Mykonos in Zutphen

Bezorgrestaurants in de buurt van Mykonos

di vanaf 16:30

1338197621 92
1381519293 93
1420902632 86
1519360978 86

1. Heerlijk gegeten met een hele goede bediening/service.

2. Y.Jankowski

Heerlijk gegeten, porties zijn ruim bemeten. Ouzo van het huis was lekker.
    Wel even reserveren want het is er druk.

3. Heerlijk gegeten, goed service.
    Lieve mensen bij Mykonos.

4. Irma 201 punten

Zeer goed gegeten gisteren avond. Vlees schotel voor 2 personen. Was erg veel. Zeer goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Kregen nog een mandje stokbrood en ouzo van het huis. Zijn we in de buurt komen we zeker eten.

5. sophie

6. Sinds lange tijd weer eens naar een Grieks restaurant geweest. Het voorgerecht. Gebakken inktvis ringen was prima. Als hoofdgerecht de vegetarische mousaka was erg teleurstellend, ik wilde geen varkensvlees eten maar had wel zin in mousaka. Het hele gerecht smaakte niet naar mousaka. Ik kreeg het gevoel dat de saus en de bonen uit een potje kwamen... Alles smaakte het zelfde. Erg jammer en teleurstellend. Ik had meer authentieke smaak verwacht. Eigenlijk begrijp ik niet dat ze dit durven te serveren.

7. Mensa 138 punten

Tijdens onze weekeindjes-weg gaan we altijd uit eten. Bijna altijd zit daar een bezoek aan de lokale Griek bij. Zo ook dit keer. Om drie uur liepen we even binnen om voor de zekerheid te reserveren. Dat was maar goed ook, want het restaurant zit in de weekeinden nokvol. Eten was prima in orde. De literfles retsina lieten we ons goed smaken. Karaf water erbij was geen probleem. De temperatuur liep behoorlijk op in de loop van de avond, omdat het zo druk was. Voor mij iets te druk van het goede. De bediening liep evenwel gestroomlijnd. Een verbeterpuntje: aan het begin van de avond vroeg men of we wat stokbrood met kruidenboter wilden. Nou, dat vonden we zeer attent. Een mooie binnenkomer! Achteraf bleek, dat hier €3,75 voor gevraagd wordt. Als je iets aanbiedt moet uit je vraagstelling wel duidelijk zijn dat iets betaald moet worden en dient niet de indruk gewekt te worden dat het van het huis is. Het smaakte overigens prima bij de twee ouzo's die wel van het huis waren. Kortom, een Griek als vele andere, goed restaurant.

8. Ronald klaver

9. Ronald klaver

Wij komen vaker maar altijd lekker en prettige bediening. Je voelt je echt gast 😃

10. Familie Kalkhoven

Zaterdag met 5 personen daar gegeten. Netjes welkom geheten en naar de tafel gebracht. Vriendelijke mensen en een gezellig knus restaurant. Twee mensen bestelden hetzelfde gerecht en de anderen aparte gerechten. Allemaal zeer tevreden met het lekkere eten. Lekkere frites en salade erbij. Wij hebben een gezellige avond gehad en gaan er zeker weer terugkomen.

11. Ruud 73 punten

Vandaag heerlijk Grieks gegeten bij Mykonos. Klein maar fijn restaurantje direct tegenover het NS-station in Zutphen. We werden gastvrij verwelkomt en voelden ons direct op ons gemak. Bij de kaart een glaasje ouzo en daarna werd onze bestelling opgenomen. Eerst een drankje en al snel kwamen de gerechten op tafel. Vriendelijk bediend en zonder opdringerig personeel voor extra's of lange wachttijden, zodat de klant meer drankjes zou bestellen. We kregen ruim bemeten porties op tafel. Heerlijk pittig gekruid vlees en warme krokante frietjes. Lekkere tzatziki. De salade had wat smakelijker gekund. Zelfs op een doordeweekse avond was het goed druk in het restaurant. De bediende kwam vragen of alles naar wens was en of het lekker smaakte. Prima. We hebben heerlijk gegeten. Natuurlijk nog even gecheckt of de toiletten schoon waren. Ook dat was dik in orde. Bij het afrekenen opnieuw de vraag of alles naar wens geweest was. Mykonos is een aanrader voor wie lekker ongecompliceerd Grieks wil eten in Zutphen.

