Diverse parkeerplaatsen in de omgeving.

• OV

5 minuten loopafstand van NS en bus station.

• Halal

1419803308 84
1507019824 85
1536091995 86
1688720898 85

1. Take away zoals het hoort. Heerlijk! Voor herhaling vatbaar.

2. W Schoolderman

Bami ramas was weer voortreffelijk en goed warm. Zeker aan te bevelen.

3. André Pelgrim

Alles is netjes geregeld zodat je veilig en helemaal Corona proof je bestelling kan afhalen. Vriendelijk geholpen. Heerlijk eten en ruim voldoende!

4. G. Butter

Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit goed. Bediening heel vriendelijk en efficiënt.

5. Er is 1 mannelijke ober in het kleine restaurant. Hij werkt erg traag, probeert aan iedereen een peperdure rijsttafel te verkopen onder het motto dat je dan van alles kan proeven en bijbestellen wat je lekker vind. Hij kwam deze belofte echter niet na en bijbestellen was niet mogelijk. De porties zijn super klein. De bediening was arrogant

6. Steinvoort

Mooi restaurant, knus huiskamer gevoel.
    Echte Indonesische keuken, prima eten.
    Aanrader.

7. Coby Schop

Vanavond voor het eerst bij Sama Sama gegeten, en zeker niet voor de laatste keer. Het eten was zalig en ruim voldoende. Super bediening en gezellige sfeer, je waant je helemaal in Indonesië.
    Sampai jumpa lagi

8. Heel teleurstellend. We hebben hier 3 weken geleden gegeten. We waren er om 20.00. Gelijk werd ons duidelijk gemaakt dat we moesten opschieten. Terwijl ze pas om 21.30 sloten! Het eten was lekker maar heel erg weinig. Rames plus gerecht was met 2 satéstokjes, een eetlepel rendang en enkele boontjes. Wel voldoende rijst. Voor 21,95 heb ik nog nooit zo weinig op mijn bord gezien bij een Indonesisch restaurant. Doordat we moesten opschieten was er ook geen gevoel van gastvrijheid. Heel jammer!

2,5
  9. Heerlijk gegeten. Optimaal gekruid en vers.

10. Alweer heerlijk gegeten bij Samasama. Zoals velen een stamkroeg hebben, hebben wij ons stamrestaurant gevonden. Heerlijke smaken, prima bediening en een sfeeevolle inrichting.

11. Rustige omgeving, vriendelijke bereidwillige bediening. Ga zeker vaker komen, prijs kwaliteit goed in overeenstemming.
    Mattie.

12. Echt authentiek Indonesische keuken.
    Zeer vriendelijke bediening en gezellig kleinschalig restaurant in centrum van Zutphen.

13. Het eten is echt superlekker! Onwijs fijne mensen, heel erg vriendelijk en behulpzaam.

14. Daan en Lucienne van Herwijnen

Donderdag 22 augustus hebben wij voortreffelijk gegeten bij Sama Sama! Heerlijke gerechten en zeer sympathieke bediening en uitleg bij de door ons gekozen schotels. Jammer dat Zutphen voor ons, Randstedelingen, te ver weg ligt om Sama Sama wat frequenter te bezoeken. Een aanrader dus!

15. Janny Teeuwen

We dachten: bij een Indonesisch restaurant kun je je nooit een bult vallen. We hadden een vis-rijsttafel voor twee personen besteld, bijna 30 euro per persoon. De bediening was vriendelijk, de kwaliteit van het eten echter zeer teleurstellend. Prijs-kwaliteit in elk geval onvoldoende! De soep veel te zout en niets bijzonders, de smaak en kwaliteit van de visrijsttafel zeer teleurstellend. Absoluut onvoldoende, geen verrassende of verfijnde smaken, niet alles even vers en gemakkelijk samengesteld en klaargemaakt. Dit was ronduit een onaangename ervaring na een heerlijk dagje uit in Zutphen. Bijna alles opgegeten omdat we trek hadden, maar niet met plezier. Ik raad dit restaurant niet aan.

