Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zutphen verdeeld zijn.

malaki serge landry

op zoeking eteen bij brink omdat ik bent woont een zutphen zoekt vrouw bij brink eteen bij mee?beooderling naas gaan zijn huis of hotel lekker maatjes pick,s ik bent community zutphen, getint man 51jr met baan woont langtermijn hier?
    p/s heeft?vragen of opmerking opsturen die vrouw gaan zoorzaam eteen onmoeten met kontjes billen rondeling grotsen borsten kliek mee via email als bevindtleuk correct net bewerking ter rechter via jullie coommunity mee?adviseerd elkaar algemeen inzaken vrouwen voor eteen naar maatjes bent buurt zutphen mij name serge landry

2. Marokkaans Zutphen

Anja Klanderman

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een super gezellig sfeertje. Echt aan aanrader. We komen hier zeker weer.

Het was voor ons de eerste keer dat we een hapje kwamen eten.

Dit is ons geweldig goed bevallen, de sfeer, personeel was vriendelijk en het eten heerlijk.

We komen graag nog een keer terug.

Corinne Roos

4. Italiaans Zutphen

Pieter Uilhoorn

Fantastische combinatie van smaken bij de Tavola Misto. Een echte aanrader.

Brouwer

We hebben heerlijk gegeten en dieet wensen werden ter plekke gerealiseerd. Heel erg bedankt voor de prima service.

6. Indonesisch Zutphen

C. Wetsteijn

Heerlijk eten en normale porties. Wij zijn hier voor de derde keer geweest en we komen zeker weer.

Bart de Walle

Heuver

Het was altijd heel goed en gezellig. Wij kwamen er regelmatig. Het wordt steeds slechter. Stinkende glazen. Weinig sushi (niet vers) en de rest is ook bij lange na niet hoe het geweest is. Jammer maar wij eten elders.

Doordeweeks prima. In het weekend druk, waardoor het bedienen soms langer duurt en wat rommeliger verloopt. Het eten is heerlijk. Veel keuze. Zeker de moeite waard.

E. Geers

Wij hebben hier heerlijk gegeten.
    Verrassende gerechten die niet standaard zijn.
    Leuke vriendelijke bediening met een mooie tijd tussen de gerechten.
    Echt een aanrader!

11. Italiaans Zutphen

Kwamen om 17:30 aan tafel zitten, vervolgens een broodje gekregen van t huis, vervolgens tomaten soep gekregen, dat ging vrij vlot… daarna ivm met de regen binnen gaan zitten en hebben we 3 kwartier moeten wachten op ons eten, bovendien was de comunicatie ver te zoeken, totaal geen orde… daarna maar snel afgerekent, en we hebben ergens anders maar een nagerecht besteld, voor mij niet voor herhaling vatbaar… Jammer…

12. Italiaans Zutphen

Anoniem

We hebben heerlijke gebakken schol gegeten en werden bediend door een heel aardige en vrolijke serveerster, we komen zeker nog eens terug als we weer in Zutphen zijn en hopen dan op weer zulk mooi weer, zodat we weer op het terras kunnen eten, ook de wijn was prima tot ziens!

Ad van Loon

Alles was oke, sfeer, temperatuur, locatie en bediening. Heerlijk gegeten, top kwaliteit absolute aanrader. Wij gaan zeker weer eens terug.

15. Zuid-Amerikaans Zutphen

Vanavond heb ik hier met mijn vriendin gegeten. We bestelde 2 gangen tapas en omdat mijn vriendin geen champignons en geen gerookte zalm lust vroegen wij of hier rekening mee gehouden kon worden. Het meisje van de bediening vertelde ons dat dat geen probleem was en dat ze er rekening mee zouden houden.

Toen de eerste gang kwam werd hier ook netjes rekening mee gehouden en was er voor mij wel iets met zalm en voor mijn vriendin iets anders.

Bij de tweede gang zaten champignons en wij gaven aan dat afgesproken was dat dat er niet bij zou zitten en het meisje dat het bracht zou gaan kijken of ze iets kon regelen.

