Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuidlaren verdeeld zijn.

YMH Bakker

We hebben erg lekker gegeten, het enig wat ik jammer vond dat er veel groente als mousse werden opgediend. Zag het zelf liever gewoon gekookt, vooral ook om de beet.
    De bediening was prima en erg gastvrij.
    Een aandachts puntje, het was er erg warm (opgelost door deur open te zetten, waar wij zaten kwam er steeds wel een walm mee van de chemische toiletreiniger, dat was minder), maar verder een fijne avond gehad.
    Dank.

Annette Krijgsman

Jammer als je lekker zit te eten het licht rondom je uit gaat omdat men wil sluiten

Zoals altijd… heerlijk!

Harry

Slechte ervaring met de Rooie kater in Zuidlaren. Wat een bende is het daar zeg. Dode vliegen en een dikke laag stof in de vensterbank, de ramen zijn zichtbaar nog nooit gewassen en zittten aan de binnenkant onder de vliegenpoep. Ik sprak de dame vd bedienig erop aan maar ze was zichtbaar niet blij met mijn commentaar en ondernam geen actie. We kregen als voorafje warme broodjes geserveerd met kruidenboter maar de boter liep er natuurlijk gewoon vanaf en de tafel en onze handen zaten onder de boter, (waarom geen bordjes?). De bestelde lasagne (met vlees) (salami, ham en spek) was vreselijk zout en na 3 happen was ik er wel klaar mee. Hier komen we dus nooit weer.

1,7
  6. Chinees-Indisch Zuidlaren

Heerlijk Gegeten! Het personeel is ontzettend vriendelijk en drankjes werden ook steeds vlot gebracht. Uitstekende menukeuzemogelijkheden (wij gingen voor het 'tafelbuffet') en alles wat op tafel kwam was vers, smaakvol en van goede kwaliteit. Uitstekende kwaliteit-prijsverhouding. Zeer zeker een aanrader. Wij komen beslist weer. Deze Chinees verdient wel meer aanloop en waardering.

7. Chinees-Indisch Zuidlaren

Sanne

Op vakantie in Midlaren, maar heerlijk gegeten bij Grand Café Zuidlaren. Zeer vriendelijk ontvangen en bediend. Was mooi weer dus lekker in de “ tuin gezeten”. Hadden een 3 gangen diner genomen en dat was voor ons meer als genoeg. Vooraf van huis een gevulde champignon. Daarna kwam ons menu sla met stukjes warme kip, varkenshaas was super mals en de zalm was ook erg lekker. Als groete bloemkool met pommes duchess op bord en daarbij nog schaal heerlijke friet en schaaltje sla. Ons toetje was dame blanch en bastogne parfait. Nooit van gehoord maar geprobeerd, was wel lekker. Als je ooit in de beurt ben zeker een aanrader om daar te gaan eten.

9. Shoarma Zuidlaren

Zo slecht hebben we nog nooit gegeten. We hebben betaald voor spareribs waar meer bot dan vlees aan zit en vlees dat gedrenkt is in een bad met ketjap. Sla met blikmandarijntjes is nog te verwachten maar dit vlees slaat alles. Na 5 minuten was het op, dat verwacht je toch niet als je spareribs bestelt. Het was er ook pas om 19.10u terwijl we om 17.45u besteld hadden. Dat was een keer maar nooit weer.

Zeer slechte bezorgdienst. Om 17:45 eten besteld en na een uur gebeld en konden ze nog niet zeggen wanneer ze bezorgen.
    Duurde 1 uur wn 15 minuten voordat ze kwamen brengen. Zeer slecht.

11. Chinees-Indisch Zuidlaren

Zeer vriendelijk onthaal wij hadden gekozen voor het verrassings menu. Dit was erg goed. Personeel zeer kundig en zeer klant vriendelijk komen graag weer terug.

12. Chinees-Indisch Zuidlaren

Heerlijk gegeten afgelopen weekend in het restaurant, absoluut verrast met verschillende Aziatische specialiteiten. Service prima, jonge personeel maar wel kundig. Binnenkant heeft mij totaal verrast in verhouding met de buitenkant.

Was zoals altijd weeeer superrrr!

Het eten was uitstekend maar dat was bij ons wek bekend want wij waren er al vaker geweest.

