Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuidveld verdeeld zijn.

Met de familie heerlijk heerlijk gegeten van een Glutenvrije buffet.

Een ieder die een glutenintolerantie heeft is de Steakhouse een aanrader om te gaan dineren, omdat alles hierop is aangepast.

We komen hier zeker weer terug en het is ook nog eens goed betaalbaar.

Het was wel hectisch en de gereserveerde tafel moest omgeruild worden omdat een andere reservering niet goed verwerkt was. Dat was erg jammer.

Alex van der Woude

Voor het eerst bij de Steakerij geweest. Heerlijk gegeten. Er was 1 persoon bij met een gluten allergie, ook zij heeft alles kunnen eten. Super verzorgd!

Sander van Arragon

Afgelopen zaterdag hier gegeten, leuke en gastvrije bediening. En erg leuk om eens zonder zorgen met drie glutenvrije vrouwen uit eten te gaan.

A. ter Haar

Op 8-12-2017 bij jullie gegeten.
    Een hele fijne avond gehad, gezellige inrichting, vlotte bediening die weet waar ze over spreekt.
    En kwaliteit op je bord, kortom een bezoek waard.

Heb 8-12-2017 bij jullie gegeten, wij werden hartelijk ontvangen en het was gezellig in gericht. Wij hebben genoten van het eten het eten was netjes op gemaakt op je bord. Je kon genoeg krijgen dit was het geld meer dan waard. Wij komen vast weer terug.

Gezellig binnenkomen.

Alles smaakte prima en bediening fijn en heel gezellige aankleding.
    Ruime zitplaatsen.

Alles was heerlijk en een vriendelijke bediening!!

Erg vriendelijk personeel en behulpzaam.
    Eten /kwaliteit verhouding prima.
    A la carte en lopendbuffet prima en ruime keus.
    Aanrader om een keer heen te gaan.
    Bedankt en vriendelijke groet van de koppels uit Den Haag.

eijkenbroek

Geweldig. Vooral ook de prijs/kwaliteit een aanrader.

Heerlijk gegeten hier samen met mijn ouders. Voor de eerste keer bij dit buffet aangeschoven. Voor iedereen is er genoeg om uit te kiezen. Heerlijke stukken vlees/steaks van de kok. Alle bijgerechten worden goed aangevuld en smaakten prima en voor slechts 21 euro per persoon (excl. Drankjes) is dat toch niet heel duur lijkt me. Bij een wokrestaurant heb je meer keuze, maar je hoeft hier ook zeker niet te verhongeren! Doe je dat wel, dan is het je eigen schuld :-)
    de sfeer heeft een 8, aangezien ik zelf niet zo gecharmeerd ben van gillende kinderen, maar daar kan het restaurant zelf niets aan doen natuurlijk. Er was er eentje die een paar keer goed los ging precies de tafel naast ons. Verder niets op aan te merken.
    Bediening ook prima in orde!

Het eten was top. Zelfs onze dochter met gluten intolerantie heeft heerlijk gegeten. Mooi restaurant van binnen, aardige bediening. Vlees was lekker mals en wanneer het klaar was luidden de koeiebellen boven de tafel. Kinderen vonden dit prachtig.

Het was niet druk, (slechts 3 stellen) hierdoor stond het buffet lang zonder dat het ververst hoefde te worden met alle gevolgen van dien. Het eten was verder goed en de bediening super. We hebben lekker gegeten en de kangoeroe biefstuk is zeker een aanrader.

Zeer smakelijk gegeten en heel vriendelijke bediening.

Mooi pand, helemaal buiten de gangbare horeca-gang. Inrichting gezellig maar mag op detail beter. Fijn vakkundig personeel met hart voor de zaak. Simpele kaart met oog voor streekproducten, waarvoor hulde!! Goed bereidde gerechten met simpele, maar lekkere bijgerechten. Prettige prijzen voor de prima huiswijnen, waardoor ook (mede) de eindafrekening een feestje wordt. AANRADER!!

