Nieuwste foto's in Zutphen

Laatste updates in Zutphen

1. Lia Kruise's profielfoto
    Lia Kruise heeft een recensie geschreven voor Taormina

Lia Kruise

Erg lekker, er wordt met persoonlijke wensen rekening gehouden

2. Lennie's profielfoto
    Lennie heeft een recensie geschreven voor Fort Bronsbergen

Geweldig uitzicht echt een toplocatie. Jammer dat al jaren dat we het elke keer proberen en bronsbergen een kans geven het een teleurstelling is. Voor vegetariërs is dit niet de juiste plek. Een tapas workshop gedaan met niet aangepaste gerechten ondanks opgegeven 3 vegetariërs (met werk) moesten tapas met vlees maken en kregen daarna wat gemaakt uit de keuken van boven (ging dus doel voorbij met zelf je eten maken, jammer) Eten wat we kregen was ook niet van kwaliteit.
    High thee gehad met zwangere en vegetariërs kregen filet americans en gerookte zalm.
    Nog een high tea met bevroren hapjes. Personeel zijn geen horecatijgers helaas. Moeilijk om creatief na te denken en aan te passen. Mijn partner die in de horeca werkzaam is geeft aan er niet meer heen te willen aangezien hij zich te veel irriteert aan de manier van werken en de benadering van klanten. Het is ook nog nooit druk als we daar waren, geeft ook meestal wel wat aan. Naar mijn mening kan er met wat aanpassingen er een tipten van gemaakt worden maar helaas is het al jaren zoals het is.
    Jammer dus.

3. Max's profielfoto
    Max heeft gereageerd op een recensie van Lekker

Zegt al genoeg dat ze omhoog zitten en factor 8 a 9 aanhouden op aldi wijnen en spuitbussen slagroom.
    Hou het dan uit het zicht :-)

4. Max's profielfoto
    Max heeft gereageerd op een recensie van Lekker

R.de Boer

Wij en de buren hadden ook dat idee en zagen ook in de keuken aldi artikelen staan die ze ook gebruikte.
    Gegeten sept 2018

5. Joep Lans's profielfoto
    Joep Lans heeft een recensie geschreven voor Taormina
    Italiaans Zutphen

We hebben héérlijk gegeten. Zalige pizza’s met een hele lekkere bodem en helemaal in balans. Geen overheersende smaak van één ingrediënt. Alles was vers.
    Gezellig reataurant en hele vriendelijke, persoonlijke bediening.
    Kortom, een aanrader!

6. Hanneke's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor Taj Mahal
    Surinaams Zutphen

Voor het eerst hier eten gehaald, vegetarische curry en kip met spinazie. Zeer vriendelijke bediening die meedenkt. Gerechten lekker warm, goed ingepakt mee en smaakten voortreffelijk. Prijs was voor ons wel iets aan de hoge kant. Daarom voor 2 personen gehaald en met z'n viertjes van gegeten.

Dat in de overall beoordeling Ambiance wordt meegerekend is niet realistisch, het is namelijk een echte afhaallocatie.

Wij komen nog wel een keer terug.

7. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

We hebben heerlijk gegeten. Van het voorgerecht tot het dessert was alles heel goed en ruim voldoende. Het 3-gangen voordeel menu was zeker geen beperking op de hoeveelheid en de kwaliteit.
    Het kunnen beoefenen van oud-Hollandse spelletjes op tafel, was ook lekker ontspannend tussen de gangen door. Een aanrader.

8. smulpaap's profielfoto
    smulpaap heeft een recensie geschreven voor Lekker
    Nederlands Zutphen

Hier afgelopen week gegeten. Vriendelijke bediening. Eten matig. Alles wordt bereid in de stoomoven. We proefde geen passie in de gerechten. Voorgerecht wildzwijn ham entrecote geen goede verhouding wet opgediend met veel te veel kaas. Entrevote van het menu 3 gangen menu had meerprijs van 5 euro. Moest 150 gr zijn maar was denk ik krap 120 gr wet gestoomd lapje. Bijgerecht een paar krieltjes waar na de stoomoven klontje kridenboter op ging Toetje was klein blokje brownie met vruchten in glaasje. Fruit was met mesje gesneden waar ook knoflook mee gesneden was, bolletje ijs was lekker. Jammer van de supermarkt spuitbus slagroom Prijs / kwaliteit veel te hoog. Wijn 5 euro per glas ook aan de hoge kant. Kok maakte een zeer ongeïnteresseerde indruk wat in de gerechten terug te proeven was. Jammer. Wij slaan Lekker de volgende keer over.