16. Zaterdag 13 juli met 4 personen verrassend lekker gegeten bij Sama Sama.
    Er werd door iedereen gekozen voor de meest uitgebreide indonesische rijsttafel.
    Voordeel is dat je direct van alles wat kan proeven om te kunnen bepalen wat lekker is.
    Knus en gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening, zowel de jonge dame in de bediening als de eigenaar. De smaken van de diverse gerechten zijn verfijnd en absoluut in balans.
    Als een gerecht op was, kon het zonder meerkosten worden nabesteld.

Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar!

17. Leeuwerikje

Heerlijk eten, vriendelijke service en voldoende keuze op de kaart; we proefden het eten, zoals in Indonesië!

18. Als Hagenees kun je wel wat gewend zijn qua Indisch eten. En die lat ligt dan hoog zeg maar! Maar in Sama Sama's ambiance voel je je meteen senang. Wat een heerlijke keuken en aardig en kundig personeel! We hebben echt genoten en voelden ons in hogere Pasar Malam Tong Tong sferen! Tante Lien ontbrak maar het zou best kunnen dat Lonny himself in de keuken staat! Aanrader wat ons betreft!

19. Heerlijk gegeten. Heel vriendelijke bediening. Dit restaurant verdient meer aandacht.

20. Echt heerlijk gegeten! De bediening was vriendelijk en we voelde ons erg welkom. We kregen prima uitleg over de gerechten. We hebben hierdoor een erg fijne avond gehad👍

21. Heerlijk, eerlijk eten. Porties niet te groot kunnen worden aangevuld, zonder extra kosten. Ik ben meer dan tevreden!

22. Familie Jonkman

Wij kiezen niet voor niets dit sfeervolle restaurantje uit om onze huwelijksdag te vieren. Het eten is heerlijk, de bediening meer dan vriendelijk. We zijn er nu al een aantal jaren achtereen geweest en elke keer is het een feest om zo fantastisch te tafelen!

23. Erg lekker gegeten op mooie lokatie in de binnenstad. Service is heel warm en vriendelijk. Echte aanrader!

24. C. Wetsteijn

Heerlijk eten en normale porties. Wij zijn hier voor de derde keer geweest en we komen zeker weer.

25. Ben 16 punten

Erg lekker gegeten, super vriendelijk personeel. We kwamen hier onverwacht, werden gastvrij ontvangen en zouden zeker weer komen.

26. Heerlijk gegeten, alles goed van smaak en snelle, goede vriendelijke service door Ciska. Lekkere Soto en een goede complete en lekkere rijsttafel (nr. 1). Zeker een aanrader voor een lekkere Indische maaltje. Enak enak.

27. Heerlijke rustige huiskamersfeer! Rijsttafel gegeten waarbij elk gerechtje een heel eigen smaak had. Attente bediening zonder opdringerig te zijn. Kortom: aanrader!

28. Gastvrije zaak waar je heerlijk typisch Indisch kunt eten. Porties waren voldoende maar als je echt een grote eters bent is dat geen probleem want er wordt regelmatig gevraagd of het lekker en genoeg is, anders kan je nog bij krijgen. Vind ik beter dan veel krijgen wat later weg gegooid moet worden. Vriendelijke bediening met een min puntje voor ons die uit de buurt van Rotterdam komen dat ze niet voor Feyenoord is

29. Samen met mijn vrouw een hele fijne avond gehad.
    Heerlijk gegeten en een gezellig avondje uit.
    De rijsttafel was heerlijk en we hebben genoten van de verschillende smaken zeer afwisselend.
    Het was de derde keer dat we geweest zijn en verheugen ons nu al op de volgende keer.
    We nemen dan waarschijnlijk de hele familie mee.
    Dit is iets om samen te delen.

30. H.C.Hietbrink

Gisteren met zijn vieren genoten van een heerlijke rijsttafel. Vlotte en correcte bediening. Enthousiaste eigenaar die tijd heeft voor een persoonlijk contact. MKortom een aanrader!