Goede ontvangst. Prima service/bediening. Buffet heeft voldoende keuze. Ruime keuze in warme groenten. Heerlijke gebakken aardappels! Standaard krijg je 1 steak bij het buffet. Een extra steak kost € 4,-.Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Eddy Haveman

De lekkerste spareribs ooit gegeten.
    Hier komen wij graag een keer weer.

L.J.Snippe

Zeer lekker gegeten. Goede service en sfeer. Een echte aanrader.

Tip, hoekjes of nisjes creëeren m.n.v. Mensen met gehoorproblemen doordat er vaak grote groepen zijn kan het lawaaierig zijn.

Mooi buffet, lekker vlees. Ook voor de gluten eters was het uitstekend!

Het is vaak moeilijk om ergen glutenvrij te kunnen eten.
    Dit was hier perfect geregeld.
    De kaart is vrijwel helemaal glutenvrij. Geweldig. Ook voor niet glutenvrije eters was het heerlijk eten.
    Alles wordt zelf gemaakt. De sauzen en toetjes ook. Zelfs de cheesecake en kniepertjes waren glutenvrij.
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    Ook de bediening was erg vriendelijk.
    We hebben hier nu zowel in het “gewone” restaurant als het buffet gegeten.
    Het buffet was prima verzorgd en het vlees van uitstekende kwaliteit.
    Echt een aanrader.

M. Lommerts

We hadden geboekt voor het buffet. Eenmaal binnen (met hond, we wisten dat deze mee mocht ) werd ons even zeer onvriendelijk vermeld dat we daar niet aan deel mochten nemen vanwege de hond. We konden kiezen uit de kaart of een kop koffie nemen en elders een hapje gaan eten. En weg was de dame.
    Zeer onklantvriendelijk.

Heerlijk gegeten in een wat donkere ruimte met zeer vriendelijk en correct personeel. Pluspunt van het buffet zijn de zelfgemaakte groenten en de heerlijke rabarber.

Voor het eerst kangeroe steak gegeten, prima klaargemaakt maar niet onze smaak… gelukkig hadden we ook kogelbiefstuk… heel goed!
    De bediening, Moeder en dochter vormden een prima duo, erg gezellig en hartelijk.
    Wij komen als we weer eens in Drenthe zijn zeker nog eens langs.

Gerrit Hamberg

Het was een geweldige maaltijd een zeker voor herhaling vatbaar.
    Goed vlees, lekker en meer dan genoeg. Heerlijk voorgerecht en super nagerecht.
    Mooie locatie aan het oranjekanaal. Vriendelijke bediening.
    Volgende keer het buffet maar eens proberen.

Iwan Dorenbos

Vlees was uitstekend, had langer gegaard mogen worden, maar dat blijft moeilijk bij een biefstuk, uiteinden waren goed, binnen had meer well done mogen zijn, indien medium + gewenst vraag dan well done.
    Salada verrassend met aardbeien, had er wel een warme groente bijgewild.
    Dat zou een goede verbetering zijn. Verder prima eten.
    Leuke plek, keer wat anders dan de stad, leuk ritje door drenthe om er te komen.
    Goede parkeergelegenheid. En regionaal vlees waar ik zeer voor ben. Waarom dat gesleep met dieren over de wereld wanneer ze al in drenthe in de wei staan. Betaal ik graag iets extra voor.

A. Ten Hove

Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening.

a la carte gegeten en dat was goed, het vlees had de juiste garing zoals aangegeven bij de bediening. De bijgerechten waren een beetje karig maar we kwamen natuurlijk voor het vlees. De bediening kwam wat rommelig over maar uiterst vriendelijk nog even puntjes op de i daar. zeer zeker voor herhaling vatbaar en een leuke aanwinst voor de regio!

Zeer plezierige ervaring gehad: keurige en vriendelijke bediening, gastvrij. Vlees was voortreffelijk, wij waren met z'n vijven maar iedereen was lovend! Bijgerechten prima, sauzen mogen wel wat meer aandacht hebben. Dessert uitstekend! Huisgemaakte Tiramisu voortreffelijk! Plezierige ervaring dus, de herhaling zeker waard! Aanrader!

Buffet is geweldig, ruim en goed op smaak.