De Wok van Pejo in Zwaag

1207862739 57
1220860920 74
1506820908 74
1513319999 76

1. Prima wok restaurant. Alles wat je van een wok restaurant verwacht. Veel variatie, goed eten, goede bediening.

2. Ik vond het geen geweldig wokrestaurant.
    Ben betere kwaliteit gewend.
    Sushi plakte aan elkaar, droge inktvisringen en droge kip.

Dikke laag stof ook op de vensterbanken ed, maar sfeer en entourage waren goed.

Wij gaan er niet meer heen.

3. Altijd goed & verrassend. Voor ieder wat wils. Lekkere carpaccio, ossenhaas, sushi en eend!

4. Doorgebakken biefstuk, slappe patat, grote rij bij het bakgedeelte.

5. Geweldig voor elkaar, lekker gegeten met 13 personen

6. J.J.Bollen

Het was ontzettend gezellig. Lekker gegeten en gedronken tegen een redelijke prijs. Mijn ex- collega's waren er goed over te spreken.

7. G.Sinnige

Heerlijk gegeten, met zeven volwassenen en twee kinderen. Maar als ik dan voor een glas water (geen spa of iets dergelijks) €1,50 moet betalen!! Vind ik niet kunnen!!

8. Marga Meijer

9. Neeltje Schakel

Heel goed Wokrestaurant, heel veel keuze, prima kwaliteit, een aanrader zeker met kinderen!!

10. Zeker met kleine kinderen geweldig. Prijs kwaliteit prima. Steeds weer nieuwe hapjes. Kortom voor een paar uur lekker eten en gezelligheid, een aanrader!

11. Wij zijn al vanaf de start van Pejo klant bij hen en komen er steeds weer graag terug. Vooraf reserveren is wenselijk want wegens de enorme belangstelling kom je van een koude kermis thuis. Groot assortiment en een eigenaresse die weet wat haar klanten willen.

Eet smakelijk en geniet

12. KARIN EN JACK

Wij wonen in Amsterdam en rijden graag helemaal naar Zwaag om te wokken. We zijn in diverse wok restaurants geweest, ook dichter bij huis, maar Pejo blijft het beste.
    Wij gaan altijd doordeweeks, omdat wij niet van een heel druk restaurant houden. Het is iedere keer weer een heerlijke avond! Alles ziet er netjes, schoon en fris uit. Ook het grote assorti aan ijs en lekkere taartjes vinden wij echt super!
    Het is voor ons een stuk rijden, maar we hebben het er graag voor over!

13. Ik heb met mijn verjaardag met familie en vrienden gevierd. Erg goed eten. Veel beter dan mijn eerdere ervaringen bij wok restaurants. Alles vers en veel keuze. Ik en familie waren onder de indruk. Top en Pejo bedankt voor een top avond op mijn verjaardag.

14. kees & christa t.

15. Goed en lekker voor weinig geld
    Enorme keuze

16. van der putten

Op 16-01 2013 was ik 's avonds in uw snackbar, waar we heel vaak op de terugweg even opsteken, wat mij erg irriteerde en nog meer mensen die met ons naar buiten gingen was het volume van de muziek, nog maar niet te spreken over wat voor muziek.
    Ook vond ik de snacks niet zoals ik het altijd bij jullie gewend was, ik hoop dat dit eenmalig was. Maar die muziek zou ik zeker wat aan doen, als ik naar de disco wil, dan kies ik daar zelf wel voor.

17. Zaterdag 1 december geweest, gereserveerd maar toch moeten wachten. Parkeerprobleem, enorme rij bij 2 wokschalen en later een bakplaat erbij maar enorm druk, totaal geen begrip van eigenaar, hij merkte op "bij de slager moet je ook wachten". Totaal misplaatst! Wachten op comsumptie, blijkt dat je een bus moet omdraaien, zitten in een grote ongezellige zaal, kunnen nog wel naar een kleinere ruimte maar dat was op het laatst.
    Ik denk dat we het niet hebben getroffen door de drukte maar dan ook geen compensatie bij afrekenen! Dan heb je het gevoel dat je begrepen wordt maar nee. Klant voor ons bij afrekenen krijgt een attentie.
    Regelmatig waren er producten op en enorme rijen voor ijsbuffet?
    Hoop dan ook van de eigenaar een reactie te ontvangen, deze mail stuur ik ook naar het restaurant.

