toch authentieke Molukse details. Ook jammer dat de bediening geen Molukse kleding droeg.
    Het eten was lekker, niets op aan te merken. Wel was de hoeveelheid krap voor 4 personen, het moest echt verdeeld worden.

miek

30. Indonesisch Zwijndrecht

Aangebrande stukjes kip
    Fles water 5,00 euro
    Menu in verhouding veelste duur.