31. Ria van Houten

We hebben een gezellige avond gehad. We hebben met z'n vijven een rijsttafel, nummer4 gegeten, er waren veel verschillende gerechten en ze waren heerlijk. Het was voldoende, maar we hebben wel alles opgegeten.
    Bediening was goed, niet opdringerig, moest soms wat lang wachten.

32. Bert 7 punten

Een geweldig restaurant, waar je indonesisch kunt eten zoals het bedoeld is. Eigen recepten vanuit de familie en alles is heerlijk. Een goede sfeer en een zeer goede bediening. Een aanrader voor wie van de indonesische keuken houdt. De makreel en de sate kimbang zijn echte aanraders.

33. Sama Sama is een klein Indonesisch restaurantje in hartje Zutphen, waar wij nu voor de tweede keer hebben gegeten. Vorig jaar voor onze trouwdag, dit jaar weer. Het feit dat wij dit heuglijke feit wederom bij dit restaurant hebben gevierd zegt eigenlijk al genoeg natuurlijk, maar toch even een korte toelichting:

Het eten is goddelijk lekker. Als je van echt Indonesisch eten houdt ben je hier aan het goede adres! Het eten is lekker pittig, goed van smaak en aangezien het oog ook wat wil: mooi gepresenteerd! Het eten brengt me meteen terug in de keuken van mijn pleegoma, waar altijd wel een potje stond te pruttelen en hapjes waren om te proeven.

De bediening is meer dan vriendelijk. Je voelt je écht welkom bij Sama Sama. De bekende Indische beleefdheid staat hier nog hoog in het vaandel en dat merk je, ook bij het jongere personeel. De klant is duidelijk koning!

De sfeer is heerlijk en voelt authentiek. Door de muziek en de hele ambiance verlang je met een soort weemoed terug naar Indonesië, zelfs als je er nog nooit geweest bent!

Wij komen zéker ons huwelijksfeest volgend jaar wederom met een intiem dinertje voor twee vieren bij dit fantastische restaurant. Het is echt een pareltje voor Zutphen!

34. Ton op de Weegh

Een aangename verrassing was het. We hebben heerlijk gegeten. De gerechten smaakten echt oorspronkelijk Indisch!! De borden waren ook voor het oog prachtig opgemaakt. De bediening was attent, maar niet te nadrukkelijk!!

35. Thea Reinders

Gisterenavond bij Sama Sama gegeten. Mijn man is dol op Indonesisch eten. We zagen de goede recensie van Sama Sama op Iens en besloten daar naartoe te gaan. En we werden niet teleurgesteld wat een heerlijk authentiek Indonesisch eten. Klein restaurant waar duidelijk aandacht aan het eten wordt besteed. Super vriendelijke eigenaar die geregeld de tafels langs gaat om te vragen of alles naar wens is. De bediening is ook netjes en correct. En wat betreft de vorige recensies het zijn inderdaad kleine schaaltjes. Het lijkt weinig maar het is meer dan voldoende. En als het niet voldoende is dan kan je gewoon er wat bij vragen. Ze zien ons hier vaker!

36. Wij zijn hier enkele weken geleden geweest. Ondanks dat we, een half uur te laat, pas om 20:00 konden aanschuiven hebben we een heerlijke avond gehad. De studentes in de bediening waren oprecht vriendelijk (in tegenstelling tot de gemaakte vriendelijkheid in vele gelegenheden). De eigenaar/kok neemt nog de tijd een praatje te maken met vrijwel alle klanten. Het eten is gevarieerd, goed op maat en netjes geprijsd. Een absolute aanrader.

37. Leo & Mala

Vrijdag 12-02-2016 voor het eerst daar gegeten. Uitstekende Indonesische keuken zoals ik hem 35 jaar heb leren kennen met authentieke gerechten geserveerd op een bananenblad. Jammer dat het zo ver weg van Rotterdam ligt anders zouden we er regelmatig eten.

