Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwartsluis verdeeld zijn.

Klaas Henk

Heerlijk gegeten in een sfeervolle gelegenheid.

Je kan binnen of buiten op het schitterend verwarmd terras eten en/of borrelen.
    Zeer vriendelijke en behulpzame bediening.
    Peter, de uitbater en de master kok, liep ook even alle tafels langs om te informeren of alles naar wens was. Zeer attent!!!
    Het eten was zeer smakelijk, royaal en een goede prijs.
    Zeer goed bereikbaar met auto of boot. Ook aan de kleine kinderen is gedacht, een speeltuin.

Voor het eerst na de nieuwbouw weer gegeten bij het Kraantje. Prachtig geworden, heel smaakvol ingericht.
    Eten en drinken als vanouds heel goed. De sfeer van het restaurant is heel prettig.
    Minpuntje was de akoestiek, het klonk vrij hol.

Als je aan komt rijden denk je : het lijkt wel een industrie terrein. Maar… eten was geweldig. Heerlijk mals vlees. Correcte bediening. Is echter niet goedkoop.

Anja Hilbers

Na een aantal keren bij Elly's Beach lekker gegeten te hebben waren we benieuwd naar het andere Restaurant van dit paar. Het was super! Na afloop heerlijk nog de koffie buiten gedronken.

We zaten heerlijk, onder het stijlvolle gebinte op een leuk terras aan het water, de zon zakte langzaam die avond, van het eten en drinken kwam de zon weer op. Je moet even zoeken naar deze locatie, maar dat is het zeker waard.

Nooit meer naar dit restaurant, we wachten een lange tijd voordat wordt geserveerd, het is slecht, en de baas is onbeleefd.

H timmerman

Heel gezellig en super goed en lekker eten wij gaan er zeker nog eens eten

Gepassioneerde kok, goede sfeer en heerlijk eten; aanrader!

Vorig jaar hebben we hier een paar keer mosselen gegeten en nu het seizoen was begonnen hebben we contact opgenomen met de vraag of wij mosselen konden komen eten. Deze stonden nog niet op de kaart, maar als wij aan konden geven wanneer we wilden komen werd het geregeld. Gister was het mooi weer, dus wij zijn met de boot naar 't Kraantje gevaren. Wij waren erg onder de indruk hoe het was verbouwd. Een mooie, schone en sfeervolle zaak. Wij werden uiterst vriendelijk ontvangen en de bediening was top! Wij hebben toch een blik geworpen in de kaart en besloten toch ook wat voorgerechtjes te proeven, heerlijk. Toen kwamen de mosselen, die op deze super mooie plek en in het zonnetje op het terras uiteraard heerlijk smaakten.
    Deze zomer komen wij zeker nog vaak terug en het is een absolute aanrader voor als je met de boot in de buurt bent, of om gewoon met de auto naar toe te gaan.

Afgelopen zaterdag met de boot aangekomen, kan naar het eetcafé aanleggen, leuke bediening en aardige eigenaar en borden vol met goed eten voor relatief nette prijs.

Gezellige eetgelegenheid met maritieme sfeer. Menukaarten zijn wat lomp aan tafel, maar inhoudelijk genoeg lekkers om uit te kiezen. Zowel vegetarisch als vis en vlees.
    De spareribs waren verrukkelijk, er viel niets aan te kluiven want het malse vlees viel zo van het bot.
    Ook zeker leuk om een keer met een boot naar toe te varen. Binnenkort zeker weer heen om te lunchen. De uitsmijter lijkt me erg lekker!

Wij als binnenvaartschippers komen door heel Nederland en zijn dol op vis, en gaan ook regelmatig naar een viswinkel of op de markt halen, maar geen enkele viszaak kan tippen aan het Urker vispaviljoen uit Zwartsluis. Als we in de buurt van Zwartsluis liggen, gaan we er altijd vis halen. Topkwaliteit en super aardige mensen!!!

Zeer slechte, langdurende bezorging en niet de juiste informatie krijgen van de telefoniste. We hadden om 18:20 besteld, om 19:30 toen zei die mevrouw dat ze onderweg waren dus kwartiertje. Nou, na 3 kwartier te hebben gewacht weer gebeld en wat bleek? Onze bestelling was niet weg, hij ging nu rijden, dus 2 uur later. De bestelling is na 2uur en 15 min bezorgd.
    Laat de telefoniste duidelijk zijn en meteen aan geven dat het druk is, waardoor het langer kan duren, waardoor klanten zelf kunnen kiezen of ze willen en of kunnen wachten. Eten smaakte goed, maar hoop dat jullie met de tip iets doen.

