Het IJsselpaviljoen in Zutphen

Het IJsselpaviljoen beschikt over een eigen parkeerplaats waar u de auto gratis kunt parkeren.

Wanneer u met het openbaar vervoer reist zult u ontdekken dat ons restaurant bijzonder makkelijk te bereiken is. Vanuit het NS-station is het nog geen 5 minuten lopen. Vanaf het NS-station slaat u rechtsaf. Wanneer u doorloopt komt u bij de oude IJsselbrug. Aan uw rechterhand ziet u het IJsselpaviljoen.

Bezorgrestaurants in de buurt van Het IJsselpaviljoen

1219420684 24
1322013732 59
1451964927 68
1513520756 67

1. Lekker gegeten, nette bediening netjes geholpen!

2. Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het eten is meer dan prima, voldoende keuze, elke keer de mogelijkheid om twee bestellingen te doen van de uitgebreide menu kaart, het eten wordt snel bediend en je kunt het in alle rust opeten.
    IJsselpaviljoen bedank voor een zeer geslaagde avond, kom zeker nog een keer terug.

3. Wieke Maalderink

Heel gezellig restaurant met heerlijk eten. Elke keer 2 gerechten bestellen en in alle rust kunnen opeten en dat onbeperkt. Bij lekker weer op mooie terras eten met uitzicht op IJssel. Leuke bediening. Eten heerlijk niet alleen sushi maar ook vegetarisch en gewone vleesgerechten. En vergeet niet de heerlijke toetjes. Echt fan.

4. Vanavond heerlijk zitten eten met vrienden en genoten van het Bourgondische tapas gerecht.
    Alles mooi opgediend en prima kwaliteit van de gerechten. Vriendelijke bediening. Leuke avond gehad en kom zeker terug.

5. Bijzonder onvriendelijk personeel. Een glas kraanwater was niet te krijgen. Het eten is goed maar dat valt volledig in het niet door het onvriendelijke personeel.

6. Riny 17 punten

Zeer slechte ervaring eerst heel heel erg lang wachten voor de bestelling werd opgenomen 5 volwassen en 4 kinderen
    Daarna nog eens heel erg lang wachten kwamen de gerechten heel langzaam door iedereen was maar vast begonnen ( degenen die wat gekregen hadden die hadden het eten al lang en breed achter de kiezen toen de laatste nog een open tosti geserveerd kreeg wij hadden een arangement met de fluisterboot( geweldig vriendelijk klantvriendelijk en kind vriendelijk ) daarbij zaten vouchers voo een kopje koffie daar de kinderen geen koffie drinken en het erg warm was werd er erg onvriendelijk gereageerd op de vraag om de vouchers in te wisselen
    Niet klantvriendelijk niet empathisch.!!!!!!!
    De rekening betaald maar wij komen niet terug!!!

7. Na 1 een half uur werd na vragen pas de eerste ronde uitgeserveerd en een uur later zat ik nog op ronde 2 te wachten. Na vragen kreeg ik te horen dat het met de koude gerechten altijd wat langer duurt (vind ik nogal vreemd).

8. Gisteravond hier gegeten met vrouw en dochter. Eten was goed, maar ook weer niet heel bijzonder. Op het laatst 4 ijsjes besteld voordat we weg moesten voor een afspraak elders. Het eerste ijsje werd vrij vlot geserveerd, maar de andere 3 lieten maar op zich wachten (15 minuten). Hierna koffie besteld en gelijk aangegeven dat wij nog op 3 ijsjes zaten te wachten. Dit zou nagekeken worden en geregeld worden. Helaas na 15 minuten nog geen ijsjes. Vervolgens omdat wij nog een afspraak elders hadden maar naar de kassa gelopen en afgerekend. Op de vraag of alles naar wens was geweest bovenstaande herhaald en de reactie was o en ja dat is niet goed en daar bleef het bij.
    Ik snap dat fouten (zeker als het drukker wordt) gemaakt worden, maar het gaat er om hoe ze opgelost worden. (zeker als dit op een nette manier door ons wordt aangegeven). Helaas is dit gebeurd en de follow up hierop bij de kassa vond ik ook niet echt een warme klantvriendelijke reactie.