38. Johannes Berberich

Wir - ein älteres deutsches Ehepaar - haben im Sama Sama gegessen und es war richtig lecker: gut gewürzt, sehr freundlicher Service, sanfte unaufdringliche Musik - ein wunderschöner Winterabend

(Vertaling door Eet.nu)

Wij, een ouder Duits echtpaar, hebben bij Sama Sama gegeten en het was erg lekker: het eten was lekker gebraden, de bediening was vriendelijk en ze hadden zachte, niet storende achtergrondmuziek. Een prachtige winteravond.

39. Heerlijk gegeten, uiterst vriendelijke bediening, gastvrij en hartelijk. Als kenner van de Indonesische keuken werden op vakkundige wijze schitterende authentieke gerechten gepresenteerd waardoor ik deze zaak zeker weer ga bezoeken. Chapeau! Enige minpunt is dat wij in Sittard wonen anders zagen ze me elke week. Nogmaals bedankt voor de heerlijke en gezellige avond!

40. M.l. van Veen

Gisteravond zonder te hebben gereserveerd vanaf 17.00 uur kennis gemaakt met Sama Sama. Was enigszins terughoudend gezien mijn niet altijd positieve ervaringen met zich Indonesisch restaurant noemende gelegenheden. Wat een verademing was Sama Sama. Een intiem ingericht, ca 10 tafels, van diverse authentieke voorwerpen voorzien sfeervol restaurant. Het personeel was vriendelijk, voorkomend - wat een innerlijke beschaving - en ter zake deskundig. In mijn werkzame leven ben ik vaak in Indonesië geweest en heb ook daarbuiten veel met Indonesiers te maken gehad. Tijdens het nuttigen van de gerechten waande ik mij weer terug in de tijd. Enorme smaakexplosies begeleid door een uitstekend glas witte huiswijn. Hulde en hartelijk dank.

41. Heerlijk, eindelijk een zeer verrassend een Indonesisch restaurant in Zutphen en omstreken, waar de smaak van de gerechten (voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht) uitmuntend waren. Dit gecombineerd met een gastvrije ontvangst en met een zeer vriendelijke en correcte bediening doen ons zeker terugkomen.

42. Vanavond net bij jullie gegeten en het was heerlijk en super goed, volgende keer kom ik weer bij jullie eten. Top was het👍
    Houdoe!!

43. Wat een super gezellig en leuk restaurant!! Zeer goede service en heerlijk eten.. Zeker voor herhaling vatbaar.

44. Angelique Wensink

Voor het eerst wat afgehaald, het was heerlijk een aanrader!!!! En zeker ruim voldoende!!

45. Heerlijk authentiek Indonesisch gegeten bij Sama Sama. Gezellig en sfeervol restaurant, met vriendelijke bediening!

46. Martin Mulder uit Dordrecht

Zondagavond hebben wij met 2 personen (na het bezoek aan de Bokbierdag) voor het 2e jaar bij Sama Sama gegeten. Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen en ook de bediening was heel relaxed. Het eten was goed en voldoende (Nassi en Bami Ramas). Wij wisten uit ervaring dat het wel slim is om te reserveren! Volgend jaar komen wij zeker terug.

47. Fred en Petra van Houwelingen

Was het geld dubbel en dwars waard. Een klein maar gezellig top restaurant. Heerlijk gegeten (reserveren is wel handig).

48. Ton van Unen

Een heerlijke maaltijd met een prima bediening. Er was ruimte voor maatwerk doordat we met een gezelschap van 3 personen een mix van de rijsttafels konden maken.

Er was ruim voldoende van alles en op verzoek werd er zelfs nog het één en ander bij gezet.

Een heerlijke avond!

49. Frans van Rossum

Gisteravond met het personeel de fooienpot omgezet in lekker eten, en daarvoor SamaSama gekozen (naar aanleiding van eerdere ervaringen). Gekozen voor een vlees- en visrijsttafel, samengesteld door de eigenaar. De porties waren ruim genoeg voor de vijf eters, de variatie heel interessant, en een leeg schaaltje wordt naar wens direct vervangen door een refill. Het gezelschap vond de gerechten pittig genoeg (voor mij had het sterker gemogen, maar ik ben iets meer gewend), de sfeer is heel correct maar ongedwongen en uiterst gastvrij. Vanwege het mooie weer konden we het eerste drankje en het voorgerecht buiten nuttigen, terwijl de tafels binnen werden klaargezet.

