De Steakerij in Zuidveld

Glutenvrij en regionaal. (H)eerlijke steaks.

gratis , eigen terrein

geen

De Steakerij is hèt Drentse steakhuis waar mooi regionaal vlees centraal staat, net als duurzame vis. Hoge kwaliteit, lage prijzen. Wij laten je zien dat dat kan. Ons steakhuis heeft naast de steakkaart elke zaterdag en zondag ook een steakbuffet. Al vanaf 21 euro.

Al onze gerechten zijn glutenvrij. Ook het steak buffet is 100 % glutenvrij.

Je vind ons aan het prachtige Oranjekanaal in Zuidveld en ligt in het hart van Drenthe, vlak bij Westerbork.

Onze verse huisgemaakte gerechten, de goede sfeer en de vriendelijke mensen die er werken, maken van uw avond een gezellig en smaakvol succes.

• Buffet: € 23,00

1490203676 82
1499511985 81
1508820294 80
1511923063 81
1519162859 84
1520197116 84

1. Geert Koning

Prima gegeten. Uitgebreid buffet. Leuke sfeer. Als de kok het vlees heeft bereid, belt hij de bel boven je tafel. LEUK! Normale prijzen. Kortom: En echt alles 100% glutenvrij.
    EEN AANRADER.

2. Heerlijk gegeten, betrokken bediening, dit was de 4e keer dat ik er heb gegeten en ik ga zeker nog een keer (of meer)!

3. Al sinds De Brug Steakerij werd, stond het op de lijst om weer eens heen te gaan. Eindelijk was het zo ver.
    Buffet is nog steeds met bellen, leuk!
    Zeer genoten van alle heerlijke koude en warme lekkers bij een prima gebakken steak.

4. Wat een heerlijkheid om niet te hoeven vragen wat je kunt eten bij het buffet, alles glutenvrij, zeer ruime keus, zelfs een lekker glutenvrij biertje gedronken. Alles wat we hebben gegeten was heerlijk van smaak. Enthousiaste bediening… komen zeker nog eens terug! Bedankt voor een heerlijk avondje uiteten!

5. Heerlijk gegeten en zo fijn dat je er vanuit kunt gaan dat het eten allemaal écht glutenvrij is!
    Als klant voel je je hier heel welkom.
    We gaan hier zeker vaker eten.

6. Wij hebben hier erg lekker gegeten. Geen last gehad van sauzen die betaald moesten worden. Er was friet en gebakken aardappelen genoeg en anders even aan bediening vragen en dan stond het zo op tafel. Bediening was zeer vriendelijk en zeer attent.
    Goed restaurant met een goede prijs/kwaliteit. Wij komen wel weer terug.

7. We hebben heerlijk gegeten. Enige minpuntje is dat de saus, die naar onze mening bij het steakgerecht hoort, apart gerekend wordt en dus niet standaard bij het gerecht zit.
    We komen zeker terug!

8. L. van Woudenberg

Wat een goed restaurant. Onze dochter van 9 heeft nooit van een buffet kunnen eten omdat zij glutenvrij moet eten. Wat een traktatie is dan het steakbuffet!
    Vlees was echt heel lekker en ook de andere gerechten van het buffet zijn zalig.
    Echt een aanrader & 100% glutenvrij!

9. Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant. Bediening top!!👍👍

10. Aanrader. Én glutenvrij geen probleem! Heerlijke spareribs. Komen zeker eens terug. Wel veel vliegen in het restaurant.

11. Fam. Schelhaas

Lekker gegeten met z'n zessen. Leuke bediening. Niet duur.

12. Koos de Doelder

Vandaag vanuit Westerborg bij toeval bij het Drentse steakhuis gekomen voor het diner. Was voor ons een geweldige ervaring, fijne bediening, lekker eten en een goede prijs kwaliteit verhouding Een aanrader zouden wij zeggen

13. Jeroen hesselink

Zeer prettige avond gehad. Heerlijke steak met behoorlijk uitgebreid buffet. Echt voor iedereen was er ruim voldoende keus. En iedereen uit onze groep vond het heerlijk.
    Ook zeer relaxte bediening die af en toe kwamen vragen of alles naar wens was en met de twijfelaars meedachten.
    Kortom zeer geslaagd en zeker aan te raden voor een gezellig avondje uit eten.

14. Eten is super.
    Bediening liet te wensen over.
    Duurde lang voor het eten er was, terwijl het heel rustig was.
    Planning van de maaltijden was ook slecht geregeld in de keuken.

