Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zutphen verdeeld zijn.

Willemien

Frederike Voskamp

Het was weer zo lekker, maar dat is het voor ons altijd wat we ook nemen, alles wordt vers gemaakt en de schnitzel wordt gewoon lekker gebakken, dat maak je bijna nergens meer mee, overal worden ze in de frituur gegooid. Voor ons het beste restaurant van Zutphen, ook als het om gezelligheid gaat om te zitten, echt top.

We hebben met 8 personen heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Trefwoorden: kleinschalig, knus, rustige ambiance, heerlijke gerechten, goede prijs, prima bediening. Echte aanrader!

Erg goed, gezellig en bijzonder restaurant. Eten is niets op aan te merken. Bediening is erg behulpzaam en servicegericht. Puzzels op de tafel zorgen voor vermaak tussen de gangen door.
    Wij waren speciaal erg tevreden over het meedenken ivm de voedselalergie van m'n vrouw. Koemelk en eieren komt in veel gerechten voor. De kok was goed in staat om aan te geven welke gerechten wel mogelijk waren. Prima service!

Jos Huis in ‘t Veld

Wij hebben met vier personen lekker gegeten bij een heerlijk brandende open haard, de kwaliteit van het eten en drinken was perfect, de bediening netjes en vlot. Kortom een aanrader voor een gezellig avondje uit eten.

Lekker gezellig en goede vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk, de Zutphense mosterdsoep was perfect en ook de hoofdgerechten waren lekker.

7. Nederlands Zutphen

Deze 3 gangen voor €32,50? Te duur voor datgene wat je krijgt voorgeschoteld. Eenvoudige gerechten maar wel smakelijk.

Ook wij komen hier al jaren om eten te halen of te wokken. Wij hebben het vermoeden dat er van eigenaar is verwisseld inclusief de kok. Bami inderdaad spierwit en de babi pangang super zout. Twee keer eten gehaald en niet om over naar huis te schrijven. Vanavond zijn we er wezen eten, voor ons gelijk de laatste keer dat we deze wok bezocht hebben. Maar op zoek naar een ander restaurant om eten te halen. Wokken gaan we wel elders.

José en Sharon

Erg gezellig en héérlijk gegeten.

Jan Nijkamp

Perfecte bediening en kwaliteit van het eten.

Wij eten hier al jaren en over het eten en de sfeer heb ik geen enkele opmerking. Maar bij reservering gisteren bleek dat ze in het weekend plotseling in shifts is gaan werken en ik alleen maar kon kiezen uit 17.00U of 19.00U. Nou komen beide tijdstippen niet goed uit vanwege onze kleindochter van 9 maanden. Maar los van dat zijn het vreemde tijdstippen en is het niet klantvriendelijk. Dus maar voor een andere wok gekozen.

Marjolijn Buijsman

Wij hebben gisteren met zeven personen Bij D'n Open Haard gegeten, inderdaad leuk ingericht, en grappige, gekke namen in het menu. Het eten was best lekker, niet heel speciaal. IK vond het een leuke originele plek om een keer te eten.

13. Italiaans Zutphen

Constante kwaliteit. Gezellige en gemoedelijke professionele bediening.
    Heerlijke spagetti

Geen gezellige sfeer. Je kan luid en duidelijk horen waar ze in de keuken over aan het praten zijn

15. Tapas Zutphen

Heerlijk gegeten en wat een keuze in de vegetarische gerechten!!!

Y.Jankowski

Heerlijk gegeten, porties zijn ruim bemeten. Ouzo van het huis was lekker.
    Wel even reserveren want het is er druk.

Op zaterdagavond gegeten met 2 personen. Gezellig “middeleeuws” interieur. Prijs kwaliteit goed. Snelle bediening. Wel wat afstandelijk. Geen uitgebreide kaart. Je zicht dicht op elkaar.

18. Spaans Zutphen

Je komt echt in Spaanse sferen en dat is wat waard. Vlees was niet geheel heet en dat moet wel bij medium biefstuk. Verder alles prima.

