De Wijnhuistoren | La Bodega in Zutphen

1422419793 60
1427101990 62
1455195167 71
1502017130 66

1. Tapas gaan eten. Viel ernstig tegen. De kleine hapjes komen niet uit een keuken, maar worden een soort van opgewarmd. Weinig smaak en sommige gerechtjes lijden onder de methode van bereiding. Beschreven gerechtjes klinken beter dan dat ze uiteindelijk op tafel komen. Ook het menu is zeer onvoordelig als je het narekenen, los bestellen lijkt dan veel logischer omdat je dan ook de vrijheid behoud om te stoppen wanneer je wil.

2. Uitstekend, een aanrader!

3. Waanzinnige lekkere tapas! Leuke
    Sfeer en fijne bediening. Echt een aanrader

4. Elmerblues

Tapas gegeten in de kelder. Alle tapas is 3.50 euro per portie. Wat opviel waren de immens kleine porties voor dat geld. 3.50 euro voor 2 kleine gehaktballetjes ter grootte van een stuiterballetje. 3.50 voor 3 minieme kippenvleugeltjes. 1 piepklein vleespastijtje voor 3.50.

De rekening liep hierdoor zeer snel op en we gingen met honger weg. Tip: neem de 4 rondes van 3 gerechten per persoon aanbieding, anders is het niet voldoende.

Smaak was verder goed, alleen de patatas bravas was vrij smakeloos.

Ook kan het er erg warm worden! Ik viel bijna flauw van de hitte en was blij dat ik buiten stond.

5. Tapas gegeten. Zeer slechte kwaliteit. Geen keuze. Gewoon een schotel met wat simpele dingen er op. Stelt niets voor. Veel te duur. Slechte bediening!

6. heiny velthuis

Wij hebben met onze cabaretgroep met z'n tienen heerlijk gegeten. Zowel voor-, hoofd-, als nagerecht.

Gezellige sfeer en goede bediening. Ook prettig dat alle gerechten tegelijk per persoon uitgeserveerd werden.

7. Laatst hier gegeten. Brood vooraf bestelt, heerlijke aioli, kruidenboter en tomatentapenade. Kregen nog een amuse van het huis, heerlijke wrap met ham en heksenkaas! Als hoofdgerecht pizza's (op woensdag alle pizza's €10). Super lekker! Een echte aanrader. Heerlijk dunne knapperige bodem en goed belegd. Als nagerecht arabische koffie (aanrader) en warme chocolademelk. Vriendelijke bediening, lekkere wijnen en goed eten voor een goede prijs.

8. bregtje

Wij hebben hier 2 weken geleden gegeten, heerlijk begonnen op het terras en daarna "verhuisd" naar binnen. We hebben een heerlijke avond gehad met vlotte bediening, erg aardig en het eten was snel en lekker! Achteraf nog de tapas bar bekeken en dat gaat zeker onze volgende keer worden! Tot snel, ons zien jullie echt weer terug.

9. N A Joseph

Wij aten er tapas en een Italiaans gerecht. Nadat de zon onder ging (na 5 minten) konden we niet binnen zitten omdat we van de Italiaanse kaart en tapas kaart hadden besteld. Dus van 2 verschillende keukens. De gambas waren puddingachtig en smakeloos ipv met knoflook. Ze stonden in een laag water van 3 cm. Dat was het kookvocht van de gamba zelf volgens het personeel. Wel betalen. 13 graden en dan buiten zitten, echt een afrader.

10. Het restaurant is gevestigd in een prachtig pand en dit geeft dan ook goede sfeer. De bediening en het eten waren daarentegen slecht. Een verkouden serveerster die continu haar neus aan het ophalen was en smakeloos eten. Het eten was zout en het leek alsof de voorgerechten al enige tijd in de koelkast stonden. De gegrilde courgette met een mousse van zalm was ijskoud en de olie droop er van af. Niet voor herhaling vatbaar, zeker als je de prijs ziet wat dit avondje heeft gekost.

11. We hebben gisteren bij de Wijnhuistoren gegeten. We hadden een tafel gereserveerd maar niemand kwam ons helpen. We moesten zelf maar iemand aanspreken om een tafel te krijgen.

We hadden 3 pizza’s en een vleesgerecht besteld waaronder 2 calzones. De calzones waren schandalig. Ten eerste was de calzone zo klein dat het meer een tussendoortje was, er zat bijna geen beleg in, de bodem was helemaal zwart en de pizza bodem was zo dik dat de pizza alleen maar uit deeg bestond.

