Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zurich verdeeld zijn.

1. Nederlands Zurich

Peter

We hadden als groep gereserveerd.
    Schaslick was half gaar.
    Service is goed.

Prijs / hoeveelheid verhouding is erg weinig voor wat je krijgt.

2. Nederlands Zurich

Op onze terugreis van familiebezoek hebben wij hier gegeten. Het overtrof onze verwachtingen, wat een vriendelijke bediening en wat voortreffelijk eten. De kok en bediening verdienen een dikke pluim. Wij houden dit adres in ons geheugen om hier vaker te gaan eten.

Frans van Boeckel

Wat slecht en duur. €8,50 voor een bord friet. Nooit meer.

4. Nederlands Zurich

H. Langenberg

Super. De biefstuk (rumphsteak), met gebakken aardappelen en witlof was echt super. Ondanks dat we er nooit komen (te ver) werden we toch de volgende dag herkend. Perfecte bediening, erg attent.

Op de fiets naar Zurich en een lunch bij de Steenen man.
    Op het terras achter bij de dijk een plate slibtong gegeten, heerlijk. Met sla en rode biet en krokant gebakken friet zoals ik ze het liefst heb. En niet te vergeten de saté... smullen!! Dit gaan we vaker doen...

6. Nederlands Zurich

Karel Franssen

Zojuist een heerlijke gyros schotel gegeten. Alles lekker vers en niet vet, voor een redelijke prijs!
    Zeker een aanrader! Bediening is vriendelijk en houdt alles goed in de gaten!

7. Nederlands Zurich

Beetje eng en afgelegen, maar wel lekker.

8. Nederlands Zurich

Hier kun je altijd heerlijk eten, van heel eenvoudig tot iets luxer dan je normaal bij wegrestaurant verwacht. Supervriendelijke bediening en niet duur. Echt een aanrader!

Petra vd Veen

Afgelopen donderdag met m'n ouders en zuster hier een hapje gegeten. Allemaal iets anders. De apfelstrudel was heerlijk. De vegetarische maaltijd was super en m'n vader was heel tevreden over de patat en kroket. Een aanrader.

10. Nederlands Zurich

Kor Wijngaarden

We houden regelmatig een vergadering bij Routiers Zurich. Het ligt voor ons zeer centraal, de gastvrijheid is geweldig en na de vergadering blijven we altijd eten. De kok verwent ons dan met een fantastische vismaaltijd met een prima prijs/prestatie verhouding!

11. Nederlands Zurich

geer en nuup

Wij gaan regelmatig de dijk over en eten dan heerlijk, op de terugweg, bij Routiers in Zurich. Iedere keer als we er vandaan komen hebben we er een goed gevoel over.
    Eten en drinken is prima voor een zeer schappelijke prijs. De bediening is erg vriendelijk.

12. Nederlands Zurich
  13. Nederlands Zurich

C. Valenkamp

Zeer fijne plek om even tot rust te komen en heerlijk wat te eten en te drinken. Geweldige service, lieve medewerkers. Heerlijk gebakje met een smakelijk bakje koffie is aan te raden. Top!

14. Nederlands Zurich

J Rotgans

Ik heb een allergie voor smaakversterkers. Als ik dat aangeef, weet deze kok van de hoed en de rand, en hoe dat ik in elkaar zit en wat je wel of niet kan eten. Op dit moment is dit het enige restaurant waar ik nog uit eten ga. Deze kok weet waar hij het over heeft en verstaat zijn vak.
    De verse vis is zeker een aanrader.

15. Nederlands Zurich

Helemaal top, goeie ontvangst. Heerlijk eten, alles overzichtelijk, hele vriendelijke mensen. Voor een wegrestaurant toch wel een van de beste. Zeker qua prijs kwaliteit een topper. Volgende keer stop ik er weer.

Leuk familie hotel op een mooi rustig plekje langs de Waddenzee.
    We hebben hier heerlijk en goedkoop gegeten.
    Onze zoon mocht mee gaan zwemmen in het IJsselmeer met de eigenaresse en haar kinderen. Vond hij heel erg leuk.
    We gaan zeker nog eens keer terug.

