Nieuwste foto's in Zundert

Laatste updates in Zundert

1. Pierre's profielfoto
    Pierre heeft een recensie geschreven voor De Moerse Bossen

Gisteren samen met mijn dochter gegeten bij DMB. Was voor ons de tweede keer. Net zoals de eerste keer was het zowel gezellig als erg lekker. Bediening top, erg aardige mensen en meer dan voldoende kunnen genieten van alle lekkers. De heerlijkheden waren het geld dubbel en dwars waard! We komen zeker weer terug.

2. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor De Moerse Bossen

Johan

Vandaag hier geluncht. Met lekker weer, dus buiten op het ruime terras.
    De clubsandwich gerookte kip smaakte heel erg goed. Royale portie.
    Leuke sfeer en een attente en zeer aardige bediening.
    Kortom een aanrader !

4. Stefaan huijbregts's profielfoto
    Stefaan huijbregts heeft een recensie geschreven voor Happy Garden

Stefaan huijbregts

Ik kom hier al jaren.
    Vriendelijke mensen en goede kwaliteit eten.

5. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Den Soete Inval

Het eten is redelijk. Ik vind het eetcafé-kwaliteit. De prijzen die ze echter rekenen zijn van het niveau sterrenrestaurant. Daar horen dan geen afbakstokbrood, fabrieks-frietjes en - aardappelkroketjes bij en mayo uit een pot. De bediening was niet goed. Ik denk dat het haar eerste dag was. Het meisje is 3 keer komen vragen wat onze bestelling was en toen kregen we nog het verkeerde voorgerecht. Ze deed wel haar best en was aardig. Voor ons was dit een eenmalig bezoek. Als ik met 2 personen ruim 120 euro kwijt ben voor redelijk eten ga ik liever naar een ander restaurant. Erg jammer.

6. Henk Hover's profielfoto
    Henk Hover heeft een recensie geschreven voor Pom Lai
    Chinees-Indisch Zundert

Ga hier regelmatig eten en ook vaak afhalen. Altijd keurig verzorgd, lekker informeel en lekker eten.

7. ANS.HEERSCHAP's profielfoto
    ANS.HEERSCHAP heeft een recensie geschreven voor Happy Garden
    Chinees-Indisch Zundert

Super gegeten na een dag in Zundert bloemen corso wezen kijken.
    Goede prijs komen zeker nog wel eens.

8. Joham's profielfoto
    Joham heeft een recensie geschreven voor De Bolle Buiken

Wij kwamen af op de kreet dat er hier patat van verse aardappelen werd gebakken. Als het vers was dan waren het wel heel kleine aardappeltjes. De meeste patat was niet groter dan ca 2 cm. De dames waren voor ons wel vriendelijk en behulpzaam.

9. Danny's profielfoto
    Danny heeft een recensie geschreven voor De Moerse Bossen

Heb lekker gegeten en het was gezellig druk

10. petrat's profielfoto
    petrat heeft een recensie geschreven voor Il Bambino
    Italiaans Zundert

Bestel heir geen Lasagne Vegetariano
    Lasagne met verse groenten uit de oven. De groenten is ver te zoeken na klacht een salade ervoor in de plaats gekregen daar zat wel wat groenten in. Ik kan deze pizzaria niet aanbevelen.

11. j's profielfoto
    j heeft een recensie geschreven voor Il Bambino
    Italiaans Zundert

Ook ik heb hier de Lasagne Vegetariano besteld. Er zat werkelijk absoluut geen groente in. Na dit gemeld te hebben, bleef de verkoopster volhouden dat de groenten, voornamelijk spinazie, heel fijn gemalen in het deeg verwerkt zat, hetgeen absoluut niet het geval was.
    Het deeg smaakte alleen naar meel en de saus deed me denken aan een blik tomatensoep (zonder groenten).
    De verkoopster was verre van vriendelijk en de lasagne veel te duur (ruim 10 euro !) voor deze zeer slechte kwaliteit.
    De bediening was slecht. Het restaurant onooglijk en het terras/binnenplaats stonk.

12. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Happy Garden

Anoniem

Heel slecht.
    Gebeld voor een bestelling, moesten een uur extra wachten, vervolgens waren bepaalde gerechten op, was de Loempia koud en andere gerechten aangebrand.

13. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Pom Lai

Anoniem

Telefonisch besteld, we moesten ons telefoonnummer geven en zouden 10 minuten voor dat de bestelling gereed zou zijn terug gebeld worden. Na 75 minuten wachtten hebben we terug gebeld om te vragen hoe lang het nog ging duren. Er waren nog een aantal wachttende klanten voor ons en het zou nog minimaal 30 minuten gaan duren. Vervolgens hebben we onze bestelling geannuleerd en elders eten besteld.

14. Breda's profielfoto
    Breda heeft een recensie geschreven voor Cafetaria, Eethuis Jochems

Breda

Als je er voor staat lijkt het er klein, maar binnen valt dat reuze mee. De verse friet wordt in grote porties geschept met daarbij in mijn geval een goede portie stoofvlees. De kroketten hadden van een andere leverancier gemogen er zat weinig vlees in.