9. Robin van Miltenburg

Ontzettend mooie ligging langs de IJssel. Heerlijke tapas welke prachtig opgediend wordt door de koks. Veel verschillende soorten eten en drinken zodat er voor iedereen altijd iéts lekkers bij zit! Verder beschikt het IJsselpaviljoen over prettige bediening. Al met al een fijn restaurant om eens heerlijk Bourgondisch te genieten :D

10. slecht, slecht, slecht. Vieze goedkope, azijnzure wijn, alleen Radler en Heineken, geen enkel lekker Belgisch biertje, gevraagd naar de menukaart om een drankje uit te zoeken, De kaart kregen we niet en zijn we zelf gaan halen. 72 gerechten is teveel om vers en lekker te koken.... Kan niets goeds betekenen. Kipfilet en varkenshaas.... tja. Bijzonder is dat niet. Hier wordt niet gekookt maar opgewarmd en geserveerd met enge kant en klaar sauzen. Brrrrr. Wat ontzéttend jammer van zo'n prachtige locatie aan de IJssel. Hier zou een uitbater moeten komen met verstand van zaken én kwaliteit. Dit heeft niets met bourgondisch te maken. Ga eens kijken in Den Bosch en ga eens in de leer, zodat er echt lekkere hapjes en goede wijn op de tafels verschijnen. Treurige provinciale armoe vind ik het.

11. Fam. Tieben .

Woensdagavond 8 Maart wezen eten bij het IJsselpaviljoen in Zutphen. Hebben de vernieuwde kaart geprobeerd met de tapas. Prima presentatie. Super bediening. Alles smaakte prima. Geweldige koks. Voor ieder wat wils.

Komen zeker terug.
    Fam. Tieben

Groetjes uit Brummen.

12. Vanavond gezellig met een grote groep collega's gegeten. Voor een groep van 30 man is het best een uitdaging om alles op tijd op te dienen, maar we hebben niets van stress of zo gemerkt. Alles was ruim voorradig, het was lekker en gevarieerd, nergens werd moeilijk over gedaan en de bediening was vriendelijk. Van tevoren werd ons uitgelegd wat we konden verwachten, zelfs de tijd van opdienen werd even netjes genoemd. Dat was erg handig, want daardoor wist ik op tijd dat de gezelligheid langer zou duren dan ik had verwacht. Inderdaad is de avond volgens de aangekondigde planning verlopen. We hebben een superleuke avond gehad! Echt een aanrader om met zo'n groep hier te gaan eten!

13. Gisterenavond heerlijk gegeten van de tapaskaart. Alles is bijzonder smaakvol, kwaliteit, en wordt leuk gepresenteerd. Complimenten voor de bediening, attent, vriendelijk, houden alles goed in het oog. Hier voel je je gast zonder dat het overdreven is. Er is een heel prettige sfeer. Het was boven onze verwachting.

14. Astrid Aarnoudse

Heerlijke gerechtjes! Vriendelijke bediening! Leuke zaak!

15. Natasja Wijgman

Heerlijk eten hier! Al eens een high tea gehad met een vriendin; overheerlijk en eigenlijk te veel! Het is een moderne versie maar echt super.
    Twee weken geleden met man-lief Bourgondische tapas gehad; heerlijk!

Ik kom hier zeker nog eens terug!!

16. Van Engeland

Weken van tevoren reserveer je met reden een ronde tafel voor 7 personen. Naruurlijk kon dat, zei de aardige jongeman aan de telefoon,
    maar nee hoor, de Chinese eigenaresse! ! Beslist dat dat niet kan met 7 personen Terwijl er 10 min later, een ronde/ovaletafel met 8 personen bezet is.
    Heel erg telleurgesteld in deze mevrouw/ dit bedrijf.Waarom reseveren???