12. van Egmond

Deze recensie werd geschreven door iemand die het vegetarische menu gekozen heeft. Fastfood Griek, eetcafestijl. Voor de meer klassieke restaurantganger die een sfeervol avondje uit wenst iets om links te laten liggen. Geen kaarsje op tafel, geen bloemetje, geen tafelkleed of stofservetten, kapotte borden met scherpe kartelranden. De muziek wordt verzorgd door een radiozender met zo nu en dan gepraat. Soms een Grieks liedje. Karig vleesloos menu, de moussaka is niet bijzonder. Het vlees lijkt wel goed en is vooral overdadig. Lekker Grieks pilsje. Het toilet heb ik niet bezocht.

13. Hier nu 2 keer gegeten. Heerlijke smaakvolle gerechten en grote porties. Je kunt zelfs een 3 gangen keuzemenu samenstellen via de kaart.

Bediening vriendelijk. Alleen de plaatsen zijn wat aan de krappe kant. Een opmerking: een extra friet bijbesteld bij een tafel van 5 en deze werd wel op de rekening bijgeschreven??

14. Afgelopen weekend weer bij mykonos gegeten. Erg lekker allemaal weer! We hadden mykonos voor 2 personen. Je krijgt ook verschillende garnituur bij de schotel. Vriendelijke bediening. Je voelt je meteen erg welkom. Wij zeggen tot snel weer!

15. Wij zijn er veel te lang niet geweest. Met z'n tweetjes hebben we er weer heerlijk gegeten. Ik kan alleen maar zeggen dat ze in bijna twee jaar dat we er niet geweest zijn alleen maar, voor zover mogelijk, beter geworden zijn. Bediening uitstekend, erg vriendelijk personeel. Zelfs na zo lange tijd niet geweest te zijn, werden we nog herkend, top restaurant. Wij gaan weer vaker komen.

16. Vanavond hier voor de tweede keer gegeten. Weer in bijna alle opzichten perfect. Alleen de frietjes hadden iets warmer gekund. Maar ondanks dat hebben mijn vriend en ik besloten om Mykonos uit te roepen tot ons favoriete Griekse restaurant.

17. chantal grooten

Na anderhalf jaar geen contact te hebben gehad met mijn vader hier gegeten vorig jaar.

Het eten was echt heerlijk, bediening was prima. Het is klein binnen maar dat is helemaal niet erg, vind ik zelf fijner en er hing een heel fijn gezellige sfeer. Je voelde je er gelijk welkom.

18. Een relatief klein restaurant wat vaak goed gevuld is - reserveren is dus aan te raden. Met een vriendelijke en niet opdringende bediening en een uitstekende keuken is dit een gelegenheid om weer terug te keren. Ik heb Griekse restaurants eigenlijk gemeden i.v.m. een geweldige ervaring in Duitsland - hier zal ik echter vaker terugkeren.

19. Lieke 28 punten

Super service, heerlijk vlees en leuk dat je bij elk gerecht een salade krijgt, saus en rijst. Vriendelijke en vlotte bediening, alleen de tafels staan erg dicht op elkaar waardoor het wel erg warm is binnen.

20. Voor de tweede keer geweest. Het was de hele avond gezellig druk ( het was zaterdag ). Kinderen konden hun menu naar believen aanpassen; alles was mogelijk. Lijkt erop dat wij hier vaker komen, zeker als het aan de kinderen ligt!

21. sabienne

Na het lezen van de recensies hier gaan eten. Gelukkig gereserveerd want zat vol op een gewoon doordeweekse avond. Een warme ontvangst bij binnenkomst, voelde ons meteen op ons gemak. We waren met z'n 4en en hebben allemaal voor-, hoofd- en nagerecht genomen. Het heeft ons allemaal heerlijk gesmaakt. Je kan proeven zien en voelen dat hier met liefde wordt gekookt en gewerkt. En dat voor een totaal prijs voor niet eens 110 euro incl drank. Waar zie je dat nog. Jullie hebben een top zaak!

