Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuidwolde dr verdeeld zijn.

1. Internationaal Zuidwolde dr

Maaike Rooijakkers

Eten moet mooi, leuk en lekker zijn?
    Mooi: de Saksische boerderij is van binnen verbouwd op zeer smaakvolle wijze, combinatie van oud en nieuw die sfeer geeft.
    Leuk: een, ondanks de drukte prettige, ontspannen bediening waarbij een fout op zeer plezierige manier werd vereffend.
    Lekker was het zonder meer. Een leuke menukaart en verfijnde cuisine met af en toe een kleine smaakexplosie in de mond.
    We komen weer opnieuw terug! (en dan graag kurkdroge sherry)

2. Tweede Pinksterdag met z’n 3en geluncht. 12 uurtje was verzorgd. Broodje kipfilet was belegd met vleeswaren. Als je de puntjes op de i wil zetten zou de kok daar zelf gesneden kipfilet op hebben gelegd. Dan is het nog meer af en lekkerder. De bediening heeft geen belangstelling tijdens het eten of alles naar wens is. Ja er was genoeg tijd voor..

3. Dineke de Jonge

Bijzonder vriendelijke en vlotte bediening. We hadden een eettafel in de serre. De kinderen konden spelen in de afgesloten speelruimte ernaast zodat we toezicht konden houden. De kinderen mochten een eigen drinkbeker uitzoeken en deze steeds laten bijvullen door de vriendelijke vaste medewerkster die ons bediende. Het eten was voor de hele groep tegelijk klaar en zeer smakelijk. Complimenten en zeker voor herhaling vatbaar.

4. Internationaal Zuidwolde dr

We hebben met 4 personen (binnen) weer heerlijk a la Carte gegeten. Vooral de duif was geweldig, en de wijn niet te vergeten. We werden echt feestelijk verwend met warme aandacht van de medewerkers. Geen moment gedacht dat het te lang duurde, echt een top avond gehad. We komen weer!

5. Goed eten voor redelijke prijs.

6. Heerlijk gegeten met naar wij dachten groenten en rauwkost vers uit een moestuin. Bij navraag bleek dit helemaal te kloppen. De mosterdsaus met spek die we als voorgerecht namen is echt een aanrader. Heerlijk pittig en romig van smaak. Voor de rest van de maaltijd geldt dat we blij verrast werden door de kwaliteit. Met koffie erbij en een glas wijn waren we tot onze verrassing met vier personen nog onder de 100 euro klaar. Tot slot valt nog op te merken dat we buitengewoon aardig en vrolijk bediend werden. Zoiets is vast besmettelijk (we gingen daarom ook buitengewoon vrolijk weer verder op de fiets)

7. Marrie Winsser

Het eten was heerlijk en de bediening was echt reuze gezellig met een tikkeltje humor, houden wij wel van. Leuke gelegenheid waar je fijn en gezellig kunt eten.

8. J. H. Klunder

Leuke sfeer, aardige bediening, sommige dingen waren echt lekker, sommige uitgesproken slecht.
    Te veel op de kaart wat met weinig personeel niet kan.
    Mijn advies : minder keuze en dan goed.

9. Lya de Zwart

Heerlijk gegeten en aardige bediening.

10. Internationaal Zuidwolde dr

De proeverij was weer heerlijk.
    We hebben weer genoten hopelijk blijven jullie dit lang doen.

11. Loes Bakker

Heer lijk thuis menu gehad. Nu voor de derde keer en elke keer weer een heerlijke verrassing.

12. Arjan schipper

Iedere zaterdag in ruinen.
    Halen wij eten bij Yusuf.
    Heerlijk eten niks op aan te merken.
    Shoarma is perfect geen betere in de buurt.
    En de patat is ook heerlijk.

13. Iedere zaterdag in Ruinen. Superservice, de lekkerste patat van Ruinen en Shoarma om je vingers bij af te likken.

14. Nu een keer een afhaal menu besteld en erg lekker gegeten werd ook nog netjes bezorgd. Top echt een aanrader wij gaan zeker vaker bestellen!

15. Internationaal Zuidwolde dr

Kees Huurdeman

Zeer lekker gegeten in een sfeervolle omgeving en uitstekende service.

