Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuidveld verdeeld zijn.

Alles was heerlijk en een vriendelijke bediening!!

Erg vriendelijk personeel en behulpzaam.
    Eten /kwaliteit verhouding prima.
    A la carte en lopendbuffet prima en ruime keus.
    Aanrader om een keer heen te gaan.
    Bedankt en vriendelijke groet van de koppels uit Den Haag.

eijkenbroek

Geweldig. Vooral ook de prijs/kwaliteit een aanrader.

Heerlijk gegeten hier samen met mijn ouders. Voor de eerste keer bij dit buffet aangeschoven. Voor iedereen is er genoeg om uit te kiezen. Heerlijke stukken vlees/steaks van de kok. Alle bijgerechten worden goed aangevuld en smaakten prima en voor slechts 21 euro per persoon (excl. Drankjes) is dat toch niet heel duur lijkt me. Bij een wokrestaurant heb je meer keuze, maar je hoeft hier ook zeker niet te verhongeren! Doe je dat wel, dan is het je eigen schuld :-)
    de sfeer heeft een 8, aangezien ik zelf niet zo gecharmeerd ben van gillende kinderen, maar daar kan het restaurant zelf niets aan doen natuurlijk. Er was er eentje die een paar keer goed los ging precies de tafel naast ons. Verder niets op aan te merken.
    Bediening ook prima in orde!

Het eten was top. Zelfs onze dochter met gluten intolerantie heeft heerlijk gegeten. Mooi restaurant van binnen, aardige bediening. Vlees was lekker mals en wanneer het klaar was luidden de koeiebellen boven de tafel. Kinderen vonden dit prachtig.

Het was niet druk, (slechts 3 stellen) hierdoor stond het buffet lang zonder dat het ververst hoefde te worden met alle gevolgen van dien. Het eten was verder goed en de bediening super. We hebben lekker gegeten en de kangoeroe biefstuk is zeker een aanrader.

Zeer smakelijk gegeten en heel vriendelijke bediening.

Mooi pand, helemaal buiten de gangbare horeca-gang. Inrichting gezellig maar mag op detail beter. Fijn vakkundig personeel met hart voor de zaak. Simpele kaart met oog voor streekproducten, waarvoor hulde!! Goed bereidde gerechten met simpele, maar lekkere bijgerechten. Prettige prijzen voor de prima huiswijnen, waardoor ook (mede) de eindafrekening een feestje wordt. AANRADER!!

Goede ontvangst. Prima service/bediening. Buffet heeft voldoende keuze. Ruime keuze in warme groenten. Heerlijke gebakken aardappels! Standaard krijg je 1 steak bij het buffet. Een extra steak kost € 4,-.Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Eddy Haveman

De lekkerste spareribs ooit gegeten.
    Hier komen wij graag een keer weer.

L.J.Snippe

Zeer lekker gegeten. Goede service en sfeer. Een echte aanrader.

Tip, hoekjes of nisjes creëeren m.n.v. Mensen met gehoorproblemen doordat er vaak grote groepen zijn kan het lawaaierig zijn.

Mooi buffet, lekker vlees. Ook voor de gluten eters was het uitstekend!

Het is vaak moeilijk om ergen glutenvrij te kunnen eten.
    Dit was hier perfect geregeld.
    De kaart is vrijwel helemaal glutenvrij. Geweldig. Ook voor niet glutenvrije eters was het heerlijk eten.
    Alles wordt zelf gemaakt. De sauzen en toetjes ook. Zelfs de cheesecake en kniepertjes waren glutenvrij.
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    Ook de bediening was erg vriendelijk.
    We hebben hier nu zowel in het “gewone” restaurant als het buffet gegeten.
    Het buffet was prima verzorgd en het vlees van uitstekende kwaliteit.
    Echt een aanrader.

M. Lommerts

We hadden geboekt voor het buffet. Eenmaal binnen (met hond, we wisten dat deze mee mocht ) werd ons even zeer onvriendelijk vermeld dat we daar niet aan deel mochten nemen vanwege de hond. We konden kiezen uit de kaart of een kop koffie nemen en elders een hapje gaan eten. En weg was de dame.
    Zeer onklantvriendelijk.

Heerlijk gegeten in een wat donkere ruimte met zeer vriendelijk en correct personeel. Pluspunt van het buffet zijn de zelfgemaakte groenten en de heerlijke rabarber.

Voor het eerst kangeroe steak gegeten, prima klaargemaakt maar niet onze smaak… gelukkig hadden we ook kogelbiefstuk… heel goed!
    De bediening, Moeder en dochter vormden een prima duo, erg gezellig en hartelijk.
    Wij komen als we weer eens in Drenthe zijn zeker nog eens langs.

