Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zutphen verdeeld zijn.

Mooie ambiance. Eten is klassiek frans; grote porties; weinig aandacht voor plating. Proeverij voorgerechten is goed maar basic en geen bijzondere smaken. Zomer ree is uitstekend vlees; mooi gegaard. Komt puntzak frites bij..... je moet er van houden. Alles bij elkaar is het veel en zwaar.
    Goede keuze in open wijnen.
    Bediening is heel aardig maar met te weinig kennis van zaken. Borden worden zonder toelichting neergezet; als we die vragen moet eerst de keuken geraadpleegd worden en dan is de toelichting nog minimaal.
    In verhouding te hoge prijzen.

3. Chinees-Indisch Zutphen

Daphne van den Dries

Wij komen graag Bij d'n openhaard. De spareribs zijn heerlijk, de sfeer is geweldig, de spelletjes op tafel maken het leuk voor jong en oud en de service is heel goed en vriendelijk.

5. Nederlands Zutphen

Via vakantieveilingen bon gewonnen en nog een derde persoon bijgereserveerd. Klein zaakje tafeltjes allen op 1 rij, niet mijn smaak maar dat is persoonlijk. Bediening wel vriendelijk. Beperkte keuze in gerechten. Paddenstoelensoep was lekker maar wel erg dun. Hoofdgerecht was 1 spies met varkensvlees met paprika en als groente een paar boontjes die op 1 hand te tellen waren en 2 kleine schaaltjes met ongeschilde aardappelen uit de oven voor 3 personen. Ongeveer 1/3 aan hoeveelheid eten als wat ik normaal via de vakantieveilingbon bij andere restaurants gewent ben. Nagerecht bolletje ijs en glaasje met van alles en nog wat maar smaakte goed.

De prijzen voor drinken liggen heel hoog.
    De derde persoon moest voor hetzelfde miniatuurgerechtje €32,50 betalen ...
    We hebben gelijk nagevraagd of er misschien een fout was gemaakt, maar dit bedrag bleek correct te zijn. Wij gaan heel vaak uit eten maar hebben nog nooit zo een hoge rekening gezien voor een middelmatig gerechtje. Na een uur alweer honger terwijl ik zeker niet de grootste eter ben.
    Zo een bedrag voor een paar stukjes varkensvlees met paprika, 5 boontjes en paar stukjes aardappel en een toetje.
    Ik zou mezelf echt kapot schamen als ik mensen daarvoor zo een rekening onder de neus zou moeten duwen.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar, ook niet met vakantieveilingbon.

Gezellig restaurant met lekker eten voor een goede prijs! Bediening is echt zeer vriendelijk.

Prima eten en goede bediening. Aanrader

8. Internationaal Zutphen

Genoten, een echte aanwinst voor Zutphen. Op vrijdagavond werk ik vaak tot laat en is een snelle hap afhalen een must. Daarom ben ik zo blij dat pizzaria Shalom er nu is, pizza's hebben een lekkere dunne bodem en krokante rand en zijn niet doorweekt van het vet, wat elders vaak wel het geval is. Ten slotte snelle bezorging en de rode pittige saus is geweldig. Aanrader!

9. Internationaal Zutphen

Maan

Wat een aangename verrassing. Een geweldige ambiance, zeer sfeervol ingericht. Met de extreem hoge temperaturen is het heerlijk toefen in de binnentuin, met zicht op een deel van de oude stadsmuur. Gemoedelijke sfeer. Buitengewoon diner. Elk gerecht was weer een verrassing. Een ware smaakexplosie.

Isabella vd Werf

12. Snackbar Zutphen

Niek Joosten

Overwegend goed, schoon, maar er moet wel geschaafd worden aan het personeel: beleefder, verstand van zaken, productkennis, fatsoenlijk uitserveren, etc.

Weer lekker gegeten en vriendelijke bediening zeer goed

14. Nederlands Zutphen

Marjet olde Loohuis

Het eten was lekker, de bediening goed, maar de prijs voor een fles witte wijn, die bij de Aldi € 3,89 kost en hier €25,00 vonden wij schandalig.

De Ridder

We gaan elk jaar in april met onze buren naar de zoete verleiding.
    UIt stekende prijs kwaliteitsverhouding. GoeDe vriendelijke bediening. Indien er speciale wensen zijn wordt daar op prima wijze rekening mee gehouden.
    Wij maakten mee dat de nieuwe warmhoudbranders niet goed functioneerden. Na melding is de kwestie prima opgelost.
    De zoete verleiding met soep, koud en warmbuffet en een dessertbuffet. Een aanrader!
    Wij zijn elk jaar weer zeer tevreden.