Mieke & Romke

Vandaag 09-06-2013 toertocht gemaakt rond het IJsselmeer, geluncht bij De Stenen Man.
    Vriendelijke ontvangst door eigenaar die duidelijk trots is op zijn bedrijf.
    Goed gegeten tegen redelijke prijzen, eigenaar gaf aan dat dat zoveel mogelijk lokale producten werden gebruikt, en gaf goede suggesties aan wat betreft de maaltijd, o.a. een eersteklas biefstuk.
    Kom zeker nog eens terug.
    Aanrader voor anderen als zij persoonlijke aandacht willen hebben i.p.v. van eten bij een wegrestaurant langs de snelweg.

18. Nederlands Zurich

Ik heb ondertussen enkele, nare, ervaringen met Routiers Zurich. Laat ik beginnen met de opmerking dat de Cappucino veel te duur is. €2,30 voor een kopje dat ongeveer half zo groot is als bij de Mc Donalds. Ook de smaak is slechter dan bij de Mac. Voor de koffie kun je dan ook beter even doorrijden naar de andere kant van Harlingen.
    Onlangs bestelde ik hier een broodje hamburger met friet. Als je dat op je menu hebt staan, kun je op z'n minst het fatsoen opbrengen om de hamburger zelf vers te maken. En niet een beckers hamburger uit de vriezer van de C1000 te serveren.

De laatste keer dat ik bij Routiers Zurich binnenstapte was rond etenstijd. En dan wil je als chauffeur graag een fatsoenlijke plek hebben om je maaltijd te genieten.
    Die plek is er wel, maar toen ik er plaats wilde nemen werd mij verzocht in het andere gedeelte plaats te nemen. Het al eerder genoemde gedateerde gedeelte. Bovendien kwam er op datzelfde moment een bus vol oudere dames voorrijden, die allemaal in hetzelfde gedeelte kwamen zitten.
    Geen van de medewerkers kwam ophet idee mij uit te nodigen in het kleinere "chauffeurs" gedeelte te gaan zitten. Dus toen het restaurantgedeelte vol zat met deze oudere dames, ben ik, nadat ik mijn te dure koffie op had, het gekakel ontvlucht en weg gegaan. Dan kan ik beter in mijn cabine gaan zitten met een colaatje, wel zo rustig.

Voor mij is het de laatste keer geweest dat ik hier gestopt ben. Er zijn bij Harlingen of Bolsward goede, zo niet betere, alternatieven.

19. Nederlands Zurich

W Braaksma

Beetje onduidelijk hoe het werkt, maar uiteindelijk wel lekker gegeten.

20. Nederlands Zurich

Op de heen en terugweg naar Texel leggen we hier altijd even aan voor koffie/gebak of een hapje eten.

Nog nooit ergens zo ingewikkeld wat moeten bestellen als hier in een ambiance die lijkt op een wegrestaurant van twintig jaar geleden. En maar hopen dat de bestelde waar geleverd wordt.

De prijs/kwaliteit verhouding is helemaal zoek zeker gerekend naar de bedrijfskantineachtige sfeer waarin je verblijft. De enige reden waarom we hier komen is dat het aan de vakantieroute ligt en er bijna geen ander alternatief is onderweg.

Martin en Sandra

De lekkerste saté en de meest verrukkelijke pannenkoek ooit. En dan ook nog een allerbarstende vriendelijke bediening. Toppie en een vaste pleisterplaats als we in Fryslân zijn!

22. Nederlands Zurich

Uitstekend!

Als je kijkt naar wat je krijgt en wat je er voor betaald is dit een aanrader!

Vriendelijke dames die je goed begeleiden in de self-service. (in principe worden wij liever bediend, maar dit ter zijde)

Het eten is van goede kwaliteit, verzorgde toiletten, prijsniveau prima.

Als we in de buurt zijn komen we zeker weer langs!