We zijn toch maar gaan eten omdat we inmiddels erge trek hadden, maar hebben uiteindelijk toch de bediening geroepen omdat dit geen 14 euro waard was. De serveerster zei dat we een andere pizza mochten, maar omdat we ook een voorgerecht hadden, hadden we geen zin om nog een andere pizza te eten. Daarom de vraag of we in plaats van de pizza een dessert mochten. De serveerster ging naar de eigenaar om te vragen wat ze ons konden aanbieden.

Ze kwam terug en zei dat ze ons een koffie mocht aanbieden. De klacht werd dus niet serieus genomen. We wilden de eigenaar spreken, maar dit gebeurde niet. We hebben toen maar de rekening gevraagd zonder de koffie. Toen we de rekening kregen was er niet eens wat van de rekening afgehaald. Toen zijn we maar naar de eigenaar toegestapt met de klacht dat wij niet serieus werden genomen. Volgens hem waren de pizza’s altijd zo. Uiteindelijk zei de eigenaar dat hij er verder geen zaak van wilde maken en haalde hij de 2 pizza’s van de rekening. Al met al vinden wij dit restaurant geen aanrader!

12. Herman en Heleen

We hebben heerlijke malse kip en cannelloni gehad! Een sfeervol restaurant, met vriendelijke bediening. Het bewijs dat lekker eten niet duur hoeft te zijn!

13. Wij zijn hier met 5 personen gaan eten! Een vispannetje wat zonder meer goed was. Een pizza calzone die meer dan zout was. De ander had een entrecote die ook goed was en de andere sate die ook goed was.
    Maar dan de biefstuk; die medium besteld was en rauw op gediend werd. Er werd commentaar op gegeven en erkend. Een nieuwe dus maar helaas ook rauw. Weer gereclameerd en weer erkend. Het werd van de rekening afgehaald. De rest had het op en die ene moest nog beginnen met eten. Groente en frites waren twee mini schaatjes die door drie gedeeld moesten worden... De €125 niet waard. Voor ons absoluut geen aanrader!! Helaas... met wat meer inzet en een volwaardige vakkundige kok was hier heel wat meer bereikt!!
    R. Wauters voormalig docent van de Stichting Vakdiploma Horeca

14. Zabrina

Wij hebben hier erg lekker gegeten.
    Eten was zeer goed en smaakvol, lekkere voorafjes en ook nog een speciale wrap gehad van het huis.
    Uitstraling van het pand is super mooi, binnen is het rustgevend en luxe ingericht.
    Wij gaan hier zeker nog eens naar toe ondanks dat wij er 140km van verwijderd zijn... echte aanrader!

15. Prachtig ingericht bedrijf in toplocatie. Helaas was ons eten niet zo top. Genoeg ruimte voor verbetering!
    Interieur is super.

16. nieuwveld

Eten werd koud geserveerd. Na reclamatie werd het door de magnetron gehaald. Groenten was ver van gaar. Gebakken aardappelen hadden lang in een opwarmbekken gelegen en werden ook koud geserveerd. Hertenbiefstukje was koud maar goed van kwaliteit. Manager bvond het te onbelangrijk om om even aan tafel te komen.

17. Sarina de Jong

Mijn vriend en ik hebben heerlijk gegeten bij jullie, het eten was zeer goed en de service ook.
    regelmatig vragen of alles naar wens is, prima. Ik zou het iedereen aanraden.

18. Hallo allemaal! Wat een mooi pand zeg, zowel van buiten als van binnen. En het eten is er lekker en betaalbaar. Wij hebben eerst ff sigarteje gedaan op het mooie terras en daarna binnen gegeten. Lekkere stoelen en ruime tafel. Kom zeker terug. Groet uit Doetinchem

19. Perfecte locatie en zeer attente bediening!
    Deze week gegeten bij de Wijnhuistoren, vooraf heerlijke verse sushi gehad en als hoofdgerecht 'limousine entrecote', perfecte gaarheid en lekkere saus hierbij!
    Alles bij elkaar meer dan voldoende! Echt een pluim voor de keuken hier!
    Wij komen snel weer een keer terug!

20. Vincent bleumink

Van het weekend in de Tapas gegeten, beneden in de kelder.
    Prima sfeertje, kok komt aan tafel de hapjes brengen. De serveerster is vriendelijk. Mijn vriendin had een lekkere cocktail en ik een heerlijk wijntje. Een echte aanrader in Zutphen.

21. Zinsmeister

Laatst hier gegeten met familie. Bij binnenkomst werd mijn oma behandeld alsof zij een klein kind was door een meisje van de bediening. Ook kwam het meisje continu bij ons aan tafel staan, dit kwam erg opdringerig over. Ook wist de bediening niet veel te vertellen over de gerechten, zij gingen alles eerst na vragen in de keuken. Het eten was opzicht allemaal prima bereid, maar niet bijzonder.

