Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwijndrecht verdeeld zijn.

Sinds enkele weken heeft Mythos een nieuwe kaart. Gisteravond hebben wij deze uitgeprobeerd. Zowel het voor en hoofdgerecht als het dessert! Het was in één woord fantastisch! De bijzondere smaken en de nieuwe presentatie hebben ons verrast! Wij komen al 14 jaar bij Mythos, het eten was altijd al heerlijk maar deze vernieuwing is ons goed bevallen.

Wat zo'n gezellige avond zou worden, werd echter een grote teleurstelling.
    Samen met dochter en schoonzoon gaan eten bij Mythos, al vanaf het voorgerecht ging het verkeerd, we kregen rauwe garnalen met kaas uit de oven voorgeschoteld.
    Dan denk je, men controleert alles wel twee keer, voordat er weer iets op tafel wordt gezet, maar niets is minder waar. Rauwe kipfilet in de mixed grill, zalm niet helemaal gaar en bij de lamsschenkel, (lamsbout ) miste de puree van knolselderij.
    We zijn maar naar huis gegaan.

Wij zijn hier in het verleden regelmatig geweest. De laatste paar jaar niet meer, omdat we op dit restaurant een beetje uitgekeken waren. Donderdagavond, 16 november 2017, besloten wij om het weer eens te gaan proberen bij de voor ons onbekende 'Brancatelli'. Daar hebben wij geen spijt van! Het ontvangst was perfect. Het eten was heerlijk (ossenhaas). Sympathieke bediening, heel bescheiden. Leuk dat een medewerker op een kruk midden in het restaurant een paar Italiaanse liedjes zong. Wij komen zeker weer terug.

Niet aan te bevelen voor vegetariërs. Er staan wel wat vegetarische gerechten aangeboden op de kaart maar deze zijn zeker niet smakelijk. Het zag er ook niet smakelijk uit. Een ware belediging. Het zal eerlijker zijn als dit restaurant te kennen geeft geen vegetarisch menu te kunnen aanbieden.

Ik vroeg een broodje zonder sambal. Toen ik thuis kwam bleek dat hier wel sambal op zat, met als gevolg een geïrriteerde mond en lippen, en een broodje dat in de prullenbak kon.
    Toen ik in de zaak vroeg om compensatie werd dit geweigerd.
    Later bestelde ik een moxie meti zonder Chinese worst maar met extra tja sieuw, en bij thuiskomst bleek dat er gewoon Chinese worst op zat. Toen ik terugging om hierover te klagen zei ze: "Dat kan gebeuren." Dit gebeurde tot tweemaal toe.
    Gisteren 17-11-17 was ik hier weer met mijn vriendin en bestelde hetzelfde gerecht. Wij wachtten veertig minuten, en iedereen die na ons binnenkwam ging eerder weg. Vervolgens herinnerde mijn vriendin zich dat er geen worst op moest,omdat zij hiervoor allergisch is. De mevrouw achter de toonbank zei echter dat het gerecht al in het bakje zat, en vroeg of wij het niet thuis eraf konden halen. Mijn vriendin pikte dit niet, omdat zij er immers voor betaald had en al drie kwartier stond te wachten.
    De mevrouw reageerde hierop zeer geïrriteerd en klantonvriendelijk, schreeuwde naar de keuken in het Chinees terwijl de zaak vol zat met minimaal zeven klanten, en vergat bijna de kroepoek mee te geven. Mijn vriendin moest hier om vragen.
    Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en hier zien ze ons dus nooit meer terug. De dame is onklantvriendelijk, onprofessioneel, en een hele onplezierige dame...

6. Internationaal Zwijndrecht

Hans de grauw

Heerlijk eten perfect personeel leuk interieur

Jacqueline van someren

Heerlijk gegeten. Aardig en vriendelijk personeel. Het enige was dat het drie kwartier duurde voor we ons eten hadden. Dat mag wel iets eerder. Maar verder een hele gezellige avond gehad met heerlijk eten.

G.Prins-Verweij

Het is een niet al te grote gelegenheid, maar erg gezellig in het centrum van Zwijndrecht.
    Goede bediening, leuke mensen. Het eten was weer geweldig lekker en de rode wijn was gewoon heerlijk.Hoeveelheid groenten en patat zou wat meer kunnen.

