Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuilichem verdeeld zijn.

Vlotte bediening en heerlijk gegeten, bord goed gevuld voor redelijke prijs.
    Zeker de satesaus is de moeite waard.
    Ga zeker nog een keer dit seizoen.

Zeer onvriendelijk personeel, vooral de jonge dame, gaat om alles de discussie aan, kijkt alsof ze je liever dood ziet. En loopt erbij alsof ze het leven niet meer ziet zitten.

Het eten, sjah… veel te dure friettent, niets meer of minder… het gaat wel… als je 3 dagen niets gegeten hebt.

Mijn advies, rij een klein stukje door tot Aalst. Leukere en lekkerdere tentjes genoeg.

Een heel onvriendelijke vrouw, slaat een strenge toon aan. Niet klantvriendelijk. Zet de dienblad hard op de tafel met een onvriendelijke harde toon 'Eet smakelijk!' Ongeduldig tijdens een keuze maken.

Eten en drinken is goed, bediening snel en vlot en vriendelijk. Zeer de moeite waard om er nog een keer naar toe te gaan.

Eten en drinken Is redelijk en je bord met eten word wel goed gevuld. Maar de barman is niet uit te staan, zeer klant onvriendelijk en zijn uitstraling is zeker niet positief. Dit is zeker de laatste keer dat ik er geweest ben.

Het eten was niet eens zo slecht. Hoewel bij het bestellen de barman nu niet echt positief over zijn eigen te serveren product praatte. Kortom, voor het eten is het een prima tent, gastvrijheid en vriendelijkheid is ver beneden peil!

Zet er een gemotiveerde jonge dame achter de bar. De huidige is moe. Ook de eigenaar mag meer vriendelijkheid uitstralen.

Aalstenaar

De Kraaij staat op een prima locatie en zou een leuke goed draaiende cafetaria kunnen zijn. Helaas zorgt de eigenaar/barman er wel voor dat zijn gasten weg gaan en ook niet meer terug komen. Even ontspannen een pilsje onderweg of wat eten zit er helaas niet in, omdat de barman je elke keer weer duidelijk weet te maken dat zijn zin al jaren over is.

Als er een fiets in de buurt van zijn hekje komt, dan is hij er als de kippen bij om de fiets of de klant weg te sturen, dit eindigt vaak in de fiets met de klant. Onvriendelijk gedrag tegen de plaatselijke jeugd wordt aangevuld met een lage kwaliteit van eten en helaas een onhygienische frituur. De borden zijn weliswaar goed gevuld, dit neemt echter niet weg dat het vaak gewoon niet lekker is.

Voor Aalst / Zuilichem is het te hopen dat er ooit weer positieve zin en ondernemerschap in de zaak komt, zodat de Kraaij weer het cafe van weleer wordt!

ReesFees

Ik was voornemens om hier wat te drinken en een kleine snack te kopen aangezien ik met mijn maat op de racefiets voorbij reed en onze bidons leeg waren. Toen ik mijn fiets abusievelijk tegen het hek had gezet (ja...een carbon racefiets van 7,5 kg beschadigd zo'n hek natuurlijk!) omdat ik even geld uit mijn achterzak wilde pakken werd ik gesommeerd om de fiets weg te halen en wel direct. Of dat we de bordjes 'geen fietsen plaatsen' niet hadden gelezen.

Beetje jammer, want het was helemaal niet de bedoeling dat de fiets daar zou blijven staan.

Zoals voor iedere horeca onderne(e)m(st)er: Het is de toon die de muziek maakt. De toon bij De Kraaij is ronduit vals!

Voor mij een dikke onvoldoende.

Zeer goede tent! Het eten is super goed, ver boven het gemiddelde! De service en klantvriendelijkheid is helemaal geweldig, zoiets maak je zelden tot nooit mee. Ben je in de buurt of woon je in de buurt, dan is dit de absolute topper voor iedereen!

Deze toko is zwaar beneden pijl. Je bestelling word opgevist uit oud vet waar je eten vervolgens nog in verder kan zwemmen.

Als je een biertje besteld slaat deze direct dood in het glas en op de frisdrank is geen prik meer aanwezig.

Klantvriendelijkheid is ook nauwelijks tot niet aanwezig (vliegen zijn er overigens wel genoeg).

GEEN AANRADER!

Elke

Heerlijke afhaalfriet, erg vriendelijk hardwerkend personeel en altijd vlug klaar! Tip.. in t weekend even vantevoren bellen anders kan t druk zijn en wat langer duren.