17. Wij komen hier al jaren. Gisteren hier weer heerlijk gegeten, maar wat wij een grote minpunt vinden is voorheen kreeg je bij de wijn standaard een glas water, nu is men verplicht om een fles van 5,50 te kopen... Dit is wel een beetje teveel van het goede!!

18. Bourgondisch gegeten. De keuze uit diverse gerechtjes. Allemaal even lekker en prima kwaliteit. Er zaten simpele gerechtjes bij, maar ook heel bijzondere. Van ossenhaas tot schnitzel en van gamba's tot zalm. Dus geschikt voor kinderen en fijnproevers! Ook de nagerechtjes waren zeer goed. Prima prijs. Goede bediening. Voor herhaling vatbaar!

19. Heerlijk gegeten, leuke bediening, gezellige sfeer.

Kom er zeker nog eens vaker😋

20. Vera Hofman

Op 19 mei j.l. geluncht met een gezelschap van 8 personen. Toen ik een "IJsselburger" bestelde noemde de serveerster op luide toon een aantal gerechten die wel op de kaart stonden, want een "IJsselburger" serveerden zij echt niet. Toen ik haar liet zien dat de IJsselburger wel degelijk op de kaart stond liet de serveerster op geen enkele manier blijken dat zij er spijt had dat ze mij onterecht zo voor gek had gezet ten overstaan van een groot aantal aanwezigen.

21. Wilma Terpstra

Gisterenavond voor het eerst gegeten bij het IJsselpaviljoen, het is een aanrader voor iedereen. Eten goed, bediening goed en heel vriendelijk.

Een echte aanrader is het bourgondisch eten.

22. Vanavond voor het eerst bij het IJsselpaviljoen gegeten. Een heerlijke ervaring met heel gastvrij en vriendelijk personeel. Veel keus in 'Wereldse Gerechten' en ook lekkere sushi. Perfecte combinatie voor ons! Zoveel lekkers eten als je wilt.

23. Verschrikkelijk. Samen met een collega gezellig lunchen. Althans dat was de bedoeling. We werden door een dame van het personeel zo onbehoorlijk behandeld dat wij het maar bij een koffie en een sapje hebben gelaten. We zijn elders in Zutphen heel gezellig wezen lunchen.

De collega van de bewuste dame schaamde zich kennelijk rot. Toen wij onze consumpties met hem wilde afrekenen sprak hij dat hij het heel vervelend vond en er niets aan kon doen. Wij hoefden niet te betalen.

24. Afgelopen zomer ben ik op een dinsdag langsgeweest om de zaterdag erop met een gezelschap van 10 personen koffie met gebak te komen nuttigen. Tijd afgesproken en een plaats op het terras met uitzicht op de IJssel.

Zaterdags aangekomen was er geen plaats voor ons gereserveerd. Uiteindelijk naar veel geschuif toch bij elkaar kunnen zitten. De koffie werd geserveerd en qua gebak was er weinig keuze. Toen het gebak werd opgediend kregen 2 mensen nog niet hun appelgebak. Wachten en wachten, ik nog naar binnen gelopen om te vragen waar de appeltaart bleef. Hadden ze nou maar gewoon verteld dat het nog ontdooit moest worden, dan hadden we dat nog kunnen accepteren. Maar de bediening kwam met een smoes dat de kok nog verse slagroom moest maken. Duurde 10 min.
    Er komen veel toeristen bij dit restaurant, dus ze zijn er niet op ingesteld je zo te behandelen dat je hier graag nog een keer terug wilt komen. Nou wij in iedergeval niet meer.

25. Voor de eerste keer hier gegeten. Een bourgondisch buffet van kleine hapjes. Keuze uit 63 gerechten. Het was heerlijk en top verzorgd!