22. Kom nu hier al regelmatig en al enig tijd over de vloer. Mijn complimenten voor de constante kwaliteit van het eten en de altijd vriendelijke bediening. Soms zie je in restaurants dat na enig tijd ze het een beetje laten slonzen maar is hier niet het geval. Mijn complimenten.

23. De verwachting was gezien de positieve recensies hoog. De groenten die bij het gerecht geleverd werden waren opgewarmde diepvries groenten. De groenten die aan de spies erbij zaten waren wel vers, net als de salade. De gamba's aan de spies kwamen ook uit de diepvries, waterig en melig van smaak, net als de zalm en tonijn. Het bedienend personeel was vriendelijk en beleefd, maar het was wel steeds heel erg lang wachten op hetgeen er besteld werd. Geen aanrader wat mij betreft.

24. Wij hebben een geweldig gezellige avond gehad en het eten was enorm goed en zeker een aanrader. De bediening was heel erg netjes en beleefd. Wij gaan er zeker vaker heen.
    Dus wil je een keer echt genieten van heerlijk eten en een gezellige avond hebben dan moet je bij Mykonos zijn. Top restaurant daar kunnen veel andere restaurants in zutphen nog van leren.

25. irma 179 punten

Wij hebben hier al diverse keren gegeten. Of het nu druk of rustig is, het eten is altijd geweldig. De bediening goed en vriendelijk. Dit restaurant is een absolute aanrader !!!

26. We hebben vandaag voor de 2de x gegeten. En het was weer heerlijk! Weer met ze 2e als voorgerecht heerlijke calamaris gekozen...als hoofdgerecht souflaki speciaal en giros!!dit was ook weer wederom alsof je je in griekenland waand!!topper dan top! We raden iedereen aan om hier te gaan eten! Zelfs mij familie uit limburg die een weekend in zutphen waren, zijn op ons advies gaan eten bij mykonos en die vinden ut ook top!deze zaak weet wat liefde voor de horeca is!...oja en je krijgt een lekkere ouzo van het huis!!ik zou zeggen..ga er een avond eten en je zult me gelijk geven!

27. Wat hebben wij genoten van het lekkere eten en de prettige bediening. Er was deze avond livemuziek en we hebben een griekse dans gedaan. Alleen maar lof.

28. Heerlijk gegeten! Veel keus en goede porties. Heel vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar :)

29. Jeroen Gerrits

Wij hebben hier 1 keer gegeten en 5 keer eten afgehaald.
    En dat bevalt ons bijzonder goed! Het eten is erg lekker, goed gevarieerd en duidelijk met zorg bereid. De prijzen zijn laag terwijl je hoogwaardig en lekker te eten krijgt en de bediening en sfeer zijn ook perfect.
    Wij raden het iedereen aan om hier te gaan eten. Een gouden aanwinst voor Zutphen.

30. Mijn vriendin en ik hebben dit restaurant bezocht met een groupon.

Het eten was meer dan geweldig, allerlei soorten Griekse gerechtjes op tafel en smullen maar. Het was echt overheerlijk! De porties waren vrij groot, geweldige Griekse overdaad ;)

Bediening was ontzettend vriendelijk. Lekker Ouzo van het huis.

Ook al hebben wij het restaurant met een Groupon bezocht, wanneer je gewoon de menu-prijs betaalt is het nog niet duur voor wat je er allemaal voor terug krijgt. We hebben ontzettend genoten en raden dit restaurant aan iedereen aan! Wij komen zeker nog eens terug!

31. Theo Winters

Wij hebben Mykonos restaurant bezocht met een grouponbon.

We hebben daar een geweldige visschotel gegeten en de bediening/eigenaar was super beleefd en aardig.

Wij gaan dit restaurant zeker nog 'n keer aan doen.
    Ondanks de grouponbon hebben we zonder dat 't menu in negatieve zin aangepast is heerlijk gegeten.