9. Indonesisch Zwijndrecht

Marlies Bolink

Gezellige sfeer, aardig personeel.
    Lekker eten, maar prijzig. 29,95 Voor een 3-gangenmenu. 34,95 Voor een 4-gangenmenu.
    Twee keer eerder gegeten en toen kon je kleine gerechten bestellen. Een beter concept, vind ik persoonlijk.
    Voor kinderen geen speciaal tarief.
    Het voordeel nu was dat je meerdere hechten kon proeven. Het was veel. Wel smakelijk.
    Met dit concept ga ik niet meer terug.

Afgelopen zondag avond hier gegeten na veel goede verhalen te hebben gehoord. Ik was hier al meer dan 25 jaar niet meer geweest. Restaurant zat vol en had moeite mijn tafelgenoot te verstaan. Eigenlijk wilde ik meteen weg uit de herrie, maar de oppas was al aan het werk thuis :-)
    Bediening was vlot en vriendelijk, voorgerecht erg goed (tonijn en gamba's) maar hoofdgerecht (lamscurry) droog en weinig smaak. Nagerecht prima en na afrekenen vooral blij dat ik weer buiten was. Niet voor herhaling vatbaar helaas, vooral door de herrie.

Rudolf en Miranda van Torenburg

Uitstekend gegeten gisteravond bij Brancatelli. Huiswijn was prima, de vleesgerechten waren echt fantastisch van smaak en super mals. Hele vriendelijk en correcte bediening. We hebben vaak in Italië gegeten en hier op het Veerplein ben je echt even terug in dit mooie land! Een aanrader!

12. Internationaal Zwijndrecht

Martine Janse

Prima eten. Gezellige sfeer en goede bediening.

14. Indonesisch Zwijndrecht

Geweldig, het was net of ik "thuiskwam" bij Molukse vrienden.
    Ik hou nog een gerecht nagasari tegoed…

15. Indonesisch Zwijndrecht

Het was een mooi ingericht restaurant, maar miste toch authentieke Molukse details. Ook jammer dat de bediening geen Molukse kleding droeg.
    Het eten was lekker, niets op aan te merken. Wel was de hoeveelheid krap voor 4 personen, het moest echt verdeeld worden.

miek

17. Indonesisch Zwijndrecht

Aangebrande stukjes kip
    Fles water 5,00 euro
    Menu in verhouding veelste duur.

Niet eerder zo verrassend lekker Italiaans gegeten, en dat voor een redelijke prijs. Wij hebben in dit goed verzorgde restaurant, met vriendelijke klantgerichte eigenaar/ober, genoten van een voortreffelijke keuken. Absoluut voor herhaling vatbaar, we zullen hier vaker gaan eten!

Heb net roti kip gehaald. Het spijt me zeer maar als dit roti kip is??? Jammer genoeg kan ik geen filmpje plaatsen het eruit zag. Maar hier haal ik dus geen eten meer.

Ga haast nooit iets halen, nu uit gemak toch maar een keer wel. Toen we het nog wel deden was het altyd de patrijs, vonden we goed.Nu personeel stond constant aan elkaar te roepen kan er iemand helpen. Had twee saté menu's met milkshake. Saté was hard en aangebrand. Op 1 van de milkshake zat een deksel wat niet paste dus milkshake leeg voor de helft tas eronder. Bak met friet is klein. Dus resultaat weggegooid geld. Voor de laatste keer patrijs. Ook geen aanrader.

Peter Groenenboom

Vanmiddag 3 x Bifteki pediko besteld en opgehaald. Het was een teleurstelling, het vlees was vet en sompig en niet warm. De groente was erg hard. We zullen hier niet zo snel meer teruggaan.

Op 6 Augustus wezen lunchen, tomatensoep en gebakken mosselen met frites super lekker, goed verzorgd en fijne bediening.

Heerlijk terras, voor herhaling vatbaar!

Lekker gegeten, personeel zeer vriendelijk! Een aanrader.

Nu al een paar keer bij Veerplein geweest en altijd weer blij naar huis. Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Klantgerichte instelling en dat is fijn. We blijven vaste klant.

Super lekker gegeten, mooi ingericht restaurant en ontzettend vriendelijk personeel! Snap niet dat we hier niet eerder naartoe zijn geweest. We gaan er zeker nog eens naartoe, echt een aanrader.

Babs

Wij hebben super lekker gegeten, geen minpuntje daarop.
    Wel mogen ze hun servies eens nalopen, wat zijn er veel bordjes kapot en denk dan eens aan de hygiene hiervan, bacterieeen blijven erin zitten.
    Ook de toiletten mogen vaker nagekeken worden, zijn erg vies en naar mijn mening te weinig voor dit restaurant. (. 1 Heren en 2 dames toilet).