26. Al enkele keren gegeten met diverse tafel partners en telkens is het weer geweldig. De sfeer, bediening, het eten en het uitzicht. Perfect. Oja mijn vriendinnen vinden het gratis parkeren voor de deur ook geweldig.

27. Zeer goede ervaring, staf is professioneel, snel en adequaat. Alles is in huis en de drankjes, hapjes werden op tijd geserveerd en de hapjes waren heerlijk. De prijs was zeker aangenaam te noemen. Wij waren zeer content en raden deze locatie dan ook hartelijk aan.

28. Wederom heerlijk gegeten, speciaal vanuit Arnhem naar Zutphen gereden. Sushi was voortreffelijk, personeel vriendelijk en de sfeer gezellig.
    Vooral de kip mango was voortreffelijk!

29. Ga hier niet high-tea'en! Omdat we 2,5 uur moesten overbruggen in Zutphen besloten we om te gaan high-tea'en. We hadden voor 13.30 uur gereserveerd. We kwamen 13.20 uur aan en er stond nog niets klaar (geen tafel gedekt), waardoor we even binnen plaats moesten nemen. Het was mooi weer dus we hadden besloten dat we buiten wilden zitten. Om 13.45 uur zaten we nog binnen en we zagen niet dat onze tafel buiten bedekt werd. We zijn toen zelf maar buiten gaan zitten en toen kwamen ze met 3 glazen en een theepot met water. Na enkele minuten kwam de eerste gang; een paar zoete en zoute koekjes op een schoteltje. Daarna kwam een schaal met voor ieder 2 1/4 sandwiches met zalm die wel lekker waren en 3 kleine mini hartige hapjes à la saucijzenbroodjes. Daarna kwam de etagère met zoetigheden en dan bedoelen we ook écht zoetigheden; allemaal even mierzoet. Kwaliteit was niet om naar huis te schrijven; alles kwam ons inziens allemaal uit de diepvries want de soesjes waren nog een beetje bevroren. Het feest werd afgesloten met bonbons (van die uit een doos van € 2,95) en pepermunt (van ieders weer 1 stuks per persoon op een schoteltje). Voor een bedrag van € 17,50 per persoon hadden we toch iets beters verwacht; verse producten, een feestelijk gedekte tafel en een leuk servies. Mede omdat het een onderdeel was van een dagje uit voor de 75e verjaardag van onze moeder was het een teleurstellende ervaring.

30. Schneiders P

Genoten van de koffie met annexen en van de keurige vrouwelijke bediening. Het gekleurde serviesgoed met Mondrian-logo trok me in het bijzonder aan; het komt van jullie koffieleverancier als premium bij de aankoop van koffie. Die kan voor mij geen kop/schotel verzorgen. Kunt u mij daar bij op weg helpen?

31. Joop 5 punten

Heerlijk gegeten op het grote terras met uitzicht over de IJssel. Sfeer was echt tof service ook. Dit is een locatie waar we zeker terugkomen en ik raad het iedereen van harte aan.

32. Mariël

Wat een ruime keus aan sushi en andere gerechten. Heerlijk gegeten! Ga zeker vaker

33. Wij hebben een aantal keer hier sushi gegeten en elke keer heerlijk gegeten. De kok was aan het experimenteren met zijn sushi en verschillende sushi mogen proeven die niet op de kaart stonden, echt verrukkelijk heerlijke smaken. Ook de warme gerechten op de sushi kaart zijn erg lekker. Wij komen vaker.

34. Erg lekkere sushi gegeten, de nieuwe gerechten van de chef mogen proeven! De garnalen zeker een aanrader! Sfeervol restaurant, vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer, volgende keer zeker weer!!

35. Tafel gereserveerd, maar daar was bij aankomst niets over bekend.

Onverschillig personeel, brood wat bij de salade hoorde moesten we zelf om vragen. Glazen waren nat.

