Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zutphen verdeeld zijn.

R. Wagenaar

Heerlijk gegeten (smulpapen). Neem hiervoor wel de tijd. Bediening kwam dit ook vooraf melden. Zijn veel kleine hapjes waarvoor de kok wel tijd voor nodig heeft. Wij gingen zeer tevreden weg na 3 uur gegeten te hebben. Echt een aanrader.

2. Zuid-Amerikaans Zutphen

Slecht eten. Enorme wachttijd, ruim een uur moeten wachten op matig/slecht eten. De medium bestelde biefstuk was door en door gaar en taai. De garnituur onduidelijk. Iets wat op aardappelen moest lijken, was vies en vettig. Last but not leest; prijs kwaliteits verhouding zeer slecht.

We hebben met een grote groep(20) lekker gegeten. Prijs/kwaliteit was echt goed. Verbeterpunt: groep was opgedeeld in twee tafels en de tafels kregen 30 minuten van elkaar het eten geserveerd, zowel bij voor- hoofd- als nagerecht.

4. Nederlands Zutphen

Wij waren hier 6 oktober met een 5 gangen proeverij van Groupon de sfeer was ontspannen de bediening erg gastvrij en de proeverij was erg lekker al met al een erg leuk restaurant.

Op zicht was het eten goed maar een min punt is als je met een grote groep 30 personen bent en je zit aan De lange muur tafels en alles is afgesloten kun je niet naar de wc.
    Je moet onder de tafel kruipen om daar te komen dat is lastig als je 65bent.
    Ik hoop dat het in de toekomst maar ook voor andere personen rekening mee word gehouden.

Heerlijk gegeten in een goede ambiance!

Siny hagedoorn

Heerlijk gedronken en gegeten. Heel vriendelijk personeel prima!

Heerlijk gegeten. Hard werkend personeel, maar ondanks de drukte super vriendelijk en correct.

Van Renssen

Op vrijdagavond hebben wij hier heerlijk gegeten. Ik denk dat veel mensen niet in de gaten hebben dat hier ook heerlijk gedineerd kan worden. Zelf heb ik altijd gedacht dat het alleen voor de lunch geopend was. Dus… Zutphense mensen en bezoekers: zeker proberen! Heerlijk eten, vriendelijke bediening en redelijk prijzen.

Gezellige entourage, voldoende ruimte om te zitten en te eten. Eten was goed en goed verzorgd. Iets om vaker naar toe te gaan.

Arnaud de Calavon

Klein restaurant in het centrum van Zutphen. De veelvraat komt hier niet tot zijn recht al hoewel extra bijvragen geen probleem is. Kleine kaart met diverse gerechten. Voor elk wat wils.
    Zowel voor/ als hoofdgerechten waren anders van smaak(kruiden, dressing?), Doch verrassend. Goed stuk, prima klaar gemaakt. De dame had risotto, was prima van smaak en de juiste hoeveelheid. Bediening was correct en vriendelijk, zeker een optie om nog eens terug te keren!

Op zaterdag heerlijk gegeten met mijn vriendin. Het was erg druk en ik verbaasde mij over de snelheid waarop onze drankjes en gerechten werden geserveerd. Vriendelijke en professionele medewerkers die ondanks drukte zelfs de tijd namen om vragen te beantwoorden. Een dik compliment voor deze hardwerkende dames en heren! Het eten was heerlijk en mooi op de schaaltjes opgediend. Kortom, we komen zeker terug!

Heerlijk gegeten en gedronken en erg gezellig. Leuke spontane en uitstekende bediening!

2 mannen met zwarte hond zaterdagavond

Heerlijk gegeten, verrassende menu kaart met gerechten die de niet standaard ziet.
    Een restaurant dat weet hoe je het graag wilt, als je extra frietjes wilt, komen ze meteen en niet zoals bij vele anderen pas wanneer je bordje leeg is. Lekker met onze hond buiten gezeten onder de warmte lamp en kaarsjes op tafel op een prachtige locatie zitten smikkelen. Komen zeker eens terug en raden het een ieder aan!

Geen positief gevoel over ons etentje. Het eten was heerlijk! Prijzig, maar dat is logisch gezien de kwaliteit van het vlees.

Alleen de service was echt heel slecht. We waren er om 5 uur, aangezien we 2 kleine kinderen mee hadden. Na 1,5 uur hadden we ons hoofdgerecht nog niet, terwijl er naast ons slechts 3 tafels waren. Toen kregen we het hoofdgerecht, morste het meisje water uit het bakje waar je je handen in wast over de spareribs heen. Het hele bord goed zat onder, maar volgens haar was het vlees droog, dus we kregen alleen een nieuw bord. Aan het eind hadden we voor allebei de kinderen een kinderijsje besteld. We kregen er slechts 1, maar ze zouden er "direct" nog 1 brengen. Hier hebben we een kwartier op moeten wachten. Al met al hebben we er 3,5 uur gezeten. Een kanttekening: de tafels die door een andere bediende werden geholpen (een hele nette, vriendelijke jongen), werden veel sneller en netter geholpen dan wij.

Bij het afrekenen wilden we toch als tip meegeven dat wanneer gasten nadrukkelijk aangeven dat ze met kleine kinderen zijn en ze op tijd weer weg willen, hier wellicht voortaan wat beter op kon worden ingespeeld, zoals zij wel pleiten te doen. 3,5 uur is echt te lang. De meeste volwassenen doen niet eens zo lang over uiteten. Helaas reageerde ze eigenlijk niet en was de enige reactie een hele passieve "uhu, oke". Jammer, want als ze hier wat empathischer had gereageerd, had ik deze hele review niet geschreven en hadden we de avond veel positiever af kunnen sluiten...

