Nieuwste foto's in Zutphen

Laatste updates in Zutphen

1. Polman's profielfoto
    Polman heeft een recensie geschreven voor Wok de Hoven

Geweldig ,heerlijk gegeten, wel al you can eat, maar alles was van zeer goede kwaliteit!
    Pluspunt was zeker dat er diverse Glutenvrije hapjes waren.
    Hier komen we zeker weer terug!

2. Joep's profielfoto
    Joep heeft een recensie geschreven voor By Chiel

Mooie ambiance. Eten is klassiek frans; grote porties; weinig aandacht voor plating. Proeverij voorgerechten is goed maar basic en geen bijzondere smaken. Zomer ree is uitstekend vlees; mooi gegaard. Komt puntzak frites bij... je moet er van houden. Alles bij elkaar is het veel en zwaar.
    Goede keuze in open wijnen.
    Bediening is heel aardig maar met te weinig kennis van zaken. Borden worden zonder toelichting neergezet; als we die vragen moet eerst de keuken geraadpleegd worden en dan is de toelichting nog minimaal.
    In verhouding te hoge prijzen.

3. Daphne van den Dries's profielfoto
    Daphne van den Dries heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

Daphne van den Dries

Wij komen graag Bij d'n openhaard. De spareribs zijn heerlijk, de sfeer is geweldig, de spelletjes op tafel maken het leuk voor jong en oud en de service is heel goed en vriendelijk.

4. Herjo van Eerten's profielfoto
    Herjo van Eerten heeft gereageerd op een recensie van Wok de Hoven

Een echt goede wok heb je in Ermelo. Bij strand horst. Daar kun je pas echt wokken.

5. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Lekker
    Nederlands Zutphen

Via vakantieveilingen bon gewonnen en nog een derde persoon bijgereserveerd. Klein zaakje tafeltjes allen op 1 rij, niet mijn smaak maar dat is persoonlijk. Bediening wel vriendelijk. Beperkte keuze in gerechten. Paddenstoelensoep was lekker maar wel erg dun. Hoofdgerecht was 1 spies met varkensvlees met paprika en als groente een paar boontjes die op 1 hand te tellen waren en 2 kleine schaaltjes met ongeschilde aardappelen uit de oven voor 3 personen. Ongeveer 1/3 aan hoeveelheid eten als wat ik normaal via de vakantieveilingbon bij andere restaurants gewent ben. Nagerecht bolletje ijs en glaasje met van alles en nog wat maar smaakte goed.

De prijzen voor drinken liggen heel hoog.
    De derde persoon moest voor hetzelfde miniatuurgerechtje €32,50 betalen ...
    We hebben gelijk nagevraagd of er misschien een fout was gemaakt, maar dit bedrag bleek correct te zijn. Wij gaan heel vaak uit eten maar hebben nog nooit zo een hoge rekening gezien voor een middelmatig gerechtje. Na een uur alweer honger terwijl ik zeker niet de grootste eter ben.
    Zo een bedrag voor een paar stukjes varkensvlees met paprika, 5 boontjes en paar stukjes aardappel en een toetje.
    Ik zou mezelf echt kapot schamen als ik mensen daarvoor zo een rekening onder de neus zou moeten duwen.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar, ook niet met vakantieveilingbon.

6. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Berkelpoort

Gezellig restaurant met lekker eten voor een goede prijs! Bediening is echt zeer vriendelijk.

7. By Chiel heeft een nieuwe foto
  8. Wijgman's profielfoto
    Wijgman heeft een recensie geschreven voor Bij D'n Open Haard

Prima eten en goede bediening. Aanrader

9. Maan 's profielfoto
    Maan heeft een recensie geschreven voor Shalom
    Internationaal Zutphen

Genoten, een echte aanwinst voor Zutphen. Op vrijdagavond werk ik vaak tot laat en is een snelle hap afhalen een must. Daarom ben ik zo blij dat pizzaria Shalom er nu is, pizza's hebben een lekkere dunne bodem en krokante rand en zijn niet doorweekt van het vet, wat elders vaak wel het geval is. Ten slotte snelle bezorging en de rode pittige saus is geweldig. Aanrader!

10. By Chiel heeft een nieuwe foto
  11. By Chiel heeft een nieuwe foto
  12. Isabella vd Werf's profielfoto
    Isabella vd Werf heeft een recensie geschreven voor By Chiel

Wat een aangename verrassing. Een geweldige ambiance, zeer sfeervol ingericht. Met de extreem hoge temperaturen is het heerlijk toefen in de binnentuin, met zicht op een deel van de oude stadsmuur. Gemoedelijke sfeer. Buitengewoon diner. Elk gerecht was weer een verrassing. Een ware smaakexplosie.

13. Niek Joosten's profielfoto
    Niek Joosten heeft een recensie geschreven voor De Stoven
    Snackbar Zutphen

Niek Joosten

Overwegend goed, schoon, maar er moet wel geschaafd worden aan het personeel: beleefder, verstand van zaken, productkennis, fatsoenlijk uitserveren, etc.

14. Hans Vermeer's profielfoto
    Hans Vermeer heeft een recensie geschreven voor Bryan's Brasserie Lunchroom

Weer lekker gegeten en vriendelijke bediening zeer goed

15. Marjet olde Loohuis's profielfoto
    Marjet olde Loohuis heeft een recensie geschreven voor Lekker

Marjet olde Loohuis

Het eten was lekker, de bediening goed, maar de prijs voor een fles witte wijn, die bij de Aldi € 3,89 kost en hier €25,00 vonden wij schandalig.

16. De Ridder's profielfoto
    De Ridder heeft een recensie geschreven voor Fort Bronsbergen

De Ridder

We gaan elk jaar in april met onze buren naar de zoete verleiding.
    UIt stekende prijs kwaliteitsverhouding. GoeDe vriendelijke bediening. Indien er speciale wensen zijn wordt daar op prima wijze rekening mee gehouden.
    Wij maakten mee dat de nieuwe warmhoudbranders niet goed functioneerden. Na melding is de kwestie prima opgelost.
    De zoete verleiding met soep, koud en warmbuffet en een dessertbuffet. Een aanrader!
    Wij zijn elk jaar weer zeer tevreden.

17. A. Bakker's profielfoto
    A. Bakker heeft een recensie geschreven voor Lekker
    Nederlands Zutphen

We hebben er al een paar keer gegeten met z'n tweeën. Wel via Groupon, want dan is het heel betaalbaar.
    Het is daar prima eten. Alleen jammer dat je er dicht op elkaar zit en dat er ook aardig wat lawaai is. De bediening is correct en vriendelijk.

18. Mar's profielfoto
    Mar heeft een recensie geschreven voor Uffie's
    Eetcafé Zutphen

Mar

Vaak genoeg langsgelopen, maar op 25 juni jl. Eindelijke naar binnen en een hamburger gegeten. Die was echt heerlijk! Mals vlees met een heerlijke saus, tomaat en augurk. Daarbij een puntzak friet met heerlijke kruiden en bakje mayonaise. De dames van de bediening waren erg vriendelijk. Helaas waren er op het moment weinig klanten in de zaak, maar toch hing er de echte Ierse sfeer. Zeker een aanrader en ik ga hier vaker naartoe.