De Stoven in Zutphen

1209596537 84
1342074047 59
1356019047 59

1. Niek Joosten

Overwegend goed, schoon, maar er moet wel geschaafd worden aan het personeel: beleefder, verstand van zaken, productkennis, fatsoenlijk uitserveren, etc.

2. Via internet de menukaart bekeken en een telefonische bestelling gedaan. Moesten we uitleggen wat we bedoelden want ze snapten hun eigen kaart dus blijkbaar niet. Thuis aangekomen bleek de simpele sate bestelling geen satesaus te hebben?!?!??!
    En daarnaast was de sate niet eens gaar. De friet smaakte ook nog nergens naar. Nooit meer.

3. Ik had net een bal saté en een frikadel speciaal.
    De bal was erg slecht en de saus erg karig, de frikadel was goed alleen ook weer erg zuinig met saus.
    Ik kom hier geen 2e keer.

4. Personeel staat te kletsen, de prijzen zijn hoog. Wacht ongeveer een kwartier voor 3 snacks en ben de enige klant aanwezig. Alles gaat langzaam en dan is het nog duur ook. Slechte tent waar ik liever niet kom.

5. Heerlijk gegeten. Vooral de schnitzels een echte aanrader! Gezellige meiden en vriendelijk.

6. Heb een zeer slechte ervaring met deze cafetaria. Ik kwam er voor het eerst en het personeel is jong en erg langzaam. De helft van de bestelling die ik had doorgegeven zat er niet bij. Dus ik opgebeld en wat ze letterlijk zeggen is dat het mijn eigen fout was dat ik het niet goed heb doorgegeven. Heel toevallig met drie snacks, vind je niet? En daarbij was het eten koud en matig en betaal je er ook nog flink voor.

7. M. Bakker

Lekker gegeten, en goed verzorgd.

8. Autobedrijf Semtexx

Leuke snackbar, lekker eten. Alles wat je eigenlijk van een "goede" snackbar mag verwachten!!

9. Lekker eten, mooie bediening! Uitstraling is de laatste maand echt stukken beter geworden! Toppie joppie.

10. Zaterdag jongstleden zijn mijn vrouw en ik uit eten geweest bij het restaurant gedeelte van dit eethuis. Leuke uitstraling, maar een boek moet je zeker niet op zijn kaft beoordelen. Ik kwam van een koude kermis thuis.
    Vooraf hebben we een salade gegeten waarvan de krop sla nog geoogst moest worden, zo lang duurde het. Matige groen/bruine slabladeren worden op smaak gebracht met dressing. Na geruime tijd kwam een jongedame mij vragen of het gesmaakt heeft, ik ben niet eerlijk geweest maar het kwam over alsof het toch maar voor de vorm was.
    Vervolgens had ik een satemenu besteld. Opnieuw heb ik dankzij het personeel uitbundig kunnen genieten van de ambiance omdat ik toch nog wel even mocht wachten. Goed stukje vlees en het doet me deugd dat ik dit pathetische eethuis ook nog een pluspunt mag geven.

11. Broodje hamburger een echte aanrader, Spareribs zijn lekker, heerlijke dunne friet (wel daar opgegeten). Ziet er schoon en netjes uit! Prima cafetaria.

12. Ga zo door meiden en eigenaar! Iedereen is altijd vriendelijk naar de klanten toe, goede cafetaria.

13. Voor het eerst in 19 jaar dat ik in Warnsveld woon bij de Stoven ben geweest, bloos bloos! Maar ik kom zeker vaker!! Service is prima, Gezelllige sfeer, prima eten! Alles is spik en span, zo schoon is het bijna nergens. Meiden ga zo door!! Minpuntje is de prijs kwaliteit, maar dat nemen we voor lief!
    Voor de mensen die klagen over dat de dunne friet snel koud is, bestel dan de normale friet, iedereen weet dat dunne friet snel koud wordt, als je thuis dunne friet eet is het ook al bijna koud als het op je bord ligt. ;) De normale friet is heerlijk, schoon vet, en geen B kwaliteit.

