Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwiggelte verdeeld zijn.

1. Nederlands Zwiggelte

laurens hoogman

We waren de enigen maar desondanks kweekte de gastvrouw een goed sfeertje!

2. Nederlands Zwiggelte

Fam H. Buring

Een leuke ambiance en een verrassende kaart voor menu's tot € 20,00 met veel variatie een aanvullingen. Ook vegetarisch een subliem gerecht met ananas. Er wordt aandacht geschonken aan streekproducten en eerlijke sappen. Kortom: een aanrader!

3. Nederlands Zwiggelte

Heerlijk gegeten. Goede bediening en een prima kok. Daar gaan we zeker nog een keer eten.

4. Nederlands Zwiggelte

Heerlijk gegeten, echt prima en men hield rekening met dieetwensen. Het was jammer dat we lang (een uur) moesten wachten op ons eten, terwijl het niet druk was. Verder vonden we de inrichting binnen veel te donker. Vriendelijke bediening.

5. Nederlands Zwiggelte

M Aerts

Met een groepje gegeten, heel gastvrij en zeker gastvriendelijk.

6. Nederlands Zwiggelte

Ben Bengevoord

De dag Koningsdag was het er niet druk, ondanks dit hebben wij er gezellig en heerlijk gegeten en een leuk gesprek gehad met de gastvrouw. Leuk restaurant bij fietsknooppunt 11. Wij komen zeker terug!

7. Nederlands Zwiggelte

Gezellig huiskamersfeer de jonge dame had goede product kennis! Gerard en Briniet bedankt voor de heerlijke avond!

8. Nederlands Zwiggelte

Goed, lekker en meer dan voldoende gegeten. Zalm carpaccio was erg lekker. Biefstukpuntjes met lekkere peperroomsaus. Nagerecht was o.a. Kwark uit de regio. We komen nog vast en zeker nog een keer langs. Aanrader!

9. Nederlands Zwiggelte

Heerlijk gegeten, fijne bediening tegen een onwaarschijnlijk lage prijs.
    Een absolute aanrader!

10. Nederlands Zwiggelte

Wij hebben heerlijk gegeten!

Toen ik mailde of het haalbaar was om in een beperkte tijd met een aantal personen a la carte te eten, werd er echt meegedacht door een proeverij voor te stellen.
    Deze proeverij bestond uit allerlei soorten vlees en groente. Echt een aanrader (voor groepen vanaf 10 personen).

Vriendelijke bediening! Top service! Prima prijs-kwaliteit verhouding.

11. Nederlands Zwiggelte

Gezellig restaurant niet trendy maar zeker sfeer vol.
    Goed gegeten smaakvol en prima prijs kwaliteit verhouding
    Prima en vriendelijke bediening

12. Nederlands Zwiggelte

Peter vd Lind

13. Nederlands Zwiggelte

Jammer dat er niemand constant achter de bar stond, zodat je ook een drankje kon bestellen zonder dat de baas of bazin er was, want die waren druk met het eten. Voor de rest prima gegeten, was heel goed.

14. Nederlands Zwiggelte

Ton Fouwels

Al weer enige tijd geleden mijn 75e verjaardag gevierd met zo'n 50 personen. Prachtig weer, dus behalve in de zaal (voor het buffet), voornamelijk op het terras vertoefd. Uitstekende bediening met allervriendelijkst personeel. Wel af en toe even zeggen dat er gewoon (zonder te vragen) diende te worden bijgetapt/geschonken.

Gerard heeft op voortreffelijke wijze een uitstekend buffet verzorgd en op speciaal verzoek tevens de muziek: een live bandje met zang, als begeleiding voor de middag en vroege avond. Ook deze heren en dame waren niet te beroerd om nog een uurtje door te gaan. Hebt u ook iets te vieren? Een aanrader!

15. Nederlands Zwiggelte

Gerard Booij

Gisteren werd in het kader van 'Happen en trappen" een hoofdmenu bij De Klipper geserveerd. Ze kozen daar voor Zadelpijn. Ik moet zeggen dat we Zadelpijn nimmer zo aangenaam hebben ervaren. Een heuse aanrader.

16. Nederlands Zwiggelte

Arnold en Anneke Ordelman

Wat hebben we heerlijk gegeten in dit restaurant. Alle groente was vers en het vlees was overheerlijk. Ook over de gastvrouw en gastheer niets dan lof.

Mochten we ooit nog eens in de buurt zijn dan gaan we zeker terug. Echt een aanrader dit restaurant.

17. Nederlands Zwiggelte

Op een hele koude regenachtige zomerdag was het erg koud in het restaurant, aangezien de ventilator ook nog aan stond. Daardoor was het erg ongezellig. Er was ook geen achtergrond muziek.