18. Het eten is heerlijk, alleen als ik met mijn drie kinderen daar ga zitten eten is het heel duur. Mijn jongste is 3 jaar en eet bijna niks daar word geen rekening mee gehouden. Voor de rest heb ik genoten en het was super gezellig.

19. J. van den Broek

Vriendelijk personeel.
    Heel veel keus wat het eten betreft en lekker!
    Je gebruikte servies wordt niet storend steeds weggehaald.
    Een drankje bestellen is ook heel relax, want door het omdraaien van 'n kokertje komen ze je bestelling opnemen.
    Gastvrij en heel schoon.

20. Pejo behoeft geen reclame te hebben als je er een keertje bent geweest kom je terug want alles is overheerlijk en goed bereid. De bediening is buitengewoon geweldig en de vriendelijkheid straalt er vanaf. Er is voor elk wat wils, van groot en klein, tot ijs toe. Kom er maandelijks en blijf ook komen! Mensen proficiat ga zo door.

21. Ilona Goudsblom

I love Pejo.

Beste bediening, leuke sfeer.

Eten is lekker aangezien je kunt kiezen waar je van houdt.

Parkeerplaatsen zijn nu wel tekort.

Het is er lekker druk van vrijdag tot zondag dus lekker
    bezig.

Het is er altijd super

22. Geweldig!,

Wij gaan er vaak eten.

Bediening goed en vriendelijk.

23. Ik vind alles gewoon lekker en er heerst een heel gezellig Oosters sfeertje :)

24. Wij eten graag met onze kinderen bij Pejo. Voor kids een vriendelijk restaurant en daarom ook voor ouders :-)

Het is elke keer weer prettig om daar te eten.

De bediening is vriendelijk, het eten wordt met zorg klaargemaakt en als je een biertje besteld, word dit direct geserveerd.

Als we naar huis gaan is er voor de kids altijd een presentje!

Echt, prima 'tent'!

25. Eten is geweldig, ruime keus voor iedereen wat te vinden.

Ik wilde voor 4 personen reserveren incl drinken voor 28 euro, maar dat kom niet dan moest het minimaal aantal mensen 8 zijn, beetje raar.

De zitruimte is wat krap, heb je een normaal postuur dan is het te doen, ben je wat zwaarder, kan je je stoel bijna niet naar achter schuiven omdat daar ook iemand zit.

Personeel is vriendelijk.

26. Het eten was heerlijk, de bediening prima, maar de reservering rommelig. Ik had voor een grote groep gereserveerd, wilde om 18.30 uur maar het kwam het restaurant beter uit als we om 19.00 uur zouden komen. Oke doen we. Toen we om 19.00 uur kwamen was er geen plaats en moesten we wachten tot 19.25 uur. We hadden inclusief 3 uur vrij drinken, maar om 21.50 was het de laatste ronde en gingen al lichten uit. Er moest wel voor 3 uur afgerekend worden!

27. Ik eet vier keer in de week bij Pejo. De bediening is uitstekend. Het eten is verrukkelijk en er hangt een fantastische sfeer.

28. Omdat we wat te vieren hadden, besloten we (mijn vriendin en ik) te reserveren bij de PEJO wok. Als je vervolgens belt en je krijgt te horen dat je om 18:00 nog wel kan komen en 20:00 moet je weg zijn, dan neemt voor mij de zin om nog te gaan al wel af.

Maar oke beloofd is beloofd, op naar Pejo wok. Parkeergelegenheid daar is te weinig, de auto weg zetten ging dan ook niet, dus moet je wachten op iemand die weggaat.