15. Tim van Mierlo

Was erg lekker en een goede bediening

16. Fijn dat het gehele buffet glutenvrij was! Mijn dochter heeft hier heerlijk van gegeten. De ruimte vond ik persoonlijk wat donker, maar het systeem met de belletjes en toeter als je stuk vlees klaar is, maakt veel goed!

17. Zeer matig eten kan mij niet vinden in de eerdere positieve recensies.

18. Gebruikt gemaakt van het steak buffet. Buffet was uitgebreid en lekker. Geen goedkope rommel zoals je helaas vaak ziet bij een buffet.
    Varkenshaas was heerlijk mals, de kangaroesteak van mijn vriend was helaas vrij taai.

19. Simone van der Kolk

Met hemelvaart heb ik samen met een vriendin het buffet gereserveerd. Erg gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het buffet was uitgebreid en netjes, iets waar ik persoonlijk veel waarde aan hecht. Verschillende soorten kazen, verschillende salade's, verschillende groentes e.d. heerlijk! Nagerecht was niet erg uitgebreid maar wij vonden het prima. En. Misschien wel het meest fantastische, alles glutenvrij! Wij komen zeker nog een keer.

20. meijer

Jammer, de monstersoep smaakte naar een pakje uit de winkel met erg dunne plakjes worst erin. Het vlees was op zich wel goed, wat zenig, maar vond de sla erbij wat armzalig: leek op een opengemaakt pakje van een supermarkt met een kwart aardbei erin, zonder dressing o.i.d. Jammer ook dat je apart moest betalen voor saus (ook niet echt bijzonder, smaakte ook als een saus uit een pakje) en ook de mayo apart moest betalen, de patatjes en aardappels waren ook niet echt genoeg. Nee, wij komen er niet meer helaas.

21. Lekker gegeten, gezellig restaurant en leuke bediening.

22. Dikke 10 voor de website ontwerper. Eenmaal bij aankomst viel het allemaal erg tegen! Ik ben over het algemeen in Drenthe veel en veel gewend. Zonde om niet alles uit het concept te halen. Waarschijnlijk bedrijf blindheid.

23. E Vrieling

Wij hebben heerlijk gegeten het was allemaal goed geregeld. En het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
    Het is een aanrader om hier naar toe te gaan.

24. Zoals altijd was het eten erg goed en de gastvrouw en gastheer waren heel vriendelijk.
    De prijs-kwaliteit verhouding is prima. We komen hier graag en we komen zeker weer terug.

25. Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg over het buffet hoe het werkt. De prijs kwaliteit is dik in orde. Kortom een aanrader!

26. Anna en oebel

Heerlijk met z'n tweeën gegeten van de kaart. Mosterdsoep en hangop een echte aanrader.

27. Fam Westrup

Super
    Van ontvangst tot en met afscheid

28. Sjabbo van Timmeren

De buffetbakken waren te lang niet bijgevuld, zowel vlees als groente. De carbonade was erg sterk gepeperd en de nasi daarentegen vrij smaakloos. Ook werd een drinken bestelling veel te laat gebracht met de mededeling "Oeps ik had ineens een cola over". Dus wat ons betreft NIET voor herhaling vatbaar.

29. Heerlijk gegeten, zowel hoofd als bijgerechten. Ontspannen gezellige sfeer.

30. van der Weg

Na alle positieve reacties gingen wij vol goede zin naar Zuidveld. Wij werden vriendelijk ontvangen en naar een achterkamertje geleid waar nog twee niet afgeruimde tafels stonden. Na ongeveer twintig minuten kwam er iemand die verbaasd was dat wij nog niets te drinken hadden. Wij gingen voor de spareribs, de lekkerste in de regio....., zeker niet, verre van. Prima te doen, maar daar blijft het bij. Wij zijn helaas niet zo enthousiast als de rest.

31. linda ben eijkenbroek

Men staat hier voor g.g.g. dat betekend, gemoedelijk, gezellig en goedkoop. Het was weer fijn om daar te zijn. Gaan spoedig terug.

32. Zeer goed gegeten.
    Tot in de late uurtjes fijn gezeten.
    Helaas was 't een beetje koud, maar zeker voor herhaling vatbaar.