Ter ere van onze trouwdag gingen wij met 6 personen, waarvan één persoon vegetariër een smulpapenproeverij doen. Wij wisten al van een eerdere keer dat dit erg lekker was.
    Normaal moet iedereen aan dezelfde tafel hieraan meedoen, maar er is ook vlees bij.
    Na overleg met het personeel was dit geen probleem en het werd uitstekend opgelost en hadden een uitstekende gezellige avond. De open haard krijgt van ons een welverdiende 10.

20. Zuid-Amerikaans Zutphen

Het was erg lekker…
    Komen er regelmatig en de sfeer is gezellig, personeel zeer vriendelijk en het eten is super lekker.

Toen we binnen kwamen( we hadden gereserveerd) kwam er geregeld personeel langs ons lopen maar er werd niets tegen ons gezegd. Uiteindelijk bracht iemand ons naar een tafel, daarpikten mijn handen nadat ik aan mijn stoel en aan de tafel zat. Waarschijnlijk de stroop. Het eten was erg lekker maar ik had niet echt het gevoel dat we welkom waren en als gasten behandeld werden.
    We kregen 1keer de bestelde drankjes helemaal niet, we hadden het eten op en toen kwam iemand anders vragen of we nog wat wilden drinken. Maar toen wilden we niet meer. Werd ons wel koffie aangeboden, net op t moment dat we dachten we gaan wel keam er toch nog iemand bij ons om dit aan te bieden.
    De sfeer was bedompt, misschien was er iets ergs gebeurt of zo.

We hebben heerlijk gegeten;vriendelijk personeel. Mijn enige minpuntje was dat niet alles goed werd aangevuld.

Lekker gegeten, nette bediening netjes geholpen!

Peter Rouwen

Heerlijk gegeten en een heel prettige bediening in een gezellig restaurant.

Helaas niet wat we hadden verwacht. Weinig keuze bij sushi en andere gerechten. Sommige dingen koud.
    Een redelijk groot restaurant maar de mensen zaten dichtbij elkaar terwijl er ruimte genoeg nog was in het restaurant.

26. Italiaans Zutphen

annemieke

Heerlijk gegeten; zeer vriendelijke gastvrouw en top kok, die echt lekker Italiaans kookt. Complimenten voor jullie beide! Een absolute aanrader als je echt lekker Italiaans wilt eten.

Henk van de Kaa

Heerlijk eten in een prettige sfeer. Bediening zeer correct!

Wegens de goede recensies hadden wij met hoge hoopvolle verwachting gereseveerd ,,By Chiel"
    Het begon goed en we verheugden op heerlijk verwend te worden met heerlijk gerechten. De amuse van tartaar was geweldig lekker en zorgde ervoor dat we ons al verheugden op ons voorgerecht.
    Dat was de eerste tegenvaller. Sushi sashimi 11.50 voor een schaars bordje..sushi en sashimi.....en bar slecht!
    Daarna coquilles...die smaakten allemaal verbrand..dit hebben we gemeld..maar dit hoorde zo....gerecht was incl. Groente verkloot. Dan kreeft...1 gewone 1 gegratineerd..de gewone was smakeloos...de andere kreeft was de schaar weg gelaten en de asperges die er bij waren geserveerd waren niet te pruimen.
    Al met al moesten wij incl.fles wijn van 28.00 .. afreken voor zeer zeer slecht eten...190.00.
    Ons zie je niet meer in dit restaurant...wat triest.
    ...

Disseldorp

Leuk restaurant, alleen de Giftforyou arrangement te divers. Beter voor het bedrag laten kiezen van de kaart.

Kitty aimons

Gisteravond gegeten met vieren. Gezellig ingericht restaurant. Het eten is niet heel speciaal, de wijze van serveren is sober. De luxe koffie na was een teleurstelling. De porties zijn zeer royaal alles is bij te vragen, al duurt het even. Prima tent voor een ongedwongen avondje.
    Maar de bediening is zo geforceerd vriendelijk, geen grappen, geen warme belangstelling net wat professioneel nodig is. Alle dames leken een bezemsteel ingeslikt te hebben. Zo stijfjes...
    maar misschien was er wat gebeurd gister en draaide alles op een automatisch piloot... dat zou ook kunnen. We hebben niemand gezien die met plezier aan het werk was en dat voelt niet goed.