Het Kabouterwoud in Zuidwolde

1420531406 59
1499741908 66
1519544533 74

1. Vriendelijk bediening. Kreeg de spareribs voorgeschoteld en deze waren super verrukkelijk een 10 voor de kok !!!
    Zeker waard om vaker te komen!!
    Mijn dochter had een kinderpannekoek ook zij vond dit heerlijk !

2. Het eten is goed, de bediening is redelijk maar het keuken personeel waarschijnlijk ook de leiding totaal onprofessioneel. De dames doen hun best. De wachttijd was voor de zoveelste keer bijna een uur. Zonde van deze locatie, tijd voor een andere eigenaar. Na 4 keer eten waarvan alleen de eerste zonder problemen. Zijn we er nu wel klaar mee.

3. Peter

4. Gerda

5. Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten met onze kleinkinderen. Het was redelijk druk. De kinderen hebben zich super vermaakt in de speelhoek met onder andere het springkussen. Wij hebben heerlijk gegeten en de kinderen hebben zich super vermaakt! Kortom wij komen zeker nog een keertje terug!

6. Al een aantal x geweest en wij vinden het er super! De kinderen kunnen zich er goed vermaken en het eten is er heerlijk. Super leuk en gezellig restaurant!

7. Vorige week met ons gezin zijn wij hier uit eten geweest en we hebben heerlijk gegeten!
    Een warm ontvangst, een snelle, vriendelijke bediening en leuke speelmogelijkheden voor de kids. Vooral de trein die heen en weer rijd en de grote bellenblazer had al vrij snel alle aandacht voor onze jongste zoon. Na vervolgens ook het springkussen gevonden te hebben, zaten we al vrij snel nog maar samen aan de tafel ;)
    de pannekoeken smaakten heerlijk, al hadden ze iets dikker gekund om met een vol gevoel de deur weer uit te gaan, maar de smaak was prima, evenals de sfeer.
    Nogmaals bedankt, we komen zeker nog een keer terug!

8. JR Verschut

9. Krijn van den Bos

We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Onze jongste kleinzoon heeft genoten van het treintje en de bellenblaas. Voor herhaling vatbaar.

10. Larissa jonkman

Lekker gegeten! Kids lekker gespeeld! Vriendelijke bediening! Een aanrader!

11. Dit heb ik ze geschreven. Daarna een uitnodiging om er over te praten, nee dat heb ik zondag al geprobeerd. En ik ga daarvoor geen 45 min rijden.

Wij waren gisteren met 4 volwassen en 4 kinderen in uw pannenkoekenhuis. Sfeer was goed, toen we binnenkwamen. Dat was snel voorbij. Voorgerecht was oké, maar de bediende haalde de broodschaal weg met nog 2 broden erop, zonder te vragen of het weg kan. Daarna liet ze van alles vallen en vergat ze bestellingen.

Na 45 minuten kregen we eindelijk per 3 minuten 1 pannenkoek, zodat we ongelijke tijden gingen eten. Omdat het zo lang duurde vroegen we wanneer we onze pannenkoeken krijgen, kreeg mijn vrouw een snauw terug dat het eraan komt. Het was gewoon belachelijk dat het zo lang duurde, vooral met kleine kinderen. Verder kreeg ik eindelijk mijn bestelde pannenkoek met shoarma, deze rook wat vreemd en zag er raar uit, maar ik had honger. Halverwege kon ik hem niet meer op eten (terwijl ik best een grote eter ben) het smaakte echte niet meer. De serveerster kwam eraan en vroeg of het smaakte, ik zei nee... deze is niet lekker en ruikt erg vreemd. Ze zei: dat ze het door zou geven aan de kok, ze kwam gewoon niet meer hierop terug! Bij het afrekenen vroeg ik of er nieuws was over mijn pannenkoek en wat ze ermee gaan doen, ze zei: nee, ze doen er niets mee!! Hoe belachelijk is dit, deze klacht wordt dus niet serieus genomen en werd erg arrogant ermee omgegaan, hoe is dit nu mogelijk? Ook van niemand een excuus of een verontschuldiging. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak.

12. Jeffrey

Erg lekker gegeten, leuke sfeer en heerlijke pannenkoeken!

13. Peter Wezenberg

Mijn dochter was helemaal blij! Echt een leuk restaurant. Ik heb zelf spareribs gegeten, ook heerlijk!

14. Niet echt klantvriendelijk, 1,5 uur wachten op het eten. De kipsaté was niet gaar, maar rauw. Pannenkoeken waren ook niet lekker. Geen salade bij het eten. De wc was netjes en schoon.

15. Saskia de Graaf

Gisteravond super lekker gegeten bij Pannenkoekenhuis Het Kabouterwoud in Zuidwolde. Heel gezellig voor de kinderen om te spelen en er is van alles te beleven. Ze keken hun ogen uit naar de bellenblaas kabouter en de zomaar opeens rijdende trein etc.
    Echt een aanrader voor jong en oud!

16. Voor ik denk de zesde keer hier geweest. Weer super lekker gegeten. De pannenkoeken zijn goed van smaak en niet onnozel dik belegd. Voor de kinderen genoeg te spelen. Dus top!

17. Wij zijn afgelopen weekend hier ook geweest. En het was perfect voor elkaar!
    Mijn vrouw had een hartige pannenkoek. Deze zag er goed uit en hij smaakte volgens haar ook heerlijk. Ik had spareribs, deze waren ook heerlijk. Verder hebben de kinderen ook lekker gegeten. Het personeel was vriendelijk en de wachttijden waren absoluut níet lang. De sfeer is leuk en de kinderen vonden het springkussen geweldig.
    Wij vinden het zeker een aanrader en komen zeker weer terug.