9. Billy's profielfoto
    Billy heeft een recensie geschreven voor Super Snack Zutphen

Top zaak echt goed waar voor je geld. Aardige mensen maken echt een praatje met je service is snel en goed een echte 10.

10. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

Leuk aangekleed restaurant, aardige bediening, eten wat mij betreft matig/gemiddeld.

11. Lotgering's profielfoto
    Lotgering heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

Ok maar niet bijzonder. Bediening is vriendelijk en informeert regelmatig.
    Eten eenvoudig maar wel ruime porties.
    Met name de ambiance zou meer aandacht kunnen krijgen. Het middeleeuwse thema komt niet echt uit de verf.
    Voor wat je krijgt is de prijs in orde.
    Een dubbele espresso is niet mogelijk. Een enkele wel. Vonden we opmerkelijk.
    Droge wijn is erg droog. Zeg maar zuur.
    Wel lekkere bokbiertjes.

12. Jelle's profielfoto
    Jelle heeft een recensie geschreven voor Taormina
    Italiaans Zutphen

Vrijdagavond heerlijk gegeten. Echt een hele slag beter dan zomaar de Italiaan op de hoek!

13. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

Het eten was lekker. Bijgerechten vielen bij ons minder in de smaak.

14. Ardie's profielfoto
    Ardie heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

Heerlijk gegeten, fijne bediening, goede sfeer.
    Jammer dat ik 3 keer om een glas water heb moeten vragen…

15. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Victoria
    Snackbar Zutphen

Het eten kwam koud aan, dit verbaasde mij want de bezorg auto rijd constant veel te hard door de stad.
    Heel onbeschoft aan de telefoon.

16. Bewoner's profielfoto
    Bewoner heeft een recensie geschreven voor De Stoven
    Snackbar Zutphen

De prijzen zijn veels te hoog voor dat wat je krijgt. Personeel heeft nauwelijks productkennis en vriendelijk zijn er maar een paar. Openingstijden waardeloos. Maar doordat de prijzen ver boven andere zaken liggen geef ik ze een heel laag cijfer.

17. R. Boer's profielfoto
    R. Boer heeft een recensie geschreven voor Lekker
    Nederlands Zutphen

Het eten was redelijk goed verzorgd.
    De wijnprijs zijn we erg van geschrokken. Wij drinken deze wijn regelmatig en we betalen € 3,69 bij de Aldi! Jammer doet afbreuk aan ons gezellige avond!

18. Theo Maaskant's profielfoto
    Theo Maaskant heeft een recensie geschreven voor De Stoven

Theo Maaskant

Goed verblijf, prima eten tegen billijke prijs. Sommige medewerkers zijn onwennig en onwetend. Zorg dat zij kennis hebben van producten, kaart en mogelijkheden. Dat zou een betere uitstraling geven.

19. Rudi's profielfoto
    Rudi heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

Fijne sfeer, lekker eten, snelle en attente bediening, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding We waren met een groep van acht kerels met een flinke eetlust. We kregen meer dan voldoende. Patat werd ongevraagd bijgevuld. Superavond.

20. Theo Maaskant's profielfoto
    Theo Maaskant heeft een recensie geschreven voor Super Snack Zutphen

Theo Maaskant

Prima zaak. Heerlijk eten. Ruime keuze. Betaalbaar.

21. Oscar's profielfoto
    Oscar heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

Middeleeuwse aankleding, fijne sfeer en lekker en prima betaalbaar eten. Aanrader voor de grote eter die graag iets eet volgens middeleeuwse receptuur, die anders is dan men wellicht gewend is. Wij zijn er nu twee keer geweest, en kijken uit naar de volgende!