Van Egmond

Geweldig lekker vis! Mooi opgemaakte visschotels. Ergens anders vis halen doen we niet meer. Want nergens is het zo lekker als bij het Urker Vispaviljoen!!

We hebben lekker gegeten. De bediening was prettig. We misten alleen groente en/of salade.

Online Creations

Bestel alleen wat wanneer het druk is! Anders liggen de pizza's en aardappelschijfjes 3 uur lang liggen. #notfresh.

In het weekend, later in de avond, altijd super gegeten daar. Door de weeks is het gewoon minder..

B. cloesmeyer

Wisten eerst niet wat we moesten verwachten toen we daar aankwamen.. Al snel begon te heerlijk te ruiken. Alles wat op tafel kwam was verzorgd en heerlijk! Bediening was zeer vriendelijk. De appull deserteurs een echte aanrader. 1 van ons was het teveel en vroeg bij het dessert om 2 lepels. De kok maakte echter van 1 grote appull 2 kleinere. Helemaal top!

Goed eten en goede service. Naar mijn mening de betere in de omgeving!

21. Chinees-Indisch Zwartsluis

Super goeie ervaring. De receptuur wordt van tijd tot verbeterd. Erg tevreden over het heerlijke eten.

22. Internationaal Zwartsluis

Ferry speek

35 graden, stralende dag, leeg terras en vier man personeel aan een tafeltje, we maken oogcontact en begroeten hun, gemompel komt terug, voelt een beetje ongemakkelijk. Na een poos worden we geholpen we wilden net vertrekken, personeel is immers druk met elkaar. Uiteindelijk drinken besteld en om de kaart gevraagd. Ook deze bestelling duurde lang, twee maaltijdsalades. Het was echt de meest verdrietigste salade die we ooit hebben gegeten. Gesneden sla zoals uit het koelschap van de super, 1 zongedroogd tomaatje erbij, twee halve schijfjes tomaat en twee plakjes kipfilet (broodbeleg) €14,- p.p.

Na het afrekenen kwam er nog een halve "heeft t gesmaakt" toen we aangaven dat de salade matig was, gaf de man aan de kassa aan, "oké, hier is de bon".
    Bevestiging van de regel, lege terrassen, sla ze over, de rest doet dat immers niet voor niks.

Nu een paar keer bezocht,maar ze presteren het telkens om een andere bestelling dan opgegeven uit te serveren. Door de hoeveelheid aan personeel in de keuken doet alles nogal chaotisch aan. Ons zien ze hier voorlopig niet meer.

Heerlijk broodje carpaccio gegeten. Bediening was prima.

Ondanks de drukte op koningsdag toch goed en gezellig gegeten in de haven. Spareribs echt super lekker, vlees valt zo van het bot en is lekker gemarineerd. Lekkere frisse salade en stevige frieten. Beste van Zwartsluis!
    Kaart met genoeg, maar niet teveel keuze. Voor ieder wat wils, vlees, vis, indisch, vegetarisch.. Ook dessertkaart met veel lekkers!

J. Mans

Ik heb hier met 6pers gegeten,die over het algemeen wel tevreden waren. Zelf vind ik de keuze van het aantal voorgerechten (2)veel te weinig. Zelf had ik een boeren lamsschenkel besteld,het vlees smaakte opzichgoed,maar wordt kaal op een bord zonder groente of salade gepresenteerd. Dit gerecht vind ik zeker geen aanrader.
    Verder werd ons gevraagd of wij bezwaar hadden,dat er door een andere tafel gerookt mag worden.
    Dergelijke vragen moeten m.i.z.door her bedrijf geweigerd worden.

Heel leuk personeel en erg lekker eten en drinken.

Renate Eenkhoorn

Het eten was goed en lekker. Je kunt er gezellig zitten.

Heerlijk gegeten, boeken via mail was verkeerd gegaan, toch een plekje gekregen. Kom zeker terug, was super lekker en een mooie portie, toetje kon er haast niet meer bij