Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuidlaren verdeeld zijn.

1. Gisteren gegeten, eten goed, bediening goed, terrasstoelen zitten niet erg comfortabel is een aandachtpunt, wat wij erg jammer vinden, we werden zowat uitgerookt door de rokers, als niet rokers is dat niet echt prettig, zeker niet wanneer je zit te eten, gelden hier geen regels voor?

2. Bosboom

2 weken geleden hier gegeten en na het lezen van de negatieve recensies wilde ik graag iets positiefs schrijven... we hebben hier namelijk heerlijk gegeten! Het eten kwam vrij vlot allemaal en de slibtongen konden zelfs gefileerd worden! Daarnaast hadden we de vraag of daar remouladesaus bij was, die was er niet maar de kok ging er een speciaal bereiden en die was erg lekker!

3. Geen aanrader! Ik ben geen zeur met eten, maar pizza was vreselijk! Je kon het eigenlijk geen pizza noemen. Aangegeven bij de bediening, werd laks mee omgegaan. Gebrek aan goede management. Ik zou het andere mensen niet adviseren. Ook al zag het er gezellig uit.

2,6
  4. Eten is lekker. Personeel is vriendelijk en werkt hard. Helaas heerst er een nare hiërarchie hier. Personeel wordt afgeblaft door oa kinderen van eigenaar en eigenaresse, en eigenaresse zit vaker op het terras met mensen die ze kent te kletsen en wijn te drinken, ipv dan dat ze meewerkt. Storend voor nieuwe klanten en bestaande vaste klanten die de blik niet waardig wordt gegund.

5. Eten was binnen 10 minuten klaar. Het was lauw, de aardappeltjes niet gaar en de worteltjes keihard en super zoet. We hebben het niet op kunnen eten. Echt nog nooit zoiets vies gegeten. Prijzen zijn ook erg hoog. Hier zal ik nooit weer heen gaan.

1,3
  6. Hetty van klij

Hebben lang oo ons eten moeten wachten. Waren als eerste binnen, kregen als laatste het eten. De gegrilde groenten waren niet lekker.
    Het ijs was oud, ligt te lang in vriezer. Was gekristaliseerd! Geen roomsmaak, maar gewoon ijs. Dus wij waren teleurgesteld. Vorig jaar hebben we ook bij grand cafe gegeten, toen was de beleving toch beter. Sorry wij komen niet meer.

2,2
  7. Super gegeten weer! Alleen een keer andere nagerechten op de kaart dat zou een plus zijn. Deze staan er al jaren op. Verder een top zaak!

8. Het eten was lekker, maar erg schaars wat er geserveerd wordt. Jammer! Voor ons dit eenmalig en niet weer!

6,3
  9. M. Rijlaarsdam

Net gegeten… stoofpotje met rode kool en aardappelpuree… de hoeveelheid kon in ëen holle Kies.
    Partner: vegan burger… werd koud geserveerd.
    2 Speciaalbiertjes en een rivella… kosten 46,00
    Niet tevreden.

10. janien schuiling

Hele gezellige avond gehad ondanks de drukte. Het eten was heerlijk en de bediening was top! Bedankt Patrick we komen zeker terug! We vonden het gezellig dat je bij ons kwam zitten. Je bent een topper. Alles goed voor elkaar.

11. Lang geleden dat ze een recensie hebben gehad, daar zal ik verandering in aanbrengen. Afgelopen vrijdag hier gegeten met 2 collega's. De zaak zat vrij vol, kregen bij bestellen te horen dat het wat langer kon duren voordat het eten gereed was. Dat viel mij mee. Gewoon een simpele kaart met gerechten die netjes bereid worden. Het smaakte goed en zag er ook goed uit. Er is 1 nadeel, de deur sluit niet goed.

12. Alie van Essen

We hebben zondag heerlijk gegeten bij de rode kater we gaan zeker nog een keer terug eten en bediening is goed.

13. Het duurt allemaal zo lang daar! Met kinderen is het bijna niet te doen.
    Het eten is de laatste maanden ook minder geworden.

14. Een fan uit Veendam

Super gezellig en heerlijk eten. Altijd een feest om hier met vrienden en/of familie naar toe te gaan

15. Fabuleus gegeten bij chef Harold en zijn team. Mooie gerechten op ons bord die duidelijk met zorg en aandacht waren bereid. Ook werden we gastvrij onthaald en bediend. Meteen gereserveerd voor de volgende dag. Dit keer maar gelijk ingetekend voor het 5-gangen menu. Deze Rotterdamse dames vonden de prijs-kwaliteit verhouding super en doen de Pieterpad route Zuidlaren - Rolde met avondstop bij Fabuleus graag nog een keer over!

16. Bediening was zeer slecht, erg onzeker en niet deskundig. Leek wel of het een leerlooleiding was. Eten redelijk.

17. Zelden zo'n klantvriendelijk restaurant meegemaakt. Wij waren om meerdere medische redenen lastige klanten maar met alles werd rekening gehouden (dichtbij toilet met vrije doorgang daarnaar, plaats op verwarmd en droog buitenterras waar een sigaar gerookt kon worden, personeel dat voortdurend behulpzaam was evenals de uitbater zelf)

we kozen voor dit restaurant omdat we hier eens wat anders op de kaart zagen dan varkenshaas, biefstuk en schnitzel. We kozen dan ook voor de "Proeverij", met 3 voorgerechten, 2 soepen, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten.