22. Tapas : staat 8 hapjes op kaart je krijgt dan 6 hapjes, is een drukfout zeggen ze , gefrituurd ipv gebakken, zeer matig. Tapas passen niet bij uitstraling van pand.
    Toilet was een natte bende. erg jammer.

23. Laast gegeten bij de wijnhuis toren.. Naar onze mening willen ze te veel , de kaart is een combi van japans, italiaans, spaans, frans, nederlandse kaart. Naar onze mening is het eten voor restaurant begrippen matig tot redelijk. Niets bijzonders, evenals de bediening op enkele uit zonderingen na. Nee wij hadden meer verwacht !! Het pand is prachtig net als de in richting.. maar wat op je bord komt valt dus vies tegen!

24. We zijn wezen eten in de tapas kelder, het ziet er heel gezellig uit, maar de opstelling van tafels met banken is ons een beetje vreemd gebleken. De tapas kaart is normaal, maar niet echt met speciale Tapas, dat kan ook bijna niet in een Frans, Japans en Spaans restaurant. De rode wijn en hoeveelheid is goed maar de glazen zijn veel te klein, kraanwater kan je krijgen, maar niet standaard op tafel. We bestelden tien verschillende tapas en kregen dit in één keer op onze tafel in kleine bakjes, de smaak viel ons tegen, geen echte bijzondere smaken, iets wat er echt uitspringt, het is lekker, maar erg weing voor de prijs, het menu door de bediende samengesteld vonden wij nogal duur, voor 27 euro. Goed eten, weing en veel te duur, we gaan hier niet meer naar terug en zullen dit nieimand aanraden. Op de kaart staan ook vagen kreten als huisgemaakt ed...

25. Fam. van der Sluis

Prima eten, van goede kwaliteit.
    Hebben genoten.

26. Slot van familiedag in de Wijnhuistoren verliep prima. Met 12 mensen heerlijk gegeten en vlotte, attente en vriendelijke bediening. Had vooraf de wat negatieve opmerkingen doorgesproken en was evan overtuigd dat het goed zou verlopen. Een aanrader.

27. Leuke en vriendelijke obers, maar de vrouwelijke bediening was echt ronduit flut. Eten is redelijk, maar niks bijzonders. Wel een zeer fraai pand en mooie inrichting.

28. Geweldige avond gehad! Vooral de bediening was uitstekend! Wat betreft de sfeer kan de muziek iets zachter, maar de aankleding is uitstekend! Kortom, een aanrader en ik kom hier zeker snel terug!

29. Heb hier gegeten met de familie.

Aperitief was lekker.
    Voorgerecht was ook prima.
    Maar het hoofdgerecht was echt jammer.
    Had voor de indische sate gekozen.
    Hier was geen smaak aan te bekennen, erg jammer.
    Ook mijn partner vond weinig smaak zitten aan zijn gerecht.
    Verder was personeel vriendelijk.

Tip voor het restaurant, doe de muziek eens wat zachter en koop goede stoelen ipv het ikea spul.

30. De gebakken tonijn was veel en veel te zout. Achteraf gezien had ik deze moeten terugsturen; punt is dat als je moet gaan klagen over je eten, het toch je avondje uit wat bederft. De rest van het eten was redelijk, maar op eetcafe niveau.
    Wachttijd voor het hoofdgerecht was redelijk lang (half uur), bediening ook wat traag.

31. Eva

32. Vorige week Heerlijk geborrelt op hun terras met broodmandje erbij. Daarna toch besloten we blijven hier eten!

Hele leuke bediening. De leidinggevende vrouw doet het super leuk!

Eten kwam snel en was erg goed!

Gaan we zeker snel weer eten :)

33. Willem G

Afgelopen weekend heerlijke avond gehad.

De service was super en lekker eten:)

Mensen bedankt voor een topavond.

34. Zaterdag 25 juni hebben wij weer eens met z'n tweetjes een heerlijk driegangenmenu gegeten bij de Wijnhuistoren. De wederom originele kaart beloofde niets teveel. De gerechten waren royaal en stuk voor stuk even heerlijk. De tartaar van zalm vooraf is een aanrader en de onbekende diamanthaas verdient absoluut aanbeveling.

De bediening was gepast informeel en had ruim voldoende aandacht voor ons. Ieder bezoek van ons aan de Toren is tot nu een zeer positieve ervaring geweest. Wij blijven zeker terugkomen.