Gerrit Hamberg

Het was een geweldige maaltijd een zeker voor herhaling vatbaar.
    Goed vlees, lekker en meer dan genoeg. Heerlijk voorgerecht en super nagerecht.
    Mooie locatie aan het oranjekanaal. Vriendelijke bediening.
    Volgende keer het buffet maar eens proberen.

Iwan Dorenbos

Vlees was uitstekend, had langer gegaard mogen worden, maar dat blijft moeilijk bij een biefstuk, uiteinden waren goed, binnen had meer well done mogen zijn, indien medium + gewenst vraag dan well done.
    Salada verrassend met aardbeien, had er wel een warme groente bijgewild.
    Dat zou een goede verbetering zijn. Verder prima eten.
    Leuke plek, keer wat anders dan de stad, leuk ritje door drenthe om er te komen.
    Goede parkeergelegenheid. En regionaal vlees waar ik zeer voor ben. Waarom dat gesleep met dieren over de wereld wanneer ze al in drenthe in de wei staan. Betaal ik graag iets extra voor.

A. Ten Hove

Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening.

a la carte gegeten en dat was goed, het vlees had de juiste garing zoals aangegeven bij de bediening. De bijgerechten waren een beetje karig maar we kwamen natuurlijk voor het vlees. De bediening kwam wat rommelig over maar uiterst vriendelijk nog even puntjes op de i daar. zeer zeker voor herhaling vatbaar en een leuke aanwinst voor de regio!

Zeer plezierige ervaring gehad: keurige en vriendelijke bediening, gastvrij. Vlees was voortreffelijk, wij waren met z'n vijven maar iedereen was lovend! Bijgerechten prima, sauzen mogen wel wat meer aandacht hebben. Dessert uitstekend! Huisgemaakte Tiramisu voortreffelijk! Plezierige ervaring dus, de herhaling zeker waard! Aanrader!

Buffet is geweldig, ruim en goed op smaak.

Wij hebben voortreffelijk gegeten bij de Steakerij!
    Het eten was allemaal bereid met verse producten wat dan ook goed te proeven was!
    Gezellige sfeer en hele gastvrije bediening.

Claudia

Lekker gegeten. Goede service. Restaurant zoet er netjes uit. Voor herhaling vatbaar.

Leuk en sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening. Lekkerste stuk vlees in tijden! Eindelijk weer ergens nagelholt! Desserts waren huisgemaakte en heerlijk. Lokaal bier doet t ook altijd goed dus ook bij ons aan tafel.

Sauzen mogen van mij wel wat meer aandacht krijgen en eventueel een (warme) seizoensgroente erbij serveren ipv scheuten en een Kaapse kruisbes.

Wij gaan zeker nog een keer uitsteakbaar genieten in Zuidveld!

De Bock Robert

Lekker gegeten. Héél lekker vlees. Alles mooi vers. Heel vriendelijke bediening. Hier komen wij terug.

Voorgerecht van 'nagelhout', een aanrader!
    Heerlijke en goed gebakken steak gehad. Mooi bruin van buiten, mals.en sappig van binnen.
    Lekker huisgemaakte dessert.
    Buiten in het zonnetje zitten eten, zeer prettige en attente bediening.

Fijne enthousiaste bediening, keus genoeg, heerlijk gegeten, alles warm, vers, niet te zout.
    Gehaktballen top, steak en biefstuk ook zalig. Kortom...aanrader

Marloes

Voor tien personen gereserveerd op Hemelvaartsdag 2017. Wij moesten bijna anderhalf uur op ons hoofdgerecht wachten waarvan twee gerechten ontbraken. Deze kwamen 20 minuten later op het moment dat de rest al uitgegeten was. Vervolgens was één van de gerechten koud (kogelbiefstuk). Dit gerecht teruggestuurd waarna er pas na 20 minuten nieuw eten werd geserveerd (andere gerechten gingen voor zelfs na een klacht). Ook hebben wij drie keer moeten vragen naar de patat die bij de gerechten uitgeserveerd zou worden. Daarna kregen wij wel een groter portie, maar was de biefstuk nog steeds niet naar wens (1 stuk rare en 1 stuk Well Done, terwijl medium was besteld).

Uiteindelijk bij het betalen is er na een lange discussie een gedeelte van het bedrag van de rekening gehaald. Echter ging de manager hierover met ons eerst nog een lange discussie aan. Wij hebben meerdere mensen hier weg zien lopen aangezien er slecht werd gecommuniceerd en het eten niet werd uitgeserveerd. Qua eten was het verder oké maar zou hier nooit heen gaan op een drukke dag.

30. Nederlands Zuidveld

Magyarock