Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwaag verdeeld zijn.

Waardeloze tent als gehandicapte. Eerst de vraag wat ik kwam doen, toen de vraag of ik alleen was en bij het weggaan moest ik om de rekening vragen, terwijl ze mijn vriend zagen weggaan. Hoezo klant vriendelijk. Hier zien ze mij nooit meer.

Prima wok restaurant. Alles wat je van een wok restaurant verwacht. Veel variatie, goed eten, goede bediening.

Coby van Gelderen

Heerlijk gegeten, vooral de mogelijkheid om kleine porties te bestellen, vonden wij een prima idee. Gezellige omgeving. Iets minder prullaria zou het restaurant alleen nog maar gezelliger maken.
    Allervriendelijkst personeel. Kortom een aanrader voor een sfeervolle avond.

Ik vond het geen geweldig wokrestaurant.
    Ben betere kwaliteit gewend.
    Sushi plakte aan elkaar, droge inktvisringen en droge kip.

Dikke laag stof ook op de vensterbanken ed, maar sfeer en entourage waren goed.

Wij gaan er niet meer heen.

Altijd goed & verrassend. Voor ieder wat wils. Lekkere carpaccio, ossenhaas, sushi en eend!

Doorgebakken biefstuk, slappe patat, grote rij bij het bakgedeelte.

Geweldig voor elkaar, lekker gegeten met 13 personen

J.J.Bollen

Het was ontzettend gezellig. Lekker gegeten en gedronken tegen een redelijke prijs. Mijn ex- collega's waren er goed over te spreken.

9. Broodjes Zwaag

Huub

Dinsdagavond met een collega overgewerkt bij Bestsellers.eu We zitten op hetzelfde industrieterrein als Sisa in Zwaag. Rijst met kip ketjap en roti lams gehaald.
    En een heel lekker, pittig zelf gemaakt gemberdrankje.

We hebben zo ontzettend gesmuld! Echt heerlijk. Lief klein tokootje. Alles netjes schoon en keurig voor elkaar. Ik heb er helemaal niets op aan te merken.

Ik vind Sisa echt een aanrader!

G.Sinnige

Heerlijk gegeten, met zeven volwassenen en twee kinderen. Maar als ik dan voor een glas water (geen spa of iets dergelijks) €1,50 moet betalen!! Vind ik niet kunnen!!

Fam Konijn

Gister heerlijk gegeten bij d`oude veiling, een pluim voor de kok. Alle tafels waren bezet maar de bediening was vlot en vriendelijk. Jammer dat er geen keuze is voor vis en voor vegetarisch. Toch een geweldige avond.
    fam Konijn

Ik eet hier al jaren met veel plezier en heb nooit meegemaakt dat het niet lekker smaakte of dat het personeel onvriendelijk was. Alles is gewoon top voor een leuke gezellige avond in een relaxte sfeer. Ga hier zeker nog jaren komen.

Marga Meijer

Ik kom hier al jaren, altijd vriendelijke bediening, lolly voor de kids en royale porties patat. Alleen kan je er niet pinnen maar pinautomaat zit op ongeveer 5 meter afstand.

15. Broodjes Zwaag

Wim van Schie

Altijd super lekker en erg leuk geholpen.

16. Broodjes Zwaag

Snel om 17:45 even binnengerold voor de eerste keer spontaan trek in Roti... En ik mag zeggen het was heerlijk, roti kerrie, roti roll en bami met verschillende soorten vlees. Portie roti kerrie was genoeg voor 2 kleine eters. Dus 1 portie voor 2 personen.

Leuke bediening, vriendelijk. Zaak meer afhaal maar schoon en netjes.

Echt een aanrader als je van broodjes met Surinaams tintje houdt of voor een complete maaltijd. Wees op tijd; ze sluiten om 18:00 uur.

17. Broodjes Zwaag

Manoah kooi

Super aardige eigenaresse! Heerlijke broodjes. Heerlijke sfeer. Echt een aanrader!

18. Broodjes Zwaag

Instruments Online

Alles is altijd superlekker, ze zijn in voor een geintje en je voelt je daar al snel thuis

Inmiddels hebben we alweer 2 keer spare ribs laten bezorgen, maar ik heb hier toch wel een opmerking over, want na nooit een klacht te hebben gehad over het hele plaatje, ben ik ditmaal behoorlijk teleurgesteld over de hot ribs. De voorlaatste keer kreeg ik een bakje thuisbezorgd, waar enkel heel kleine stukjes rib in zaten. Het leken wel restanten. Het bovenste stuk proefde nogal verdacht. Het zou goed kunnen dat dit niet meer helemaal vers was.
    De laatste keer kreeg ik ook weer behoorlijk kleine stukjes, maar ditmaal zaten er veel taaie randen aan het vlees, waardoor er nogal wat aan de botten bleef zitten. Beide keren zaten er ook nogal wat botsplintertjes aan het vlees, waardoor ik aan een stuk door heb zitten pulken om ze uit mijn mond te krijgen.
    Erg jammer, want 1 keer een teleurstelling gebeurt wel eens, maar 2 keer achtereen zet me aan het twijfelen of ik hier nog wat wil bestellen.