Het viel ons op dat het eigenlijk alleen maar vegetarische gerechten waren en erg weinig was, maar we dachten dat de rest nog wel zou komen (vlees en/of vis). Toen we alles op hadden werd ons gevraagd of het gesmaakt had en kwamen we erachter dat dit het dus was. Ik gaf aan dat ik het raar vond dat we helemaal geen vlees of vis gekregen hadden. "Dat klopt" zei meisje uit de bediening "Ik heb jullie het verkeerde gerecht gebracht! "

Ze zou even gaan kijken hoe ze dit zou oplossen want ze begreep dat dit een teleurstelling voor ons was.

Toen ze terug kwam om ons te vertellen dat we wel een gratis kopje koffie mochten gaven wij aan dat we dat niet voldoende vonden. (45 Euro voor mais, nachos, iets met geitenkaas en aardappeltjes) en ze zou haar leidinggevende vragen wat ze nu verder kon aanbieden.

Haar leidinggevende kwam aan tafel en bood ons een dessert aan maar eigenlijk wilde we wel gaan want ons zoontje was moe en het was ook gewoon een grote teleurstelling allemaal.

Uiteindelijk hebben we de hele rekening (57 euro! Die de leidinggevende niet eens zelf meer kwam brengen) maar betaald en zijn we naar huis gegaan.
    Fijn dat ze er iets mee wilde doen… maar voor ons onvoldoende!

Vanavond heerlijke asperges gegeten bereid op traditionele wijze geserveerd met Roseval aardappeltjes en boterjus. Als nagerecht crème Catalana ( de Spaanse variant van crème brulee) deze was werkelijk ontzettend lekker. Bediening was aardig en erg attent beslist een aanrader. Ik ga hier zeker weer heen als ik weer in Zutpen ben.

17. Italiaans Zutphen

Gerritsen

Leuk restaurant, aardige eigenaren. Ambachtelijke keuken👍

Stugge bediening beetje kortaf toen we er wat over zeiden veranderde dat wel...de serveerster ging buiten staan roken er kwam daarna weer bij ons aan tafel er hing een duidelijke rook geur om haar heen dat is niet smakelijk als je zit te eten... eten was goed.

Voor de eerste keer. Fijne bedieningen het eten was goed

20. Eetcafé Zutphen

Caroline Batenburg

Werkelijk een ervaring.
    Heerlijk gegeten. Maar dan ook echt heerlijk.
    Genoeg op je bord. Heel vriendelijke service.
    Ook heel goede thee.
    Jammer dat het voor ons ver weg is.

Als je naar "Bij d'n openhaard" gaat om er heerlijk te eten, dan ben je absoluut op het juiste adres.
    Ga je er heen voor een middeleeuwse belevenis, dan kom je bedrogen uit.
    Chocoladetaart was bijvoorbeeld iets dat in de middeleeuwen niet werd gegeten, omdat de cacaoboon nog uit America moest komen.
    Ook de kleding van het bedienend personeel is niet middeleeuws.
    Maar als je er gewoon heen gaat om lekker te eten, in een gezellige sfeer, met goed personeel, dan is het zeker een aanrader.

22. Indonesisch Zutphen

Ben

Erg lekker gegeten, super vriendelijk personeel. We kwamen hier onverwacht, werden gastvrij ontvangen en zouden zeker weer komen.

23. Indonesisch Zutphen

Ben

Leeuwerikje

Gezellige sfeer, vlotte bediening en heerlijk eten! Op verzoek een rustig plekje, wat het voor ons nog leuker maakte. De 18e verjaardag van onze dochter werd echt memorabel.

Het eten is lekker en ik heb hier altijd veel plezier.

Jameigh

arnold van dongen

Klein maar sfeervol restaurant lekker eten en vriendelijk personeel.

28. Indonesisch Zutphen

Heerlijk gegeten, alles goed van smaak en snelle, goede vriendelijke service door Ciska. Lekkere Soto en een goede complete en lekkere rijsttafel (nr. 1). Zeker een aanrader voor een lekkere Indische maaltje. Enak enak.

We hebben een heerlijke, ontspannen, gezellige avond gehad bij By Chiel. Het eten was van hoge kwaliteit, de wijnen waren heerlijk en de service erg prettig. Een fijne huiskamer-sfeer met sterren kwaliteit! We zijn zelfs afgezet bij ons hotel door Chiel zelf, echt een top service! Dank voor een bijzonder leuke avond!

L Berenpas

De hapjes waren heerlijk en gevarieerd en de bediening was heel vriendelijk zonder opdringerig te zijn.
    Prijs/kwaliteit verhouding was prima.