Sabrina Zaalman

De kaasfondue was prima, maar de service laat enorm te wensen over!
    Het duurde meer dan een uur voor de kaasfondue op tafel stond, drankje bestellen duurde lang, patat wordt vergeten door te geven: kan gebeuren, maar excuus was op zijn plaats geweest! Er was totaal geen oog voor service. Jammer, had er veel meer van verwacht!

Daarnaast voel ik me belazerd! Op de menukaart staat kaasfondue voor 3 personen voor €30, - en wij hebben 3× €17.50 Betaald voor de kaasfondue.

Ik bestel al jaren hier. Prima eten, goede service en snelle levering bij bezorgen. Prettige dame aan de telefoon als je besteld. Ik kan me dus ook niet vinden in de slechte commentaren van anderen.
    Aantal keer bij een andere chinees geprobeerd maar ze kunnen niet tippen aan het Nieuwe Oosten.

Onbeschofte en niet gastvrije omgeving.
    Kennelijk lopen de zaken niet goed in Zwijndrecht, want dit restaurant was vergane glorie. Maar een renovatie en Groupon acties moeten dit restaurant weer op de kaart zetten. Helaas heb ik hier weinig vertrouwen in als deze horecazaak zo onbeschoft en ongastvrij met zijn gasten omgaat. Het verhaal: wij kochten een Groupon voor zes personen om drie-gangen a la carte te eten. De Groupon uiteraard goed doorgelezen; geen verdere addertjes onder het gras. De menukaart op de website bekeken en al vooraf stiekem een keuze kunnen maken.

Die droom spatte al snel uiteen toen na de drankjes door de ober vrij snel duidelijk werd gemaakt dat we maar voor 35 euro per persoon een menu konden samenstellen dat moest bestaan uit drie gangen. Bestelden we meer dan 35 euro dan moest er bijbetaald worden. Omdat dit nergens op onze Groupon en in de voorwaarden stond, heb ik hier direct bezwaar tegen gemaakt. Ik werd doorverwezen naar de manager en bood aan om rustig bij de bar dit te bespreken om tot een oplossing te komen.

Tot een oplossing komen was met deze dame niet mogelijk. Ondanks dat zij erkende (!) dat ik waarschijnlijk een van de weinige gasten was die nog een oude Groupon had waar deze voorwaarden niet in stonden, wilde zij geen uitzondering maken, noch nadenken over een oplossing. Inmiddels is de actie bij Groupon al aangepast, maar nogmaals: dit zijn niet de voorwaarden die met mij overeengekomen zijn.

Waarom laat je toch gasten komen, terwijl je weet dat zij onaangenaam verrast zullen zijn met voorwaarden waar ze niet mee akkoord gegaan zijn? Waarom bel je ze niet van tevoren? Waarom neem je eerst drankjes op en zet je daarna als het waren het mes op de keel bij je gasten door ze en passant even nieuwe spelregels op te leggen? Waarom blijf je vasthouden aan je standpunt en probeer je niet in oplossingen te denken?

Er was niets mogelijk: niet een gemiddeld bedrag, niet wat schappelijker met het bedrag omgaan (ondanks dat een kind in het gezelschap zat en dus nooit voor 35 euro zou eten). Wat een ongastvrije benadering en wat een gemiste kans om het toch op te lossen en er alsnog een leuke avond van te maken. In plaats daarvan bleef deze mevrouw bij haar standpunt. Wij hebben toen besloten per direct het restaurant te verlaten. Uiteraard laat ik het hier niet bij zitten en heb ik direct Groupon benaderd en om opheldering gevraagd.

Ik heb er echt geen goed woord voor over. Wat een gemiste kans veroorzaakt door incompetent management. Op deze manier gaat deze zaak uiteindelijk ten onder. En van mij mag dat gebeuren. Ik kom hier nooit, maar dan ook nooit meer terug!

Dit is de slechtste afhaal wat ik ooit heb gegeten!
    De broodjes zijn vies en klef en de roti? Die mogen ze niet verkopen onder de naam Surinaamse roti.

Maar wat mij dan nog het allermeeste tegen staat is de omgang met klanten.
    Ik heb geprobeerd te bellen met hun. Maar het enigste wat ze dan kan zeggen is niet meer bestellen dan bij ons.

Dus luister allemaal naar haar eigen advies, NIET meer bestellen hier!