SamaSama is echt een aanrader voor een lekker, verrassend etentje in Zutphen.

50. Op zich lekker eten, maar te karige porties. Zeker als je met 5 mensen een rijsttafel bestelt. Naast ons was een tafeltje met twee personen die ogenschijnlijk hetzelfde formaat schaaltjes geserveerd kregen..(?) Te kleine schaaltjes. Dit is na 1x opscheppen al leeg, zodat je direct al bij moet vragen. (9 kleine sateetjes voor 5 personen). Dit staat niet echt gastvrij en past niet bij de gastvrije Indonesische keuken. Overigens kregen lauw eten opgediend; zeker niet warm!
    Misschien moeten de tafeltjes groter om beter de producten te kunnen neerzetten en iets rianter te kunnen aanzitten(?)

51. mia merken

Gastvrije en attente uitbater, sfeer was goed, kortom een geslaagde afsluiting van een dagje Zutphen.

52. Wij hebben lekker gegeten bij Sama Sama. Vooral de eigenaar van het restaurant maakte dat we nog eens terug zouden gaan als we weer in Zutphen zijn. Bedankt voor de gastvrijheid en het lekkere Indonesische eten!

53. Heerlijk eten, goede smaak, niet te vergelijken met een chinees. Bediening erg vriendelijk en huiselijk, persoonlijk. Punten van aandacht zijn 1 kaart per stoel te hebben, wij moesten wachten omdat er niet genoeg kaarten waren. De wachttijd voor het eten was te lang, meer dan een uur. Excuus, gratis koffie, is goed, maar echt te lang. De muziek past niet bij het restaurant. We komen zeker terug.

54. Ontzettend lekker en perfecte bediening. Ze begrijpen goed hoe het is om samen met kinderen te eten en vullen dit heel handig in. Dus aanrader ook met kleine kinderen!

55. Authentieke Indonesische gerechten, goede service en gezellige sfeer. We hebben ervan genoten!

56. hanny en dick en bente, maren en elian

We hebben heerlijk gegeten bij Sama Sama. De vegetarische rijsttafel was heel compleet en heerlijk van smaak. De gastheer aardig en onvermoeibaar om het ons naar de zin te maken. Goede balans tussen verzorgen en privacy. Het is niet altijd eenvoudig om als vegetariërs goed uit eten te gaan maar Sama Sama is een prettige uitzondering!

57. Gisteravond opnieuw erg lekker gegeten; kwaliteit van het eten blijft constant op hoog niveau. Prettige bediening, kortom voor herhaling vatbaar!

59. ad 18 punten

Heerlijk gegeten bij Sama Sama. We waren aan de late kant maar de zeer vriendelijke eigenaar toverde nog snel n hele lekkere hap op tafel. Ook nog wat lekkere sambal mee gekregen voor thuis. Echt n aanrader.

60. Vrijdagavond heerlijk met z'n 2en uit eten geweest. Was super! Vriendelijke en zeer gastvrije bediening en heerlijk eten! Een aanrader.

61. Greet van der Wielen

Heerlijk authentieke sfeer, gezellig. Lekker gegeten. Er wordt de tijd genomen voor alle gasten. Leuke babbel met eigenaar. Goed voor een hele avond lekker tafelen.

62. Persoonlijke aandacht. Erg lekker gegeten!

63. Afgelopen zondag een heerlijke Indonesische rijsttafel gegeten bij Sama Sama! Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteitverhouding. Porties precies goed voor redelijk stevige eter!

64. Vanwege een hoge verwachting (ik houd erg van Indonesisch eten), viel het een beetje tegen. Het was lekker, maar niet zo lekker als ik wel eens in een ander Indonesisch restaurant heb gegeten. Maar het was een gezellige avond en het eten was prima!

