Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zundert verdeeld zijn.

Het eten is redelijk. Ik vind het eetcafé-kwaliteit. De prijzen die ze echter rekenen zijn van het niveau sterrenrestaurant. Daar horen dan geen afbakstokbrood, fabrieks-frietjes en - aardappelkroketjes bij en mayo uit een pot. De bediening was niet goed. Ik denk dat het haar eerste dag was. Het meisje is 3 keer komen vragen wat onze bestelling was en toen kregen we nog het verkeerde voorgerecht. Ze deed wel haar best en was aardig. Voor ons was dit een eenmalig bezoek. Als ik met 2 personen ruim 120 euro kwijt ben voor redelijk eten ga ik liever naar een ander restaurant. Erg jammer.

2. Chinees-Indisch Zundert

Ga hier regelmatig eten en ook vaak afhalen. Altijd keurig verzorgd, lekker informeel en lekker eten.

3. Chinees-Indisch Zundert

Super gegeten na een dag in Zundert bloemen corso wezen kijken.
    Goede prijs komen zeker nog wel eens.

Wij kwamen af op de kreet dat er hier patat van verse aardappelen werd gebakken. Als het vers was dan waren het wel heel kleine aardappeltjes. De meeste patat was niet groter dan ca 2 cm. De dames waren voor ons wel vriendelijk en behulpzaam.

Heb lekker gegeten en het was gezellig druk

6. Italiaans Zundert

Ook ik heb hier de Lasagne Vegetariano besteld. Er zat werkelijk absoluut geen groente in. Na dit gemeld te hebben, bleef de verkoopster volhouden dat de groenten, voornamelijk spinazie, heel fijn gemalen in het deeg verwerkt zat, hetgeen absoluut niet het geval was.
    Het deeg smaakte alleen naar meel en de saus deed me denken aan een blik tomatensoep (zonder groenten).
    De verkoopster was verre van vriendelijk en de lasagne veel te duur (ruim 10 euro !) voor deze zeer slechte kwaliteit.
    De bediening was slecht. Het restaurant onooglijk en het terras/binnenplaats stonk.

7. Italiaans Zundert

Bestel heir geen Lasagne Vegetariano
    Lasagne met verse groenten uit de oven. De groenten is ver te zoeken na klacht een salade ervoor in de plaats gekregen daar zat wel wat groenten in. Ik kan deze pizzaria niet aanbevelen.

8. Chinees-Indisch Zundert

Anoniem

Heel slecht.
    Gebeld voor een bestelling, moesten een uur extra wachten, vervolgens waren bepaalde gerechten op, was de Loempia koud en andere gerechten aangebrand.

9. Chinees-Indisch Zundert

Anoniem

Telefonisch besteld, we moesten ons telefoonnummer geven en zouden 10 minuten voor dat de bestelling gereed zou zijn terug gebeld worden. Na 75 minuten wachtten hebben we terug gebeld om te vragen hoe lang het nog ging duren. Er waren nog een aantal wachttende klanten voor ons en het zou nog minimaal 30 minuten gaan duren. Vervolgens hebben we onze bestelling geannuleerd en elders eten besteld.

Breda

Als je er voor staat lijkt het er klein, maar binnen valt dat reuze mee. De verse friet wordt in grote porties geschept met daarbij in mijn geval een goede portie stoofvlees. De kroketten hadden van een andere leverancier gemogen er zat weinig vlees in.

Breda

De kwaliteit van de snacks en de friet was goed de laatste keer dat ik er was. Alleen vind ik de prijzen nog al duur voor de grote van de porties. Daarbij moet je de jonge dames in de gaten houden of je wel je bestelling compleet krijg. De dames zijn soms een beetje erg humeurig.

12. Chinees-Indisch Zundert

We hebben met 8 personen super lekker gegeten. We kregen zeker meer dan genoeg en hebben veel tijd doorgebracht in dit mooie restaurant. Alles was in orde, ook het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en kwam dikwijls vragen of er nog iets nodig was. De prijs was ook echt een grote meevaller. We komen zeker nog terug.

