Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwaag verdeeld zijn.

1. Heel raar dat ik nog gister met mijn verjaardag nog 138 euro moest betalen met ze 4. Ik had gereageerd met eten en drinken en eten er bij betalen voor 4 personen wasr van 1 jarig was.

2. Paul Roelofs

Levertijd was 2,5 uur. Niet bereikbaar met de vraag wanneer. Uiteindelijk kwam eten aan, alles koud en slap, alsof het te lang in de wagen stond. Instructies die nota bene op de bon stonden zoals geen saus waren niet nageleefd. Burger die koud was, droop letterlijk van de saus. Kortom: alles weggegooid en niet bereikbaar, maar dat waren ze ervoor ook al niet.

1,1
  3. Prima snackbar,heerlijke verse patat en aardige mensen. Een aanrader 👍

4. Hele fijne sfeer, goed gastvrijheid. Leuk en gezellig personeel. Eten was erg lekker. De bediening kwam snel als er drinken besteld moest worden.

Achter ons zaten mensen die onvriendelijk en brutaal waren tegen personeel. Desbetreffende collega bleef erg kalm en rustig. Wij vonden dit super knap en hebben dit ook benoemd.

Super restaurant. We hebben heerlijk gegeten.

5. Heerlijk gegeten en gedronken. Gewoon een top restaurant. Aanrader!

6. Eetcafé Zwaag

Ik heb afgelopen kerstavond heerlijk met mijn gezin gegeten. 🥂
    Onze kleinkinderen waren mee en daar hadden we geen omkijken naar omdat ze een speelhoek op de bovenste verdieping hebben waar we ook onze tafel hadden gereserveerd.
    Alles was goed voor elkaar,
    De bediening was goed en het eten was heerlijk👍

7. I van geemen

Eten was heerlijk, alles lekker vers. Ben wel vaker bij zulke woks geweest, maar daar was niet alles zo vers als hier. Gezellige sfeer en kom hier elke keer graag weer.

8. KFC
    Snackbar Zwaag

Je kan online alvast een bestelling doen, en vooruit betalen via Ideal. Helaas werd de bestelling niet uitgevoerd omdat het filiaal een stroomstoring had. Het geld zou dezelfde avond terug worden geboekt. Inmiddels zijn we 3 weken en vele mailtjes verder, en heb ik meerdere keren mijn transactie van de bank toegestuurd, maar ik hoor alleen maar, we zijn het aan het uitzoeken. Het ligt bij de franchise nemer.

Waardeloze service en het contact via KFC verloopt steeds minder vriendelijk.

9. KFC
    Snackbar Zwaag

Richard Hart

10. Eetcafé Zwaag

Superlekker gegeten, al het eten was mooi opgemaakt. De entourage is gezellig, de bediening is heel vriendelijk en wat een leuke eigenaar. Helemaal top, bedankt!!!

11. Oriana

Super lekker en heel vriendelijk personeel en bezorg service.

12. Was heerlijk.

13. Eetcafé Zwaag

Thea Rosink

We waren met 13 personen en een ruime tafel!
    Het eten was goed verzorgd en lekker.
    De kinderen vermaakten zich prima in de speelhoek

14. C.Eierdanz

We gaan eigenlijk alleen maar uit eten bij deze Wok. Omdat de keuze mogelijkheid aan voedsel heel groot is. Er is werkelijk voor iedereen van alles. De prijs kwaliteitsverhouding is goed.

15. We waren met 7 mensen te dineren met de trouwerij van mijn zwager. Hoofdgerecht was koud. En de enige warme groenten die erbij zat was 1 klein schaaltje.

We aten met 4 mensen de jumbo vleesspies en bij ons allemaal was deze koud, bij 1 van ons was hij lauw. Bij 2 van ons was hij rauw van binnen (Ik vind dat niet zo erg want ik hou van rare vlees) maar de rest niet. Één van ons had de hamburger en deze was enorm zout en de Stegeman gehakt kruiden was overheersend in de gehakt!! De smaak leek alsof het tegen de datum aan was of erover heen, dan wordt er door restaurants meer kruiden in gedaan zodat het de smaak maskeert. Twee hadden de saté en deze waren warm, niet heet, maar tenminste warm. De saus was wel goed. Nu zitten er schaaltjes groente bij (2 rauwkost en 1 boontjes/peultjes/wortelmix (vreemde combi al) met oude kaas eroverheen. Ik ben geen leek in de keuken zullen we maar zeggen, maar deze combinatie kan niet. Jonge kaas of jong belegen had gekund. Mozzarella ook, maar absoluut geen oude kaas. Daarnaast bestond dit schaaltje uit letterlijk 3 eetlepels groente, voor 7 personen??? Grapjas.