33. Mijn favoriet restaurant.
    Heerlijk eten. Alles is heel lekker.
    Ga voor het buffet met heerlijke voorafjes, vooral de eiersalade en de gerookte kip en de kipkerriesalade zijn zalig!
    Vlees is heerlijk mals en de toetjes en ijs zijn erg lekker.
    De sfeer is erg gezellig en de bediening is erg gastvrij. Hier eten is een feest en een beetje thuiskomen!

34. Goed gegeten! Het vlees is zo mals en lekker lijkt wel sterrenniveau! Heel betrokken en vriendelijk personeel! Dus gewoon een aanrader!!!

35. Heerlijk gegeten met smaak en veel liefde bereidt dat is helaas nog erg moeilijk te vinden.
    Hier was het rijkelijk aanwezig, voor het eerst sinds mijn glutenintolerantie weer zelf eens kunnen kiezen uit de hele kaart. Dat werd er niet makkelijker op want alles zag er zo lekker uit.
    Super lekker gegeten goede kok met smaak en fijne gastvrije bediening.
    We komen zeker een keer terug.

36. Was de eerste keer hier. Het eten was geweldig. De steak zeer goed bereid. Zeker voor herhaling vatbaar 😊

37. Wat een leuk ding(koebellen)… en veel keus qua buffet… 1 ding zou ik anders doen persoonlijk… dat je de prijs voor buffet omhoog gooit van 23 euro naar 28 en dan wel onbeperkt vlees mag bestellen… je had nu 1× vlees inclusief de rest moest je 4 euro bij betalen voor elk stukjs wat je wou.

38. E. Jonkers-Brink

Zelden zulk lekker mals vlees gegeten voor zo weinig geld. Hier gaan we zeker weten vaker naar toe. Dikke pluim voor het concept met de koeienbellen.

39. J. Van Waveren

Ontvangst was uitstekend;
    De sfeer met koebellen, was heel treffend;
    Eten en drinken zoals was beschreven;
    Prijs/kwaliteit goed.

40. Met de familie heerlijk heerlijk gegeten van een Glutenvrije buffet.

Een ieder die een glutenintolerantie heeft is de Steakhouse een aanrader om te gaan dineren, omdat alles hierop is aangepast.

We komen hier zeker weer terug en het is ook nog eens goed betaalbaar.

41. Het was wel hectisch en de gereserveerde tafel moest omgeruild worden omdat een andere reservering niet goed verwerkt was. Dat was erg jammer.

42. Alex van der Woude

Voor het eerst bij de Steakerij geweest. Heerlijk gegeten. Er was 1 persoon bij met een gluten allergie, ook zij heeft alles kunnen eten. Super verzorgd!

43. Sander van Arragon

Afgelopen zaterdag hier gegeten, leuke en gastvrije bediening. En erg leuk om eens zonder zorgen met drie glutenvrije vrouwen uit eten te gaan.

44. A. ter Haar

Op 8-12-2017 bij jullie gegeten.
    Een hele fijne avond gehad, gezellige inrichting, vlotte bediening die weet waar ze over spreekt.
    En kwaliteit op je bord, kortom een bezoek waard.

45. Heb 8-12-2017 bij jullie gegeten, wij werden hartelijk ontvangen en het was gezellig in gericht. Wij hebben genoten van het eten het eten was netjes op gemaakt op je bord. Je kon genoeg krijgen dit was het geld meer dan waard. Wij komen vast weer terug.

46. Gezellig binnenkomen.

Alles smaakte prima en bediening fijn en heel gezellige aankleding.
    Ruime zitplaatsen.

47. Alles was heerlijk en een vriendelijke bediening!!

48. Erg vriendelijk personeel en behulpzaam.
    Eten /kwaliteit verhouding prima.
    A la carte en lopendbuffet prima en ruime keus.
    Aanrader om een keer heen te gaan.
    Bedankt en vriendelijke groet van de koppels uit Den Haag.

49. Heerlijk gegeten hier samen met mijn ouders. Voor de eerste keer bij dit buffet aangeschoven. Voor iedereen is er genoeg om uit te kiezen. Heerlijke stukken vlees/steaks van de kok. Alle bijgerechten worden goed aangevuld en smaakten prima en voor slechts 21 euro per persoon (excl. Drankjes) is dat toch niet heel duur lijkt me. Bij een wokrestaurant heb je meer keuze, maar je hoeft hier ook zeker niet te verhongeren! Doe je dat wel, dan is het je eigen schuld :-)
    de sfeer heeft een 8, aangezien ik zelf niet zo gecharmeerd ben van gillende kinderen, maar daar kan het restaurant zelf niets aan doen natuurlijk. Er was er eentje die een paar keer goed los ging precies de tafel naast ons. Verder niets op aan te merken.
    Bediening ook prima in orde!

