Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zutphen verdeeld zijn.

1. Internationaal Zutphen

Een stomme Nederlander

Serieus bestek je een broodje doner. Voor de derde keer op rij zijn ze het broodje vergeten. Komen ze het broodje brengen. Eet je een warm broodje met koude doner. Bel je ze, menselijke fout maar dat al 3 keer. Flikker op. Slechte eettent en slechte service.

2. Internationaal Zutphen

Jh van eerde

Het is ontzettend fijn deze buurtsuper ik kan niet wachten tot jullie weer opengaan tot de 27e! Succes!

3. Leuke entourage op een prachtige plek met op deze avond net zoveel personeel als gasten.
    3 tafels bezet en geen muziek aan (later zachte muziek), waarbij het personeel onderling veel kletst en je hun gesprekken heel goed kunt volgen.
    Essentieel voor een welkome ontvangst is dat je begroet wordt als je binnenkomt, da was nie. Aan tafel wel vriendelijk geholpen. Eten was op zich lekker, alleen een beetje gek dat men dwars door het restaurant moet lopen met voorraad. Bestel je frietjes, komt er een zak bevroren frietjes langs. Wat dat betreft vreemd ingericht dus. En hele kleine porties, wat overigens wel duidelijk op de kaart staat aangegeven. Al met al geen optimale beleving. Bijna 100 euro kwijt doordat je alle componenten van de maaltijd separaat moet bestellen. Frietjes apart, groenten apart, zo loopt het flink op.
    Wat ons betreft geen Zutphens gevoel. Leuk voor een kop koffie bij het water, maar zoek voor een hartelijk welkom en een volle buik liever een andere plek.

4,3
  4. Piet Klomp

5. Kleine locatie, maar erg lekker gegeten door de aparte combinaties inde gerechten,
    je proeft de liefde voor het vak. Zeer vriendelijk personeel en de kok komt graag even langs om je oordeel te horen. Heerlijke wijn ook.

6. Maarten van den Bosch

Wij komen al vele jaren af en toe eten bij De Gracht, tot Corona kwam en de problemen daarna. Jullie zijn de nieuwe eigenaar nemen wij aan en willen de zaak een nieuw leven inblazen. Dat is heel dapper en het komt er op neer dat je alles weer opnieuw moet opbouwen, de oude klantenkring is helaas verdwenen. Het is wellicht beter de openingstijden te verruimen, dat vergt een investering, maar dat helpt zeker mee, het is tenslotte een prachtige locatie!
    Het was gezellig en we komen zeker terug.

7. Goed eten en niet duur.

8. Van de week een patatje speciaal gekocht 3,95 was niet lekker ook, daar koop ik niks meer wat een tent!!

1,6
  9. Om 15uur besteld en betaald via ideal, het is nu 18:50 zit nog steeds te wachten. Telefonisch onbereikbaar stelletje oplichters.

10. Rob Westers

We waren voor onze trouwdag daar om te eten; heerlijk gegeten.
    De service was goed.
    Zeker voor herhaling vatbaar; bedankt hiervoor.

11. e.v.d.hoff

Gisteren uitgebreide maaltijd besteld voor meer personen. Het was meer dan genoeg, heel erg lekker, snelle bezorging, vriendelijke bezorger en aan de telefoon. Een aanrader!!

12. 2E kerstdag gegeten daar, bediening was super goed, en het eten ook super goed, geen opmerking PRIMA.

13. Netty van Eeden

Ik eet en drink er regelmatig. Altijd vriendelijke en vrolijke medewerkers. Hier maken ze de lekkerste tosti champignon van Zutphen. Oja de uitsmijter is ook uitmuntend. Eigenlijk is alles lekker. De eigenaar is een enthousiaste en leuke man die altijd in is voor een praatje met de gasten. Dit alles zorgt voor een dagje uit ervaring. Zeer aan te raden. Prijzen vallen erg mee.

14. Vandaag is mijn kind (3) door de eigenaar bedreigd dat als hij nog 1 keer zou schreeuwen hij hem mee naar achter zou nemen.. natuurlijk begon hij direct te huilen waarop de reactie van de eigenaar was; niet huilen! Wat een verschrikkelijke ervaring

15. Kom er al 50 jaar op alle locaties.
    Was de boompjeswal wel de beste plek.
    Is nu duur en krijgt weinig.
    Vergane glorie.

2,7
  16. miranda berends

We hebben een feestje gegeven bij uffies op de nieuwstad.
    Mijn man werd 60 en dat hebben we daar gevierd.
    Super leuke locatie en erg vriendelijk personeel met hart voor de zaak.
    Heerlijke hapjes en top sfeer, kortom een echte aanrader voor als je een feestje wilt geven.
    Dank Uffies!!!!

17. Alicia

18. Eten was niet te eten, laat bezorgd en de shoarma was gewoon rauw en de pizza hawai had gewoon een winkel kaas wat niet te eten is.. zeer ontevreden over de kwaliteit van deze toko.

