1314620430 58
1341968808 70
1391195886 72
1456831992 68
1495119720 73

1. Gisteren hier gegeten, het eten van mijn vrouw was redelijk. Ik had een angus biefstuk besteld. Medium. Erg lang moeten wachten. De biefstuk meer dan welldone. Waarschijnlijk een paar uur in een vochtige warmhoud bak gelegen. Half opgegeten. Na afloop het tegen de eigenaar verteld. Ik had eerder moeten zijn natuurlijk en hierop op dwingende wijze gewezen. Beleefde woorden maar de lichaamstaal was, niet zeuren, dan had je maar eerder moeten zijn. Mijn mening is echter dat wanneer je als kok zoiets slechts presenteerd je niet weet hoe een biefstuk bereid. Revolutie werk/eten.

2. Walat Walat

3. Heerlijk gegeten. De champignons waren erg lekker, ook de biefstukreepjes waren erg lekker. Bediening oké. Komen zeker keer terug.

4. Slecht eten. Enorme wachttijd, ruim een uur moeten wachten op matig/slecht eten. De medium bestelde biefstuk was door en door gaar en taai. De garnituur onduidelijk. Iets wat op aardappelen moest lijken, was vies en vettig. Last but not leest; prijs kwaliteits verhouding zeer slecht.

5. Wij hebben afgelopen dinsdag daar tapas gegeten we hadden een verassing tapas menu het was heerlijk alle smaakpapillen werden geactiveerd vlees was lekker mals bediening was vriendelijk.

6. Vanavond heb ik hier met mijn vriendin gegeten. We bestelde 2 gangen tapas en omdat mijn vriendin geen champignons en geen gerookte zalm lust vroegen wij of hier rekening mee gehouden kon worden. Het meisje van de bediening vertelde ons dat dat geen probleem was en dat ze er rekening mee zouden houden.

Toen de eerste gang kwam werd hier ook netjes rekening mee gehouden en was er voor mij wel iets met zalm en voor mijn vriendin iets anders.

Bij de tweede gang zaten champignons en wij gaven aan dat afgesproken was dat dat er niet bij zou zitten en het meisje dat het bracht zou gaan kijken of ze iets kon regelen.

Het viel ons op dat het eigenlijk alleen maar vegetarische gerechten waren en erg weinig was, maar we dachten dat de rest nog wel zou komen (vlees en/of vis). Toen we alles op hadden werd ons gevraagd of het gesmaakt had en kwamen we erachter dat dit het dus was. Ik gaf aan dat ik het raar vond dat we helemaal geen vlees of vis gekregen hadden. "Dat klopt" zei meisje uit de bediening "Ik heb jullie het verkeerde gerecht gebracht! "

Ze zou even gaan kijken hoe ze dit zou oplossen want ze begreep dat dit een teleurstelling voor ons was.

Toen ze terug kwam om ons te vertellen dat we wel een gratis kopje koffie mochten gaven wij aan dat we dat niet voldoende vonden. (45 Euro voor mais, nachos, iets met geitenkaas en aardappeltjes) en ze zou haar leidinggevende vragen wat ze nu verder kon aanbieden.

Haar leidinggevende kwam aan tafel en bood ons een dessert aan maar eigenlijk wilde we wel gaan want ons zoontje was moe en het was ook gewoon een grote teleurstelling allemaal.

Uiteindelijk hebben we de hele rekening (57 euro! Die de leidinggevende niet eens zelf meer kwam brengen) maar betaald en zijn we naar huis gegaan.
    Fijn dat ze er iets mee wilde doen… maar voor ons onvoldoende!

7. Cocktails drinken/even borrelen is wel leuk hier. Er is een goede sfeer in het restaurant! Alleen het personeel kan nog wel wat leren. Erg brutaal en luisteren slecht. Ik kom hier af en toe om wat te borrelen, maar elke keer als ik hier kom wordt er wel íets vergeten.. heel bijzonder. Tip: schrijf alles op wat gasten zeggen en bestellen, uit jullie hoofd lukt blijkbaar niet helemaal.