50. Het eten was top. Zelfs onze dochter met gluten intolerantie heeft heerlijk gegeten. Mooi restaurant van binnen, aardige bediening. Vlees was lekker mals en wanneer het klaar was luidden de koeiebellen boven de tafel. Kinderen vonden dit prachtig.

51. Het was niet druk, (slechts 3 stellen) hierdoor stond het buffet lang zonder dat het ververst hoefde te worden met alle gevolgen van dien. Het eten was verder goed en de bediening super. We hebben lekker gegeten en de kangoeroe biefstuk is zeker een aanrader.

52. Zeer smakelijk gegeten en heel vriendelijke bediening.

53. Mooi pand, helemaal buiten de gangbare horeca-gang. Inrichting gezellig maar mag op detail beter. Fijn vakkundig personeel met hart voor de zaak. Simpele kaart met oog voor streekproducten, waarvoor hulde!! Goed bereidde gerechten met simpele, maar lekkere bijgerechten. Prettige prijzen voor de prima huiswijnen, waardoor ook (mede) de eindafrekening een feestje wordt. AANRADER!!

54. Goede ontvangst. Prima service/bediening. Buffet heeft voldoende keuze. Ruime keuze in warme groenten. Heerlijke gebakken aardappels! Standaard krijg je 1 steak bij het buffet. Een extra steak kost € 4,-.Goede prijs/kwaliteitverhouding.

55. Eddy Haveman

De lekkerste spareribs ooit gegeten.
    Hier komen wij graag een keer weer.

56. L.J.Snippe

Zeer lekker gegeten. Goede service en sfeer. Een echte aanrader.

Tip, hoekjes of nisjes creëeren m.n.v. Mensen met gehoorproblemen doordat er vaak grote groepen zijn kan het lawaaierig zijn.

57. Mooi buffet, lekker vlees. Ook voor de gluten eters was het uitstekend!

58. Het is vaak moeilijk om ergen glutenvrij te kunnen eten.
    Dit was hier perfect geregeld.
    De kaart is vrijwel helemaal glutenvrij. Geweldig. Ook voor niet glutenvrije eters was het heerlijk eten.
    Alles wordt zelf gemaakt. De sauzen en toetjes ook. Zelfs de cheesecake en kniepertjes waren glutenvrij.
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    Ook de bediening was erg vriendelijk.
    We hebben hier nu zowel in het “gewone” restaurant als het buffet gegeten.
    Het buffet was prima verzorgd en het vlees van uitstekende kwaliteit.
    Echt een aanrader.

59. M. Lommerts

We hadden geboekt voor het buffet. Eenmaal binnen (met hond, we wisten dat deze mee mocht ) werd ons even zeer onvriendelijk vermeld dat we daar niet aan deel mochten nemen vanwege de hond. We konden kiezen uit de kaart of een kop koffie nemen en elders een hapje gaan eten. En weg was de dame.
    Zeer onklantvriendelijk.

60. Heerlijk gegeten in een wat donkere ruimte met zeer vriendelijk en correct personeel. Pluspunt van het buffet zijn de zelfgemaakte groenten en de heerlijke rabarber.

61. Voor het eerst kangeroe steak gegeten, prima klaargemaakt maar niet onze smaak… gelukkig hadden we ook kogelbiefstuk… heel goed!
    De bediening, Moeder en dochter vormden een prima duo, erg gezellig en hartelijk.
    Wij komen als we weer eens in Drenthe zijn zeker nog eens langs.

62. Gerrit Hamberg

Het was een geweldige maaltijd een zeker voor herhaling vatbaar.
    Goed vlees, lekker en meer dan genoeg. Heerlijk voorgerecht en super nagerecht.
    Mooie locatie aan het oranjekanaal. Vriendelijke bediening.
    Volgende keer het buffet maar eens proberen.

