Café-Brazzerie De Blizzard in Zwartsluis

• Oudejaarsdag – 31 dec
Gesloten
  • 12 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

In Zwartsluis zeggen we het bijna unaniem: de Kolksluis vormt het mooiste plekje van het dorp. Kijk maar eens om u heen en u zult begrijpen waarom de Sluzigers dat zeggen.

Sinds 1990 is De Blizzard gevestigd in het pand dat vroeger de slagerij van Batteram was. Ook vandaag de dag is het karakteristieke pand een plek om te genieten van heerlijk eten en drinken. De Blizzard is het gehele jaar geopend en niet alleen een plek voor een lekker hapje en drankje, maar ook een prachtige gelegenheid voor feesten en partijen, zowel zakelijk als privé.

Wij hopen dat u net zo geniet van deze prachtige plek als wij dat dagelijks doen.

Foto van Café-Brazzerie De Blizzard in ZwartsluisFoto van Café-Brazzerie De Blizzard in ZwartsluisFoto van Café-Brazzerie De Blizzard in ZwartsluisFoto van Café-Brazzerie De Blizzard in ZwartsluisFoto van Café-Brazzerie De Blizzard in ZwartsluisFoto van Café-Brazzerie De Blizzard in ZwartsluisFoto van Café-Brazzerie De Blizzard in ZwartsluisFoto van Café-Brazzerie De Blizzard in Zwartsluis

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum en aan het water

Restaurants in de buurt