Hebben afgelopen zondag met 4 man gereserveerd. Anderhalf uur gewacht maar nog niets. Even vragen. Het zal zo komen. Nog een half uur later kwam eindelijk ons eten. Het was niet zoals we gewend waren. Hadden hier nog geen slechte ervaring, maar nu wel.
    Het ontbreekt hier echt aan communicatie. Het eten was niet al te warm en de spetterpan had de helft minder vlees dan anders. Er liepen zelfs mensen weg vanwege het te lange wachten. Kan ik me voorstellen.

Keuken chaotisch. Veel personeel maar wellicht onervaren? Bijna 15 minuten later klaar dan afgesproken tijdstip.
    Teleurstellend. Patat bruin gebakken in oud vet (te heet?). Br. Hamburgers idem met daarbij weinig tot geen garnituur en een zuinig dotje saus.

Geklaagd, waarna nieuwe snacks werden thuisbezorgd (in 2×). Patat wederom slecht en weggegooid. Br. Hamburger beter… zelf bij andere snackbar nw patat gehaald…

Vroeger een top 50 snackbar, maar voor ons nooit meer…

a huizinga

Heerlijk gegeten. Fantastische pizza's op een prachtig terras. Goede huiswijn. Personeel super vriendelijk.

Mark Folkers

Veenstra

Wij komen geregeld eten.
    En het is altijd zeer goed en je komt niets te kort.
    Leuk personeel tijd voor een praatje.
    En zeer belangrijk je vervullen je wensen als het mogelijk is.
    Ga zo door.

Heel prettig gegeten. De eigenaar was heel vriendelijk en alles was snel geseveerd. Ik heb een hele lekkere mostersoep gegeten, met daarna een precies goede ribeye. Hele fijne avond. Hier kom ik zeker terug.

Anne-Marie

Gezellige sfeer, fijn ontvangst, lekker eten en alles mooi verzorgd..
    Maar... ik had gereserveerd voor een high tea, en wat we kregen waren lunchhapjes (lekker, maar we hadden andere verwachtingen) en voor de lunch werd bijna 20 euro gerekend exclusief drankjes. Dat vond ik een tegenvaller, want met een high tea verwacht ik dat in ieder geval de thee bij de prijs in zit.
    Ik zou zeggen, geef duidelijk aan dat een high tea niet mogelijk is, geef aan wat de prijs is van de cosi-lunch en geef ook aan dat de drankjes er nog bij komen. Dan zijn er geen verrassingen bij het betalen.

Vanmiddag heerlijk met ons drieën gegeten.
    Mosterdsoep, vissoep, boerenschnitzel, sliptong, apfelstrudel, merenquegebakje en koffie toe.
    We komen zeker terug!

Eten van de Pieper was altijd prima tot vandaag. Het maandmenu was lauw, droge sla, taai vlees, slappe patat. Beetje jammer.

Harold Smits

Wij hadden iets te vieren en waren met een gezelschap van 10 personen. Met ieders wens werd rekening gehouden en de service was zoals altijd perfect. Een voorbeeld van klantvriendelijkheid en charme voor het hele Noorden van Nederland. De afstemming van gerechten en de bijpassende wijnen was heel goed. Je komt in aanraking met wijnen, die je normaal niet zou kiezen. De gerechten waren lekker, inovatief en perfect in presentatie.
    Een heerlijk avondje uit, een feestje!

Zoals altijd heeerlijk en fantastisch personeel!

Mn moeder trakteerde ons op een etentje. Helaas viel het helemaal in het water door de slechte kwaliteit van het eten. We stonden met zn allen totaal perplex dat men het eten van deze kwaliteit uberhaupt durft te serveren. Geen nagerecht genomen en gelijk vertrokken. Vond het met name erg sneu voor mn moeder.

Shantal

Farah Doornkamp

Heerlijke pizza, stevige bodem, goed belegd. Riant formaat en snel geleverd. Het is een erg goede afhaal en bezorg pizzeria in Drenthe!

30. Chinees-Indisch Zuidlaren

Indische rijsttafel besteld € 60,00
    Nasi bami een beetje foe yo g hay babi pangang.
    2 Stokjes saté soepje en dat was het.
    We hadden t zo op.
    NOOIT WEER DAAR ETEN.
    Ik laat me geen oor aannaaien door onkundige Chinezen.