Stokbrood kruidenboter was echt slecht, er zat geen smaak aan. En het serveren van het eten duurde vrij lang, aangezien wij de enigen in het begin waren. Het hoofdgerecht smaakte beter, maar ook niet bijzonder.

18. Nederlands Zwiggelte

Heerlijk gegeten! Speciale kaart voor fiets vier-daagse, super! Leuk familie restaurant met nog oog voor de klanten.

19. Nederlands Zwiggelte

Maurice en Joke

Hapje gegeten tijdens de 4-daagse. Niet goed, niet slecht zal ik maar zeggen. Al liet hier en daar de hygiëne wel wat te wensen over, verder vriendelijke mensen.

20. Nederlands Zwiggelte

Myrthe Naber

21. Nederlands Zwiggelte

Dirk

22. Nederlands Zwiggelte

Joop Verburg

Op 13 maart was er een ongebruikelijk grote toeloop naar de Klipper voor de presentatie van de nieuwe Paddenstoelenatlas van Drenthe (een magistraal boekwerk, maar dat terzijde). Ruim 200 gasten hebben die dag genoten van de gastvrijheid en service die verleend is door Gerard en Brigitte Nijboer. Ze hebben zich met hun medewerkers op een bewonderenswaardige manier ingezet om het alle aanwezigen zo aangenaam mogelijk te maken. Alles is die dag perfect gelopen en dat was zeker ook te danken aan de professionaliteit, de flexibiliteit en de zorg waarmee alles door De Klipper was voorbereid en geregeld. Iedereen die ik heb gesproken heeft een fantastische dag gehad. Hartelijk dank daarvoor een hulde!
    Joop Verburg, dagvoorzitter.

23. Nederlands Zwiggelte

van Alphen

We hebben een hele gezellige avond gehad bij de Klipper. Heerlijk gegeten! Met 3 kleine kindjes voelden we ons meer dan welkom. Nette bediening. Leuk speelgoed voor de kinderen. We hadden een mooi arrangement omdat we verbleven bij Hart van Drenthe tijdens onze herfstvakantie. De kinderen kregen als verrassing nog een leuk toetje. Erg leuk, gastvrij familie restaurant.

24. Nederlands Zwiggelte

A vd Belt

Een geweldig restaurant waar ik met veel plezier kom. Persoonlijke bediening en altijd een uitgebreide kaart. Ook naast de standaard kaart is veel mogelijk, de kok staat u graag persoonlijk te woord.

Heerlijk eten wat met passie wordt bereid. Dat proef je!

25. Nederlands Zwiggelte

Rinus Hulzinga

Vandaag de Westerbork - Zwiggelte route gelopen. Een lunch genoten in de restaurant de Klipper. Om 12.30 uur de enige gasten. Weinig sfeer vooral door het ontbreken van achtergrond muziek. Uitsmijter was goed, wel jammer dat er alleen maar witbrood was. Uitsmijter ook enigszins aangebrand. De mosterdsoep met spekjes was heerlijk, had wat mij betreft best wel een sneetje boerenbrood bij geserveerd mogen worden. Kortom, de Klipper krijgt het voordeel van de twijfel!

26. Nederlands Zwiggelte

Niet aan beginnen. De gerechten zijn fantasieloos (zalm met kaas?). De rekening wordt bijgeplust met iets wat de eigenaresse niet snapt. Zelfs de mc donalds heeft meer kwaliteit en smaak. Gewoon niet doen!

27. Nederlands Zwiggelte

Harma Smit

Gerard en Brigitte het is al weer een tijdje geleden dat ik beloofd heb om een recensie te schrijven over jullie restaurant.
    Wij hebben samen met vrienden een bijzonder plezierige avond gehad in jullie restaurant.
    Gerard het eten was voortreffelijk, zag er leuk uit en smaakte werkelijk heerlijk.
    We werden warm ontvangen door jullie.
    De bediening van Brigitte was heel goed en vriendelijk.
    Dit is echt een aanrader!!!

28. Nederlands Zwiggelte

Herman Sandmann

Op een warme zondagmiddag geluncht, zeer goede bediening en het eten was heel lekker. Hier gaan we zeker nog weer eens heen.

29. Nederlands Zwiggelte

fam burkels Harlingen

Het eten was voortreffelijk, zag er leuk uit en smaakte werkelijk heerlijk.
    De bediening van Brigitte was heel goed en vriendelijk.
    Dit is een aanrader!

30. Nederlands Zwiggelte

Zeer goed ontvangst en erg vriendelijk.
    Kunt er alles regelen.
    Prima eten en prijs verhouding zeer goed.