Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuidoostbeemster verdeeld zijn.

Raaijmakers

Het was heel erg druk, dus ik vergeef ze dat de bestelling niet altijd klopte, het eten was lekker.

Riethardeman hardeman

Vanavond sinds lange tijd hier weer gegeten. Hebben altijd goede ervaringen gehad. Vanavond zeer teleurgesteld. Slechte bediening, eten besteld wat we nooit hebben gekregen, ook een aantal keren gevraagd waar onze bestelde drankjes bleven! Voorlopig niet voor herhaling vatbaar.

Sinds de laatste recensie alweer 2x bij Boss getafeld en redelijk voldaan weer huiswaarts gegaan. Voor een prijsbewust etentje is dit een prima keus en tevens valt er op de kaart voor iedere smaak wel iets te kiezen.

4. Heerlijk gegeten, leuke bediening en jammer dat we naar huis moesten 😂Bedankt chef kok Paul voor het heerlijke eten en andere Paul: geniet van een fijne vakantie en we komen zeker nog een keer terug. Roy bedankt voor de gezelligheid.

Onlangs zijn mijn partner en ik hier op aanraden van een bekende gaan eten.

Bij aankomst een ruime, open serre, waar de rokers onder ons comfortabel plaats kunnen nemen tussen de gerechtjes door.

De entree doet een beetje vreemd aan, omdat je langs enkele tafels moet om bij de ontvangstbalie te geraken. Hierna vriendelijk begroet en een plaats toegewezen gekregen in het reeds vrij drukke restaurant. Wij kwamen te zitten naast een Aziatisch gezin, wat zo te zien los van de kaart enkele bijlagen had gevraagd om hun maaltijd wat authentieker te maken. Dit verduidelijkt ook een beetje hoe dicht men naast elkaar zit, met aan 1 zijde, althans waar wij zaten, een lange bank met aan de overzijde daarvan stoelen. Desondanks was dit niet extreem storend en gaf het goede suggesties voor een nader te kiezen gerechtje van de werkelijk zéér uitgebreide keuzemogelijkheden op de kaart.

Al gaandeweg werd het op de -doordeweekse dag- steeds drukker en liet de service zo her en der wat steekjes vallen, door 1 keer iets te vergeten en 1 keer met onze gerechtjes een verkeerde 'wijk' in te lopen, zodat ze al iets waren afgekoeld.

Persoonlijk vond ik de kwaliteit van hetgeen ik deze avond heb besteld zeker niet verkeerd. Enkel de yakitori spiesjes heb ik na 1 hap laten staan, omdat de smaak mij deed vermoeden dat het vlees niet goed meer was. Er werd echter niet moeilijk over gedaan en het mocht kosteloos terug naar de keuken.

Mijn partner heeft enkel sushi gegeten en was ruimschoots tevreden over hoeveelheid en kwaliteit. Ikzelf, als anti- sushi persoon, heb toch enkele stukjes besteld om te proeven. Dit waren; sushi met banaan en sushi met biefstuk. Niet geheel volgens de regels, maar erg smakelijk. Onverwachts moest ik voor mijn partner 2 sushi met gerookte zalm opeten, omdat hij eigenlijk tonijn had besteld, maar het niet goed op het lijstje had aangegeven. Ook deze, ook al is het niet mijn ding, prima in orde. Zelf vond ik het 'Indisch ei' erg lekker en had er graag nog een 2e van willen bestellen, maar mijn oog was groter dan mijn maag en ik heb mijzelf werkelijk overeten. Dat bleek toen ik als dessert een brownie met koffie bestelde en het bijna niet op kreeg.

De koffie was overigens wel een klein puntje van kritiek. We moesten er zo lang op wachten, dat het lauw op tafel kwam en zonder lepeltje. Op dat moment was er in ons 'wijkje' geen bedienend personeel bezig, waardoor ik na 10 minuten maar ben opgestaan en bij het buffet een vers kopje heb gevraagd, mét lepeltje. Een beetje jammer.

Al met al niet verkeerd getafeld, maar dit soort etablissementen begint me wel tegen te staan, omdat het allemaal net iets te massaal is en slechts een uitkomst wanneer je voor een scherpe prijs uit eten wilt.

Danny Driel

Heerlijk gegeten. Jammer dat het personeel van Boss er schijnbaar niet op wordt getraind om klantvriendelijk te zijn. Zo werden drankjes bijvoorbeeld niet aangeboden. Als 1 van ons aan tafel om een drankje vroeg, en de andere glazen leegwaren, werd de rest van de tafelgenoten niks gevraagd. Verder ben ik meerdere malen onaardig behandeld en kreeg ik het gevoel alsof het personeel mij niet wilde helpen.

Al meerdere malen hier geweest. Het eten is altijd goed en lekker. De service gaat wel achteruit en de smoezen die je krijgt zijn erg vervelend. Het is altijd druk in het restaurant en je merkt gewoon dat ze dit niet aankunnen. Ook is het jammer dat als meerdere mensen aan 1 tafel hetzelfde bestellen je dit op 1 bord krijgt. Als je dan vraagt of het apart kan, krijg je te horen dat dit vanwege de drukte niet kan. Na zelf een apart bordje gevraagd te hebben, hebben wij dit zelf maar opgelost. Kortom aan het eten valt niks te veranderen alleen de service mag echt verbeterd worden. Want ook op drinken zit je gewoon rustig een half uur te wachten.

Heerlijk gegeten, prima kwaliteit en vlotte bediening, gezellige sfeer, kortom heel goed!

