Restaurant verhuisd

1652028240 85
1656552096 85
1688219089 85

1. Lietje

Het was erg lekker, gezellig en de bediening was super vriendelijk en maakten ook wel tijd voor een praatje als dit gewenst was. Wij waren er met onze dochters en ook voor hun hadden ze alle aandacht.
    De bediening via een verlengd dienblad, ontstaan in de tijd van Corona, was een leuke toevoeging en maakte het anders dan anders. LEUK en lekker.

2. Jeroen & Marianne

Voor alles een 9.5, misschien zelfs wel een 10. Gisteravond gegeten en gedronken, buffet. Wat een verademing als het gaat om bijv. gluten-vrij. Volledig glutenvrije horeca is een zeer moeilijk concept. Glutenvrij koken, echt veilig, is bijna alleen te doen als alles zeer vers en handwerk is. Dat merkten wij direct al aan de gerechten, smaak, structuren en texturen. Alles ziet er zeer helder en vers uit, en je merkt aan alles dat het handwerk is, en met liefde. Niet zomaar wat gerommel. Dat bleek zeker ook toen we even met de enthousiaste, kundige en realistische medewerker stonden te praten.
    Heerlijk, dus ook voor mensen die gewoon lekker willen eten. Ikzelf bijv. heb geen gluten problematiek, maar mijn vrouw juist wel. Geen centje pijn en erg goed gegeten. Een aanrader, zonder twijfel.

3. Vooropgesteld, het eten was super. Maar de ene dame in de bediening kreeg van ons niet het stempel 'klantvriendelijk'. De omschrijving 'botte hark' kwam meer in de buurt. Dame in kwestie moet zich eens goed achter de oren krabben of ze wel geschikt is voor dit werk.

4. De bediening was vriendelijk, het eten was erg lekker en genoeg.

5. Spareribs waren droog en vies gekruid.
    De gebakken aardappeltjes waren nog rauw.
    En er werd nauwelijks gereageerd op onze klachten.
    De zaak ziet er oud en vervallen uit.
    We werden voor ons idee ook echt achter in de zaak geplaatst.
    Wij komen er zeker nooit meer.

2,6
  6. Lekker gegeten hier, het eten wordt met zorg bereidt. De bediening is vriendelijk en weet waar ze over praat. De verhouding eten en prijs is goed. Ik zou mijn vrienden de Steakerij ook aanraden.

7. Fam de Boer

Voor het eerst hier gegeten tijdens onze vakantie. Een hele goede ervaring. We hadden de tournedos een wat duurder gerecht maar het was het waard. Heerlijk mals, groente en aardappeltjes heerlijk en eerlijk van smaak. Bediening vriendelijk en oprecht. Desserts heerlijk. Als we weer eens in de buurt verblijven staat deze bovenaan het lijstje. En alles goed opgepakt qua corona regels. Een goede invulling hier aan gegeven.

8. Echt een heel leuk en gastvrij restaurant! Naast dat het eten heerlijk is wordt er top gelet op alle Corona maatregelen waardoor je je extra veilig en prettig voelt. Aan de 1,5 mtr. regel wordt op een ludieke manier invulling gegeven, heel goed gedaan en dat zorgt weer voor nog meer ontspanning en dat je graag terug komt! Mijn complimenten!

9. Evelyn van t Hoog

Het was allemaal prima Heerlijk gegeten.

10. Perfect restaurant, het eten is fantastisch. Als wij hier in Drenthe zijn gaan we er eten.
    Mensen perfekt, wij zeggen het voort. Vr gr Hans van de Water.

11. Wij hebben heerlijk gegeten. Goede service en een uitstekende bediening erg vriendelijke mensen. Aanrader!

12. Goed geregeld met de handschoentjes. Helaas werden de aardappeltjes/groente wat droog, maar het vlees was fantastisch. Veel keus en leuk met de bellen boven de tafels.

13. Al een paar keer geweest. Was altijd prima in orde. Maar begint nu toch wel wat prijs kwaliteit duur te worden. Dat je voor iedere stukje vlees per persoon 5 euro over de basisprijs van 27,50 moet betalen is tot daaraan toe.. maar dat zelfs voor een klein stukje stokbrood wat bijna overals bij de prijs inbegrepen is hier 4 euro moet worden neergeteld is wel het uiterste opzoeken naar mijn mening. Ook de ontvangst is wel eens vriendelijker geweest. Dat je in deze Coronatijd niet je restaurant kunt runnen zoals normaal is heel begrijpelijk, maar communicatie kan op diverse manieren. Kwaliteit eten is prima maar niet zo speciaal dat het deze hoge prijs rechtvaardigd. Want om voor 4 volwassenen en 2 kinderen die ieders een stukje vlees extra hebben gehad bijna 200 euro te moeten neertellen vind ik wel weer het uiterste. Qua bereiding van het vlees was ook niet geweldig. Vlees op een gegeven moment terug moeten brengen omdat het bijna nog rauw was. (medium besteld).

