Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zutphen verdeeld zijn.

1. Nederlands Zutphen

Beste iced cappuccino van Zutphen!!
    Je voelt je er altijd welkom!!

2. Inge Huitema

Wij kwamen gistermiddag aan voor een high tea, echter deze reservering hadden zij niet ontvangen, dus de ontvangst was zeer teleurstellend. De eigenaar heeft toen ter plekke nog wel wat kunnen organiseren, maar het begin was niet leuk.

3. Gezellige tent op het oog. Toen we zaten kwamen we erachter dat de prijzen aardig hoog waren. Vol verwachting rond gekeken, onze verwachtingen werden niet waar gemaakt. Een klein stokbrood met wat tomaat, kaas en champignons voor 7,75. Een 'warm' stokbrood kip met droge sla en geen mayonaise zoals in de kaart stond. De kip was koud. Bij betaling werd niet gevraagd of alles naar wens was. Toen de vermoedelijke eigenaar het bedrag had ingetikt keerde hij mij de rug toe om zijn gehaktbal in de magnetron te stoppen. Na het pinnen een minuut gewacht, daarna maar zelf mijn bonnetje afgescheurd. Geen gedag of iets. Nee, deze tent moet echt wat doen aan klantvriendelijkheid, schoner bestek en meer voor de prijs! Droge sla voor 7.75, helaas, wat een flop.

4,5
  4. Leuke plek in het centrum. Prijs te hoog voor wat je krijgt. Verder duurde het lang voordat eten werd geserveerd.

5. Sinds lang komen we voor bestellingen en bezorging bij deze mensen. Allereerst eerlijke vriendelijkheid.
    Het eten is altijd heerlijk. Veel verse groenten. Je merkt dat het met liefde bereid is. Ook de mix van kruiden is heerlijk. Je merkt dat zouten en vetsin niet nodig zijn.
    We zullen nog vaak bestellen.

6. irma

Mijn man en ik waren blij dat er een restaurant met Surinaams/Indiase keuken in Zutphen kwam. Met enige regelmaat kook ik zelf gerechten uit deze landen, ik weet er iets van. Ik word vriendelijk ontvangen door de dames. Het restaurant oogt steriel en sfeerloos. De keuken bevind zich achter een muur waar de magnetron er lustig op los piept.
    Ik heb gekozen voor de afhaal maaltijd Bamie moksi meti, dit beteket bamie met gemengd vlees. Bij thuiskomst tref ik in een bakje de bamie aan, deze is smaakloos. In de andere helft van het bakje liggen stukjes gebakken vlees met zeentjes en botjes, spareribs, kipfilet, de beloofde hotwings en grote stukken paprika. Het vlees is vet en overgoten met chilisaus. Ik herken hier niets van de surinaamse keuken in. Het bijgeleverde bakje met grove rauwkost laat ik maar voor wat het is.
    Ik denk niet dat ik ooit nog voor een Indiase maaltijd kies. Dames, pimp uw restaurant op en stel uw koers bij, voordat u roemloos ten onder gaat. Succes!

2,4
  7. Johan Ebben

Gisteren bij de nieuwe eigenaar van het Restaurant onbeperkt Sushi gegeten. Men kijkt daar echter niet op de tijd van 2,5 uur. Als je nog wat wil is het geen enkel probleem. Eten was heerlijk, en het personeel zeer vriendelijk. Echte aanrader om hier eens te gaan eten!!

8. Lekker eten en heel veel keus! Lekkere sushi, sashimi, vis en vlees van de bakplaat. Wij genieten nog iedere keer dat we hier eten! Zeker een aanrader. Enige nadeel is dat je veel nadorst hebt door het gebruik van veel zout.

9. Wij komen hier heel vaak eten, goede producten.

10. Spoed spoed, geen probleem, fijn dat er mee gedacht wordt. Gisteren gebeld voor (vergeten te bestellen) broodjes, 22 stuks, en echt super: binnen 20 minuten geleverd.

11. Afhaal en bezorg Zutphen

Spareribs kwwamen koud aan en de aardappels niet gaar, salade smaakt naar vieze yoghurt.

12. Op hemelvaartsdag hier gegeten. Bij binnenkomst een vriendelijk welkom, broodje op tafel (wat weinig) en binnen redelijke tijd de kaart. We kozen beide voor een pizza; zeer redelijk betaalbaar, dit in tegenstelling tot de rest vd kaart en dan met name de drank. €2,95 voor fris, €4,10 voor huiswijn. Daarentegen wel gratis water op tafel, prima! Alleen het karafje ontzettend vies. V.w.b. de pizza, in 1 woord: fantastisch! Vers, lekker, knapperige bodem, goede grootte, heerlijk belegd. daarna toetje, coupe Taormina. Gevraagd zonder vanille ijs, kreeg ik dit toch. Na een vriendelijk excuus dezelfde coupe terug gekregen, vanille ijs eruit, extra bolletje aardbeienijs erin (2* aardbei, 1* pistache) en een enorme hoeveelheid slagroom. Smaak was verder wel aardig. Bij afrekenen lang gewacht. Zelf naar de kassa gegaan. Jassen werden niet aangeboden, moesten we zelf halen. Temperatuur in restaurant aan de lage kant, met name bij de deur waar wij zaten, die ging open en dicht naar onze kant. Al met al best aardig, voor de pizza komen we terug en we zorgen dat we genoeg gedronken hebben thuis zodat we aan 1 drankje voldoende hebben.