22. Alie van Steeg's profielfoto
    Alie van Steeg heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

Alie van Steeg

Heel gezellige tent. Erg aardige mensen. Het eten was heel lekker vooral die wild stoofpot is heerlijk mals. Ook de rabarbermoes erg smakelijk en gelukkig niet zoet. Open Haard aan zodat we een heel geslaagde avond hebben gehad.

23. Maaskant's profielfoto
    Maaskant heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Gracht

Fijn dat er qua planning even meegedacht werd om optijd bij een volgende afspraak te kunnen zijn.

Het eten was heerlijk! Tevens iets nieuws van de kok mogen proeven en leuk om te horen dat er een combi gemaakt gaat worden waarbij er woonaccesoires gekocht kunnen gaan worden en de meubels die in het restaurant staan. Zo kan je de hele avond uitproberen of de stoel lekker zit, die je thuis ook zou willen.

Heel veel succes met deze nieuwe manier van het verkopen van meubels en woonaccesoires, met de combi om heerlijk te kunnen eten in het restaurant.

24. D.Hendrikx's profielfoto
    D.Hendrikx heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

D.Hendrikx

Een weekendje Zutphen, en daar hoort een heerlijk hapje eten bij. Wij hadden het smulpapen menu, een echte aanrader. Alles klopte goede sfeer, fijne bediening en goede koks in huis. Op iedere tafel staan leuke Oudhollandse spelletjes. Een dikke 10👍🍷🍺🍗🍖

25. Joop Klever's profielfoto
    Joop Klever heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

Joop Klever

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Het ging allemaal wat snel maar hebben zelf aangegeven om het even wat rustiger te doen. Verder prima personeel en ruime keuze wat de menukaart betreft. Een aanrader.

26. Wim brekveld's profielfoto
    Wim brekveld heeft een recensie geschreven voor Fort Bronsbergen

Wim brekveld

We hadden 3 verschillende gebakjes besteld. 1 Was uitverkocht helaas. Toen we de warme appelgebak kregen was deze koud en maar 1 met slagroom! Het gebak dat op was werd wel gebracht?
    2 Plaatsen om de auto op te laden maar 1 aansluiting. Jammer.

27. Han Kuiper's profielfoto
    Han Kuiper heeft een recensie geschreven voor Efeze
    Pizzeria Zutphen

Han Kuiper

Wij hadden ruim vantevoren gereserveerd om de verjaardag van één van onze gezinsleden te vieren.
    Toen wij echter op de afgesproken tijd arriveerden bleek er, ondanks onze reservering, geen plek te zijn.
    Met ons stonden er al twee andere gezelschappen die ook gereserveerd hadden maar waar eveneens geen plek voor was.
    Er werd ons een plek aangeboden op het terras om te wachten tot er een tafel vrij kwam, op 27 oktober was het echter maar 5 graden om 19:00 uur dus echt lekker was dat niet, dit duurde 40 minuten.
    Toen er voor ons een tafel midden in het looppad bleek te zijn hebben we uiteindelijk besloten om hier niet mee akkoord te gaan en zijn alsnog vertrokken. De eigenaar toonde geen begrip voor deze actie, hij had toch een tafel aangeboden?
    Waar het vroeger een restaurant was waar je gezellig kon zitten en lekker kon eten, is het tegenwoordig een kippenhok waar massa de kassa maakt. Bij menige fastfoodketen zit je rustiger en gezelliger....
    Voor ons is Efeze een gesloten boek.

28. R. Wagenaar's profielfoto
    R. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

R. Wagenaar

Heerlijk gegeten (smulpapen). Neem hiervoor wel de tijd. Bediening kwam dit ook vooraf melden. Zijn veel kleine hapjes waarvoor de kok wel tijd voor nodig heeft. Wij gingen zeer tevreden weg na 3 uur gegeten te hebben. Echt een aanrader.

29. Gasterij De Gracht heeft een nieuwe foto
  30. Gasterij De Gracht heeft een nieuwe foto