Kortom: Kwaliteit eten prima. Bereiding kan soms beter. En dingen als stokbrood gewoon bij de basisprijs doen want anders word het een duur aangelegenheid terwijl de kwaliteit niet beter (misschien wel slechter) is als bij de diverse concurrenten.

6,7
  14. Cobie Bart

Heerlijk gegeten en wat een vriendelijke bediening! Als we nog eens in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

15. Lekker eten. Goede service. En nooit buikpijn achteraf. Met coeliakie.

16. Heerlijk gegeten en geheel glutenvrij. Super!

17. Roelyke Gallego

Wat ben ik blij dat we de Steakerij hebben ontdekt! Heerlijk gegeten en de mensen van de bediening waren erg goed & aardig (en correct ivm Covid19 regels), ook al was het tropisch heet! We komen hier zeker terug!

18. Het eten en drinken was van goede kwaliteit en de bediening heel vriendelijk en begrip vol.

19. Thamar van Bekkum

Super fijn restaurant waar je met coeliakie geheel onbezorgd kunt eten. Het eten was heerlijk, bediening was heel erg goed en vriendelijk.

20. Familie Zonderland

Ondanks de beperkingen in de afgelopen periode was de sfeer zeer gezellig en weet de Steakerij weer iets heerlijks op tafel te toveren!

21. Marten de Boer

Gezellige sfeer, prima bediening, heerlijk eten, warm en koudbuffet. We komen zeker nog een keer terug.

22. V Breugel

Fijn om uit eten te gaan zonder op te hoeven letten of het glutenvrij is. Heerlijk gegeten, leuke sfeer en ook bij buffet goed geregeld rondom Corona maatregelen.

23. Astrid Hofman

Het was voor ons de eerste keer dat we daar gingen eten. Het eten was voortreffelijk en de bediening was zeer vriendelijk en attent.
    Het enige minpuntje is de reservering via de site. Wij hadden aangegeven dat we a-la-cart wilden eten, echter dit was niet doorgekomen (een stel dat na ons kwam overkwam hetzelfde).

24. Heerlijk gegeten. Mooi plekje. Het walhalla voor gluten allergie. Alles is Glutenvrij en iedereen kan van elkaars bord eten. Service fantastisch. Het ijsbuffet is helemaal feest. Alles mag en zelf pakken. Ofwel het was top!

25. T. Schregardus

Heel fijn dat onze dochter met coeliakie alles kon pakken zonder erbij na te hoeven denken of ze het wel mocht hebben.
    Vriendelijk personeel.

26. Gea hoeksma

Heerlijk glutenvrij gegeten in het steakhuis. Gezellig, goede service, klant vriendelijk en goed/warm eten. Wij hebben in het steakhuis gegeten en geen gebruik gemaakt van het lopende buffet. Wij hebben 2 kinderen met coeliaki dus zij zitten op een glutenvrij dieet. Daarom voor dit restaurant gekozen. Het was top. Voor herhaling vatbaar😊

27. Lekker gegeten in het buffetrestaurant. Het was een feestje voor onze 11-jarige dochter met coeliakie, die alles mocht eten. Wel behoorlijk prijzig.

28. Gerard Douma

Leuk restaurant en bijzonder voor iemand met gluten allergie dat er voor de verandering niet opgelet hoeft te worden wat er van de kaart wordt besteld. Alles is namelijk glutenvrij. Voor iemand die geen gluten allergie heeft is het ook erg prima, want je proeft geen verschil. Alles is lekker en vers. Wat deze keer wel jammer was dat ze deze keer een tekort aan personeel hadden. Dit was te merken aan het feit dat alles deze keer wat langer duurde dan normaal. Maar zeker weer voor herhaling vatbaar en we kijken weer uit naar een volgende keer.

29. Veel lekkere gerechten op de menulijst maar de brownie is op zijn minst aanbevelenswaard.

30. Mark Bosman

Top restaurant! Bediening goed! Eten en drinken goed. Heerlijk avondje gehad!