18. Hier afgelopen weekend geweest, met twee kleintjes en mijn man en ik.

De pannenkoeken waren dun belegd. Lange wachttijd. En bij aangeven van onze klachten werd er ons gezegd dat het aan ons lag.

De eerste en laatste keer, nooit weer!!

19. Ramonvanoosten@hotmail.com

Slechte pannenkoeken. Kaaspannenkoek is een pannenkoek met geraspte kaas er bovenop. Ongelooflijk. Bediening doet haar best maar je merkt dat horeca ervaring ontbreekt.

20. Heerlijk uitgeweest met de kleinkinderen. Fijn gegeten en gespeeld in het kabouterwoud, was zoals vanouds weer prima voor elkaar.

21. Nou het kon niet voller dan vol, er was geen tafel meer vrij toen wij er waren. Goede sfeer, lekker eten, onze kinderen hebben zich goed vermaakt en de dames die ons bedienden waren erg vriendelijk. Dus wat mij betreft top zaak en daar gaan we zeker nog eens heen. Sterker nog wij hebben zelf gereserveerd voor het kerstbuffet op 2e kerstdag!

22. Wij hebben afgelopen zaterdag in het kabouterwoud gegeten. Echt een super sfeer! De kinderen vonden het erg leuk. Wij hebben geen pannenkoeken gegeten maar heerlijke spareribs en varkenshaas sate. Echt lekker. Verder goede bediening, echt een aanrader.

23. Afgelopen zondag lekker gegeten, in dit mooi aangeklede restaurant. Het personeel is vriendelijk en geduldig! (mijn dochter had moeite om te kiezen uit de pannenkoeken). Het enige minpuntje was het weer buiten. Ik kom hier zeker nog eens terug in de zomer!
    Remco

24. Gisteren heerlijk gegeten bij het pannenkoekenrestaurant. Het restaurant heeft naast de standaard pannenkoeken ook nog wat specialere pannenkoeken en wat andere dingen op de kaart staan. Voor iedereen is er dus iets lekkers. De pannenkoeken waren erg lekker, het restaurant ziet er leuk uit en het personeel is vriendelijk. Je kan zien dat er met plezier gewerkt wordt en dat vonden wij als gezin erg aangenaam. Hier komen wij zeker nog eens terug!

25. Lisette

We hebben gezellig gegeten bij het kabouterwoud. Personeel is net en verzorgd. Het eten is perfect. We hebben hier naar ook nog het kinderfietsen van onze zoon gehouden, dit was prima verzorgd, de kinderen kwamen niks tekort en hadden zich prima vermaakt in het spring kussen en de bossen. Mooie torens gebouwd van de blokken. Er is genoeg te doen, dus mensen echt een aanrader.

Groeten Lisette

26. Zeer slechte service. Kok kan absoluut geen pannenkoeken bakken. Daarbij is hij ook ontzettend klantonvriendelijk. Staat niet open voor kritiek. Zegt dat hij nooit klachten krijgt. Dat kan ik mij niet voorstellen met deze kwaliteit.
    Eerste pannenkoek van mijn dochter was verbrand, tweede pannenkoek was vet en smaakte nergens naar. Ze heeft maar 1 hap willen eten, terwijl ze normaal een pannenkoek graag eet.

27. Het ziet er leuk uit, maar ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring qua eten gehad. Het duurde erg lang voordat de pannenkoeken kwamen, wat niet handig is met peutertjes. Twee van de zes kinderpannenkoeken waren aan de onderkant zo verbrand dat het gewoon ongezond was. Die gingen retour naar de keuken. Vervolgens waren er een paar pannenkoeken zo vet dat het er gewoon uit droop. De ergste ging retour. Toen de eigenaar verscheen werd dit kenbaar aan hem gemaakt, maar hij vond dat de klachten niet terecht waren. Hij maakte ze altijd zo. Totaal niet klantvriendelijk.
    Mijn advies: ga hier niet eten als je kind je lief is.

28. BW 11 punten

Een leuk en mooi restaurant, net onderhouden en schone toiletten. Helaas was het eten slecht, onze beide kinderen hadden vette en taaie ( zelf te versieren) pannenkoeken en wij hadden de shoarma variant ook vet. Het meisje in bediening stond alleen! De eigenaar bakte de pannenkoeken. We moesten lang (> 1/2 uur) wachten op onze bestellingen. Een persoon extra in de bediening was slim geweest zodat het meisje zich in vervolg niet meer hoeft te overwerken. Respect voor haar werkhouding!!!

29. Wij zijn hier met onze 2 kinderen op een doordeweekse dag geweest. We vonden het restaurant erg leuk ingericht; er is speelgoed voor de kinderen. Het eten vonden we slecht: de pannekoeken vielen tegen qua smaak en grootte. De rozijnenpannekoek bestond uit een pannekoek met een berg taaie rozijnen erbovenop, ipv rozijnen in de pannekoek zelf. De eigenaar vertelde dat hij dit altijd zo deed. Het appelgebak was niet lekker. De kinderijsjes: een heel klein beetje ijs verstopt onder grote berg slagroom. Jammer, want de plek is met zorg aangekleed. De bediening wel vriendelijk, maar merkbaar zonder horeca-achtergrond.

30. We hebben op een vrijdagavond heerlijk bij het kabouterwoud een pannenkoek gegeten.
    De service was super, zeer snelle en vriendelijke bediening.
    De sfeer is ook super, het kabouterwoud is echt een belevenis voor kinderen! Er is van alles te zien en te beleven!
    De kwaliteit van de pannenkoeken waren ook prima!
    Wij vinden dit echt een aanrader, en het is zeker de moeite waard om hier eens naar toe te gaan!