Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuidwolde dr verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Zuidwolde dr

Al een aantal x geweest en wij vinden het er super! De kinderen kunnen zich er goed vermaken en het eten is er heerlijk. Super leuk en gezellig restaurant!

4 dagen gelogeerd in een prachtige en rustige omgeving. In heel de herberg kom je prachtige kunstwerken tegen van de volle dames beelden en schilderijen die je daar ook kunt kopen. Het restaurant is hierdoor heel sfeervol aangekleed. Wij hadden twee verrassing drie gangen menu erbij. Bediening heel attent en vlot houden rekening met zaken die je niet lust of mag hebben. Het eten was een ware aanrader met tussendoor een heerlijke amuse een echte aanrader voor wie van lekker eten in een goede sfeer houd.

3. Pannenkoekenhuis Zuidwolde dr

Vorige week met ons gezin zijn wij hier uit eten geweest en we hebben heerlijk gegeten!
    Een warm ontvangst, een snelle, vriendelijke bediening en leuke speelmogelijkheden voor de kids. Vooral de trein die heen en weer rijd en de grote bellenblazer had al vrij snel alle aandacht voor onze jongste zoon. Na vervolgens ook het springkussen gevonden te hebben, zaten we al vrij snel nog maar samen aan de tafel ;)
    de pannekoeken smaakten heerlijk, al hadden ze iets dikker gekund om met een vol gevoel de deur weer uit te gaan, maar de smaak was prima, evenals de sfeer.
    Nogmaals bedankt, we komen zeker nog een keer terug!

Luiza en Marek

Dit was een van de leukste en lekkerste plek waar heb ik tot nu gegeten en geweest! Prachtig, heerlijk, romantisch...😊

5. Pannenkoekenhuis Zuidwolde dr

Wij hebben hier dinsdag lekker gegeten. De bediening was vlot en vriendelijk. Er werd aan al onze wensen voldaan. We komen zeker nog een keer weer.

In onze vakantie 2 keer eten gehaald.
    Lekkerste Shoarma en Kebab ooit gegeten. Helemaal niet zout. Patat is ook super lekker gebakken in schoon vet. Echte aanrader 👍🏻

7. Pannenkoekenhuis Zuidwolde dr

JR Verschut

8. Pannenkoekenhuis Zuidwolde dr

Krijn van den Bos

We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Onze jongste kleinzoon heeft genoten van het treintje en de bellenblaas. Voor herhaling vatbaar.

Op donderdag 20 april waren we hier met ons viertjes om asperges te eten.
    Met het voorbij rijden zagen we een bord langs de kant van de weg "Hier verse asperges", staan
    en zijn we teruggereden.
    Wat hebben we lekker zitten smullen.
    Erg vriendelijk personeel wat netjes komt vragen of alles naar zin is en het genoeg is.
    Prijs/kwaliteit hier prima. De gerechten waren heerlijk !!
    Zo ver van huis en zo lekker gegeten - onze complimenten

Marjolein Bakker

Net 3 sis kebab opgehaald in Westerbork. Wat was het weer heerlijk en wat zijn het toch lieve mensen! Graag weer tot volgend jaar en groeten uit Denemarken :)

Laten bezorgen: op tijd, lekker eten! Ook de prijs is goed. Echt een aanrader.

12. Pannenkoekenhuis Zuidwolde dr

Larissa jonkman

Lekker gegeten! Kids lekker gespeeld! Vriendelijke bediening! Een aanrader!

13. Pannenkoekenhuis Zuidwolde dr

Dit heb ik ze geschreven. Daarna een uitnodiging om er over te praten, nee dat heb ik zondag al geprobeerd. En ik ga daarvoor geen 45 min rijden.

Wij waren gisteren met 4 volwassen en 4 kinderen in uw pannenkoekenhuis. Sfeer was goed, toen we binnenkwamen. Dat was snel voorbij. Voorgerecht was oké, maar de bediende haalde de broodschaal weg met nog 2 broden erop, zonder te vragen of het weg kan. Daarna liet ze van alles vallen en vergat ze bestellingen.

Na 45 minuten kregen we eindelijk per 3 minuten 1 pannenkoek, zodat we ongelijke tijden gingen eten. Omdat het zo lang duurde vroegen we wanneer we onze pannenkoeken krijgen, kreeg mijn vrouw een snauw terug dat het eraan komt. Het was gewoon belachelijk dat het zo lang duurde, vooral met kleine kinderen. Verder kreeg ik eindelijk mijn bestelde pannenkoek met shoarma, deze rook wat vreemd en zag er raar uit, maar ik had honger. Halverwege kon ik hem niet meer op eten (terwijl ik best een grote eter ben) het smaakte echte niet meer. De serveerster kwam eraan en vroeg of het smaakte, ik zei nee... deze is niet lekker en ruikt erg vreemd. Ze zei: dat ze het door zou geven aan de kok, ze kwam gewoon niet meer hierop terug! Bij het afrekenen vroeg ik of er nieuws was over mijn pannenkoek en wat ze ermee gaan doen, ze zei: nee, ze doen er niets mee!! Hoe belachelijk is dit, deze klacht wordt dus niet serieus genomen en werd erg arrogant ermee omgegaan, hoe is dit nu mogelijk? Ook van niemand een excuus of een verontschuldiging. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak.