31. Wat was het leuk om te zien dat onze glutenvrije dochter zo genoot. Ze kon alles van de kaart kiezen en van alle borden meeproeven. Iets wat wel bijzonder is.
    Het eten was prima, maar niet bijzonder. Dat er geen broodje bij de hamburger zat was even wennen. En de soort kruiden die gebruikt waren ook. De Spare-ribs vielen erg in de smaak, evenals de mosterdsoep. En de toetjes waren heerlijk.

32. Sjannette Ruiterkamp

We hebben heerlijk gegeten, we kwamen niets tekort.
    Onze dochter moet gluten en lactosevrij en dat is hier prima te doen!

33. Barbara

Zaterdag heerlijk gegeten bij de Steakerij. Extra fijn dat alles glutenvrij is waardoor het voor gezinsleden met coeliakie een feest is om hier onbezorgd te kunnen eten. Zo is uiteten voor het hele gezin genieten. Echt een aanrader als je in Drenthe bent!

34. Heel prettig dat je bij het buffet geen rekening hoeft te houden met wel/niet glutenvrij.
    Systeem met de belletje werkt goed.
    Ruimte is wel vrij gehorig.

35. Erg fijn te kunnen eten zonder te vragen wat niet mag van de kaart. Ook als je niet glutenvrij moet eten kun je er prima terecht. Veel keuze aan toetjes. We komen zeker een keer terug.

36. Ella van der Hoorn

Heerlijke gegeten en bediening is heel vriendelijk en heeft humor.

37. Jos vander Heijden

Na een leuke start moesten we bijna een uur wachten op het voorgerecht. De dagsoep was goed en de mosterdsoep was niet heet. Wel redelijk van smaak. Hoewel ik vroeg om het hoofdgerecht direct door te geven, duurde het bijna weer een uur voor het hoofdgerecht kregen. Verschillende groenten en de patat waren lauw. De pepersteak tournedos Van 36 euro per stuk was niet goed gebakken. Wat je hier wel verwacht. Na reclamatie werd deze met peperduur en wel opgepiept. En nog niet goed. De reactie van de bediening was zeer inadequaat. Bij het betalen van de rekening zag ik dat de mayonaise bij de patat extra in rekening werd gebracht. Onvoorstelbaar bij deze prijzen. Achteraf geen enkele begripsvolle reactie, behalve dan dat dit niet normaal was, dat het zo lang duurde. M. a. w. Kwaliteit en service ver onder de maat. Wij hebben nog nooit een zo slechte ervaring gehad. Mijn advies zoek een ander restaurant!

1,5
  38. Altijd gezellig en heerlijk gegeten. Helemaal top.
    Wij nemen elke keer weer andere mensen mee.

39. John Klok

Het eten was fantastisch… goede service… hielden de 1,5 meter goed in de gaten… maar het was daarom niet minder gezellig.

40. De gastvrouw was nogal grof en luidruchtig naar personeel (niet naar klanten) maar toch krijg je alles goed mee. De spareribs waren nogal taai, zeker niet zoals een sparerib moet zijn. De biefstuk was ook aan de droge kant, niet echt slecht maar ook niet dat je zegt, ik heb lekker gegeten. Al met al niet een restaurant waar ik naar terug zal gaan.

41. Antoinette boer

Lopend buffet was heerlijk heel veel keus en ook voor niet glutenvrij mensen prima te doen.
    Bediening goed afgestemd in deze corona tijd je kon zelfs bedieningvrij geholpen worden door een drank robot. Zeker een aanrader.

42. Corsten

Was prima glutenvrij eten, ook de kleinkinderen vonden het lekker.

43. Gerard&Ivonne

Als je een perfecte steak wil eten ben je op de juiste plaats.

44. Hans & Joke

Heerlijk gegeten in het a la carte restaurant. Vriendelijke bediening.
    Redelijke prijzen.
    Aanrader!

45. Janna Bijlsma

Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten. En een correcte bediening. Wij komen zeker terug. En willen dan het buffet proberen.

46. B. Sijthoff

Eten van uitstekende kwaliteit, door de coronaveiligheid iets minder sfeer dan gewoonlijk.

47. H.kuilman

Eten was in een woord geweldig. Voor liefhebbers van bier en whisky was er voldoende keus. Bediening was vriendelijk en gastvrij je voelde je gelijk thuis. Hele huiselijk sfeer in het restaurant, echt een aanrader.