65. Hier onverwacht terechtgekomen om verjaardag van schoonmama te vieren. Ontvangst zeer vriendelijk en flexibel; er werd meteen plek geregeld voor ons gezelschap. Het eten, vegetarische rijsttafel aangevuld met sate voor de carnivoren, was authentiek en heerlijk met als puntje op de i de tjendol als dessert. We komen hier zeker terug als we in Zutphen zijn. Schoonmama kreeg zelfs nog een flesje wijn mee als cadeau!

66. chas venghaus

Een echte aanrader voor iemand die van echt Indisch eten houdt. De bediening was correct en warm. We hebben van een heerlijke rijsttafel genoten met 2 personen. De ligging van het restaurant is zeer gunstig in het centrum. De menukaart was overzichtelijk en gelukkig niet te groot. Na afloop nog even een gezellig praatje gemaakt met de eigenaar. Bij de uitgang wordt je opgewacht om je daarna uitgeleide te doen. Kortom, wij gaan zeker weer terug.

67. Je krijgt het gevoel dat je aan tafel van de familie mag mee-eten. Helaas is zoals altijd het gerecht snel afgekoeld. Voorstel: op rechaud zetten zodat je zelf kunt opscheppen.

Maar nogmaals "je mag mee-eten met de familie".

Jo Peters Zutphen

68. Nu voor de 4e keer hier wezen eten. Heerlijk traditioneel Indonesisch gegeten, zeer vriendelijke bediening en fijne sfeer. Wij komen hier zeker regelmatig terug!

69. Prettige sfeer, heerlijk eten. Rustige ambiance. Wij komen hier graag.

70. Leuk en knus restaurant met eerlijke producten. Alles goed klaargemaakt met veel smaak.

71. Vrijdag 2 jan.even een dagje uit naar Zutphen, museumpje, biertje en dan ook een hapje. We kwamen langs Sama Sama en Indonesisch eten leek ons lekker. Hartelijk ontvangst en de eerste indrukken waren prima, gezellige ambiance, lekkere sfeer, niet te groot maar knus en het was gezellig maar niet storend druk. De menukaart was goed, een ruime keuze en goed opgebouwd. Ik heb bij het afrekenen nog even met de eigenaar gesproken en hem verteld dat wij heerlijk hebben gegeten en dat ook dit keer beslist niet de laatste keer is geweest. en dat hebben we ook duidelijk gemaakt aan onze vrienden. Ik zou zeggen tot gauw weer.

Theo Adriaansen
    Nijmegen

72. martin eijkelenkamp

Verrassend lekker gegeten. Voor mij als vegetariër is het menu geweldig aangepast. We waren per ongeluk bij sama sama terecht gekomen. Wat een gastvrij, hartelijk onthaal. Een aanrader!

73. Edwin & Claudia

Zeer gastvrij en heerlijk authentiek Indonesisch eten, zelfs verse tjendol, echte aanrader!

74. Kouwenberg

Erg lekker gegeten in restaurant Sama Sama. Eén van de betere Indonesische restaurants. Ook de bediening was erg goed. Zeker een aanrader voor al degenen die een goed restaurant in Zutphen zoeken!

75. We hebben vanavond heerlijk van een rijsttafel genoten met 6 personen. De bediening was uiterst behulpzaam met het kiezen van het menu. Apart afrekenen was geen probleem.

76. Charmante inrichting en heel hartelijk ontvangen. Veel aandacht voor de gasten en de gerechten die authentiek zijn, veelal de oude recepten van de moeder van de eigenaar. Gewoon een aanrader.

77. H+H Ferwerda

Na diverse positieve verhalen aten we hier voor het eerst. En het klopte allemaal. Een (bescheiden) Indische rijsttafel waarvan alle gerechten precies goed waren; Extra witte rijst werd op verzoek bijgeleverd.
    De sfeer was prima, met Indonesische muziek toen het nog rustig was.
    De bediening uiterst zorgvuldig en vriendelijk.
    Een vrij klein restaurantje, dus reserveren is wel aan te bevelen.