G. de Lange

We hebben met ons vieren een hele mooie en gezellige avond gehad.
    De service was perfect en men was zeer snel met opossingen voor mijn
    probleem.
    .Kortom. een aanrader voor iedereen.

Sinds de zomer van 2016 ongeveer is Yusuf overgenomen. Daarmee is er niets afgedaan in de kwaliteit! De openingstijden zijn nu zelfs flexibeler en op dinsdag ALLE pizza's voor €7,-!!
    Het is nog steeds super lekker en alles is vers! De pizza's worden voor je neus gemaakt! De mensen zijn enorm klantvriendelijk en het is er altijd gezellig! Oftewel: Een toptent!!

Harm Spang

Ik durf te zeggen dat alle restaurants hier op welk gebied dan ook een voorbeeld aan kunnen nemen! Super goed eten en ontzettend schoon! 👍👍

Elias Visser

Heel veel beter dan jaren terug. Nu dus een verdiende verbeterde recensie.
    Heerlijk gegeten. Ga zo door

Het eten was uitstekend, maar de bediening was traag. We hebben bijna een uur gewacht op het eerste hapje (amuse). Dat is niet prettig als je trek hebt. Verder vonden wij het niet zo sterk dat er van de 5 voorgerechten 2 niet meer te krijgen waren, dat maakt de keuze wel erg beperkt. Gelukkig maakte het lekkere eten het wel een beetje goed. Maar ik denk niet dat wij hier weer komen.

We werden gastvrij bij de deur verwelkomt, goed verzorgt 4 gangen verrassingsmenu. Drankjes waren goed aan de prijs.

Zeer goed! Heerlijke shoarma gegeten en uitstekende service

Franc Wilmink

Meestal zit ik op zo'n avond uit eten al na een uurtje op m'n horloge te kijken, maar toen ik dat tijdens een diner in de Groene Lantaarn voor de eerste keer deed, was het tot mijn verbazing al kwart over twaalf (terwijl we om zes uur waren aangeschoven). Kortom, wat een afwisseling en wat een feest om al die verrassende gerechten te mogen smaken. Mooie hoeveelheden, waarbij je telkens denkt: "Daar had ik nog wel iets van willen proeven". Totdat het volgende gerecht met dezelfde sensatie op tafel verschijnt. Na zo'n avond prima voldaan, zonder "overeten"-gevoel. Daarbij de wijnen van het wijnarrangement: perfect afgestemd op de inhoud van het bord, waarbij wijn en eten een echt 1+1=3 gevoel opleverden. En daarmee wordt de avond echt onvergetelijk.
    Bediening is top; vriendelijk zonder serviel te zijn, telkens op het goede moment aan de tafel verschijnen en er echt zin in hebben om de gast een fijne avond te bezorgen. Ben er trots op dat zo'n restaurant in Drenthe zit!

C van Panhuis

Prima entourage, goede keuken en een prettige bediening.

Oké, nu een uitgebreidere recensie. Ik was uitgekeken op shoarma. De meeste zijn te erg doorbakken en veel te zout. Maar de shoarma van Yusuf is voor mij perfect! Het vlees is mals, de sla is knisperend vers en de mensen zijn super in de bedoening en erg vriendelijk! De prijs is ook nog eens hartstikke goed! De moderne doch warme inrichting maakt alles af!

Lammert janssen

Altijd super goed en lekker eten. We komen bijna elke vrijdag in dalen halen en kom er al vanaf toen ik een kind was.

Top restaurant. Goede hygiëne. Goede koks. Heerlijk eten.

Corrinda Daudeij

Het was een tijdje geleden maar de Groene Lantaarn wordt in onze beleving steeds beter! Complimenten voor zowel keuken als bediening.

Ik en mijn vriend hebben lekker pizza en shoarma gegeten. Super nette tent en vriendelijk personeel. Wij komen zeker weer.

29. Pannenkoekenhuis Zuidwolde dr

remco

Door Yusuf rond geleid in zijn mooi en keurig nette restaurantje. Zijn zoon heeft voor ons heerlijk broodjes shoarma gemaakt. Voor herhaling vatbaar!