13. Pizzeria Zutphen

Ben ik nou zo een beetje de enige, die recensies schrijft over deze tent ?
    OK, we waren weer eens toe aan ons lang weekendje Zutphen & hoopten de Turkse Hakim (eigenaar Celal) weer eens te spreken.
    Helaas was hij er dit weekeinde niet vanwege een voetoperatie, beterschap !

Naar onze mening merkten we dit direct in het bedieningstempo, OK 't was mooi weer en terras buiten was ook bezet, maar dat was 't vorig jaar ook.
    Celal hield echter, zoals 't een echte eigenaar/manager betaamt, alles strak in het gareel en kwamen de gerechten in een goed (maar niet te snel) tempo.
    Vanavond duurde alles een tikkeltje te lang & de korte verklaring achteraf, dat de keuken druk was, ging er bij mij niet echt in.
    Ik kreeg de indruk, dat de mensen op 't terras nogal voorrang kregen, maar dat was slechts mijn indruk.

Gerechten (Iskender, lamskoteletten etc) waren top, vooral de Iskender kebap van mij was -vergeleken met vele restaurants in Turkije- helemaal top van de bil(l).
    Heerlijke garnituur erbij (frisse salade en typisch Turks gebakken aardappelpartjes (heerlijk) ipv die eeuwige frietjes).
    Lekker groen flesje Efes erbij voor mij, ook de rode huiswijn was goed.

Onze nagerechten hebben we buiten op 't terras gegeten, voor mij blijft de "Beyaz" (Turkse yoghurt met ijs en fruit, walnoten + honing) een vaste prik.

We komen zeker weer terug.

14. Weer eens een weekendje Zutphen gedaan & weer eens langs onze vaste trekpleister geweest, al was 't alleen maar om bij te komen van een nogal discriminerend aanvoelende klantenbehandeling in 't kleding- en accessoireswinkeltje van de ernaast gelegen bekende koffiehandle (tsja, je bent een kosmopoliet of niet, je ziet de wereld als een brede horizon of als een smal balkon, maar ach, dat terzijde, we zijn immers gekomen om weer lekker te eten).

We lazen op 't bord een 4-gangen weekendmenu voor 19.75 euro, waarbij je het hoofdgerecht (behoudens 2 speciaalschotels) zelf mag kiezen.
    Eerste gang keuze uit linzen- of kippesoep, 2de gang meze's, en 4de gang keuze uit 3 van de 4 nagerechten..
    Het was allemaal heerlijk, ook de lamskoteletten waren top en dat voor de prijsstelling van dit restaurant, echt waar voor je geld.
    De salade was -i.t.t. die van 't vorige bezoek- lekker fris en groen, dus een enorme verbetering.

Bediening zeer attent en aardig; helaas was 't eigenaarsechtpaar deze avond naar een bruiloft.
    Geen plek meer voor 't nagerecht (zegt wat over de hoeveelheden), in plaats hiervan konden we koffie of thee nemen.

De bediening had van de eigenaar de opdracht gekregen 2 van de 4 rode wijnen van 't huis weg te geven, terwijl we dit helemaal niet wilden (hij moet ook wat verdienen), maar de bediening zei, dat hij er op stond.

Aangezien we elk jaar wel 1-2 keer naar Zutphen terug komen, komen we hier natuurlijk weer terug (rode wijn van 't huis of niet).

15. Voor de tweede keer geweest. Het was de hele avond gezellig druk ( het was zaterdag ). Kinderen konden hun menu naar believen aanpassen; alles was mogelijk. Lijkt erop dat wij hier vaker komen, zeker als het aan de kinderen ligt!

16. sabienne

Na het lezen van de recensies hier gaan eten. Gelukkig gereserveerd want zat vol op een gewoon doordeweekse avond. Een warme ontvangst bij binnenkomst, voelde ons meteen op ons gemak. We waren met z'n 4en en hebben allemaal voor-, hoofd- en nagerecht genomen. Het heeft ons allemaal heerlijk gesmaakt. Je kan proeven zien en voelen dat hier met liefde wordt gekookt en gewerkt. En dat voor een totaal prijs voor niet eens 110 euro incl drank. Waar zie je dat nog. Jullie hebben een top zaak!

17. We hebben heerlijk gegeten! Het was druk, maar er werd toch veel zorg besteed aan het eten door de koks.

18. OK lunchroom om snel wat te eten, goede koffie, maar prijs/kwaliteit minder. Aan de dure kant gezien de simpelheid van de gerechten. Voor die prijs verwacht je net wat extra's. Tosti's ok, maar jammer van het witte brood.