Bourgondisch genieten. Ondanks de drukke zondagavond een vlotte, vriendelijke bediening.
    Mooi opgemaakte borden en goed dineren. Waar kun je een 3 gangenmenu bestellen voor € 19,50????
    Zelfs bij de chinees is het duurder

14. Chinees-Indisch Zundert

Hier nu een paar keer wat gehaald en het valt mij erg tegen. 1 keer moest ik 45 min wachten, 1 keer was de nasi koud en gisteren (21-12-2016) waren in de nasi sporen van aanbranding te vinden. Zundert is een klein dorp en blijkbaar nemen ze het hier niet zo nauw met de kwaliteit. In een stad zou deze zaak nooit lang bestaan.

Oostvogels

Altijd lekker eten, vriendelijk personeel en geen vraag is te gek. Zeker een aanrader wanneer je in de buurt bent of gewoon eens geen zin hebt om te koken.

Op 16/5 daar gegeten.
    Ronduit slecht. Kipsaté was niet gaar. Bij opmerking hierover werd nogal geïrriteerd gereageerd.
    Kreeg het daarna terug, was al iets beter.
    Heel weinig satésaus, frieten waren niet goed doorbakken, salade niet afgekruid. Stukjes komkommer op bord zonder enige vorm van dressing of kruiden!

Eerste en laatste keer!

17. Eetcafé Zundert

Wim

Vorige zaterdag hier op het terras twee Zundert Amber gedronken (van de plaatselijke abdij) voor (jawel) € 4,70 per stuk. Tel uit je winst. Zo te zien kwamen de bitterballen uit de oven.

Kelly

19. Chinees-Indisch Zundert

We hebben heerlijk gegeten. Het was zoveel dat we een volle tas mee naar huis kregen. Gaan zeker nog een keer terug.

20. Chinees-Indisch Zundert

Kwalitatief heel erg goede chinees. Prijs is bovendien heel gunstig. Inrichting is heel netjes en personeel heel vriendelijk. Aanrader!

Op 23/01/2016 om 19u aanwezig met 5 personen. Om 20u weggegaan en elders gaan eten. Service door incompetente jonge meisjes. Martini serveren in borrelglazen - opmerking gegeven - neemt ze terug mee - gaat andere tafel afruimen - geen martini meer gezien. Zin om eten te bestellen was totaal weg.

22. Chinees-Indisch Zundert

Vriendelijke bediening. Wij komen speciaal uit Mechelen voor de heerlijke Chinese gerechten. Altijd vers en heerlijk van smaak.

23. Chinees-Indisch Zundert

Ben zeer teleurgesteld door de brutale en onbeschofte behandeling van het balie personeel van Happy Garden. Eerst doen ze net alsof ze geen Nederlands kunnen spreken en daardoor worden je gerechten aangesmeerd met een prijs daar zeg je u tegen. Ook al geef je meerdere malen aan wat je wil hebben. En daarna in het chinees over je lullen alsof je er niet bij bent. Nee ik zal Happy Garden bij niemand aanbevelen, voor ons sowieso geen Happy Garden meer. Bah.

Marcin Szela

25. Chinees-Indisch Zundert

Wij komen er al vanaf het begin, dat zal 25/30 jaar zijn en we zijn nog steeds uitstekend tevreden en komen er nog steeds met regelmaat van de klok. Ik denk dat hij een van de betere Chinezen van Brabant is.

26. Chinees-Indisch Zundert

Een absolute afknapper. Niets klopte. De verkeerde soep. Pangsit i.p.v. loempia,s Het hoofdgerecht smaakte niet vers, maar opgewarmd. De bediening is onbehouwen. Het restaurant ziet er wel verzorgd uit.

27. Internationaal Zundert

Laura de Beeld

Fam van Gastel

Onlangs op de Markt Zundert een lekkere patat stoofvlees gegeten. Heerlijke verse patat die daar ter plekke gesneden wordt. De stoofvlees is ook huisbereid is mij verteld! Ik raad ieder aan om die eens te gaan keuren. Mmm lekker, toppie! Mooie centrale plek, fijne en vlot personeel.

Vandaag een frietje besteld op deze locatie. Verschrikkelijk. Slappe friet badend in de mayonaise. Vet droop eraf. Kwam niet in de buurt van vers!

Een absolute no-go.

Dirkje Roelands

Gisteren een barbecue gehad van Den Soete. Supper lekker! Eindelijk eens verse salades en vlees die niet allemaal hetzelfde is gemarineerd. Toppertje