Jammer, ik ben er nu een paar keer geweest omdat je er gezellig kunt zitten, maar ik kom er altijd met een ontevreden gevoel vandaan.

Het is nu echt de laatste keer dat ik er geweest.

36. Wat een onbeschoft personeel! Glazen werden op tafel gekwakt en we mochten zelf doorgeven aan elkaar. In plaats van "Voor wie is de tosti?" komen ze niet verder dan: "Tosti?" Jammer dat op zo'n mooie locatie niet een beter restaurant zit

37. Lieke 28 punten

Ruime keus van sushi en handrolls, alleen de nori was erg taai, jammer! Ingrediënten verder vers. Warme gerechten waren goed, alleen iets aan de koude kant. Vriendelijke bediening.
    Nadeel: je krijgt niet automatisch bestek als je all-you-can-eat gaat eten. Nadeel voor de gasten die niet met stokjes kunnen eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

38. l van dorres

Bij de afhaal Dragonroll, rib eye, flamed beef en lam saté besteld voor 2 personen. Hoeveelheid was zeer matig. Net genoeg als een voorgerecht. Kwalitatief zeer matig voor een duur product.

39. Johan Ebben

Gisteren bij de nieuwe eigenaar van het Restaurant onbeperkt Sushi gegeten. Men kijkt daar echter niet op de tijd van 2,5 uur. Als je nog wat wil is het geen enkel probleem. Eten was heerlijk, en het personeel zeer vriendelijk. Echte aanrader om hier eens te gaan eten!!

40. Samen met een kennis hier geluncht. Voorgerecht soep, miste iedere culinaire aantrekkelijkheid. Veel brood naast de soep en ook nog brood in de soep, soep was verder smakeloos (tomatensoep). Hetzelfde geldt voor het hoofdgerecht, schnitzel overdekt met een vies uitziende smurrie (kaas en ui leek het), veel grove frites, weinig en niet aangemaakte "salade". Zonde van deze mooie locatie om mensen te laten afknappen op de kwaliteit van hetgeen in de keuken wordt klaargemaakt.

41. Gereserveerd met kinderstoel, zondag 26 mei 2013. Bij aankomst: de tafel moest nog gedekt worden, laat staan de kinderstoel.Alles € 19,50 en een keuze uit laat het 9 gerechten zijn. De asperges waren houterig, de ham niet gebakken zoals dat hoort. 2x patat bijvragen zegt ook al wat. Geen belangstelling of alles naar wens was en genoeg...€ 182 voor 6 personen en 2 kinder kip-nuggets. Eerder was deze gelegenheid beter. Slechte dag? Geen zin? Na afloop kreeg je nog enkele snoepjes op zo'n toiletjuffrouw bordje. Van de kindvriendelijkheid is alleen het speelhoekje te vermelden. Verder helemaal niks. 0,0 niks dus.

42. RJ de Vries

Wij vonden het niet erg gezellig. Personeel doet niet echt zijn best om het de klanten naar de zin te maken. Dit terwijl het niet druk was in het restaurant. Soep was aan de koude kant.
    Mooi locatie, jammer dat dit door het personeel niet wordt aangegrepen om er echt iets van proberen te maken. Kans dat we hier terugkomen is klein.

43. Wij zijn gisteren 13-9-2012 bij het ijsselpaviljoen wezen eten met 2 pers we werden vriendelijk na een tafeltje gebracht waren een beetje bang door de recencies die we hadden gelezen.
    Maar dat vonden wij onterecht het voorgerecht carpaccio was heerlijk hoofdgerecht varkenshaas / tounedos was ook erg lekker goed bereid nagerecht ijs met advocaat en boerenjongens was ook erg lekker al met al vonden wij het een dikke 8+.
    En de locatie was top je keek zo op het water heer erg leuk.

vriendelijke groeten uit zwijndrecht.