6,1
  19. Nederlands Zutphen

De beste koffietent in Zutphen! Aanrader: koffie specials :)

20. Op Koningdag 1 wijn en 1 kleine weizen besteld. Acht Euro afgerekend. Waarvan € 4,50 voor de kleine weizen. Ik vond dit erg veel, maar de serveerster gaf kortaf aan dit een normale prijs te vinden. Dan maar naar een andere locatie gegaan waar hetzelfde glas € 3,25 kost. En, beste mensen van Pierrot, dat is een normale prijs.

2,6
  21. Een top Turks restaurants. We hadden een vier gangen diner voor 19,95 pp. Vooraf een heerlijk linzensoepje, daarna tapas met heerlijk brood. Hoofdgerecht en desert mag je gewoon van de kaart kiezen. Ik een heerlijke ovenschotel en mijn vrouw gevulde champignons. Desert turkse yoghurt heerlijk gevuld. Niet duur en overheerlijk. Het is jammer dat wij zo ver weg wonen anders ging ik hier vaker eten.

22. Boudewijn

Helaas een erg slechte ervaring met dit restaurant. Het eten was koud, sommige stukjes vlees niet gaar en het duurde erg lang voordat wij bediend werden. Personeel was ook erg onvriendelijk. Ik kom hier nooit meer terug en ik zou u aanraden om ook hier voorbij te lopen.

23. Vandaag geluncht bij Toro. We gingen zitten en voelden ons niet welkom. Maar ja, het was druk overal dus we bleven. Afgesnauwd, mensen naast ons zaten te klagen. Rest van personeel leuk alleen de eigenaresse moet ermee stoppen. Eten was lekker.

24. Om je vingers bij af te likken, zo lekker! Wij hebben genoten! Jaren geleden dat we zo verrast waren door eten. Zelfs bijgerechten zoals rode kool, rabarber en kapucijners waren verrukelijk. Leuke bediening en betaalbaar.
    Ga zo door. Jammer dat wij niet in de buurt wonen, anders kwamen we hier zeker vaker.

25. Geweldige broodjes en een goed glas rosé!
    De prijzen zijn super, kan de rest van Zutphen nog van leren hoe het ook kan.

26. Huib en barbara bazuin

Vorige keer geweest bij ons bezoek aan Zutphen. Toevallig aangeland, maar erg goed bevallen. Leuke bediening in kleding van vroegere jaren, erg leuk en heerlijk gegeten.
    Reden voor ons om er vanavond weer eens een bezoek te brengen. Vanavond op menu zag ik varkens medaillions met champignon en friet en salade voor nog geen 10 euro, nou we zijn er weer hoor, tot straks.

27. Kom nu hier al regelmatig en al enig tijd over de vloer. Mijn complimenten voor de constante kwaliteit van het eten en de altijd vriendelijke bediening. Soms zie je in restaurants dat na enig tijd ze het een beetje laten slonzen maar is hier niet het geval. Mijn complimenten.

28. mar

Mooie locatie, slechte ervaring met lunch! Vanmiddag twee tosti´s besteld, duurde meer dan een half uur voordat ze kwamen. Waren vreselijk slap en nattig! Nadat ik dit meldde aan de serveerster, haalde ze de tosti´s zonder iets te zegen weg! Er kon geen excuses vanaf, echt schandalig!

Tosti´s stonden waarschijnlijk al klaar en waren vergeten te brengen en toen zijn ze in de magnetron gegaan om op te warmen, waardoor je een slappe hap krijgt! Geen reclame voor deze, verder, prima tent!

1,7
  29. schoonhoven

Voor 5 personen de 'famiglia mix' besteld, deze werd ons door de enthousiaste ober aanbevolen. Ter tafel worden eerst 5 borden, op de plakkerige tafel, gezet, overigens waren de borden ook niet zuiver.
    Daar komt de antipasti: alles op 1 vierkant mepal plastic bord, heel veel rucola onder de carpaccio welke hierop was gesmeten, het geheel zag er zeer onverzorgd uit. Op de lauwwarme garnalen de koude ansjovis? Is dit italiaans? Dit kunnen wij thuis beter. Na dit waren , wij vol verwachting voor de 'secondi' en daar kwamen 2 grote vierkante schalen (weer Mepal) ! Weer 1 grote chaos op deze schalen, de zalm (overigens prima van smaak) lag wel erg dicht tegen de tortellini en lasagne. De agnello met vijgen lag keurig in een aparte schaal en behield daarom ook wel zijn warmte, want door de manier van serveren verliezen de gerechten snel de warmte, gevolg voor ons was dus: koude biefstukpuntjes met funghi, koude pasta en koude garnalen. Helaas was deze lunch, welke een van de hoogtepunten had moeten zijn voor onze italiaanse vrienden, een tegenvaller. Wij zullen uw restaurant dan ook niet aanbevelen aan volgende gasten.

2,3