Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwijndrecht verdeeld zijn.

hans eerland

R Tolenaars

Heerlijk gegeten en zeer goede kwaliteit. Ruime keus en vriendelijke bediening.
    Komen zeker terug.

Kim&Maaike

We hebben heerlijk gegeten bij Veerplein Food en Fondue. We hadden de vleesfondue, alles op behalve de bloemkool. Daar hadden we liever paprika of iets bij gekregen.
    De drankjes smaakten ook prima!
    Een gezellig rustig sfeertje en de bediening vriendelijk en alert.

Janny en gerry

Heerlijk eten gezellig personeel vlotte bediening. Met dank aan Jasper en Mae.

Wij hebben bij Sushi Zhu heerlijk gegeten. Had lichte twijfels omdat het restaurant helemaal vol was, wat natuurlijk ook een goed teken is. En terecht: het eten was zeer goed, kwam na elke bestelling vlot, de service erg vriendelijk, rondom een echt geslaagde avond!

6. Nederlands Zwijndrecht

Beste, Ik ben in korte tijd twee keer bij "De Keuvel" wezen eten, eerst samen met mijn eega, later ook met gasten. Beide keren uitstekend gegeten, en ook mijn gasten waren vol lof over mijn keuze om daar met hun te gaan eten. Er heerst 'n gemoedelijke sfeer in het weliswaar tamelijk kleine eetgedeelte, maar wat er op tafel kwam, was van uitstekende kwaliteit. Ook waren de portie's meer dan voldoende groot. De bediening was zeer alert, en had ruime aandacht voor hun gasten. Eigenlijk zou ik in mijn beoordeling allemaal tienen moeten geven, want op alle fronten scoren zij zeer hoog, maar ik wil dat mijn recensie geloofwaardig overkomt.
    Grt.
    Tom.

We hebben heerlijk gegeten, mooie, nette, gezellige zaak, goed personeel.
    Alles was heel lekker. Alles goed verzorgd.
    We komen gauw nog een keer terug.

Brilliantje. Echt, zeer smaakvol Italiaans eten! Zeer vriendelijke Italiaanse familie, die zorgt voor een uitstekende bediening en alles wat je hier eet is zeer smaakvol. Alles vers en vlees is heel mals en met zorg bereid. Dit is alsof je even in Italië bent. En dat in zomaar in Zwijndrecht! Een aanrader!

ELiza Bouwmans

Zaterdag 22september hebben wij heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Beide hadden we een kaasfondue waar we zelf de groente en het vlees bij konden uitkiezen. Echt een aanrader. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Er werkt een getinte jongeman die de nederlandse taal aan het leren is, hij spreekt tegen de gasten in het nederlands maar moet soms even zoeken naar de woorden. Hij doet vol overgave zijn werk en heeft er ook plezier in, hij is een goede anwinst voor de zaak door zijn vriendelijkheid en zijn gedrevenheid om de taal te leren. De prijs kwaliteitverhouding is uitstekend en het is zeker een zaak waar wij terug zullen komen.

Met zijn 3-en afgelopen donderdag de vleesfondue besteld. Dat is goed bevallen! De vleesfondue was lekker, uitgebreid en we konden van alles (gratis) bijbestellen, zoals die heerlijke boerenfrieten!
    We zaten eigenlijk vol, maar toch nog maar een nagerecht; de dame blanche was goed; de ice coffee met 43 likeur was voortreffelijk. Bediening was gezellig en attent. Kortom, we hebben een prima avond gehad!
    En dan valt de rekening mij erg mee; €86 voor 3 hoofdgerechten, 3 desserts en drankjes.
    Hier kom ik nog een keer terug ....

Heerlijk gegeten (behalve de zalm in zoetzure saus), vriendelijk personeel en vlotte bediening

Dit mag zeker geen barbeque heten, ik schoot bijna in de lach. Bij iets minder weer gaat het eten de keuken op een grillplaat.

Persoonlijk vond ik de eigenaar eigenaar ongastvrij en er was totaal geen aandacht voor de jarige, de bejaarde jarige heeft naar eigen zeggen nog nooit zo’n ongezellige verjaardag gehad, triest eigenlijk.
    De ruimte was erg ongezellig, het eten was ver onder de kwaliteit welke je van een restaurant mag verwachten, zeker voor dit bedrag. Voor € 32,00 kun je elders veel beter eten.

Tot slot was het nagerecht (onbeperkt ijs, het personeel bleef erbij staan om op te dienen) zonder slagroom en saus. Er kwam ook geen nadere uitleg waarom dat er niet bij zat, van de prijs ging niets af, wonderlijk.

Ik adviseer dit restaurant zeker niet aan mijn relaties.

Bij Boat House 078 hebben ze alleen aandacht voor eigen winst, jammer.

Na een dagje uit in Rotterdam Gezien de hoge recensies hier wezen eten.
    Erg duur veel vlees maar weinig smaak. Bak sla was niet gewassen vol met zand. Nu begrijp ik ook waarom het zo rustig was hier.