16. Internationaal Zuidwolde dr

Nienke Busstra

Een sfeervol restaurant!
    Een schitterend terras met uitzicht op de tuin met de notenboom!
    Mooie momenten!!
    Heerlijk eten, de bediening is enthousiast en vakkundig.
    Kortom hier wil je vaker naar toe!!!

17. Internationaal Zuidwolde dr

Zeldzaam lekker gegeten in een prachtige ambiance. Zowel binnen als buiten is het bij Narline een feestje. Dit restaurant bestaat op deze locatie nog maar kort (sinds december 2019 na het vertrek van De Groene Lantaarn) maar gaat ook tot grote hoogte stijgen!

18. Internationaal Zuidwolde dr

Ellen en Jan

19. Heerlijk gegeten! Voor de 1e keer een familieschotel besteld in Dalen. Echt alles was goed. Verse sla, fantastische patat, verrukkelijk vlees en zelfs de broodjes zijn lekkerder dan we ooit hebben geproefd.
    Wij komen weer Yusuf😋

20. Prima gegeten en genoeg vermaak voor de kids. Bediening kan iets beter, maar ze doen echt hun best en waren vriendelijk, dat is het belangrijkste.

21. Peter v Brakel

We komen hier regelmatig met inze 4 kids, erg gezellig restaurant en de kinderen zijn dol op de pannekoeken.
    Ook genoeg speelplek voor de kinderen binnen en buiten.

22. Lekker gegeten!
    De kinderen hebben heerlijk gespeeld.

23. Jaron de Groot

24. van Tongeren

Drama, met ruime voorsprong het slechtste restaurant waar we ooit gegeten hebben. Bediening die geen oog heeft voor de tafels en totaal geen benul heeft van hoe het werkt in een restaurant. Eindelijk na ruim anderhalf uur na binnenkomst 3 van de 5 gerechten. De laatste 2 moesten nog 10 minuten wachten. Pannenkoeken amper gevuld, ik heb zelf een speurtocht gehouden naar de beloofde spek en uien en uiteindelijk een paar stukjes gevonden. Op de vraag waarom hef allemaal zo lang duurde kregen we als antwoord dat tafels met een voorgerecht voorgingen. Dat verklaarde waarom tafels die na ons binnen kwamen hun voorgerecht en hoofdgerecht al hadden ruim voor wij onze pannenkoek kregen. 1 Ster zou zelfs teveel zijn. Van ons geen ster en nooooit weer.

25. Voor de eerste keer deze week daar gegeten. Wat opvalt is de open keuken die brandschoon is. Personeel is erg vriendelijk. De menukaart is uitgebreid genoeg. Het eten op zich is uitstekend maar de ambiance kan wat beter. Sausjes kunnen beter geserveerd worden in een kommetje i.p.v. in een bakje van plastic. Maar al met al uitstekend gegeten en voor herhaling vatbaar.

26. De nieuwe kok moet nog veel leren. Moesten erg lang wachten op de pannenkoeken en één daarvan was te zwart om op te eten. Bediening pakte het wel goed op. Voor de lange wachttijd kregen de kinderen een gratis ijsbeker, en de zwarte pannenkoek werd vervangen. Om de extra wachttijd door te komen kregen we een gratis bord patat. De vervangende pannenkoek smaakte goed, maar was met gyros ipv shoarma. Om ook die fout goed te maken kregen we ook nog twee ijscoupes én hoefden alleen het drinken en de pannenkoeken van de kinderen te betalen. Conclusie: ondanks de nette afhandeling komen wij er (voorlopig) niet terug.

4,5
  27. Chinees-Indisch Zuidwolde dr

Fam. de Vries

We hebben met ruim 50 personen een lopend buffet gehad. Van al onze mensen positieve reacties. Super eten, lekker vers. Ook glutenvrij en vegetarisch smaakten heel goed en was geen probleem om te maken. Zelfs een kennis die noodgedwongen ziek thuis moest blijven kreeg haar gevraagde beker kippensoep. Het was voor dit restaurant allemaal geen probleem. Vriendelijke bediening.
    Voor de kinderen was er patat met een frikandel of kipnuggets naar keuze. Ook 6 heerlijke soorten ijs als nagerecht. Top. Van ons krijgt Tong-Fang in Zuidwolde een dikke 10. Tot gauw… dan komen we weer bij jullie eten.