14. Zutphenaar

Ondanks de redelijk hoge prijzen halen wij graag onze patat hier, echter begint de service echt een storende factor te worden. Paar weken geleden waren de dames zo druk bezig met flirten met een groep jongens dat ze ons compleet vergaten. Hierna ben ik dan ook naar een andere snackbar gegaan. Top eten, maar let hier alsjeblieft op!

15. Waardeloze tent. Allemaal jonge dames die van toeten noch blazen weten. Ze zijn erg traag. Alles is ook stervensduur!! En lang wachten eer dat je je eten krijgt.

16. Meest waardeloze snackbar uit Zutphen, de afgelopen 10 bestelling was er werkelijk elke keer iets wat ontbrak, of anders dan opgegeven. De eigenaar is er nooit en zet goedkope 'kinderen' aan het werk met dit als gevolg. Voorgaande keren gaf ik aan wat er ontbrak en kon ik een waardebon ophalen, ik doe niet eens meer de moeite en kom hier gewoon nooit meer terug!

17. Er werken veel mensen maar dat helpt niet in de wachttijd. Drie kwartier wachten voor een patatje en dat terwijl het niet eens echt druk was. Ik vind het waardeloos. Dunne patat is slap en lauw als je ermee thuis komt. Afgelopen zomer vond ik het vele malen beter dan nu. Voorlopig kom ik niet mee.

18. Ik woonde er tegenover maar ging liever ergens anders eten. Het is duur. Bestel je een schnitzel zonder saus, en die zijn duur, doen ze er toch saus op. Zeg je er wat van? Dan schrapen ze het er gewoon af. Nou niet te eten, heb hem van ellende over de toonbank gegooid. Regelmatig zaten er fouten of dingen vergeten.

19. Door de prijs en het lange wachten ga ik naar de Plaza. Ben een geduldig mens, maar ik vind de dunne friet triest en dat voor die prijs . Heb daar ook een paar keer gezeten en dat was wel goed.

20. Erg lekker! De kwaliteit is super.

21. Met recht de beste snackbar van Zutphen. Kom er al jaren en altijd tevreden. Goede service, de prijs is iets hoger dan de gemiddelde snackbar maar dat trekt de kwaliteit moeiteloos recht.

22. Neuteboom

De friet is met recht niet te eten. Het zout hebben ze gebruikt om het terrein te strooien want dit was niet te vinden op de friet. Tevens is het personeel zeer onvriendelijk en is de service ver te vinden.

23. Sebastiaan de Rooij

Leuke gezellige sfeer. Enthousiast personeel en een uitgebreide keuze aan eten.

24. We komen vaak thuis met dunne friet terwijl we dikke friet bestelden. Ook de saus wordt meerdere keren vergeten! Dit hebben we aangegeven, maar helaas wordt het niet aangepakt!

25. Marieke

Ze zijn redelijk prijzig, vergeleken de andere snackbars in Zutphen, maar wij kwamen er graag vanwege de lekkere frietjes en kroketten.

Maar sinds een tijdje komen wij er niet meer, omdat de dunne friet thuis altijd al helemaal koud en slapjes is en je krijgt zo weinig friet, daar vinden wij ze te duur voor.

26. ik heb eindelijk een leuk tentje gevonden waar ik met mijn gezin voor een fatsoenlijke prijs uit eten kan gaan.
    ik woon nu bijna 3 jaar in zutphen en kom bijna wekelijks in het eethuisje en ben zelden tot nooit teleurgesteld, jullie zijn top.

m.v.g. karin

27. De frites zijn vaak te hard gebakken, de uien van de berenhap zijn te vaak zwart (te lang gebakken).
    Broodje hamburger speciaal was goed maar de laatste keer dat ik er kwam en er 2 bestelde werd ik ongeduldig na ca. een half uur wachten en wat bleek, geen broodjes hamburger, ze hadden mijn bestelling aan iemand anders mee
    gegeven. Geld terug gevraagd want nog eens zolang wachten daar had ik geen zin meer aan. Hoe is zoiets mogelijk ze werken met bonnen en nummers. Mij zien ze niet meer terug bij deze snackbar.

