Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwanenburg verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Zwanenburg

Charlotte Osdorp

Eergisteren gegeten met mijn kinderen en mijn man, was heerlijk de mensen zijn erg aardig en kindvriendelijk. Eten is ook verrukkelijk. Sfeer is ook goed!

2. Chinees-Indisch Zwanenburg

lisette

Goed en lekker eten redelijke prijs en goede service

Foroogh Rezazadeh

4. Internationaal Zwanenburg

Eten was echt walgelijk. Rechtstreeks de prullenbak ingegaan. Een opgerolde pizza met lamsvlees bleek een opgerolde pizza met slappe sla. Slecht 3 stukjes droog vlees die zelfs ongeschikt waren om aan de hond te geven. Dit is geen voedsel maar wat snel op een hoop gekwakt om snel wat te verdienen.

Heel snel voorbij rijden deze tent.

5. Chinees-Indisch Zwanenburg

Kindvriendelijk, gastvrij, schoon. Vroeger kwam ik er bijna nooit, want het eten was gewoon niet lekker, maar het wordt steeds beter. Ik ben er zondag nog geweest en ik vond het heerlijk. Ik ga er nu steeds vaker naar toe. Echt een aanrader.

DP v Beek

Na vele jaren de oude eigenaar vervangen. Het is even wennen voor allemaal, maar ze doen hun best. En zeker goed en na een tijdje zijn we allemaal tevreden, zowel de klanten als de nieuwe eigenaar.
    Dus succes allemaal en ga zo door, maar blijf ook voor je klanten Nederlands praten, ook tegen elkaar!

Even snel een hapje eten, heerlijk gerechten voor een zeer betaalbare prijs. Vaak gegrilde kip gegeten voor € 13,50 met stokbrood, verse salade en friet. Helemaal top!

8. Chinees-Indisch Zwanenburg

h.versteeg

9. Chinees-Indisch Zwanenburg

Zondag gegeten. Voorgerecht garnalencocktail...... Smakeloos geheel opgesierd met een veel gebruikte en enigszins verlepte "roos" decoratie. Hoofdgerecht pekingeend en varkensvlees op hete schotel. Beide gerechten snel opgediend zag er goed uit maar bleken magnetron opgewarmd, flauwe hap en weinig smaak.
    Tot slot koffie cappuccino.. hete bak ondefinieerbaar spul,.zeker geen koffie.

Steven de Fuijk

Willem Taaf

Hele fijne hard werkende mensen !! Met uitsluitend kwaliteit producten !!

13. Afhaal en bezorg Zwanenburg

Tineke

Super goed eten. Gezellig restaurant om uit eten te gaan. Bediening is perfect. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Een echte aanrader dus!

15. Internationaal Zwanenburg

wij eten hier soms en het is altijd goed en als het iets langer duurt dan zeggen ze dat

16. Chinees-Indisch Zwanenburg

Oscar Hartman

Vandaag eten afgehaald.
    Normaal ga ik naar de andere Chinees in Zwanenburg, maar wou een keer wat anders.

Enorm spijt van. Niet te vreten en de helft weggegooid.

Ik bestelde Tja Tieuw met nasi. Daar zou een honingsaus bij moeten zitten.

Het vlees was taai en droog, en er zat ordinaire babi pangangsaus bij die ook nog eens niet te eten was.

Nasi was wel redelijk, maar ik ga er NOOIT meer heen.

Het is niet eens een 1 voor de moeite waard.

17. Chinees-Indisch Zwanenburg

gerard van den Broek

Wij eten geregeld bij dit restaurant en zijn zeer te spreken over de sfeer en de gerechten zijn "exclusief" te noemen. 10

18. Chinees-Indisch Zwanenburg

Een sfeervol restaurant met een goede prijs- kwaliteitsverhouding. Afhaal is erg goed.

19. Internationaal Zwanenburg

We bestellen regelmatig en het is altijd goed. Als het bezorgen iets langer duurt wordt dat altijd gemeld.

Peter Kamper

I love coming here, it's the only place open late at night around the area. I always stay at the Zwanenburg Hotel and come here to eat. The food is very good and ofcourse plus a "Heineken", and l like the sauces that come with the food. I used to live in the Lutkemeer polder. OK I'll be seeing you next time l come. Bye Peter Kamper, Cailfornia USA.

21. Afhaal en bezorg Zwanenburg

Mohamed

Was echt lekker en snel bezorgd.

22. Chinees-Indisch Zwanenburg

We hebben afgehaald.

Babi pangang super droog, en de foeyonghai daarentegen zwom in de saus.

3e ervaring op rij.

M. d. B*ree*en

Afgelopen maand voor het eerst uitstekend gegeten in dit prima restaurant, gelegen op een mooie plek aan De Ringvaart te Zwanenburg.

Bij de meeste gangen had gastheer Remy een uitstekend en uitgebreid verhaal. Wijnen bijpassend en goed, zeker de Californische wijn aan het einde van de avond mag men mij nog eens inschenken! Dessert werd geserveerd op een plaat van steen, en was alleen daarom al verrassend.

Cosie beschikt over twee terassen, eentje aan de achterzijde en eentje aan de voorzijde van het restaurant (met fraai uitzicht op De Ringvaart).

Beoordeel dit restaurant dan ook met Zeer Goed, en eten op 'Relais du Centre' niveau. Men ziet mij hier zeker nog eens terug!

24. Internationaal Zwanenburg

Wij zijn een gezin van 6 personen en zijn dol op Turks eten. Wij bestellen altijd Turkse pizza's en die zijn erg lekker bij Kosem.

Cosie aan de vaart is een prima restaurant met goed en vooral lekker eten. De bediening is attent en enthousiast. De ruimte is sfeervol. Het is authentiek gastheerschap.

Wij hebben vorige week in dit restaurant gegeten en het was te gek! Het eten was ongelofelijk lekker en speciaal. De bediening heeft ons de juiste gerechten en wijn aanbevolen (wijnarrangement).

Ook de chef kwam nog een praatje maken.

Tot snel Cosie aan de vaart!

Tijdens onze vaarvakantie kwamen we in de jachthaven te liggen en daar wist iemand ons te vertellen dat er aan de vaart een restaurantje zit.

Wat was dit een ervaring op culinair gebied. Onze smaakpapillen werden met recht geteisterd.

De bediening is ontzettend enthousiast en weet alle gerechten goed te presenteren. Opvallend vonden wij het dat de ober ook de fouten van de keuken vooraf vertelde. Nou ja, fouten!
    Er komt wel eens een klacht binnen over bepaalde smaken in gerechten. De keuken gaat dan direct aan de slag om de smaak van dat gerecht te verbeteren. Een heel goede zaak om dit soort "foutjes" te melden aan de volgende klanten.
    Het was ons zo goed bevallen dat we de dag erna weer bij Cosie terecht kwamen. En wederom een fantastische ambiance met heerlijke gerechten.
    Ondanks dat we niet echt in de buurt wonen, zien de eigenaren en medewerkers van Cosie aan de Vaart ons beslist terug.
    Dank jullie voor de heerlijke culinaire versnaperingen die jullie ons in twee dagen hebben voorgezet.
    Helaas kunnen we bij de beoordeling geen 12 of hoger plaatsen.

Er is maar 1 wood voor dit restaurant.

Fantastisch!

Alles ging perfect, bediening super vriedelijk, eten zeer goed, kortom gewoon een top avond gehad.

Deze mensen zijn met hun vak bezig. Vriendelijk, enthousiast, gedreven en het eten was zalig. Leuke avond uit!