Van alle keren dat ik hier spare ribs heb besteld (en dat zijn er nogal wat haha), ben ik nog nooit teleurgesteld. De spare ribs komen heet aan de deur en zijn supermals. Correcte en snelle bezorging.

Neeltje Schakel

Heel goed Wokrestaurant, heel veel keuze, prima kwaliteit, een aanrader zeker met kinderen!!

22. Broodjes Zwaag

Ik heb sauto soep besteld en het is echt geweldig. En alles wat je erbij krijgt maakt het nog lekkerder!! Verstand van zaken hebben ze zeker!!

Zeker met kleine kinderen geweldig. Prijs kwaliteit prima. Steeds weer nieuwe hapjes. Kortom voor een paar uur lekker eten en gezelligheid, een aanrader!

Wij zijn al vanaf de start van Pejo klant bij hen en komen er steeds weer graag terug. Vooraf reserveren is wenselijk want wegens de enorme belangstelling kom je van een koude kermis thuis. Groot assortiment en een eigenaresse die weet wat haar klanten willen.

Eet smakelijk en geniet

KARIN EN JACK

Wij wonen in Amsterdam en rijden graag helemaal naar Zwaag om te wokken. We zijn in diverse wok restaurants geweest, ook dichter bij huis, maar Pejo blijft het beste.
    Wij gaan altijd doordeweeks, omdat wij niet van een heel druk restaurant houden. Het is iedere keer weer een heerlijke avond! Alles ziet er netjes, schoon en fris uit. Ook het grote assorti aan ijs en lekkere taartjes vinden wij echt super!
    Het is voor ons een stuk rijden, maar we hebben het er graag voor over!

Onlangs weer eens gegeten bij d'Oude Veiling. Vooraf koos ik voor een dagsoep. Dit was een pittige paprika crème soep. Werkelijk heel lekker en ook echt pittig. Voor mij dus een prima begin van dit diner. Mijn vriend had het garnalenzootje besteld. Op 1 onderdeel na ( een iets te slap uitgevallen gamba in bierdeeg) viel dat ook goed in de smaak. Beide hadden we ons oog laten vallen op de vleesspies. Voor mijzelf de kleine portie en die was al aan de ruime kant. Kun je nagaan hoeveel vlees mijn vriend op zijn bord kreeg.

Bijlagen waren een mix van sperzieboontjes en courgette, gemengde salade en 4 sausjes. Friet hadden we extra bijbesteld, maar dit bleek iets teveel van het goede, want we kregen het niet op. Het vlees was van een goede kwaliteit en met kennis bereid. Alle soorten vlees hadden een goede garing en smaak.

Gezien de meer dan royale porties, had ik geen plaats meer voor een dessert, dus namen we het koffiedessert. We kregen een kop koffie met zelfgemaakte boterkoek en een paar enorme bonbons. Zeer smakelijk, maar achteraf ook te veel.

De term 'waar voor je geld', gaat bij d'Oude Veiling zeker op. De bediening was ook zeer vriendelijk en attent, dus we komen zeker nog eens terug.

Ik heb met mijn verjaardag met familie en vrienden gevierd. Erg goed eten. Veel beter dan mijn eerdere ervaringen bij wok restaurants. Alles vers en veel keuze. Ik en familie waren onder de indruk. Top en Pejo bedankt voor een top avond op mijn verjaardag.

Heerlijk gegeten. Sfeer prima, leuk aangekleed, wel een beetje donker. De prijs Webb is aan de hogere kant, jammer dat de mayonaise apart betaald moet worden.

Aanrader.

Af en toe gaan we bij de oude veiling wat eten. Vorige keer was de hamburger niet gaar. Dit werd toen wel goed opgelost. Laatste keer had ik de oude veiling salade genomen. Het woord Topper stond erachter. Alleen dit woord kunnen ze beter weghalen op de kaart. De prijs was aan de hoge kant en de smaak die eraan zat was met name de sausjes. Het brood was niet vers. Na melding dat het eten redelijk was maar niet super, werd er helaas verder niets mee gedaan. Ik hoop dat ze de kaart aanpassen en voor ons is het helaas de laatste keer geweest dat we er zijn wezen eten. De cappuccino was nog het lekkerst op het eind. Tip! Alleen een kopje koffie doen bij de Oude Veiling!

Slecht sprekende dame die wel goedlachs wil helpen begrijpt bestellingen niet.
    Heb niet het idee dat alles daar schoon en goed geregeld is.
    Men verkoopt los waterijs waar op de verpakking te lezen staat dat dit ijs niet los verkocht moet worden. Erg apart.

Patat erg slap, wel veel patat voor je geld.