De gasten die wij hiertoe hadden uitgenodigd waren lyrisch, evenals wijzelf trouwens.

Het is een flink eind uit onze buurt (Biddinghuizen) maar we komen hier absoluut terug, al zullen de onvolprezen stagiaires dan helaas wel weer vervangen zijn. Sevice op zijn best!

18. Nadat we kwaad waren weggelopen bij een ander restaurant werden we hier gastvrij ontvangen. Ondanks dat de apparatuur net afgesloten was werd deze weer opgestart en konden we genieten van een eenvoudig maar goed menu
    Sfeer was er natuurlijk niet, dan hadden we eerder moeten komen, maar dat lag niet aan de staf.

19. We logeerden in het Brinkhotel en besloten in het bijbehorende restaurant te gaan eten. Dat bleek een vergissing. Ons werd aanbevolen even bij de open haard een glaasje te drinken. We bestelde een bier en een Chardonnay.
    Na een half uur werd het bier gebracht samen met een Merlot. Ruim een kwartier daarna werd dat hersteld.
    Weer een kwartier later gaven we aan nu toch echt wel te willen eten. Toen met die opmerking niets werd gedaan zochten we zelf maar een tafel en vroegen om de menukaart. Dat duurde weer een kwartier. Toen we die een half uur later uit ons hoofd hadden geleerd zijn we maar vertrokken, en hebben heerlijk gegeten in het aangrenzende restaurant waar men niet opkeek van onze ervaring.

20. Gezellig zeer smaakvol (wat een smaakbeleving)
    eerst in de middag geweldige salade gegeten (Wouwww)
    in de avond Paprikasoep (nogmaals Wouwww)
    en uitgebreide dessert voor 2
    Komen de volgend keer (vanuit Scheveningen) graag weer bij jullie eten.
    Dank voor de fantastische gerechten en jullie gezelligheid.
    Zou zeggen probeer het ook eens het kan allen maar positief uitvallen.
    Tot eind Augustus (op zeker)

21. Gisteren hadden we hier gegeten op het gezellige terras. En het is lekker ruim, niet zoals bij de andere terrassen je zit bijna naast elkaar. Het eten was lekker en de keuze zijn ruim. Zelf ben ik een vegetariër en toch zijn er vele keuze voor mij met dit all you can eat concept. Wat verrassend lekker is, was de Vietnamese verse loempia van rijstvel. Normaal zitten er vlees en garnalen in. Maar ze hadden het speciaal voor mij aangepast. En dat zie je tegenwoordig niet overal meer dit gastvrijheid. Bedankt voor het lekkere eten en we komen gauw terug.

22. Wij hebben de speeltuin bezocht..als volwassene moet je 9 euro betalen om eigenlijk op een bankje te zitten en ik schrok van de hoeveelheid patat. Nog minder dan een kinderportie. Je kan beter in het dorp je patat halen De speeltuin was wel leuk!

5,5
  23. Heerlijk gegeten en super bediening

24. Martin

25. Postmus

We hebben er heerlijk gegeten samen met onze buren het eten was voortreffelijk en zeer vriendelijk personeel.

26. Zeer vriendelijke mensen… en heerlijk gegeten!

27. Heidi

Hier vanavond gegeten. Heerlijke pizza gegeten. Erg smaakvol en goed belegd. Niet karig met beleg. Aan dessert zijn we niet toe gekomen. Aan de pizza hadden we genoeg.

28. Proever

1- Risotto met bospaddestoelen en Parmezaan € 17,50… zegge en schrijve één half klein stukje paddestoel.
    Ik noem het een bak rijst.
    2- Gebakken Zalmfilet met een frisse avocadosalsa € 19,75… droog en viel direct uit elkaar bij aanraking.
    3- Aantal aardappelschijfjes zwart verbrand.

Bediening vriendelijk bij het bestellen. Einde bij dessert niet vriendelijk.
    Wij komen er niet weer.

3,2
  29. Vanavond hier gegeten, het eten was niet bijzonder. Niet slecht maar ook niet echt lekker. De gegrilde zalm was koud gereserveerd en de sushi's zijn niet vers.
    Ik had meer verwacht van het eten.

30. Eten was redelijk. In verhouding te prijzig. Inrichting donker. Niet modern. Oogt rommelig en afwerking is niet meer optimaal. Overal beschadigingen, klein maar toch. Er hangt een raar gordijn waar je doorheen moet bij binnenkomst. Toiletten redelijk schoon, maar overal veel stof. Op spiegel in toiletruimte een enorme laag stof en ook de spiegel zelf was smerig. Op de lamp boven onze tafel lag een laag stof.. Als dat in de keuken maar beter is..! De bediening was zeer kundig en vriendelijk. Ik mis passie bij de manager / eigenaar om er nog wat moois en vernieuwends van te maken. Tijd voor een energieboost!