Vleesfondue gedaan. Lekker mals vlees voor de fondue werd uitgebreid met diverse groenten, vers brood met div. smeersels en patat. Bediening was vriendelijk, kortom voor herhaling vatbaar.

Wij zijn met 4 man aan het barbecueën geweest gisteren. Wat een leuk en origineel concept! Het vlees was subliem. Tevens was er de kans om uitbreiding bij te bestellen wat we ook gedaan hebben. Ook dit was heerlijk. Er was genoeg. De tafel barbeques hadden niet veel rookvorming het is een vernuftig apparaat dat met kolen en lucht werkt zodat de rookvorming minimaal is. Het enige dat je ruikt is het vlees wat gebakken wordt zodat je nog meer trek krijgt in het gerecht dat je aan het bereiden bent. We zaten heerlijk buiten natuurlijk, bij het water Personeel was vriendelijk en behulpzaam. En we hebben bij binnenkomst een geweldige sangria genoten. Wij komen zeker terug!! Bedankt Boathouse voor de geweldige avond!

Han en Ab Van Dordregt

De koelkast leeg gegeten bij en verre, heerlijk gegeten, gemoedelijke sfeer en geen muziek. De service was heel goed en we werden erg verwend. Aan het eind van de avond mocht iedereen eten mee naar huis nemen en daar werd gretig gebruik van gemaakt. Voor herhaling vatbaar!

Service heel erg slecht! Ik heb telefonisch een nasi besteld met gemixt soorten varkensvlees. De vrouw aan de telefoon was heel kort en zegt ok is goed. Verder vroeg ze niks dus ik zeg nogmaals tegen haar met gemixt met varkensvlees he. Zegt ze ja.

Nadat ik mijn eten heb opgehaald, zie ik thuis dat ik maar 1 soort varkensvlees heb gekregen. Ik bel daarna Fuji om dit aan te geven en ik werd verweten dat ik het niet goed heb doorgegeven. En ze bleef maar doorgaan dat het aan mij lag. Kortom niet echt service gericht!

Heerlijk gegeten.
    Goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Voor herhaling vatbaar.

Diana Siegersma

Leuke plek, heerlijk eten, leuk personeel.

Voor het eerst bij Veerplein gegeten. Het was heerlijk. Voldoende aanbod. Hele vriendelijke mensen en mooie zaak. Aanrader.

Op 23 juni j.l hebben wij onze verjaardag in het Develpaviljoen mogen vieren. Het is mede door de gasten en niet te vergeten de bediening een onvergetelijke avond geworden. Over de locatie (bijzonder mooie, groene omgeving), de accommodatie, de dj en de bijzondere goede, vriendelijke en optimale verzorging raakten wij en de gasten niet over uitgepraat. Het ontbrak ons aan niets. Het Develpaviljoen heeft zo'n diepe indruk op vrienden en kennissen gemaakt dat zij deze ervaring zeker zullen uitdragen. Wat lekker eten en feesten betreft adviseren wij deze accomodatie graag aan anderen. Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar.

miranda v wingerden

Het was echt heel erg goed verzorgd.
    Personeel was erg goed.
    We hebben echt een super avond gehad.

Lekkere cocktails en goede bier kaart.

We eten er regelmatig en het is er altijd goed. Vriendelijke mensen en een gezellige zaak. Echte aanrader 😊

Sinds mei 2018 nieuwe eigenaren en dus ook geheel nieuw personeel. Hierdoor de service hard achteruit gegaan. Te lang wachten op je bestelling, zelfs een patatje stoofvlees duurde meer dan een uur. Ingrediënten komen uit de vriezer wanneer je je bestelling plaatst, waardoor het langer duurt. Na te betalen bij de bestelling werd bij meegeven nogmaals gevraagd te betalen. Over het eten zelf niet veel te klagen, maar met deze service is het snel klaar, zoals de andere tentjes in deze straat die het vaak niet langer uithielden dan drie maanden, omdat ze een slechte service en kwaliteit hadden.

Anoniem

Na een telefonische bestelling nog 2 uur gewacht op ons eten, nog steeds niets. We hebben het geld terug moeten vragen omdat de zaak al ging sluiten.

27. Hamburger Zwijndrecht

Robinia

28. Hamburger Zwijndrecht

Miranda

Heerlijk eten.
    Mooie tent.
    Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.
    Een aanrader om te eten.

29. Nederlands Zwijndrecht

Banzie Bauer

Prima gegeten aardig terras maaarrrr gaat op de schop volgens de eigenaar. Grote verbouwing
    aanstaande. Succes we komen zeker terug 😄😄😄

L. Beijer

Vorige week bestelling voor 4 personen gedaan. Bij het uitpakken misten we 1 kroket en een beker mayo, patat was veel te zout! Diverse keren gebeld over producten die niet geleverd waren, maar ze nemen gewoon telefoon niet op! Voor ons en meerdere familieleden nooit geen Counter meer, bah!