Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zutendaal verdeeld zijn.

1. Internationaal Zutendaal

Zeer lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Super avond!

Met 2 jonge kinderen hier geluncht. Het eten was hier erg goed. Heerlijke tosti's op. Bediening was erg vriendelijk en we werden vlot geholpen. Het publiek was voornamelijk wat oudere mensen.

3. Internationaal Zutendaal

Ik ben er nog maar 2 keer geweest maar iedere keer is alles tiptop in orde, zeer vriendelijk personeel, het eten is enorm goed en de prijs is nog beter. Niet geschikt voor kinderen, voor de rest heb ik geen enkele opmerking.

Fam. Roozen

Buiten op het kleine terras gezeten (constant voorbij rijdend verkeer dat is een nadeel, maar toch fijn gezeten). Broodje kip gegeten met een lekkere saus, was echt heerlijk.
    Binnen zag alles er erg netjes en gezellig uit!

Samen met vrouwtje op aanraden van een kennis gaan eten bij Le Cinquième, echt wel een aanrader!

De zaak is niet groot (zo'n 20 zitplaatsen) en je moet ze weten liggen, verstopt achter de kerk. Qua interieur is wel wat verbetering mogelijk, maar het gaat uiteindelijk wel om het eten en dat was gewoonweg goed!

We gingen voor het mood menu, 4 gangen. Ik ging voor een witte wijn, Chablis. We kregen eerst drie hapjes, telkens weer een schilderijtje. Ons voorgerecht was gepekelde zalm met amaranth en bergamothsorbet, zeer lekker! Dan was er vlaswijting met knolselderpuree en linzen met een schuimig sausje van champignons, toppertje!

Ons hoofdgerecht was fazant met fantasieën van wortel, er mocht van mij wat meer fazant zijn geweest... Maar de smaken zaten goed. Afsluiten deden we met geconfijte pompoen, notenijs en zoute karamel, verrassend! Dit allemaal voor de prijs van €163. Zeker niet teveel voor wat je krijgt.

We komen zeker nog een keer terug!!

6. Internationaal Zutendaal

Mijn partner had op zaterdag 18/7/15 een salade met geitenkaas besteld en kreeg uitgedroogd brood met stukjes niet nader te bepalen kaas samen met totaal verlepte salade. Ik zelf bestelde een steak à point en ontving een kleurloze uitgedroogde lap vlees zonder reuk noch smaak die stonk, ja, stinken. De garçon van dienst vroeg bij het afruimen waarom wij bijna niks hadden opgegeten en moest toegeven dat de opgediende gerechten rampzalig waren. Ter compensatie werden de opgediende dranken (2x pils) niet aangerekend (fameuze geste die duidt op een erkenning van professionele fouten). Gedurende deze drie kwartier zaten er drie tot vier mensen in de zaak. Omdat we bij gebrek aan tijd niet te lang wilden discussiëren hebben we het maar zo gelaten en zijn we overgegaan tot het bezoeken van de villa's op het afgesproken uur. Deze twee wegwerplunches hebben ons 36 euro gekost. Deze grand café narvik is een echte afrader!

1,3
  7. Internationaal Zutendaal

testregistratie

8. Internationaal Zutendaal

Ik ben er al verschillende keren geweest en ik blijf grote fan. Zeer lekker, democratische prijzen, super vriendelijk. Wat kan een mens meer willen?!

9. Internationaal Zutendaal

test

10. Internationaal Zutendaal

S.Moermans

11. Internationaal Zutendaal

Het keuzemenu is steeds weer van uitstekende kwaliteit en heeft voor vis of vleeseter ruim aanbod. De geboden porties zijn voor een Bourgondisch genieter zoals ik ruim voldoende. Bediening is ontzettend aardig en correct en altijd in voor een praatje. Omdat de zaak niet al te groot is wordt er aangeraden vooraf te reserveren wat voor ons logisch is want anders komen we van Maastricht voor niets zo ver.

Wij komen in ieder geval regelmatig hier terug en wensen Stefan en Patricia nog veel succes.

Servé Moermans

12. Belgisch Zutendaal

Zeer goed eten, we komen er al jaren, mijn vader en ik. Met tijden zeer leuk personeel. De lekkere tomatensoep pak ik overigens altijd daar. Gezellige tent. Voor mij een 9 plus, super!!

13. Belgisch Zutendaal

Goed eten, beetje verouderde tent. Erg lang op het eten moeten wachten. Mosselen erg lekker maar prijzig.

14. Internationaal Zutendaal

Ik ben geen kok van opleiding (sommige blijkbaar wel) dus ik vel geen oordeel hoe iets moet klaar gemaakt worden. Maar wat ik wel ben, is een genieter. En ik heb genoten! Zeker een aanrader, correcte bediening, lekker eten. Prijs & kwaliteit dik in orde!!!
    We komen zeker terug.

15. Internationaal Zutendaal

Heerlijk gegeten, alles zeer goed bereid. Goede bediening al zou het geen kwaad kunnen als ze eens zouden lachen. Verder is het restaurant heel netjes, maar niet bijzonder wat betreft inrichting. Maar al met al zeker een aanrader.

16. Internationaal Zutendaal

test

17. Internationaal Zutendaal

We kwamen binnen, reserveren was een must.
    Er was nog net een tafeltje voor 2. Toen we gingen zitten, kreeg ik een huiselijke hand op m'n rug waarop de gastvrouw zei dat dat het menu was wat op tafel lag... Ik dacht ja, beetje logisch toch? Met een blad van de suggesties erbij.

Ze hebben een heel mooi 3gangen menuutje voor €29, had ik me laten vertellen, dus hadden we dat gekozen. Ik ging voor de Steak Rossini. Op de kaart stond duidelijk: "met ganzenlever zoals het hoort" en ze vroeg hoe ik m'n steak gebakken wilde hebben. Ik zei vriendelijk saignant gebakken graag. Maar helaas was het daar verre vandaan, het vlees was zo goed als bien cuit, helaas. En de ganzenlever was ook ver zoek. Ik krijg een rolletje eendenlever, ik ken ze namelijk van op m'n werk.

Het dessert van de chef was ook te jammer voor woorden: Javanais, een aardbei en framboos in de winter?? Een schepje, niet een bolletje vanille-ijs. Smakelijk.

18. Internationaal Zutendaal

Jane Appleseed