Het vlees was riant, ruim 350 gram, zelfs de hamburger was riant maar vreemde zoute smaak. En het vlees was niet heet, zelfs niet warm maar lauw. Het enige wat riant uitgedeeld werd was patat.
    Aan de ovale tafel in het midden is het niet fijn zitten als je met je gezicht richting raam zit. De autolampen schijnen recht in je gezicht waardoor je iedere paar seconden wel verblind werd. Omdat er een T-splitsing recht tegen over het restaurant. Een simpele oplossing hiertegen zou een rand plastic folie plakken.

Al met al krijgt dit restaurant een 2 omdat het restaurant zelf wel mooi aangekleed is. Maar het eten is een zware tegenvaller, zeker voor die prijs. Wij gaan vaak uiteten maar hier komen wij nooit meer terug. Jammer.

2,6
  16. J.kwakman

Het eten wat er opgediend werd was prima. Maar de prijs voor vlees, een bakje salade en een bakje witlof voor vier personen veel te hoog. Patat bij betalen mayonaise betalen onvoorstelbaar. Bij mijn gerecht werd er aangeven dat er spruitjes bij zaten, dat klopte ook er zaten drie spruitjes bij. De bediening was prima. De prijs voor alleen een stukje vlees is echt veel te hoog.

17. Lekker eten en vriendelijke bediening.

18. Ik heb vandaag om 18.00 uur een bestelling geplaatst bij Star Food, 18.21 uur kreeg ik een bevestiging via de sms. (Ik wachte dus al 21 minuten) mijn bestelling was toen bevestigd en moest ik nog 90 minuten wachten tot dat mijn bestelling bezorgd zou worden. Na dat ik ander half uur heb gewacht en zij der nog niet waren heb Ik heb toen contact opgenomen met Starfood en zei gaven aan dat het nog 45 minuten duurde. TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN. Voor het eerst besteld en NOOIT meer. Ik ben toen zelf naar Starfood gereden om mijn bestelling op te halen maar hoefde ik mijn eten zeker niet meer na dat ik zag hoe de zaak eruit zag. HEEL onhygiënisch. Bah, hier zou een inspectie langs moeten komen.

19. Op zich was het eten gewoon goed maar het was er veel te druk daarom algemeen 3 sterren.

6,7
  20. De sfeer er bediening was goed. Het eten was minder kruidenboter zat geen smaak aan. Het vlees was droog en de sausjes die erbij waren tja wat voor smaak geen idee. De ossenhaas hamburger vond ik niks en de prijs was veel te hoog. Had dit niet verwacht in het verleden vond ik het heerlijk. Jammer wij komen niet meer.

21. Vanavond diner bij ons bezorgd wegens lock down. Gezellig en afzonderlijk verpakt, zodat we er thuis echt een restaurantbord van konden maken. Eten goed warm en met liefde bereid. Was heerlijk mensen, dank! Een echte aanrader!

22. Patatpalace

23. Ontzettend leuk gezeten met ons hele gezin geweldig eten gehad. Kids konden zich prima vermaken. Snelle en goede bediening en heel vriendelijk. Kortom echt een aanrader om gezellig lekker te tafelen.

24. Super leuke tent om gezellig even wat te eten.
    Kwaliteit van het eten is top en de bediening aardig en behulpzaam.

25. Rens

26. Corrie Broers

Leuke ervaring met het menu afhalen.
    Keurig verpakt en het smaakte heerlijk.
    Dank jullie wel.

27. Carla Schilder

Vandaag alvast genoten van de Moederdag proeverij!
    Was top; aanrader👍👌

28. M. Ronde

Was lekker, nette bediening! Als vanouds ...

29. Greet philips

We hebben heerlijk gegeten en vooral de bediening was geweldig!
    Onze complimenten.

30. Richard Baauw

We hebben wel lekker gegeten, de gerechten zijn eenvoudig zonder grote verassingen. De ruimte is veel te donker, op tafel 3 kaarsjes, bediening was kortaf, bracht niet iets extra’s. Al met al een voldoende, maar niet voor herhaling vatbaar op korte termijn.