16. Nederlands Zutphen

We hebben er al een paar keer gegeten met z'n tweeën. Wel via Groupon, want dan is het heel betaalbaar.
    Het is daar prima eten. Alleen jammer dat je er dicht op elkaar zit en dat er ook aardig wat lawaai is. De bediening is correct en vriendelijk.

17. Eetcafé Zutphen

Mar

Vaak genoeg langsgelopen, maar op 25 juni jl. Eindelijke naar binnen en een hamburger gegeten. Die was echt heerlijk! Mals vlees met een heerlijke saus, tomaat en augurk. Daarbij een puntzak friet met heerlijke kruiden en bakje mayonaise. De dames van de bediening waren erg vriendelijk. Helaas waren er op het moment weinig klanten in de zaak, maar toch hing er de echte Ierse sfeer. Zeker een aanrader en ik ga hier vaker naartoe.

Gisteren avond heerlijk gegeten bij jullie. Alleen om € 7.50 voor een fles water te rekenen vond ik een behoorlijke afknapper. Hoop dat jullie ook inzien dat dit belachelijke prijzen zijn voor een fles water bij het eten. Daarnaast hebben wij gewoon 6 glazen Rose gedronken.

Isabella vd werf

20. Pizzeria Zutphen

Zutphenaar

Het was er rommelig en zag er meer ongeorganiseerd uit. In tegenstelling tot andere keren dat wij hier waren. Naast ons vieze lege tafels en opgestapelde borden en glazen. Zo kende wij het hier niet. Jammer.
    Het eten was top maar duurde vrij lang. Verder heerlijk.

21. Internationaal Zutphen

Al twee keer heerlijk gegeten. Leuk ontvangen door de gastvrouw. Lekker Grieks eten, ruime porties zeker de moeite waard. Zeker wanneer de ijsselkade 'af' is!

22. Italiaans Zutphen

Leuke, vriendelijke gastvrouw die met dieetwensen goed meedacht. Prettige sfeer en lekker eten. Jammer vonden we dat de slagroom niet "echt" was maar topping uit een spuitbus; dit deed afbreuk aan de nagerechten.
    Voor herhaling vatbaar!!

Harriet

Waren met grote groep… Erg verwarrende methode met bestellen op papiertjes met nummers noteren en serveren. 3× over niet gekregen wat we hadden besteld. Geen vaste bediende aan de tafel. Loopt chaotisch met erg jonge serveerders. Maar… petje af voor de keuken het eten zag er keurig en verzorgt uit.

Lekker gegeten. Drankje heeft even geduurd. Dit komt omdat men bij het aanwijzen van de tafel het vergeten was te vragen. Verder ziet het er fris en lekker uit. Zalm was lekker klaargemaakt. Bediening is overigens vriendelijk. Misschien iets meer keuze wat betreft wok sausen zou fijn zijn. Prullenbakken op de toiletten waren behoorlijk vol, terwijl het restaurant net open was. Verder schoon en netjes. We gaan er zeker nog een keer heen.

25. Italiaans Zutphen

Niek Joosten

Prima kwaliteit! Echt Italiaans. Prijs/kwaliteit- verhouding goed. Vriendelijke bediening. Kom zeker terug!

Angelique

De beefburgers van mij en mijn zoon waren helaas koud. Maar ik vondt hem wel lekker. Onze zoon gaf aan dat de smaken niet goed tot hun recht kwamen omdat het koud was.
    Persoonlijk vondt ik de antourage erg donker over komen. Het was net na vijven.

Toby en Joan

12-03-17
    We hebben bij rough meat gegeten om ons jubileum te vieren (net zoals vorig jaar) lekker een plekje bij het raam omdat we dat van te voren hadden aangegeven. Als voorgerecht namen we een kaasplank en als hoofdgerecht lekker en mixed grill en voor m'n vriend de brisket. Het was fantastisch, zo lekker en zo mals. We hebben onwijs genoten! We willen de volgende keer weer ons jubileum bij jullie vieren en deze traditie blijven voorzetten. Want wauw wat een traktatie😍

Frida van Wilpen

Heerlijk gegeten en super aardige bediening.

Gisteren daar gegeten. Het was altijd erg goed.
    Sinds 1 maand een nieuwe eigenaar.
    Hebben eerst 10 minuten gewacht voor er eindelijk iemand was die ons naar een tafeltje bracht. Bij het gratis drinken stonden geen glazen.
    Er lag een dikke vel op de tomatensoep.
    Wij waren er om 19.00 uur. De huzarensalade bij de bar met voorafjes was op. Ik vroeg erom en er werd gezegd: er is niets meer.
    De satésaus was dik en opgedroogd en er lagen nog 2 stokjes sate.
    Werd ook niet meer vernieuwd.
    Wij gaan hier niet meer eten.

Lekker eten voor een goede prijs! Gezellig restaurant. Echt een aanrader.