48. Sandy Zee

Wij hebben heerlijk gegeten! En de presentatie op het 1,5 meter dienblad is een ludieke oplossing! Mocht je nog een plaatsje vrij hebben? Het dessert van de chef is ook machtig lekker!😉

49. Met 1,5mtr afstand zit je aan mooie ruime tafels, genoeg plaats voor borden en de schalen.
    Zit je als een vorst te eten. Alles gluten vrij maar dat is absoluut geen gemis eerder aanwinst. Gezellig restaurant.
    Vaker doen.

50. Melissa

Als vooraf had ikzelf soep, daarbij werd een droge cracker geserveerd. In een volledig glutenvrij restaurant had ik toch zeker wel heerlijk glutenvrij brood verwacht. Mijn man had gerookte zalm, er lag meer sla op het bord dan zalm.
    Maar dan het ergste, het vlees van het hoofdgerecht werd koud geserveerd! Hoe kan dit gebeuren bij een steakhouse? Ook bij de tafel naast ons gingen 2 borden terug met koud vlees. Zonde.

51. Finy Bosch - de Min

Het was echt superlekker.
    Ik als beginner net 3 maand bekend met het glutenvrij eten en mijn man eet gewoon mee. We voelden ons zeker gerustgesteld om daar te eten.
    Echt een aanrader. Alleen maar lof voor jullie.

52. Wat een fijne plek, gastvrij, vriendelijk en heerlijk eten!! Echt puur genieten!

53. Marijke

Wederom weer heerlijk zorgeloos gegeten!!!!

54. Eerste keer uit eten sinds de corona-uitbraak. Een restaurant waar ik zomaar álles van de kaart ongestrafd kan eten! En het was een feestje! Moest wel even een mentaal drempeltje over omdat ik gewoon een stokbroodje met kruidenboter voor m'n neus kreeg. Normaliter weet mijn brein dan dat dat niet kan en ik moest mezelf echt overtuigen dat dat wél kon. Verder echt héérlijk gegeten, echt een aanrader!

55. K.brouwers

Het eten was zeer goed gezellig ondanks de 1.50 afstand vanwege corona

56. Caroline

Buffet was heerlijk en gevarieerd. Restaurant is niet echt gericht op kinderen. Alles was glutenvrij. Van het dessertbuffet hadden we iets meer verwacht, bijv. glutenvrije cakejes, taartjes, brownies, tiramisu etc. Waren nu vooral desserts die al van nature glutenvrij zijn.

57. J. Hoogenboom

Een zeer uitgebreid buffet met super heerlijke spareribs. Personeel heeft plezier in hun werk, drankjes worden gebracht met een globe die zelf rijdt. Wij hebben een fijne avond gehad en komen zeker nog eens eten. Complimenten voor het hele team.

58. Heerlijk om weer te kunnen komen eten na alle Corona maatregelen. De zaak was goed voorbereid en we voelden ons weer heel welkom en veilig. Dat het glutenvrije diner weer prima was, was voor ons een vanzelfsprekendheid.

59. Halfuurtje rijden van huis. Is het meer dan waard. Altijd goed. Altijd gezellig. Goed eten voor een prima prijs. Kom hier graag.

60. Thea van der Werf

Top! Alles geweldig voor elkaar. Ook ivm de voorschriften, geweldig. Eten heerlijk, bediening super. We hebben genoten met zn vieren (1 met coeliakie).

61. FAW Rijnders

Corona maatregelen correct gehanteerd. Maakt het er echter niet leuker op!
    Buffet was goed verzorgd. Ribeye zelfs bijzonder lekker.
    Wij komen weer.

62. Miranda

We hebben heerlijk gegeten! Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als het toetje waren verrukkelijk! Bediening supervriendelijk en mooi restaurant.

63. Eikelenboom

Wij gaan vrijwel ieder jaar met vakantie in Drenthe. Dan gaan we steevast naar de Steakerij. Heerlijk eten en prima bediening. Gezellig interieur, niet te vol. De eigenaar heeft zelf het interieur gemaakt. Onze vaste stek in het prachtige Drenthe! Absolute aanrader. Wij hopen dat ze eind juli weer open kunnen zijn want dan hebben we onze vakantie geboekt staan in........ juist. Drenthe.

64. Matthieu Strijk

Bediening erg vrolijk en goed.
    Het duurde even voordat we ons eten hadden, maar dit had volgens mij te maken met te weinig bezetting. Het personeel wat er was, was super.
    Het eten was echt super lekker.