Nu meerdere malen geweest en altijd tevreden verlaten, het eten is altijd goed maar de service laat wel eens een steekje vallen (ontbrekende gerechtjes, gerechtjes van andere tafels en het drinken duurt vaak ontzettend lang en je moet bijna zelf naar de bar lopen om drankjes te bestellen). Ik kom zeker terug, maar de service mag zeker nog aan gewerkt worden.

Komen hier al vanaf het begin! De laatste twee keer was het gewoon slecht. Heel lang wachten, gerechtjes komen helemaal niet, als je er dan om vraagt krijg je na een half uur een koud gerecht. Klacht aangegeven bij het personeel, die doet er niks mee. De laatste keer na ronde twee weggegaan en de volgende dag een klacht mail gestuurd. Ook daar geen reactie op gehad.

Nu voor de tweede keer een slechte ervaring bij restaurant Boss. Heel lang moeten wachten op alle gerechtjes, die bovendien elke keer een voor een aankwamen.

Rijst met kip en salade besteld om bij elkaar te eten, krijg je eerst een schoteltje witte rijst, een kwartier later de salade en dan tien minuten later de kip. Bovendien zit of mijn man te kijken hoe ik zit te eten, of ik naar hem omdat we nooit samen onze gerechtjes krijgen.

Bovendien was bijna alles koud!! Dit aangegeven en net als de vorige keer (toen zijn we na de tweede ronde opgestapt, omdat we al 5 kwartier op ons eten zaten te wachten, maar wel de volle mep laten betalen!) en weer werd er nauwelijks op gereageerd. Jajaja, het is bekend bij ons, maar ja het is druk en we hebben personeelstekort..

Het is jammer dat de klant hier de dupe van is!!! Dit was echt de laatste keer bij Boss voor ons.

Vandaag hebben we er voor het eerst gegeten met een groep van 11 personen. Het eten was heerlijk en vooral vers. Ondanks de drukte (het restaurant zat helemaal vol) zijn we zeer vriendelijk en snel geholpen. Onze dochter was koortsig en had bijna niks gegeten en en de bediening was zo vriendelijk om af en toe te vragen hoe het met haar ging en maakte een praatje met haar. Wij hoefden ook niet voor haar te betalen. Wat een bediening en wat een service (ondanks de drukte), PERFECT!! Wij komen zeker terug.

Tijdens zeer drukke zondag met zijn vieren bezocht. Alle sushi met zeer verse vis, perfect. Creme brulee uit de koeling. Iets minder. Maar verder 5 rondes gevarieerd gegeten. Vriendelijk en adequaat personeel. Lijkt dat eerdere kritische recensies ter harte genomen zijn. Prijs kwaliteit super ondanks de schaalgrootte van restaurant. Het massale is misschien het enige minpuntje, maar ja daarom is de prijs ook zo scherp.

Komen hier al vanaf dat ze open zijn!! Kwaliteit gaat hard achteruit, het personeel kan het niet aan.
    Klachten niet correct afgehandeld. Wij hebben dan ook besloten om hier niet meer naar toe te gaan.

Komen hier vanaf de opening regelmatig. De kwaliteit van de sushi en sashimi is echt heel erg goed. Helaas qua snelheid de laatste tijd erg achteruit gegaan, het is er altijd druk en het personeel kan het vaak niet aan. Vandaag hebben we er drie uur gezeten en maar twee rondes sushi gekregen. We moesten echt weg en zijn dus met een hongerig gevoel opgestapt. Wel correcte afhandeling van de manager, kregen een tegoedbon om de volgende keer nog een keer te komen eten.

Je kan er lekker eten het is alleen jammer dat als het aan de drukke kant is dat ze het niet altijd kunnen bijhouden

Carlijntje

Nu meerdere keren gegeten,en zeer tevreden over de sushi hapjes leuk concept...weer eens iets anders dan de wok

Karel en Marjan Nobbe

We komen wekelijks bij Chez Monsieur Croissant in Zuidoost Beemster omdat wij daar heerlijk de tijd kunnen nemen om te genieten van een heerlijke apfelstrudel, een lekkere smaakkoffie en ook nog eens fantastisch bediend te worden!!

Johan van de Brink

Fantastisch!

Heerlijke belegde baguettes gegeten welke rijkelijk waren belegd, keurig geserveerd door uiterst vriendelijk en correct personeel.

Een onvergetelijk 'special koffie' ook nog gedronken.

Kan dit eenieder aanraden te bezoeken!

Ontevreden gast

Erg jammer dat de kwaliteit van het eten ontzettend te wensen overlaat sinds La Ciboulette een nieuwe eigenaar heeft. Ook vind ik de service erg slecht. We hadden gereserveerd met de mededeling dat we in bezit zijn van een Dinerjaarkaart. (Dit houdt in dat we 25% korting krijgen op de totale rekening) Eenmaal thuis gekomen kwamen we tot de ontdekking dat we maar 20% korting hadden gehad en ook dat onze hoofdgerechten opeens duurder waren dan op het menukaart! Ik heb dan ook direct per e-mail contact opgenomen. Vele e-mails later werd mij beloofd dat het verschil van € 10,90 binnen 4 weken op mijn rekening gestort zou worden. Tot op heden heb ik niets ontvangen en ook wordt er niet op mijn e-mails gereageerd. Conclusie: Slechte zaak!

5 gangen diner incl wijn !!ja dan wordt je echt verwendt,toppy lokatie

n. moen

De Barbecue was een groot succes, het eten was geweldig en het jazz bandje maakte het feest compleet

kees de vlacht

goed gegeten en een fijne keuken. kom zeker vaker terug

uitstekend gegeten, bijzondere gerechten, een adres om vaker heen te gaan

j.van gool

gezellige/prettige omgeving, zowel binnen als buiten.
    Prima sfeer!