We hebben met 7 personen het smulpapenproeverij genomen. Het was heerlijk. Bediening vriendelijk en correct.

Wij hebben heerlijk gegeten. De keuze was enorm en kwaliteit prima!
    Erg leuk dat de prijzen voor wijn ed. goed betaalbaar zijn.
    Personeel was vriendelijk maar bij sommige zou een beetje vrolijker gezicht niet misstaan. Weerhoudt ons er niet van om nogmaals bij jullie te komen eten! Vriendelijke groet fam. Boer.

Prachtig en heerlijk verrassingsmenu gegeten. Vooral de tonijn vooraf was super. Wij gaan hier vaker eten!

Jakob Hensen

Vorige week fantastisch gegeten en wat een super bediening en heerlijk dineren! Ontvangen en geholpen door een zeer vriendelijke jongen/man welke echt over kwam als ervaren en de jonge bediening goed onder controle had. De mevrouw bij het afrekenen deed het erg leuk en was zeer enthousiast.

Zeker voor herhaling vatbaar!

De hapjes bij de high beer was slechts een simpel en vrij krarig borrelgarnituur. Bij een high beer verwacht ik bij beide biertjes bijpassende hapjes. Wel leuke plek, bediening vriendelijk.

Viel een beetje tegen.
    Had als hoofdgerecht black tiger garnalen. Kreeg in een kommetje met daarin een saus en enkele zeer kleine garnalen. Vond de prijs/kwaliteitverhouding onder de maat.

Het eten was fantastisch, maar voor het bedrag wat je betaald was de service echt slecht te noemen. Het lijkt erop dat ze hier maar wat doen.
    Wat ging er allemaal mis op onze avond?
    1. Gerechten die wij niet besteld hadden werden bij ons aan tafel gebracht.
    2. Gerechten die wij wel bestelden kregen we 2× over niet.
    3. De carpaccio had onder de warmhoudplaat gestaan en was warm, dat voelde je al aan t bord en werd gewoon uitgeserveerd, teruggestuurd en een nieuwe gekregen.
    4. Toen wij even buiten waren werd onze tafel afgeruimd. Toen we terug kwamen was de tafel bijna leeg waarop ik zei we zijn nog niet klaar. Drinken werd weer neergezet, op 1 latte machiato na.
    5. De lepels waren weg en we waren nog met dessert bezig. Toen de desserts gebracht werden vroegen we om lepels, na 5 minuten maar een lepel gepakt van de tafel van de buren.

Kortom echt een avond om snel te vergeten, voor 200 euro met 4 personen gaan we de volgende keer fijn ergens anders naar toe…

Dennis Driessen

24. Italiaans Zutphen

Eten ronduit goed en leuk gepresenteerd.
    Wat wij ronduit slecht vonden was de prijs van de te kleine glazen rosé welke ook nog een keer minimaal waren gevuld voor de prijs van 4.80. Alle drankprijzen waren te hoog in vergelijking met andere horeca in Zutphen.
    Vandaar de prijs/kwaliteit een lage beoordeling.

Marjan Mulderij

Lunch met drie personen. Kleine glaasjes verse jus, een panini geitenkaas met minimale hoeveelheid geitenkaas, drie tomatenstukjes en wat sla. Verder een ciabatta met oude kaas en sla en mosterd (apart geserveerd) De ciabatta was zelfs met een gekarteld mes niet door te snijden. Zou in de keuken !! in kleinere stukjes worden gesneden, maar in plaats daarvan werden het twee allergoedkoopste sneetjes wit brood, wel opnieuw belegd. Alleen omdat ik er een opmerking over maakte is er wat geld van de rekening afgegaan. Geen aanrader. Prijs/kwaliteit niet in verhouding.

26. Zuid-Amerikaans Zutphen

Wij hebben afgelopen dinsdag daar tapas gegeten we hadden een verassing tapas menu het was heerlijk alle smaakpapillen werden geactiveerd vlees was lekker mals bediening was vriendelijk.

27. Indonesisch Zutphen

Vanzelfsprekend valt over smaak niet te twisten, wat mij betreft heeft iedereen gelijk als het op smaak (vind ik het lekker) aankomt. Mijn smaak hebben ze hier, heerlijk gegeten vanmiddag, complete indische rijsttafel, allemaal lekkere indische gerechten die met kennis van de indische keuken zijn klaargemaakt. HEERLIJK. En wat denk je van biologische producten en een rookvrij terras, dat zijn feiten waar ikmiets mee kan. Een leuke spontane vriendelijke bediening, leuke uitleg over het concept etc. Kortom, mocht ook jij van lekker indisch eten houden heb je hier een goede keuze… het enige wat moeilijk zal zijn is kiezen want het ziet er allemaal veel belovend uit. Wij zijn voor de rijsttafel vlees gegaan en hebben daar geen spijt van. Een dikke 9+ van ons tweetjes. Nu nog een reden bedenken om weer eens naar Zutphen te gaan, tot dan.

Geweldig, heerlijk gegeten, wel al you can eat, maar alles was van zeer goede kwaliteit!
    Pluspunt was zeker dat er diverse Glutenvrije hapjes waren.
    Hier komen we zeker weer terug!

Mooie ambiance. Eten is klassiek frans; grote porties; weinig aandacht voor plating. Proeverij voorgerechten is goed maar basic en geen bijzondere smaken. Zomer ree is uitstekend vlees; mooi gegaard. Komt puntzak frites bij... je moet er van houden. Alles bij elkaar is het veel en zwaar.
    Goede keuze in open wijnen.
    Bediening is heel aardig maar met te weinig kennis van zaken. Borden worden zonder toelichting neergezet; als we die vragen moet eerst de keuken geraadpleegd worden en dan is de toelichting nog minimaal.
    In verhouding te hoge prijzen.