78. Inmiddels meerdere malen bij Sama Sama gegeten. Heerlijk Indonesisch met zorg bereid en met aandacht geserveerd. Mijn makkelijke keus is een rijsttafel met extra vis. Altijd goed.

79. Dirk Stotijn

10 voor de eten is nog is niet goed genoeg dus 10+. De bediening is goed, gastvrij en eerlijk over het eten.

Zeker een aanrader

80. Frank van den Berg

Het eten is meer dan prima, het is geweldig! Authentieke keuken met een prima bediening, waardoor de sfeer meer dan aangenaam is. Wij slaan de rijsttafels over, omdat er zoveel meer is om te ontdekken en tot op heden nog nooit spijt gekregen.
    Wij zijn al jaren vaste klant en blijven hier nog jaren terugkomen. Ons advies: reserveer een tafeltje en laat je verrassen!

81. Gea Dolstra

Lekker, attente bediening, goede achtergrond muziek.

82. Een zeer gastvrije ontvangst! Heerlijk gegeten!! We kregen er nog een extra schaaltje nasi bij toen bleek dat het niet genoeg was. Kortom, een restaurant om naar terug te komen!! En dat gaan we zeker doen.

83. Prettige sfeer, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Zeer ruime kaart. Heerlijke desserts!

84. We hebben vanavond genoten van de rijsttafel Sama Sama. Vooraf de soep, goed gevuld en een heerlijke smaak. Als hoofdgerecht allerlei warme en koude gerechtjes. Hoeveelheid is ruim voldoende, maar je kunt altijd nog iets bijbestellen. Bediening is vlot en vriendelijk. Wel jammer dat de jongedame onze kroepoek en extra huisgemaakte sambal was vergeten te brengen. Verder was het prima en zijn we erg tevreden!

85. Frans van Rossum

Sama Sama is een restaurant waar we met plezier hebben gegeten en zeker nog terug zullen komen. De eigenaar had naast de gereserveerde tafel binnen ook nog eens een tafel buiten voor ons gedekt zodat we van het mooie weer konden genieten. Dát is klantvriendelijkheid! De ontvangst is hartelijk, de bediening prettig en gastvrij, en het eten smaakt heerlijk. De menukaart is voor een vrij klein restaurant opvallend groot. Er is beslist voor iedereen iets te vinden. Kortom, een aanrader.

86. Zoals je aan mijn cijfers al kunt zien is het naar mijn mening een top eettent! Ik vond het eten erg lekker, de sfeer was er top en de service was goed.

Een persoonlijk bedankje voor het lekkere eten voor de eigenaar!

Echt een aanrader!!

87. Marianne Dijkstra

Een aanwinst voor Zutphen.

Er is niets heerlijker dan Indonesisch eten op een warme zomerdag.
    We zaten op het terras en werden vriendelijk en vlot bediend.
    Bij het menu rijsttafel kregen we vooraf een heerlijke kippensoep, waarna de gerechtjes van de rijsttafel volgden. Klein maar fijn!
    Aan het eind van de maaltijd kwam de chef vragen of wij nog wat extra wilden bestellen.
    Wij hebben uitstekend gegeten en komen zeker terug.

Een kleinigheidje: de witte wijn was goed, maar het kraanwater was lauw.

88. Omdat mijn echtgenote met onze dochter in Amsterdam is ging ik alleen uit eten. Een schaduwrijk terras in de binnenstad, een glas droge witte wijn met knabbeltjes met huisgemaakte sambal en een uitgebreide bami rames. Verfijnd gekruid, genuanceerd en niet opdringerig. Charmante bediening, ook de chef komt nog even informeren. Alles tegen een heel aanvaardbare prijs. Een aanwinst voor Zutphen!