65. Er was veel variatie en alles was goed op temp heet dus de bediening was super.

66. Helemaal top bij de Steakerij. Ons kindje heeft het geweldig gedaan en leuk gehad. Vanwege de coeliaki is het overal oppassen, hier mag ze alles, ze probeerde heel veel en werd leuk meegenomen door het personeel. Veel keuze in het eten voor weinig geld, voor een beetje geld, goed buffet en erg leuke ervaring. Aanrader!

67. Ton van den Berg

Het glutenvrij dineren was een verademing voor ons. Zonder je maar enigzins druk te hoeven maken over welke gerechten je nu wel of niet kunt bestellen! Van voorgerecht tot dessert, het was super! Wij komen zeker weer terug om te genieten van jullie glutenvrij weekendbuffet.

68. Peter van der Galiën

Fijne bediening. Vriendelijk ook naar kinderen. Genoeg te eten en lekker.

69. Ridder fam

We waren zeer tevreden.
    Op alle onderdelen was het uitstekend.
    Een aanrader.

70. Michar Schreur

Gezellige sfeer, goed kunnen eten, ook voor de kids en waar voor je geld👍

71. Ze hebben een buffetdeel en een steakhouse. Wij zijn bij het buffetdeel geweest. Gezellig restaurant, vriendelijke mensen. We werden goed geholpen. Bijgerechten en vlees erg lekker. Toetjes prima.
    Er was een bak met een soort megablok/lego daar hebben de kids nog even mee gespeeld. Verder was er geen speelgoed, maar dat was voor ons ook niet nodig. Fijne avond gehad en t geld zeker waard.

72. Met 4 bij de steakerij gegeten. Vooral voor onze vriendin met coeliakie een feest te eten en nergens op te hoeven letten. Qua assortiment is er behalve de 1 steak pp weinig keus aan vleesgerechten. Er werd slecht aangevuld, andere dingen lagen wel erg lang in de warm houd bakken waardoor het eten er niet lekkerder op wordt. Servies in een rieten mand incl de afgekloven botten van de buurman oogt niet erg smakelijk.
    De intentie is goed maar wil deze formule over een jaar nog bestaan zal er nog wel een slag gemaakt dienen te worden.

73. van der Loo

Lekker en gezellig gegeten. Leuke sfeer en alles glutenvrij. Een echte aanrader!

74. We wonen op meer dan 200 km afstand, maar combineerden de Steakerij met andere plannen in Drenthe (doen we vaker). We hebben wederom zálig gegeten (buffet), weer niet ziek van geworden (ik heb tarweallergie) en ook de niet-glutenvrije gast heeft gesmuld. Wij komen echt weer terug, hoe eerder hoe beter!

75. Het eten was zeer goed niet teveel en de bediening was uitermate vriendelijk.
    Kortom een goed restaurant.

76. Frans van der Vegte

Gezellige eetgelegenheid met vriendelijk en gezellig personeel. De biefstuk was geweldig net als de rest van het buffet. Het enige wat wij vooral bij de soep en de kaas misten was stokbrood! Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen.

77. Emily de Grooth

Ontzettend fijn om met een gluten intolerantie ontspannen te kunnen eten! Dank jullie wel.

78. Heerlijk gegeten met kerst. Goede organisatie van het buffet. Grote porties vlees en bediening reageert snel op wensen. Ik denk dat het buiten kerst om nog beter zal zijn. Zeker voor herhaling vatbaar!

79. 1e kerstdag gegeten in het buffetrestaurant. Ruim voldoende keus uit diverse groenten, vlees, vis, salades en garnituur. Voor een overheerlijke steak, biefstuk of schnitzel een bestelling plaatsen bij de kok. Je hoeft er niet op te wachten, de kok trek aan een touwtje en een belletje boven je tafel rinkelt. Geen wachtrijen, prima sfeer en goede bediening.

80. 1e kerstdag. Beetje ver van huis, maar dat hadden we er voor over. Bij aankomst ( te vroeg) moesten we wachten in het café gedeelte. Geen probleem. Maar geen personeel. Gevraagd of we alvast iets konden drinken, daar was geen tijd voor. Ze waren de tweede shift aan het klaarzetten. Service? Gastvrijheid? Gemiste kans kwa omzet. Eenmaal aan tafel kwam de mededeling of we wel om 21.15 weg wilden gaan. Komt er nog een shift? Nee, ze hadden dan al de dag erop zitten moeten dan alles opruimen klaarzetten voor de 2e kerstdag, en dan waren ze moe. Letterlijk vertaald. Nog nooit meegemaakt. Nou mensen, welkom in de horeca. Tja dat is hard werken. Missch is dit op het platteland anders. Geen goede start. Het positieve...vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk. Een blij meisje dat enorm heeft genoten van alles wat ze zomaar pakken mocht. Dat maakt veel goed.