28. Susanna Duchateau

Heerlijk eten en mooie speelgelegenheid voor kinderen.
    Vriendelijk personeel!
    Veel keuze in pannenkoeken en heerlijk gebakken met lekker beleg.
    Zeker een aanbeveling! Als je reserveert voor een grote groep heb je genoeg zitplaatsen en genoeg ruimte.
    Ligt naast Park Nolderwoud waar het goed vertoeven is met grote gezinnen.
    Het treintje wat rond reed in de eetgelegenheid werd zeer gewaardeerd door onze kleinkinderen.
    Bedankt Kabouterwoud voor de goede service en misschien tot ziens! Een dikke 10!
    Ps. Wel jammer dat er een asociale mevrouw was, die onterecht begon te schelden tegen het personeel en de eigenaar, over iets wat ze afgesproken hebben en dan willen veranderen en als ze nota bene een half uur te laat komen en dit heel gewoon vinden. De kok en personeel hebben een planning. Deze mensen hebben geen respect voor hardwerkende mensen. Geen normen en waarden helaas.
    Complimenten voor eigenaar en personeel die rustig bleven.
    Lees je in als je reserveert, bekijk het menu, dan sta je niet voor verrassingen.
    Een dikke 10 van ons gezin bestaande uit 11 personen.

29. We hadden gereserveerd voor het lopend buffet, 10 volwassen en 3 kinderen. Wat er in de bakken zat, was nauwelijks genoeg voor 5 volwassenen. Pannenkoeken waren net zo dun als die je voorverpakt kunt kopen in de supermarkt. Er werd gezegd dat het onbeperkt eten was, maar dit gold achteraf alleen voor de pannenkoeken. De "bijgerechten"/ toppings werden niet aangevuld en het was ook niet de bedoeling om de pannenkoeken goed te vullen want het waren dunne pannenkoeken.
    Ook was het 33.5 graden waar wij zaten, maar er werd niks gedaan om het ons wat comfortabeler te maken, dmv bijv. ventilators?
    Gereserveerd om 17.00uur en om 18.15u werd het buffet neergezet. De groentensoep was op, de kok was behoorlijk respectloos en onbeschoft, de serveerster wist nergens wat van.. al met al niet een goede ervaring. Hier komen wij niet weer. Na het zien van het buffet zijn wij weg gegaan om ergens anders te gaan eten.
    Jammer hoor..

30. We hadden voor 12 personen gereageerd en we zouden onbeperkt 3 uur lang mogen eten van pannenkoeken met koude en warme gerechten. Bij binnenkomst gevraagd naar een andere plek omdat het zo warm was in de serre. Dit was helaas niet mogelijk, gezien drukte. Begrijpelijk, dus we gingen gewoon zitten. Kwam de baas vervolgens melden dat we dan maar een andere dag hadden moeten reserveren ivm dat het de hele week al heet was (pardon?) Dat was voor ons niet mogelijk. Deze reactie was meteen al een minpunt. Na een uur en een kwartier wachten stond het eten pas klaar. Dit was ECHT NIET voldoende voor het aantal personen. Bovendien werden we er door de eigenaar van tevoren al op geattendeerd dat wij onze 'handen niet als hijskranen' moesten gaan gebruiken en dat het dunne pannenkoeken waren. Het beleg werd niet aangevuld, maar de pannenkoeken wel. Uhmmm daar betalen we voor? Het is toch ONBEPERKT? Bovendien noemde de baas ananas en geraspte kaas een koud gerecht. Nou sorry hoor maar dat is toch echt een topping. Als laatste werd er dan ook nog door de baas benoemd dat we maar beter hadden moeten lezen toen we de drankjes gingen afrekenen.. Totaal respectloos naar je gasten toe! Toen we vervolgens naar een ander restaurant gingen zagen we dat de gasten die er VOOR ons waren toen pas hun eten kregen. Deze baas is totaal geen restaurant waardig.

1,8
    1 positieve stem1 negatieve stem