Op dit adres zit nu: By Chiel

• Rustig
  5. Betalen Master Card Visa pin

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Bas en Dinie reinders

Wij hebben 1e kerstdag gedineerd. We waren erg terleur gesteld! Van af het eerste moment. Laten wachten in de hal. Helemaal geen kerstfeer, een oude groene plant met allemaal dode punten op tafel. Geen mooi gedekte tafels. Zeker met kerst verwacht je dit. Bestek werdt eerder gegooit dan neergelegd. Bij de een het bestek boven in het midden bij de ander rechts, waar het ze maar uit kwam. Het brood plankje stond tot desert op gestapeld door ons met bordjes bestek boter servet midden op tafel alles nat en kringen. Gerechten vielen erg tegen. Zeker GEEN STER. Het eten is beter in ons dorps restaurant. Bij de koffie zelfs geen koekje of bonbon. Druk met tafels opruimen waar de gasten van weg waren. Geen oog voor ons. En bij vertrek allemaal lege tafels. Personeel nog in opleiding jong, (zeker niets mis mee) maar wel onder goede begeleiding!!! Geen tintje kerstsfeer bijv kleding. Wat was dit voor ons een grote terleurstelling. Voor ons helaas niet meer!!!

2. H. Peters

Een ongelofelijke avond gehad. Bijzonder en zeer smakelijk, aardig personeel en een hele gezellige ambiance. Het was meer dan de moeite waard!! Ze maken er een culinair avontuur van! We gaan er zeer zeker vaker heen.

3. Afgelopen weekend in Schultenhues gegeten. 6 Gangen diner. Verrassende gerechten, vlees en visgerechten door elkaar heen wat enigszins smaakverwarrend was. Kleding personeel ondermaats, spijkerbroeken met simpel katoenen schortje, contra op entourage. Service oké.