Op dit adres zit nu: Bij Martin

1437192537 77
1469819529 80
1508971918 82
1522022715 75

1. Fijn dat er qua planning even meegedacht werd om optijd bij een volgende afspraak te kunnen zijn.

Het eten was heerlijk! Tevens iets nieuws van de kok mogen proeven en leuk om te horen dat er een combi gemaakt gaat worden waarbij er woonaccesoires gekocht kunnen gaan worden en de meubels die in het restaurant staan. Zo kan je de hele avond uitproberen of de stoel lekker zit, die je thuis ook zou willen.

Heel veel succes met deze nieuwe manier van het verkopen van meubels en woonaccesoires, met de combi om heerlijk te kunnen eten in het restaurant.

2. De hapjes bij de high beer was slechts een simpel en vrij krarig borrelgarnituur. Bij een high beer verwacht ik bij beide biertjes bijpassende hapjes. Wel leuke plek, bediening vriendelijk.

3. L Berenpas

De hapjes waren heerlijk en gevarieerd en de bediening was heel vriendelijk zonder opdringerig te zijn.
    Prijs/kwaliteit verhouding was prima.

4. Lekker en lang aan de high tea gezeten, lekkere hapjes allemaal

5. Wij hadden een bon van Gift for you gekregen en hebben uitstekend geluncht. Gastvrije ontvangst en een lekker plekje.

6. Salade geitenkaas viel tegen.
    Rauwkost leek uit een zakje te komen, geen dressing.
    Twee kant en klare salades daar weer bovenop.
    Walnoten erg donker gebrand.
    Al met al weinig vers en te duur dus (9.95)
    personeel weinig enthousiast.
    Ik kom er niet meer terug.

7. José en Sharon

Erg gezellig en héérlijk gegeten.

8. Geen gezellige sfeer. Je kan luid en duidelijk horen waar ze in de keuken over aan het praten zijn

9. Toen we binnen kwamen( we hadden gereserveerd) kwam er geregeld personeel langs ons lopen maar er werd niets tegen ons gezegd. Uiteindelijk bracht iemand ons naar een tafel, daarpikten mijn handen nadat ik aan mijn stoel en aan de tafel zat. Waarschijnlijk de stroop. Het eten was erg lekker maar ik had niet echt het gevoel dat we welkom waren en als gasten behandeld werden.
    We kregen 1keer de bestelde drankjes helemaal niet, we hadden het eten op en toen kwam iemand anders vragen of we nog wat wilden drinken. Maar toen wilden we niet meer. Werd ons wel koffie aangeboden, net op t moment dat we dachten we gaan wel keam er toch nog iemand bij ons om dit aan te bieden.
    De sfeer was bedompt, misschien was er iets ergs gebeurt of zo.

10. Disseldorp

Leuk restaurant, alleen de Giftforyou arrangement te divers. Beter voor het bedrag laten kiezen van de kaart.

11. I. van de Pol

We aten met 8 personen geweldig lekkere (luxe) pannenkoeken die allemaal snel, tegelijk én warm werden geserveerd!
    Kortom: een eenvoudige, maar uitstekende plek om pannenkoeken te gaan eten, wij komen hier zeker terug.

Het buitenterras is ook een aanrader. Er komt van alles langs dus er is altijd iets te zien.

12. N. Kleinpenning

Geweldige high tea. Zeer uitgebreid met gelijke hoeveelheid hartig en zoet. Erg lekker en mooi gepresenteerd. Dames in de bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende service en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Enige (kleine) minpunten was dat de theekannen nogal lekte, maar dat was maar een kleinigheidje.
    Zou zeker nog eens terug gaan!

13. j de Krosse

Heel goed gegeten was zoveel dat nagerecht niet meer kon en vriendelijke bediening.

14. Wij hebben hier voor de tweede keer gegeten met een bon van Social Deal. We hadden het schnitzel menu. Zalig !! Grote schnitzel met van alles erbij. super lekker. Personeel erg vriendelijk. Volgende keer gaan we er weer naar toe als we in de buurt zijn. Zeer aan te bevelen.

15. Lekker uitgebreid brunchen op relaxed terras bij Gasterij de Gracht

16. Hilly Lucassen

Het eten was opzich goed, maar niet bijzonder, ik had een mixed grill, de biefstuk en spareribs krijgen ze volgens mij gekruid aangeleverd, echt zonde want de biefstuk smaakt meer naar kruiden dan dat het naar biefstuk smaakte. De bediening was perfect.

17. H frijstein

Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, goed eten en gelegen op een mooie locatie.

18. Pauline Beekman

Moesten best lang wachten op de pannekoeken maar deze waren heerlijk👍

19. Geweldig lekkere pannenkoeken serveren ze hier! Aanrader!
    Er is een gezellig buitenterras waar veel langslopende mensen te bekijken zijn.

Het meisje dat bediende was niet erg gastvrij, vrij traag en ze vergat een bestelling te bezorgen die wel op de rekening stond (werd wel meteen rechtgetrokken toen ik dat opmerkte).
    De meneer die de pannenkoeken bracht daarentegen was uitermate vriendelijk en attent. Hij gaf uit zichzelf schoon bestek voor het tweede gerecht: hij verdient een pluim!

20. a.de wijs

Heerlijk gegeten. Fijne bediening (geweldig lekkere schnitzel gegeten).

21. Erna en Han Rouhof

we hebben heerlijk gegeten bij De Gracht.
    vriendelijke bediening en een mooie locatie.

Groet,
    Erna en Han

22. De sfeer betreft buiten, het terras (binnen zag het er ongezellig uit). Daar werd de high-tea geserveerd en was boven verwachting. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.