8. Het was erg lekker…
    Komen er regelmatig en de sfeer is gezellig, personeel zeer vriendelijk en het eten is super lekker.

9. Miranda

Heerlijk gegeten. Ruime porties. Gekozen vooraf voor een Plato revolutie en vleesplankje. Daarna allebei een heerlijk hoofdgerecht gehad. Mooi opgemaakt en echt super van smaak. De appeltjes met vanille room zijn goddelijk. Desserts waren huisgemaakte frambozen brownie en witte chocolade cheesecake. Lekkere cocktails en wijnen. Wij gaan vaak uit eten en dit restaurant kunnen wij bij iedereen aanraden. Als je van heerlijk eten houd. Prijzen zijn normaal. Als je verwacht dat dit all you can eet is dan moet je ergens anders heen gaan. Taxi gebeld moesten uur wachten. Maar de leidinggevende van de bediening wou ons ook wel even naar het hotel brengen. Echt super gastvriendelijk. Wij hebben zeker erg genoten.

10. sophie

11. Mooie sfeer. Lekker eten.

12. Lekkere tapas, op aanvraag meer vegatarische gerechtenen.

13. Leonie & Ilona

De sfeer is goed. Het eten was erg lekker. De bediening was goed. Prijs viel ons ook heel erg mee. De menu kaart heeft veel variatie. Voor elk wat wils.
    Een echte aanrader!!

14. peter 19 punten

Deze week heerlijk gegeten. We hebben losse tapa's gegeten. Goed van smaak. Nog een moijto gedronken en een Sex on the beach. Ik denk dat cocktails alleen op de Caraïben lekkerder zijn. Als nagerecht had ik een chocolade cheese cake, om je vingers bij af te likken. Leuke bediening. Al met al lekker en gezellig gegeten. Aanrader.

15. Lang wachten op je eten wat van matige kwaliteit was en erg duur.

16. Hier gegeten met collega's, maar was niet echt heel bijzonder. De inrichting was leuk en gezellig en de bediening ook goed. We hadden het tweegangen tapamenu genomen, maar het smaakte helaas wat gewoontjes. Niet voor herhaling vatbaar.

17. Samen met wat vrienden gegeten hier. Het duurde minimaal een half uur voordat we op aandringen de kaart kregen. Drinken liet eveneens tijden op zich wachten. Nadat er na 10-15min nog geen drinken was, zijn we toch even gaan vragen. "Dat duurt nog wel even" was het definitieve antwoord. De bediening raakte je zonder vragen aan of sprak gebrekkig Nederlands (wat zorgde voor onduidelijkheid). Daarnaast kregen we een iets té nonchalante indruk van de bediening. Het eten was goed te doen maar alles erom heen schaduwt dat weg.

18. Op aanraden daar gaan eten maar wij hebben nog nooit zo slecht gegeten! Voorgerecht ging wel maar de biefstukpuntjes in de salade waren taai... Ik vermoed gezien de temperatuur van het vlees dat men te lang heeft gewacht met uitserveren. Hoofdgerecht was regelrechte ramp. Mijn vriend had de hele kip die zo taai en droog was, dat we ons afvroegen hoe vers deze eigenlijk was.... Ik had de pangafilet die krokant moest zijn volgens de kaart maar er lag nog paneermeel bovenop en de vis was erg erg gaar. Te zout, te veel paneer zodat ik de vis niet proefde. Saus was niet lekker en de salade leek op restafval... Bediening was verschillend. 4 verschillende mensen aan ons tafeltje gehad waarvan 1 erg vriendelijk en de rest had haast of zo. Nee, voor ons was het einde Revolutie...

19. Overheerlijk gegeten! De service was goed en werden netjes geholpen bij de ongemanierde gasten achter ons! Kortom super service!

20. Echt ons favoriete restaurant in Zutphen. Voldoende keus (zelfs moeilijk om te kiezen). Jammer dat de beenham van het menu is. Leuke bediening. Leuke aankleding van het hele restaurant, incl. de wc.