81. Marjolein Claassen

Het was super!
    Lekker en goede service.

82. Gerard Peters

Heerlijk glutenvrij gegeten, service perfect

83. Ginus Oostingh

Samen met kinderen en kleinkinderen weer heerlijk genoten van het buffet.
    Alles wat aangeboden wordt is van prima kwaliteit.
    De bediening is bekwaam, aardig en hulpvaardig.
    Onze dochter, zij moet glutenvrije producten eten, heeft genoten omdat ze alles kon nemen, zonder er bij na te denken of er ook gluten in voorkomen. Heerlijk toch!
    De Steakerij in Zuidveld is zeker een aanrader!

84. Heerlijk gegeten en lekker onbezorgd gewoon alles kunnen bestellen wat er op de menukaart staat.
    Gewoon alles lekker glutenvrij!!
    We komen zeker weer.

85. Wij hebben heerlijk gegeten bij de Steakerij. Het vlees was precies zoals we wilden en was super lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

86. We hebben in het buffetgedeelte gegeten. Het was mooi ingericht. Alles was glutenvrij, dus dat was heerlijk onbezorgd eten. Vooral de steak die ter plekke werd bereid, was heerlijk! Ook de andere gerechtjes die je zelf kon pakken, waren goed. We raden het zeker aan! Maar wel voornamelijk voor mensen met een glutenallergie!

87. Carolien Hartwig

Wij hebben heerlijk gegeten bij jullie en zeker voor degene met glutenintollerantie was het een fantastische avond om je nergens zorgen over te maken. De enige opmerking die ik wil geven is dat het stokbrood niet echt lekker was. Zelf haal ik stokbrood van (schar) en vind deze lekkerder.

Nogmaals bedankt voor de heerlijke gerechten.

88. Lekker gegeten! Heerlijk glutenvrij!
    Helaas, zeer weinig keus uit glutenvrij bier en gewoon €5,25 per biertje! Jammer van die prijs.

89. Iris Heeling

Heerlijk compleet glutenvrij restaurant, lekker gegeten, leuk plekje! Komen we zeker nog eens terug.

90. Ik kan maar een woord bedenken: fantastisch. Een persoon uit ons gezelschap heeft coeliakie. Uit eten is daardoor altijd spannend. Vanavond hebben we totaal ontspannen kunnen genieten! Geweldig.

91. G.leenders

Rustieke omgeving, prachtig ingericht, gastvrij, heerlijk eten.

92. Lekker gegeten in een sfeervol restaurant.
    Fijne bediening, alles helemaal prima.

93. fam vochteloo

Leuke sfeer, lekker eten, gezellige bediening, echt een aanrader ook voor mensen die niet glutenvrij hoeven te eten.

94. Nu 2 keer het buffet gehad en 1 x alle cart gegeten. Ik raad dit restaurant zeker aan. Door coeliakie mag ik geen gluten eten. In dit restaurant is alles glutenvrij! Dus erg lekker eten.

95. Wat fijn om onbezorgd en heerlijk te kunnen genieten van uitmuntend glutenvrij eten! Ohja, hou zeker een plekje over voor de toetjes! Goddelijk!

96. Lekker vlees en onbezorgd een keer uiteten ivm de coeliakie van mijn zoontje. Hoe heerlijk is het om te zien dat hij ook van alle borden even mee kan proeven en dat we zelf niet moeten opletten ivm kruisbesmetting.

97. J. Zandstra

A la carte gegeten.
    Vleesgerechten erg lekker.
    Alleen nauwelijks gekookte groenten erbij.
    De rauwkost was prima.

98. H.T. Buikema

A la carte gegeten. Alles glutenvrij dus geen "gepuzzel" wat wel kan en wat niet. Het eten was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar. De glutenvrije bier was helaas wel erg duur: 2 flesjes voor € 10,50.

99. Geweldig restaurant, zeer persoonlijke bediening, smaakvolle maaltijden met uitstekend stuk vlees. Op zaterdagavond echt stampvol dus reserveren inderdaad noodzaak. Niet verwacht in het midden van het Drentse land in de middle of noware.

Volgende pagina