't Kraantje in Zwartsluis

Eetcafé 't Kraantje staat voor Bourgondisch Genieten.

Eten & drinken 8,6

• vr vanaf 10:00
  • za vanaf 10:00
  • zo vanaf 10:00

Bourgondisch genieten
Eetcafé 't Kraantje staat voor Bourgondisch Genieten.
Onze lunch, plates en buffetten staan daarom ook bekend als verrassend, heerlijk, altijd vers bereid en tegen een eerlijke prijs. Bourgondisch is dan ook niet voor niets het woord wat wij durven te gebruiken.
Probeert u eens de huisgemaakte royale gehaktbal, het vers gegrilde "haantje van 't Kraantje" of Peters verfijnde stoofpotjes. Maar ook de in roomboter gebakken tong, de op eiken huis gerookte zalmfilet zijn zeker het vermelden waard.

Passie voor koken
Peter Platje, een kok met vele jaren ervaring met passie voor koken. Hij is beïnvloed door en enthousiast over kookstijlen uit vele landen. En weet smaken uit de Mediterrane keuken, de Aziatische keuken maar ook uit de Duitse en Hollandse keuken, samen te brengen in zijn keuken.
Een keuken waar vers en terug naar de basis het motto is!

Eetcafe
Dat is dan ook de reden dat Peter gekozen heeft 't Kraantje een eetcafë te noemen. Hij wil de grens tussen keuken en café zo klein mogelijk maken. Zijn Passie voor koken, voor een eerlijke maaltijd wil hij tot uiting laten komen in direct contact met u!

Bekijk onze menukaarten
Foto van 't Kraantje in ZwartsluisFoto van 't Kraantje in ZwartsluisFoto van 't Kraantje in ZwartsluisFoto van 't Kraantje in ZwartsluisFoto van 't Kraantje in ZwartsluisFoto van 't Kraantje in ZwartsluisFoto van 't Kraantje in Zwartsluis

Overnachten
Hotels in de buurt »