44. Joke de Wit

Mijn ervaring is een hele slechte.
    Ik vroeg op het terras om water. De serveerster vroeg of ik kraanwater of een blauwe Spa wilde. Oh, kan dat ook, zei ik. Ja hoor geen probleem bij een lunch. Tien minuten later kwam een andere serveerster de bestelling brengen. Het glas werd bij mij neergezet met de opmerking dat ik geluk had gehad want dit was niet de bedoeling. Kortom, ik werd voor het oog van onze hele groep en de rest van het terras voor schut gezet. Iedereen keek naar mij en voelde zich zeer ongemakkelijk.
    De hele benadering kwam op mij als zeer onprettig over en heeft niet bijgedragen aan een gezellig verlopen lunch.
    Volgens mij los je dit soort problemen intern op en laat je daar de gasten geen deelgenoot van worden.
    Ik zat met een enorm schuldgevoel met een glaasje water. of de lunch lekker was weet ik niet eens meer. Wij waren zo snel als we konden weer weg en komen hier zeker niet meer terug.

45. Lucienne

Zaterdag een luxe lunch genoten bij het IJsselpaviljoen in Zutphen. Van vrienden een HEMA-lunchbon gekregen en dit bij de reservering vermeld.
    Leuke locatie met uitzicht over de IJssel en zonnig terras.
    De lunch was zeer uitgebreid en goed verzorgd; het personeel zeer aardig en behulpzaam. Een echte aanrader!

46. Mooi restaurant van binnen en van buiten, zeer mooi uitzicht op het water, laatst een zondag gegeten, konden zelfs nog even buiten op het terras zitten en van het mooie weer en een zeer lekker kopje koffie genieten, keuze van het gebak was groot, en ook lekker. Bediening was zeer behulpzaam, en daardoor bleven wij uiteindelijk ook hier eten.
    Was zeker geen verkeerde keuze, want we hadden het geluk dat ze een nieuwe kaart hadden met veel vismaaltijden. Ook over het eten niks als lof, nee al met al zeker de moeite waard om dit restaurant meerdere malen te bezoeken. Zit er zelfs aan te denken om hier ook met de kerst met ons gezin van het buffet deel te nemen.
    mvg Klaas

47. De bediening was echt waardeloos ; ruim 15 minuten moeten wachten voordat de (eerste) bestelling werd opgenomen door een zeer arrogante ober. Toen we af wilden rekenen hebben we bijna 20 minuten moeten wachten voordat de ober ons de rekening bracht . Wat een slechte service ! We zullen hier nooit meer iets gebruiken !

48. met oma's verjaardag daar gezeten, met 10 personen aan een grote vergadertafel, niet erg gezellig.
    verder koffie in kannen die we ook nog moesten delen met een andere tafel.
    en een karig taartje maakte ook al weinig goed.
    erg jammer!

49. Jeannette

Ontzettend lang gewacht, dacht dat er niets meer kwam. Enfin, er was hoop dat de kok super z'n best deed. Helaas, hij was waarschijnlijk bezig met de frituurpan. Alles was gefrituurd. Absoluut geen aanrader.

50. Zie mijn vorige recensie.

Inmiddels ben ik gebeld door de eigenaar van het IJsselpaviljoen en deze verontschuldigde zich en gaf toe niet goed gehandeld te hebben 19 juni.

Intern is er besproken wat er wel en niet geserveerd wordt als je met een gezeldschap komt eten.

Dit vind ik verder zo goed, al vond ik het jammer van ons etentje.

51. joke Bouman

1e Paasdag heerlijk gegeten. Er stond een lekker brunchbuffet klaar. Heerlijke broodjes, eiergerechten, salades en soepen.

Als nagerecht ijs en slagroom met vruchten, ook nog gebakjes.

Het was een perfecte maaltijd. De bediening was heel vriendelijk.