Eenmaal binnen in het restaurant ben je plotseling nergens te vinden op de gastenlijst (een rommelig kladblok), maar oke je krijgt een tafel, je wordt begeleid naar een diep duister hoekje ergens achterin.. en zoek het maar uit!

Nou ja, het eten was dan wel onwijs lekker, maar dan heb ik het over het vlees en de groentes die klaar stonden voor de tepanyaki of de wok. Al het andere voedsel (fingerfood) stond al redelijk lang en sommige producten werden daardoor nogal taai.

Kortom, het eten was goed! De rest alleen niet.

29. Wij eten heel vaak bij Pejo, het is er gezellig, het eten is goed, ruime keus en de bediening is uitstekend.

30. Op maandagavond gegeten met 5 personen. Gezellig druk, maar niet te druk. Volop heerlijk eten. Bediening niet opdringerig met drankjes. Je geeft zelf aan wanneer je iets wilt bestellen.

Het beste wokresaurant waar ik tot nu toe heb gegeten.

31. Shannon

Geweldige avond gehad.

Zeer uitgebreid wokrestaurant, uitstekend en vriendelijk personeel en dat alles voor weinig geld.

32. Als je je een keer de dag zelf bedenkt om uit eten te gaan, gewoon spontaan, dan is Pejo een goede optie. Niet duur en lekker. Zondag is het altijd wel erg druk.

33. Het eten bij Pejo is heel erg lekker.

Vooral de bediening is super!

34. Geweldig restaurant, de kinderen willen er graag heen.

Er is van alles wat.

35. Voor gezinnen is het een hele gezellige eettent.

Het is groot maar kinderen vinden het er geweldig en er is voor iedereen wat wils. Kinderen kunnen zelf hun keuze maken, en dat is juist zo leuk. Het is niet geschikt als je met z'n tweetjes even lekker uiteten wil gaan, maar daar zijn genoeg andere restaurants voor. Gewoon lekker en goed uiteten waar zeker is gedacht aan de kinderen en dat is lang niet altijd zo.

36. Lekker een aantal keren aan de wok en tappanyaki geweest. Ingredienten vers en lekker bereid. Prima prijs kwaliteit verhouding. Aanraders is gewokte garnalen met chinese paddestoelen en ossenhaas op de teppanyaki.

Gezellig druk.

37. Erg gezellig kan ik het niet noemen, krijg het idee van een "vreetschuur". Te veel mensen en rondhollende kinderen.

Drankjes inderdaad duur.

Eten is prima.

38. Gewoon te duur.

Eten is ook gewoon, niet super.

39. Heerlijk eten! Niet duur maar in vergelijking zijn de drankjes dan weer wat aan de dure kant! Heerlijk eten!

40. Van der Kamp

We hebben er met 7 mensen gegeten. Voorheen kon je er all-in eten voor een bepaalde prijs. Onbeperkt eten en drinken(bier, wijn, frisdrank) gedurende 2 1/2 uur.

Ik denk dat dat niet meer toe kan.

Je betaald nu 20,50 de man op vrijdag. Dat is redelijk voor het goede eten wat je krijgt, daarintegen is 2,00 euro voor een sparood toch wel aan de prijs. Daar is dus de winst te halen. Als je normaal 3 drankjes neemt ben je voor 26,50 per persoon toch heerlijk uit eten geweest.

41. Geweldig! Lief, en leuk personeel, goed eten, en geweldige bediening! Ga zo door Pejo!

42. Clusius College Hoorn

Wat Pejo wok ons biedt is geweldig.

Met alles goed voor elkaar, gezellig en goede bediening.

Hier kan je dus goed, gezellig en goedkoop lekker eten.

Pejo Wok ga zo door.

Leerlingen techniek en mechanisatie.
    Clusius Hoorn.

43. Pejo is Pejo niet meer. Vroeger was het een prima "restaurant", nu is het een wok geworden, niet meer vergeleken met vroeger.