Blijf na het eten nog lekker zitten, en je rolt zo verder in een gezellige dansavond!

Absoluut een aanrader.

21. Woensdag gegeten bij dit Zuid-Amerikaanse (Cubaans) restaurant. Wat een leuke ambiance, geweldig aardige biediening en een mooie uitgebreide kaart. Ik had als voorgerecht gebakken garnalen. Leuk geserveerd in een steelpannetje en goed op smaak. Als hoofdgerecht de Hertenbiefstuk met gecarameliseerde appel en peer. In een woord heerlijk. Een nagerecht heb ik niet genomen maar wel een heerlijke cocktail. Al met al een absolute aanrader.

22. Gister samen gegeten met een vriendin. Dinsdag tapasdag voor 3,95 per tapa. echt een aanrader! heerlijke gemarineerde biefstukreepjes in teriyaki saus met sesamzaad. En heerlijke gemarineerde geitenkaas met munt en honing!Ze hebben er ook heerlijke Cocktails zoals apollo 43 vers gemaakt. Het mooie van de Revolutie is dat ze een open keuken hebben en dus ziet dat alles vers bereid wordt,Topper! Ook de bediening is super...we werden geholpen door joost? Jongen met zwarte krulletjes! die liep de benen onder zijn lijf uit!Hij weet wat werken in de horeca is!super!ga zo door!

23. Erg lekker gegeten! Leuke muziek (wel vrij hard) Bediening kan stukken beter, maar ja dat valt in het niet bij de heerlijke cocktails en het lekkere eten!

24. Eten was goed. De bediening (mannelijke) was te amicaal en weinig innemend. Kortom: kan klantvriendelijker.

25. Gezellig restaurant, nu 2x geweest en beide keren prima gegeten (vooral gesmuld van het stoofpotje lam met vijgen). Goede, ongedwongen sfeer. Bediening kan wat vriendelijker en sneller. Door de open keuken ruik je het eten wel in het hele restaurant en je kleding ruikt er naderhand ook nog naar. Prijs - kwaliteit verhouding klopt. Al met al goedgekeurd!

26. Een maand geleden hebben we hier ook een keer gegeten, wederom maar weer langs geweest. Dit restaurant is echt een aanrader, verschillende mogelijkheden waaronder bv tapas maar ook een varkenhaas of biefstuk (beide zijn erg lekker). Personeel is vriendelijk en er is niets teveel. Een echte aanrader.

27. Remi en Marianne

Na een teleurstellend voorgerecht bij een ander restaurant zijn we onze maaltijd gaan voortzetten bij De Revolutie....wij hebben er genoten, vriendelijke bediending, heerlijke tapas en een ongedwongen sfeer.

We komen zeker een keer terug!

28. Lekker met vrienden gegeten. Ongedwongen sfeer.

29. + gezellige sfeer.

+ aardige bediening.

+ veel keuze.

- 2 van de 4 tapas waren koud.

- 2 uur wachten op het eten.

30. We wilden lekker iets eten in onze eigen stad en kwamen voor t eerst bij de Revolutie terecht. Het was druk en het zag er gezellig uit.

We kregen netjes een tafel en ons drinken met de menukaart kwam meteen. Toen begon de ellende...of eigelijk niet, er gebeurde niets meer. Na 25 minuten genegeerd te worden (onze kaart lag al ruim een kwartier dicht) hadden we t gehad en hebben we ons drankje betaald. Meer dan een magere sorry kon er niet af:(

We zijn naar een ander restaurant gelopen, waar het ook druk was, maar waar je echt als gast werd behandeld, het kan dus wel!

31. Bij binnenkomst viel meteen al de bedompte, vettige lucht op. Eten zelf en bediening waren goed. Muziek is aan de harde kant.

32. Teleurgesteld persoon

Zeer teleurgesteld. Slechte service. Kip was niet goed doorbakken. Rood van binnen. Het gerecht werd geflambeerd, zag er mooi uit maar daar is ook alles mee gezegd. Het eten smaakte alleen maar naar sterke drank. Je kan beter naar een pizzeria gaan!