52. Met Kerst met familie hier gegeten. Er was een lopend buffet, maar alles duurde wel ontzettend lang. We hebben heel lang moeten wachten totdat het hoofdgerecht klaarstond.

Voorgerecht was prima, mede dankzij de lekkere broodjes zat je al aardig vol. Hoofdgerecht veel vlees, jammer dat er niet iets anders bij zat. En het nagerecht was geweldig, hele lekkere toetjes.

De service was prima, ze kwamen vaak genoeg langs om te vragen of we nog wat wouden drinken, misschien iets te vaak... maar goed.

De sfeer vond ik voor een Kerstavond niet heel Kerstig. Er was 1 sneeuw paraplu/boom neergezet en verder niets aan de sfeer gedaan. Erg jammer, want het zat toch aardig vol.

53. Het eten is gewoon smakeloos en ziet er niet uit.

54. Slechter kan bijna niet, wat een sfeerloze ambiance, wat een rampzalige bediening, wat een goedkope hap. Smaakloos, slechte friet lauw, bij een cafetaria eet je veel beter. De rekening was gepeperd, niet aan te bevelen of misschien voor een colaatje buiten op het terras.

55. Wij hebben met een gezelschap dd. 22 aug 2010 gegeten van buffetgerechten. Laat ik beginnen met te zeggen dat de bediening zeer attent en vriendelijk is. Ook de hygiëne is n.m.m in orde. Het eten moet ik eerlijk zeggen dat ik dat niet goed vond. Veel aangebrande gerechten en gerechten die te lang hebben staan koken waardoor nog nauwelijks te zien/te proeven was wat het precies was, janmmer want de sfeer en de ambiance zijn goed. Misschien is het een idee om de buffetten wat minder uitgebreid te maken zodat er aan het eten meer aandacht kan worden geschonken.

56. Afgelopen avond hier gegeten omdat het mooie terras aan het water ons lokte. Erg vriendelijke (jonge) bediening die je enthousiast en vriendelijk begroeten. Drinken werd snel geserveerd ondanks het volle terras en de dorstige mensen. Uitgebreide kaart en het eten is van goede kwaliteit. Kortom een goed restaurant waar je kan zien dat het personeel plezier in hun werk heeft en dat zie je terug in de service, sfeer en kwaliteit.

57. Laatst een keer in de avond op het terras gezeten omdat het op zo'n mooie locatie ligt. De prijs-kwaliteitsverhouding is hier niet goed, je betaalt veel te veel voor wat je krijgt.

58. Laatst heb ik bij het Ijsselpaviljoen gegeten en het was erg goed. De gerechten zijn niet erg duur en in verhouding is de kwaliteit prima. Het uitzicht, de sfeer en de bediening maakten de avond helemaal af. In de zomer op een warme avond een wijntje op het prachtige terras is ook echt een aanrader!

59. Ik ben hier op uitnodiging van een tante geweest voor een koud- en warmbuffet. Het was prima in orde, het eten heerlijk, de bediening was goed en het zaaltje sfeervol met uitzicht over de IJssel. Ook heb ik via mijn werkgever hier onlangs een teamdag gehad met lunch. Dit was ook prima verzorgd. Ondanks dat er in de naast gelegen zaal ook een vergadering was, hebben we hier rustig kunnen vergaderen.

60. Wij hebben er een keer gegeten. Met mooi weer zit je buiten tegen de bloembakken aan te kijken maar verder een mooie locatie. Wij komen uit Zutphen en we zien regelmatig mensen buiten roken. Toen we daar hebben gegeten hebben we schnitzel IJsselpaviljoen genomen. Dat was echt niet best, je moet er toch wel bij zetten wat daar allemaal opgegooid wordt, want ik ben geen kaas liefhebber. Maar dat eten werd overheerst door kaas en spek.
    Dus geen verrassingen, maar zet het erbij.

De service is ook niet best want ze vergeten de helft, ook al is het rustig. De prijs kan beter want wij hebben geen groenten of aardappelen gezien.