28. Je moet er erg lang wachten terwijl ze met veel personeel zijn.
    Ze hebben geen goed systeem, Tip gewoon meerdere bestellingen tegelijk er in doen. Ik kom er niet meer puur omdat je lang moet wachten. Eten is goed, maar mogen wel meer patat geven.

29. Moest erg lang wachten en dat terwijl het rustig was
    en eenmaal thuis was het eten alsnog koud terwijl ik om de hoek woon. En dat voor die prijs, valt me tegen... Jammer.

30. Het eten is goed en prima verzorgt.

Smaakt goed, en er wordt genoeg patat bij gedaan.

Prima zaak.

31. Waar ik nou helemaal niet tegen kan, is dat als ik met mijn bestelling thuis kom en er mist weer eens wat. In de meeste gevallen de saus. Bij de stoven komt dat echt te vaak voor, misschien een goede tip om daar toch eens wat meer aandacht aan te geven.

32. Patat is redelijk prijzig maar de kwaliteit en service zijn erg goed.

33. We hadden dunne friet besteld. Die was bleek en koud. Echt niet te eten. Voor mij geen patat meer bij de Stoven. En die keer daarvoor hadden we voor 4 personen patat besteld en we kregen voor 2 personen. Echt heel weinig.

34. Een geweldige snackbar in Zutphen. Vriendelijk personeel, fijne bediening en goed te eten in zowel de snackbar als in het eethuis.

Beslist een aanrader.

35. Het is een prachtzaak waar iedereen beleefd en netjes is. Wij komen er heel vaak om eens lekker, snel te eten en je krijgt er waar voor je geld.

36. Ik ben erg tevreden over De Stoven! We gaan er bijna elke zondag patat halen en het is altijd lekker! Vriendelijke mensen en heerlijke frietjes!

37. Ik bestel..een patat met en een broodje hamburger.

Dikke of dunne friet?
    Doe maar dikke.

Na toch wel een aardige poos te hebben gewacht.
    (ben op dat moment de enige die daar is)
    Ik krijg mn bestelling mee.
    En thuis aangekomen een wel heel klein bakje friet.
    En 40% van de friet is wel heel klein. En donker gebakken.
    Dus die hoef ik niet.

Ik woon op nog geen 200 meter van die tent af.
    En woon hier al 18 jaar. En steeds ben ik weer teleur gesteld in jullie. Steeds word er maar weer bevestigd dat het om een zakken vuller gaat. En niet om een zaak die de klanten graag terug ziet.

Volgende keer toch maar ergens anders gaan.
    Of zal ik het maar weer zelf gaan doen.

38. Ik heb ook al een paar keer meegemaakt dat ze wat vergeten waren! Maar dan bel je en dan kun je alsnog je bestelling ophalen of je krijgt een vergoeding voor de volgende keer, zonder problemen!.

We eten daar eigenlijk alleen maar vegetarisch. En daar hebben we een ruime keus en het is heerlijk!

Wat een kritiek om niks, lekker belangrijk is dat er jonge meiden werken! Is juist goed voor de sfeer.
    Ik zie vaak dezelfde en ik ben ook vaste klant!

39. M.C visscher

friet goed te eten

40. Ontzettend duur!!
    Koud en smakeloos eten en drinken, vooral het balletje mayo is net een spons.
    Iedere dag staat er wel een andere meisje, voornamelijk piepjonge meisjes, ja het moet natuurlijk wel betaalbaar blijven he?!, maar het komt de service en de kwaliteit absoluut niet ten goede, dit soort meisjes zijn met hele andere dingen bezig.
    Altijd vergeten ze wel iets bij de bestelling of hebben ze de bestelling niet goed genoteerd, zeer frustrerend. Het enige wat daar lekker is zijn de broodjes hamburgers.
    Ook gaan de veel te vroeg dicht!

41. Goed eten, redelijk aan de prijs.

42. super tentje

43. klant (regelmatig)

niet goedkoop maar wel goed