35. Wilma Melis

Afgelopen vrijdag hebben we er met 13 personen gegeten.
    De drankjes kwamen pas na een half uur na opnemen, de voorgerechten die duurden een uur. Personen die geen voorgerecht hadden kregen pas na twee uur hun hoofdgerecht. Er was zelfs een hoofdgerecht vergeten, nog eens een half uur kunnen wachten.
    Nee, hier gaan wij nooit meer eten.

36. John en Karin

Heerlijk gegeten, de sfeer ook prima. Personeel vriendelijk. Kortom een aanrader.

37. Ga nooit op een gezellige zomeravond met 10 personen of meer hier dineren. Ook al heb je gereserveerd!

Wij zijn met 13 personen na gereserveerd te hebben om 7 uur op vrijdag 8 juli geweest. Toen we binnen kwamen werd er door een botte serveerster gecommandeerd dat je met 10 personen of meer maar totaal 5 hoofdgerechten van de kaart mag kiezen. Want anders kan de kok niet garanderen dat je allemaal tegelijk kunt eten. Dit was ons vooraf niet verteld. Dan waren we niet eens gekomen. Maar ja je bent er dus zijn we gebleven. De drankjes werden besteld. Deze werden na ruim een half uur gebracht. Na 3 kwartier kwam het brood met kruidenboter. Na 1 uur het voorgerecht. Onze groep bestaat uit 65+sers dus niet iedereen koos een voorgerecht. Want we wilden graag allemaal een nagerecht. Het hoofdgerecht kwam om 9 uur. We moesten dus 2 uur wachten op ons eten. En wat denk je? Ze hadden voor 1 persoon het verkeerde gebracht. Moest 1 persoon in haar eentje zitten eten want iedereen was al klaar met eten. Het nagerecht wilden we dus niet meer. Maar waarom moesten wij zolang wachten? Want de tafels met 2 en 3 personen werden wel geholpen. Het was druk op het terras, ja, drankjes verdien je schijnbaar mee!

38. Prachtig ingericht restaurant. Goed hoofd- en nagerecht.

Het voorgerecht was niet zoals omschreven op de kaart. De amuse kwam na het voorgerecht. Reactie personeel met schelle stem: voorgerecht was eerder klaar en we wilden u de amuse niet onthouden. Daarna overmatige, irritante aanwezigheid van het personeel aan onze tafel. De rekening klopte niet. Na korrektie bleek later ook nog dat de 1/2 liter warm kraanwater, die standaard op tafel staat, was aangerekend voor Spa blauw a 4,50. Kortom niet voor herhaling vatbaar!

39. Recensie chapoo wijnhuistoren: goeie tomatensoep, rijst van de sushi te nat, borden afruimen duurt te lang, te veel olie op de carpaccio, goede zalmsalade, de los bijbestelde frites nooit gekomen en de reactie was; oké! Lekkere koffie, latte te klein! Blonde serveerster erg vriendelijk! Al met al, waarschijnlijk de laatste keer. In ieder geval geen chapoo!

40. Een paar weken geleden hebben we hier een driegangen menu gegeten voor 32,50. En het was echt heerlijk!

Gevarieerde kaart, vlotte bediening en prachtige ambiance!

Zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader dus.

41. Heerlijk gegeten! De Vitella Tonato en de Sushi waren heel smaakvol.

De Eendenborst was perfect en ook de Entrcote was perfect bereid. Heerlijke toetjes en onze keus, een duo van Creme Brulee en Vanille cheesecake maakte het geheel mooi af.

Toch een minpunt: De prijzen van de drankjes. Voor de genoten huiswijntjes ( kleine glaasjes) moest wel per glaasje 3,20 betaald worden \. Dit zou gerust een stuk minder kunnen in de Wijnhuistoren!

42. Op 20 augustus zijn wij getrouwd en wij hebben ons feest bij de Wijnhuistoren op de 1e etage gegeven. Het was in één woord: fantastisch!

Het eten is heerlijk en goed verzorgd (overigens hebben we ook al 2 keer in het restaurant gegegeten, leuke en zeer afwisselende kaart) en de ambiance is zeer sfeervol. Vanaf het bordes op de 1e etage heb je een mooi uitzicht over de markt van Zutphen, zeer exclusief.

Marcel, Vincent en medewerkers, bedankt!

43. Vanavond heerlijk gegeten op het terras. Perfecte, vlotte bediening! 2 weken geleden hebben we genoten van de lunch. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Prachtige inrichting! Tot gauw.

44. Het eten was ge-wel-dig! Ook de sfeer (de locatie is écht prachtig) was super. De service was ietsje minder, maar het waren allemaal beginnersfoutjes. Wij waren er 2 dagen na de opening dus dat komt zeker goed. Dit is absoluut een aanrader als je eens in de buurt bent, ik heb zelden zo lekker gegeten!