61. Afgelopen week goed gegeten.
    Leuke kaart, herkenbaar en lekker. Vooral de peertjes zijn icm met de mousse lekker.

62. Woensdag 26 augustus 2009. Het was niet druk. Er liepen 4 personen bedienend personeel! De bestelling werd opgenomen, maar kennelijk niet doorgegeven. We moesten zo lang wachten, dat het niet leuk meer was. Aangekaart dat we de trein moesten halen. Bediening kon ons niet zeggen hoe lang een en ander zou gaan duren. Het eten was verder goed. Alleen hebben we het te snel moeten opeten om de trein te kunnen halen. Hierdoor is het dessert er bij ingeschoten. Naar onze mening is hier sprake van een slecht georganiseerde onderneming. Het personeel maakte op ons bepaald niet een gemotiveerde indruk. Erg jammer voor zo'n mooie locatie.

63. De lokatie is inderdaad geweldig.
    Verder een wat chaotische bedoeling inderdaad. Prijsverhoudingen komen niet overeen.
    De meest simpele gerechten worden inderdaad niet goed afgewerkt en daardoor krijg je de indruk dat er geen aandacht voor het maken van het gerecht is.
    De koks staan buiten te roken.

Het terras is prachtig als je er zelf niet zit.
    Daarbij is het personeel wel vriendelijk maar onkundig.
    Geen aanrader.

64. a.van der wielen

Het enige positieve aan het IJsselpaviljoen is de locatie.

Besteld : twee gerechten, een ervan was een open tosti.
    Deze hebben wij terug laten nemen, omdat het gerecht te aangebrand was. Men was het met ons eens, in plaats daarvan een broodje tonijn besteld.

Tot onze verwondering kwam men weer met een open tosti aan, waarvan deze keer de paddestoelen aangebrand waren. Enige tijd later kwam een andere serveerster met het broodje tonijn.
    Inmiddels hadden wij afgerekend en zijn ontluisterd vertrokken.

65. Mooie lokatie, de prijs is goed, leuke sfeer en in de zomer kun je er geweldig mooi buiten zitten

66. Het enige positieve aan het IJsselpaviljoen is de unieke locatie. Wat een treurige bedoeling. Voor ouderen sloven ze zich wel uit, geldwolven zijn het. Zelfs met mooi weer zijn ze te beroerd om het terras op te maken. Bovendien is het eten en drinken peperduur, zelfs voor een glaasje water vragen ze nog geld, ingedrienten zijn niet vers en de menu-kaart is niet meer van deze tijd. Wederom klantontvriendelijk en chaotisch personeel. Kan het alleen maar sterk afraden.

67. robert

de locatie is geweldig , het jonge personeel heel
    aardig , de hapjes en drankjes zijn ook goed, maar om er te dinerere raad ik sterk af.
    oude , slappe, niet verse produkten,
    echt doodgewoon hollands,waar niets mis mee hoeft te zijn , maar niet oma s keuken.

68. Jan pieter

Ik heb hier een leuke avond gehad het eten was er heerlijk de bediening zeer goed uitzicht prachtig ambiance was ook zeer prettig kortom een aanrader

69. Heb hier recent geprobeerd te eten,wat een waardeloze tent is dit.De ervaringen van anderen kloppen precies.Slechte bediening,slecht eten ,mooie omgeving.Zonde van zo'n mooie plek maar blijf hier weg!

70. Ronald

Het Ijsselpaviljoen is een schitterend restaurant met een even zo mooi uitzicht. Helaas houden hier de positieve punten op. De bediening is onvriendelijk en onhandig. De soepgroenten waren bij ons nog hard, de salade was op, de aardappeltjes aangebrand, de patat was niet goed doorbakken en met speciale wensen (zonder saus) was geen rekening gehouden en dan vergeet ik vast nog het een en ander. Samenvattend: Erg teleurstellend!

2,1