44. ik vind het erg lekker ik ga morgen weer en vind het geweldig daar lekker eten leuke mensen die er werken

45. Heb slechte ervaring met de bediening. Kreeg meteen al een glas bier over mij heen waardoor is tijdens de maaltijd in natte kleding zat.
    Verwachtte bij afrekenen wel een kleine vergoeding voor de drankjes, maar niets van dat alles. Eten was verder prima.

46. Lekker eten en prettige ambiance. Vriendelijk personeel!Joke

47. Kees, vaste klant

Echt goed eten en in verhouding voor weinig geld. Vooral de bediening die er al tijden werkt echt top! Ga zo door meiden!

48. fam. jansen

Prima ambiance met een zeer klantgerichte eigenaresse. Toppie.

49. Ik heb echt heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk! Het was wel erg druk, maar dat heb nu eenmaal met zo groot restaurant. Topavond gehad!

50. carla rol

pejo is gewoon SUPER GOED.
    als vegetarier en moslim heb je echt veel keus ten opzichte van andere wok restaurants

51. R. Krijzen

Kwantiteit zegt ook niet alles. Ik geef wel toe dat je vrij veel kan krijgen bij Pejo maar na een bord of twee zit je toch al vol. Van het buffet was bijna alles niet warm genoeg en de bediening was vrij slecht. Het wok gebeuren maakte veel goeds, alleen jammer dat je dan weer alles zelf moet opscheppen en het naar de kok brengen.

52. Ik ben onder de indruk van de verscheidenheid aan producten die je bij Peyo kunt eten.
    Ik heb ook wel eens ergens anders gewokt en dat haalde het niet bij Peyo. Ook het roken en niet roken is gescheiden. Ideaal. De ruimte is niet echt gezellig, maar dat wordt ruimschoots vergoed door het eten. Ook voor mensen die liever niet wokken, is er genoeg te eten aan het buffet. Een ruime voldoende waard!!!

53. Wim Wolters

Ik heb in Amsterdam bij verschillende wok restaurants gegeten. Dat eten haalt het niet in vergelijk met het heerlijke eten bij PEJO. Bij PEJO is de keus aan gerechten zeer veel groter dan bij andere wok restaurants. Super eten voor weinig geld.

54. in het weekend veel te druk .... doordeweeks lekker wokken met erg veel lekkers eromheen ... sfeer is slecht ...matige bediening te donker

55. Voor een personeelsuitje leek ons 'wokken' wel een keertje leuk dus geboekt bij Pejo. Bij aankomst werd de stemming al iets minder en bij het plaatsnemen aan een lange tafel in een ongezellig hok met ontzettend veel lawaai daalde de sfeer tot een dieptepunt. Het was onmogelijk om nog met iemand anders te praten dan je buurvrouw! Dit was geheel niet wat we voor ogen hadden als een gezellig etentje. Verder dan een drankje zijn we dan ook niet gekomen... Restaurant 1619 in Andijk had nog plek en daar hebben we wel kunnen genieten van lekker eten en een prettige ambiance! Dit was een kippenhok in een vreetschuur!

56. Wij kwamen om 20.00 uur binnen.
    We begonnen met de soep,deze was lauw.
    Toen gingen we door met de warme voorgerechten,deze waren gewoon koud.
    Dit melde we en als antwoord kregen we dat we maar eerder moesten komen etn.
    Dit vind ik schandalig want als je tot 22.00 uur open bent dan moet het eten om 20.30 uur nog wel warm wezen.
    Overigens was de wok zelf wel goed warm en je kan hier ook het eten laten bereiden op een hete plaat.
    Deze kok bakt het dan en snijd het dan door op de plaat.
    Wat mij opviel is dat hij de kip en het andere vlees met het zelfde mes sneed ook al was hetnog niet helemaal gaar.
    (kruisbesmetting?)
    Al met al was de wok lekker maar alles er om heen niet en het is meer een grote vreetschuur voor grote groepen.
    Wij komen er niet meer.