89. Zutphenaar

Heerlijke maaltijden voor een redelijke prijs! Het restaurant is gezellig kleinschalig en ligt in het hart van het prachtige Zutphen. De afhaalkaart is uitgebreid en kent ook grote successen zoals de pisang goreng (aanrader!).

90. Gisteren met collega's buiten op het terras gegeten. Een gemoedelijke sfeer, goede bediening en heerlijke gerechten. Zal zeker niet bij deze ene keer blijven!!

91. Gutes indonesisches Essen und ausserordentlich freundliche Bedienung. Hier verköstigen wir uns jederzeit wieder.

92. winie masselink

Gisteravond met mijn kleindochter heerlijk gegeten. Het smaakte erg lekker en we werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Smaakt naar meer, kom zeker terug met nog andere kleinkinderen. Zo leren ze gelijk wat van een andere cultuur.

93. ferdinand

Zeer vriendelijke ontvangst met dito bediening en een prima "echte" indonesische smaak van alle gerechten.

94. Prima Gegeten. Mooi weer dus we konden lekker buiten zitten. Lekker koffie met spekkoek toe. Als ik in de buurt ben ga ik er zeker nog eens eten.

95. B. Bielderman

Gezellig avondje gehad bij Sama Sama. We hebben de rijsttafel Meja Raja gehad. Je kan altijd gerechtjes bijbestellen en als je het niet op krijgt, pakken ze het netjes voor je in. Sfeervolle omgeving, vriendelijk personeel, goede bediening en heerlijk eten. Kortom een prima restaurant voor een gezellig avondje uit.

96. .. Je wordt maar één keer 60 jaar en op 13 maart overkwam dat mijzelf. En waarmee kun je dat beter vieren dan met een rijsttafel?

Wij hebben (al weer) genoten van de keuken van SamaSama, de klassieke eenvoud, geen frutsels, geen klatergoud, gewoon aan tafel met gerechten uit de keuken van je ouders of tantes en dat alles in een ontspannen gemoedelijke sfeer.

97. Top, we hebben lekker gegeten. De nasi rames was heerlijk, de serveersters waren aardig en het was gezellig. Ons zie je snel weer terug.

98. Jammer, gezien de recensies hadden we op een heerlijke Indonesische maaltijd gerekend. De vegetarische- en de kleine loempia´s waren heerlijk. Het hoofdgerecht de Sayour Lodeh was de grootste tegenvaller. Het gerecht was ontzettend zout, het kokos was niet te proeven en de groente verhoudingen klopte niet. De sperziebonen overheerste en de kool ontbrak bijna. Vooral door het vele zout en het ontbreken van het kokos en de kool heb ik het gerecht na een paar hapjes laten staan. De bami en de nasi waren juist heel flauw. Ik heb mijn bevindingen van de Sayour Lodeh aan de serveerster doorgegeven, die het zou doorgeven aan de kok. Ik mag aannemen dat zij dit ook werkelijk gedaan heeft. Ik vind het onbegrijpelijk dat de kok totaal niet reageerde op mijn klacht. Voor hem een gemiste kans. Wij komen in ieder geval hier niet meer terug.

3,7
  99. Op valentijnsdag heerlijk gegeten met mijn beste vriendinnetje bij sama sama. Zij is half Indonesisch en weet wat de traditionele keuken inhoudt. Sama Sama weet authentieke smaken neer te zetten in een sfeervolle ambiance met vriendelijke bediening en net wat extra's, zoals een mooie roos met valentijnsdag, heel attent! We hadden de koningsrijsttafel, zeer gevarieerd en goed op smaak. vis, vlees, vegetarisch, van alles wat. En als we extra's wilden bij bestellen was dit geen probleem. Soepje vooraf; top! Gratis kopje koffie/thee na; super! De prijs vonden we wel wat aan de hoge kant, maar als je ziet dat alles wat over is zeer hygiënisch, aantrekkelijk en verzorgd wordt ingepakt om mee naar huis te nemen, is de prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed. Kortom: een aanwinst voor Zutphen en ga zo door!

100. Super lekker gegeten! Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en goede service. Een aanrader!

Volgende pagina