1,1
  19. Jan Willem

27-08-2023 Vanuit Apeldoorn naar wok restaurant de Hoven gereden, om daar te gaan eten.
    En dat is ons uitstekend bevallen.
    Mijn 85 jarige moeder en ik.
    Sfeervol ingericht (Niet zo'n grote vreetschuur) met zeer vriendelijke medewerkers.
    En een zeer aardige en vriendelijke eigenaresse(denk ik).
    Eten was van een prima kwaliteit en werd goed bijgevuld.
    Bij het wokken en bakken genoeg keuze uit vis en vleesgerechten.
    En alles smakelijk bereidt.
    Het was voor ons de eerste keer, maar zeker niet de laatste.
    Restaurant zat vol, dus dat zegt genoeg.
    Chapeau!

20. Dit restaurant was altijd prima maar sinds een jaar zitten er steeds minder goede ingrediënten in de gerechten. De bezorging is meerder malen anderhalf uur te laat. Als je dan belt zeggen ze dat er iemand onderweg is. Dit is niet de waarheid als het dan nog eens drie kwartier duurt. Ze hebben zelfs eens geflikt om het eten lauw bij de buren te droppen om half acht terwijl ze vijf uur zouden bezorgen. Helaas vanavond in de herkansing en alweer spijt. Ik zit alweer anderhalf uur te wachten. Beter zelf afhalen dan bezorgen.

4,7
  21. Een bijzonder vriendelijke bediening, in een knus zaakje. Het eten is overzichtelijk (Schnitzel, frietjes en salade), maar goed klaargemaakt. De koffie mag wat mij betreft een ietsiepietsie sterker, maar daarover zullen de meningen verschillen. Mooie locatie, aan de rand van het oude centrum.

22. Afhaal en bezorg Zutphen

Kwam niet aan bestellen toe, want na twee uur open te zijn vonden de twee aanwezige medewerkers het tijd voor een rookpauze. Ontweken mijn blik en snelden naar buiten voor hun broodnodige nicotine. Slecht. slecht, slecht

23. Meindert Hagenbeek

Met heel veel genoegen enthousiasme en nevens voor klantvriendelijkheid gaan wij nu voor de vierde keer dit jaar met onze kinderen /kleinkinderen en aanverwant
    10 /11 personen 1e Kerstdag uit dineren bij ons geliefde Wok Chinees/ Japans restaurant in de Hoven in Zutphen. Wij kijken er met heel veel genoegen naar uit.

24. Internationaal Zutphen

B

Schandalig en mega onbeschoft personeel!
    Bestelling geplaatst, na een uur teruggebeld waar deze bleef. Dan wordt er gezegd "er is geen bestelling geplaatst" en van uit achter geroepen "hang op". En dit gebeurt gewoon. En hierna weigeren ze opnieuw telefoon op te nemen.

Ik vind dit schandalig asociaal misselijk gedrag. Fout maken is menselijk maar hoe jullie dit doen is gewoon zwaar respectloos. Geen woord voor jullie over.

25. Internationaal Zutphen

B

26. Duurde vrij lang tot de bestelling opgenomen werd en was bereid. Patat was heel melig, iemand kwam terug waar mayonaise niet op frikadel speciaal zat, deed hij alsnog erop. Hele zak eronder. 2× broodje kroket voor meenemen, kreeg iemand mee zonder zakje… andere kwaliteit gewend!

27. H. Tamminga

Heerlijk gegeten en de bediening was top.

28. We kwamen binnenwandelen n.a.v. het bord buiten… kom lekker eten in de binnentuin. Niet gereserveerd en toch hartelijk welkom, terwijl het restaurant behoorlijk vol zat. Over bediening, keuze, kwaliteit geen gebrek. Beter gezegd… Gewoon top. Het is een pure luxe zulke kwaliteit te krijgen. Vanaf de eerste seconde tot vertrek was het voor ons 1 groot feest. Het is een absolute kwaliteit dat je al die jaren dit niveau kan vasthouden. Maar het is voor ons klanten toch ook geen probleem als niet alles probleemloos verloopt. Dit alles is perceptie.

Een fijne avond wordt door niemand gegarandeerd. Een leuke avond is een samenwerking tussen ons en de mensen in het restaurant. Het tijdperk dat een ober (symbolisch bedoeld) alle leuke ingrediënten op een dienblad opdient is onrealistisch en is al lang voorbij.

Wij zijn met een heerlijk gevoel vertrokken en komen zeker terug.

29. Wil Voortman

Bediening was slecht, onze serveerster wist niks van witte wijn, ze zei: het is m’n eerste dag hier.
    Ze had niet de moeite genomen om zich in de wijnkaart te verdiepen.
    De rode wijn had een temperatuur van 25 graden…
    Om ijsklontjes gevraagd, deze moesten van heel ver komen

1,5
  30. Waren met 6 personen, 2 hoofdgerechten werden 15 minuten later geserveerd dan de rest. Ter compensatie kregen slechts 3 personen een gratis drankje :( Met nagerecht hetzelfde, helaas geen excuses.
    7,- voor een glaasje wijn, zeker niet waard.
    Eten verder prima!

4,7