63. Iwan Dorenbos

Vlees was uitstekend, had langer gegaard mogen worden, maar dat blijft moeilijk bij een biefstuk, uiteinden waren goed, binnen had meer well done mogen zijn, indien medium + gewenst vraag dan well done.
    Salada verrassend met aardbeien, had er wel een warme groente bijgewild.
    Dat zou een goede verbetering zijn. Verder prima eten.
    Leuke plek, keer wat anders dan de stad, leuk ritje door drenthe om er te komen.
    Goede parkeergelegenheid. En regionaal vlees waar ik zeer voor ben. Waarom dat gesleep met dieren over de wereld wanneer ze al in drenthe in de wei staan. Betaal ik graag iets extra voor.

64. A. Ten Hove

Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening.

65. a la carte gegeten en dat was goed, het vlees had de juiste garing zoals aangegeven bij de bediening. De bijgerechten waren een beetje karig maar we kwamen natuurlijk voor het vlees. De bediening kwam wat rommelig over maar uiterst vriendelijk nog even puntjes op de i daar. zeer zeker voor herhaling vatbaar en een leuke aanwinst voor de regio!

66. Zeer plezierige ervaring gehad: keurige en vriendelijke bediening, gastvrij. Vlees was voortreffelijk, wij waren met z'n vijven maar iedereen was lovend! Bijgerechten prima, sauzen mogen wel wat meer aandacht hebben. Dessert uitstekend! Huisgemaakte Tiramisu voortreffelijk! Plezierige ervaring dus, de herhaling zeker waard! Aanrader!

67. Buffet is geweldig, ruim en goed op smaak.

68. Wij hebben voortreffelijk gegeten bij de Steakerij!
    Het eten was allemaal bereid met verse producten wat dan ook goed te proeven was!
    Gezellige sfeer en hele gastvrije bediening.

69. Claudia

Lekker gegeten. Goede service. Restaurant zoet er netjes uit. Voor herhaling vatbaar.

70. Leuk en sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening. Lekkerste stuk vlees in tijden! Eindelijk weer ergens nagelholt! Desserts waren huisgemaakte en heerlijk. Lokaal bier doet t ook altijd goed dus ook bij ons aan tafel.

Sauzen mogen van mij wel wat meer aandacht krijgen en eventueel een (warme) seizoensgroente erbij serveren ipv scheuten en een Kaapse kruisbes.

Wij gaan zeker nog een keer uitsteakbaar genieten in Zuidveld!

71. De Bock Robert

Lekker gegeten. Héél lekker vlees. Alles mooi vers. Heel vriendelijke bediening. Hier komen wij terug.

72. Voorgerecht van 'nagelhout', een aanrader!
    Heerlijke en goed gebakken steak gehad. Mooi bruin van buiten, mals.en sappig van binnen.
    Lekker huisgemaakte dessert.
    Buiten in het zonnetje zitten eten, zeer prettige en attente bediening.

73. Fijne enthousiaste bediening, keus genoeg, heerlijk gegeten, alles warm, vers, niet te zout.
    Gehaktballen top, steak en biefstuk ook zalig. Kortom...aanrader

74. Marloes

Voor tien personen gereserveerd op Hemelvaartsdag 2017. Wij moesten bijna anderhalf uur op ons hoofdgerecht wachten waarvan twee gerechten ontbraken. Deze kwamen 20 minuten later op het moment dat de rest al uitgegeten was. Vervolgens was één van de gerechten koud (kogelbiefstuk). Dit gerecht teruggestuurd waarna er pas na 20 minuten nieuw eten werd geserveerd (andere gerechten gingen voor zelfs na een klacht). Ook hebben wij drie keer moeten vragen naar de patat die bij de gerechten uitgeserveerd zou worden. Daarna kregen wij wel een groter portie, maar was de biefstuk nog steeds niet naar wens (1 stuk rare en 1 stuk Well Done, terwijl medium was besteld).

Uiteindelijk bij het betalen is er na een lange discussie een gedeelte van het bedrag van de rekening gehaald. Echter ging de manager hierover met ons eerst nog een lange discussie aan. Wij hebben meerdere mensen hier weg zien lopen aangezien er slecht werd gecommuniceerd en het eten niet werd uitgeserveerd. Qua eten was het verder oké maar zou hier nooit heen gaan op een drukke dag.