23. J Brunnenkreef

We hebben lekker gegeten (diner). Bediening was goed, vriendelijke dames. Heel correct als er iets gevraagd werd. Gezellig plekje (we zaten boven).
    De kinderen hebben ook lekker gegeten.
    Zeker een aanrader om nog eens terug te komen.

24. We hebben heerlijke pannenkoeken gegeten en de bediening was top! Zeker een aanrader.

25. Zeer vriendelijke bediening ondanks de drukte.
    Gepaste tijd tussen de gangen (3-gangenmenu besteld).
    Eten was zonder meer goed en goed klaargemaakt en alles kwam gelijk aan tafel (3 verschillende menu's).
    Zeker een aanrader en komen hier ook weer terug.

26. van der Velde

We hadden een high tea voor 5 personen en dit keer vegetarisch gevraagd, dat hadden ze prima gedaan, veel lekkere variaties (vlees/vis hapjes wat je er normaal gesproken bij krijgt hadden we de vorige keer, was ook lekker!). Je krijgt er ook alle tijd voor. Het was druk en de ruimte is niet groot maar was toch goed vertoeven! Bediening ook goed en vriendelijk. Dit was de tweede keer hier voor een high tea, we gaan zeker vaker!

27. Genoten van een High Tea.
    Lekkere hapjes, voldoende voor onze lege magen na de stadswandeling.
    Zaten achterin het restaurant, beetje lawaaierig; dichtbij keuken, toiletten en kassa. Dus veel "verkeer".
    Bediening was vriendelijk, echter tussentijds niet meer aan de tafel gezien. Alleen dus bij binnenkomst, uitserveren High Tea en afrekenen.
    Voor een High Tea, gezien prijs, zeker een aanbeveling.

28. team Buurtzorg Zutphen-Noord

Gezellig met ons allen (12) geluncht. Het was heerlijk, en er werd rekening gehouden met dieetwensen (ook al vertelden we dat pas op het laatste moment).
    We zaten boven, dus heerlijk met ons eigen clubje, en de prijs, daar hoef je het zeker niet voor te laten.

29. We hebben zondagavond met een kennis heerlijk gegeten: 1. Carpaccio en 2 x Zaanse mosterdsoep 2. alle drie een biefstuk met frietjes/gebakken aardappeltjes broccoli en sla. 3. vers fruit en 1x een dame blanche en koffie toe. De bediening door de dames was uitermate vriendelijk (niet overmatig, maar gewoon gezellig) en het restaurant is sfeervol. Kortom, voor een leuke prijs een lekker avondje genieten!

30. Gezin met 2 kinderen

We hebben heerlijk gegeten! Veel keus uit de kaart, ondanks de AH Kaarten (bij sommige restaurants is de keuze dan beperkt met deze kaarten). Ook eenvoudige gerechten die kinderen altijd lusten. Alleen was het een beetje koud binnen, zeker als de deur open ging. Vriendelijk personeel.

31. Het eten is er goed.

32. 6 vriendinnen

Onze ervaring was heel positief. De high- tea zag er goed verzorgd uit, was bijzonder lekker en ruim voldoende.

33. Het was erg goed, zag er allemaal netjes uit. Wij hadden de buik erg vol. Nogmaals jullie complimenten.

34. Heerlijk buiten op het terras pannenkoeken gegeten, mochten gewoon van de kaart bestellen, ook de luxe pannenkoeken. Ondanks dat de keuken officieel om 19:30 uur sluit, werden er zonder probleem nog 2 heerlijke pannenkoeken geserveerd. Top!!

35. Marianne

Na een eerdere super leuke en lekkere ervaring, een paar maanden geleden, met hoge verwachtingen nog een keer terug gegaan en behoorlijk teleurgesteld.

De bediening was wel correct, maar zonder enige persoonlijke aandacht. (bij de afrekening moe tegen de muur leunend zonder je aan te kijken de bon overhandigen). De vorige keer hebben we ons zo ontzettend welkom gevoeld en pret gehad.

Ook de snitzel was niet zoals ik me herinner. De smaak van de frituur is nog lang blijven hangen en het was erg vet. Bovendien zat er een groep van 6 luidruchtig te vergaderen in die kleine ruimte, waardoor wij elkaar nauwelijks konden verstaan.

Jammer, maar wij zullen hier niet weer naar toe gaan.

36. We hebben er op zaterdag een heerlijke schnitzel gegeten. Met een lekker biertje en een lekker zonnetje er bij was het een dikke 8 waard.

37. Goede service, vlotte bediening en niet duur. Het eten is heerlijk en zeker de moeite waard om er weer naar toe te gaan de volgende keer.

38. Super leuk restaurant met zeer toegewijd personeel. Het eten is heerlijk en meer dan genoeg. Zeker het bezoeken waard!

39. Wim Leppers

Een prima restaurant/lunchroom met zowel overdekt als buiten terras. Koffie en thee in meerdere variaties en ook te bestellen met Krentewegge. De lunchkaart bood meer dan genoeg keuze voor ons. De broodjes die we hadden besteld waren goed belegd en ook zag het er prima uit. Navraag leerde dat de broodjes nog bij een regionale echte warme bakker uit de omgeving kwamen. Al met al een prima locatie, goede service en de lunch was uitstekend. Zeker een aanrader.

40. Goede koffie en fijne sfeer maar het personeel .. Rekening van 4 euro voor 2 koffie en betaald met 5 euro, wisselgeld moest van binnen komen maar kwam niet dus na 10 minuten naar binnen gegaan om het te halen. Niks geen excuses of iets dergelijks en krijg de euro in mijn hand gedrukt. Moeten jullie tegenwoordig zo je fooi verdienen? Was dus zeer zeker het laatste bezoek voor mij en vele anderen die ik het graag verteld heb.

41. Lekker eten, verzorgd, redelijk geprijsd.