15. Breda's profielfoto
    Breda heeft een recensie geschreven voor De Bolle Buiken

Breda

De kwaliteit van de snacks en de friet was goed de laatste keer dat ik er was. Alleen vind ik de prijzen nog al duur voor de grote van de porties. Daarbij moet je de jonge dames in de gaten houden of je wel je bestelling compleet krijg. De dames zijn soms een beetje erg humeurig.

16. Alice's profielfoto
    Alice heeft een recensie geschreven voor Happy Garden
    Chinees-Indisch Zundert

We hebben met 8 personen super lekker gegeten. We kregen zeker meer dan genoeg en hebben veel tijd doorgebracht in dit mooie restaurant. Alles was in orde, ook het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en kwam dikwijls vragen of er nog iets nodig was. De prijs was ook echt een grote meevaller. We komen zeker nog terug.

17. Cobi's profielfoto
    Cobi heeft een recensie geschreven voor De Moerse Bossen

Bourgondisch genieten. Ondanks de drukke zondagavond een vlotte, vriendelijke bediening.
    Mooi opgemaakte borden en goed dineren. Waar kun je een 3 gangenmenu bestellen voor € 19,50????
    Zelfs bij de chinees is het duurder

18. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Pom Lai
    Chinees-Indisch Zundert

Hier nu een paar keer wat gehaald en het valt mij erg tegen. 1 keer moest ik 45 min wachten, 1 keer was de nasi koud en gisteren (21-12-2016) waren in de nasi sporen van aanbranding te vinden. Zundert is een klein dorp en blijkbaar nemen ze het hier niet zo nauw met de kwaliteit. In een stad zou deze zaak nooit lang bestaan.

19. Oostvogels's profielfoto
    Oostvogels heeft een recensie geschreven voor Den Soete Inval

Oostvogels

Altijd lekker eten, vriendelijk personeel en geen vraag is te gek. Zeker een aanrader wanneer je in de buurt bent of gewoon eens geen zin hebt om te koken.

20. els's profielfoto
    els heeft een recensie geschreven voor Den Soete Inval

Op 16/5 daar gegeten.
    Ronduit slecht. Kipsaté was niet gaar. Bij opmerking hierover werd nogal geïrriteerd gereageerd.
    Kreeg het daarna terug, was al iets beter.
    Heel weinig satésaus, frieten waren niet goed doorbakken, salade niet afgekruid. Stukjes komkommer op bord zonder enige vorm van dressing of kruiden!

Eerste en laatste keer!

21. hotel-eetcafe de roskam's profielfoto
    hotel-eetcafe de roskam heeft gereageerd op een recensie van De Roskam

helaas is het zo dat de verkoopsprijs de broeders van het trappistenklooster is vastgesteld, wij hebben daar geen invloed op.
    bitterballen uit de oven serveren wij helaas niet als ze niet goed waren had het dan even gemeld dan hadden wij het op kunnen lossen.

22. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor De Roskam
    Eetcafé Zundert

Wim

Vorige zaterdag hier op het terras twee Zundert Amber gedronken (van de plaatselijke abdij) voor (jawel) € 4,70 per stuk. Tel uit je winst. Zo te zien kwamen de bitterballen uit de oven.

23. Kelly's profielfoto
    Kelly heeft De Bolle Buiken toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Snackbar
    Achtmaalseweg 144a Zundert
  24. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Happy Garden
    Chinees-Indisch Zundert

We hebben heerlijk gegeten. Het was zoveel dat we een volle tas mee naar huis kregen. Gaan zeker nog een keer terug.

25. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Pom Lai
    Chinees-Indisch Zundert

Kwalitatief heel erg goede chinees. Prijs is bovendien heel gunstig. Inrichting is heel netjes en personeel heel vriendelijk. Aanrader!

26. Evy's profielfoto
    Evy heeft een recensie geschreven voor De Bolle Buiken

Op 23/01/2016 om 19u aanwezig met 5 personen. Om 20u weggegaan en elders gaan eten. Service door incompetente jonge meisjes. Martini serveren in borrelglazen - opmerking gegeven - neemt ze terug mee - gaat andere tafel afruimen - geen martini meer gezien. Zin om eten te bestellen was totaal weg.

27. N.Voeten's profielfoto
    N.Voeten heeft een recensie geschreven voor Happy Garden
    Chinees-Indisch Zundert

Vriendelijke bediening. Wij komen speciaal uit Mechelen voor de heerlijke Chinese gerechten. Altijd vers en heerlijk van smaak.

28. Gladys's profielfoto
    Gladys heeft een recensie geschreven voor Happy Garden
    Chinees-Indisch Zundert

Ben zeer teleurgesteld door de brutale en onbeschofte behandeling van het balie personeel van Happy Garden. Eerst doen ze net alsof ze geen Nederlands kunnen spreken en daardoor worden je gerechten aangesmeerd met een prijs daar zeg je u tegen. Ook al geef je meerdere malen aan wat je wil hebben. En daarna in het chinees over je lullen alsof je er niet bij bent. Nee ik zal Happy Garden bij niemand aanbevelen, voor ons sowieso geen Happy Garden meer. Bah.

29. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor Pom Lai
    Chinees-Indisch Zundert

Wij komen er al vanaf het begin, dat zal 25/30 jaar zijn en we zijn nog steeds uitstekend tevreden en komen er nog steeds met regelmaat van de klok. Ik denk dat hij een van de betere Chinezen van Brabant is.