75. Magyarock

76. Hemelvaartsdag 2017 .... wat een teleurstellende ervaring in dit restaurant. We dachten te kunnen beginnen met de soep van de dag als voorgerecht. Echter, een uur nadat we voor- en hoofdgerecht hadden besteld, was de soep nog steeds niet gebracht. Het personeel kon desgevraagd ook niet aangeven hoelang we nog op iets eetbaars moesten wachten. Het was druk (het zat niet vol ...) en de planning in de keuken liep spaak. Dat was het excuus. We hebben de drankjes betaald en het restaurant teleurgesteld met een lege maag verlaten. Tip voor De Steakerij: hou gasten niet voor de gek. Zeg eerlijk dat er een lange wachttijd is en probeer op zijn minst het voorgerecht binnen een half uur te serveren. Of bied wat stokbrood met kruidenboter aan om de eerste honger te stillen.

1,3
  77. Kitts Boertien

Heerlijk gegeten. De sfeer is gezellig en personeel is vriendelijk. En gemoedelijk.

78. Tillema

Het was erg lekker, goed verzorgd, uiterst vriendelijk...

79. Brenda

Heerlijk gegeten, goed stuk vlees, ruime keus in bijgerechten. Erg goed gedacht om de lactose-intolerantie van onze dochter, zelfs met het nagerecht. Zeker onze complimenten daarvoor. We hebben een gezellige avond gehad.

80. Leuk en net even weer anders dan de gebruikelijke buffetrestaurants. Je hebt de keuze uit voor-, hoofd- en nagerecht zoveel je maar op kunt. Alleen bij het hoofdgerecht kan je vlees bestellen. Dit schrijf je op een kaartje en geef je aan de kok en als het vlees klaar/gaar is, gaat boven je tafel een koebel, dus je kunt naar de kok je vlees ophalen. Leuk ook voor kinderen. Erg vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Zeker de moeite als je iets te vieren hebt. Ruime parkeergelegenheid. Drankjes normale prijs.

81. Was allemaal weer prima verzorgd!!

82. Gezellige sfeer en leuke en vlotte bediening. Een goed adres om eens lekker uit eten te gaan. Goede parkeergelegenheid en schoon sanitair. We komen hier zeker weer!!

83. Heerlijk gegeten, top!!

84. Bert Kruize

Prima gegeten in ontspannen sfeer en bediend door vriendelijk personeel.

85. R Bernsen

Leuke ervaring, goed gegeten, vriendelijke mensen, zeker voor herhaling vatbaar.

86. Prima gegeten, naar onze mening keuze hoofdgerechten beperkt, bak met aardappeltjes en friet voortdurend leeg, klein assortiment rauwkost. Kortom: prima gegeten, assortiment minder uitgebreid dan verwacht.

87. We hebben hier met zijn tweeën gegeten en het was echt heel erg geslaagd. Ik vind dit restaurant een enorme aanrader. Het menu was veelzijdig genoeg, het eten zelf was echt lekker, niet te duur en de service was erg vriendelijk. Het enige was dat het erg rustig was, maar hopelijk wordt het er wat drukker want het is echt een toptent.

88. Eric Lenters

89. Heerlijk gegeten in een prettige en ontspannen sfeer. Zeer geslaagde metamorfose tot steakhouse.

90. Heerlijk genoten! Niet alleen de culinaire maaltijden en de service, maar ook de timing en de sfeer waren helemaal perfect! Super van genoten! En ook zeker aan te raden. Groetjes uit Zeeland!

91. Fransje en Jaap van Velzen

Komen hier als westerlingen al weer jaren, eens of twee maal per jaar. In de loop van de tijd is alles veranderd, het interieur, de naam, de opzet, maar nog steeds blijft hetzelfde; prima eten en heel vriendelijke ontvangst en bediening.

92. Jan de Jonge

Afgelopen zondag met 8 personen gegeten. We waren aangenaam verrast! Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Een aanrader, wat ons betreft. Wij komen zeker terug.

93. S.Offereins

We vinden het heel gezellig en ongedwongen, behalve buffet, kun je er ook à la carte eten. Echt een aanrader!

94. Gezellig restaurant! Leuk systeem met de koeienbellen en goede service. Ik kom zeker terug als ik weer eens in de buurt ben!

95. Aimee Halsema

Hartelijk ontvangen. Het eten was heerlijk! Echt een aanrader om een keer geweest te zijn.

96. Prima service, sympathieke bediening. En het eten is zonder meer uitstekend te noemen. Dit alles voor een prima prijs. Ik kom graag nog eens terug.

97. Heel goede service, glutenvrije keuzes. Aardige bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Lekkere steaks uit de regio. Een aanrader.

98. Heerlijk eten, goed verzorgd, leuke sfeer. Alles compleet.
    Uniek systeem en leuk met al die koebellen.