Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuidlaren verdeeld zijn.

Shantal

Harold Smits

Farah Doornkamp

Heerlijke pizza, stevige bodem, goed belegd. Riant formaat en snel geleverd. Het is een erg goede afhaal en bezorg pizzeria in Drenthe!

4. Chinees-Indisch Zuidlaren

Indische rijsttafel besteld € 60,00
    Nasi bami een beetje foe yo g hay babi pangang.
    2 Stokjes saté soepje en dat was het.
    We hadden t zo op.
    NOOIT WEER DAAR ETEN.
    Ik laat me geen oor aannaaien door onkundige Chinezen.

Echt autheniek Italiaans eten geweldige groente bij het perfect gegrilde vlees, lekkere eigengemaakte tiramisu, leuk ingericht en uitstekende bediening… kortom een top etentje…

Samen met een vriendin de keus gemaakt om hier gezellig wat te drinken, gezellig was het... maar daar hebben we zelf voor gezorgd. Over de koffie kan ik niks aanmerken, alleen de service / bediening... echt heel slecht. De eerste keer werd ons netjes gevraagd wat we willen hebben, zowel bij de tweede als derde keer (toen we al ruim een uur de koffie op hadden) zijn we zelf maar naar de bediening gestapt en gevraagd of we nog wat te drinken mochten hebben... dat hoort toch niet zo te gaan....? En als het nou druk was... samen met ons waren er maar 3 andere tafeltjes bezet.
    Ik kom hier niet weer.

Astrid Winters

Heerlijk gegeten in hele leuk restaurant. Aanrader

Heerlijke pizza! Snel geleverd. Gewoon Top op de vrijdag avond.

Fijne mensen en heerlijke PIZZA'S,
    Met dunne korkante bodem zoals het hoort.
    Peter

Olf Uineken

Eten zeg maar h vlees was oké, bediening na h eten was niet oké, hebben 45 min gewacht op bestellen v een drankje en daarna wilden we graag nog een koffie met wat lekkers maar na 45 min dus maar voor gezien gehouden. Meerdere malen pogingen gedaan om de bediening te attenderen maar helaas de ogen waren een andere kant op gericht. Jammer.

Harm Doedens

Vriendelijke ontvangst en bediening. Eten was heerlijk. Alles keurig in orde niet te veel niet te weinig, redelijk eenvoudige gerechten op een prima manier gepresenteerd. De prijzen vind ik ietwat aan de hoge kant.

Heerlijke keuken, eerlijk en niet duur!

T.Schoorl-Vrind

Lekker gegeten met prima service!
    Waar wordt nog de deur voor je opengehouden? Hier wel!

Zaterdag 09 september met de AH actie heerlijk gegeten. Hulde aan de kok.

Maar helaas kon dit niet onze mening veranderen over de bediening / service! Het begon er mee dat onze reservering niet bekend was. Ook al was het een zaterdagavond maar men had wel nog een tafel voor 2 personen.In dat half uurtje dat wij aan tafel hebben gezeten werd niet een keer gevraagd wat wij willen drinken, kaarsresten van de vorige avond werden van tafel gehaald, maar niet terug gebracht. Jammer, want een brandend kaarsje op tafel was wel meten gezelliger geweest. Een echtpaar wat veel later binnen kwam werd meteen geholpen. Na een opmerking van ons werd toch nog door een andere bediening de menukaart gebracht. Het heeft twee uur geduurd dat wij van ons hoofdgerecht konden genieten. Omdat het in het begin zo lang had geduurd zou ons een kop koffie als afsluiting van het menu aangeboden worden, maar na het heerlijke eten met veel wachttijden hadden wij helemaal geen zin meer in een kop koffie. Wij hadden hun wel 20 minuten de tijd gegeven om ons een kop koffie aan te bieden, maar er gebeurde helemaal niets!

Ik wil opmerken dat de bediening wel vriendeliijk was, maar wat betreft de service moet er nog veel scholing komen.

L v koelen

Vandaag de pasta 4 kazen voor meenemen. De snelheid waarmee de bestelling werd geleverd deed al wat vermoeden. Bij thuiskomst, 8 km verderop, doorgekookte penne en de 4 kazen? Jammer dit gerecht was altijd echt goed nu echt niet te bikkelen.

Arno

Ik heb hier laatst gegeten en alles is hier heerlijk, het personeel is vriendelijk, het eten is lekker, en de zaak ziet er leuk uit, echt een aanrader.

Hier kun je prima eten voor een redelijke prijs. Grote porties en heerlijk smaakvol. Aanrader!

Ruime kaart dat wel, goeie sfeer. Voorgerecht 5 gamba-tjes in bakje met saus met één stukje stokbrood, kale sla, kiemgroenten en plakje kiwi ernaast (?). 8 Euro-tjes, toe maar. Hoofdgerecht: saté van de haas 18, - euro. Goeie portie. Op zicht goed gebakken, maar vlees proefde alsof het daarna nog in het gas-vuur had gelegen. Aparte brandsmaak. Simpele salade, friet, gebakken aardappels en rabarber (?) met heel veel muffe kaneel. Eetcafe niveau, opgeleukt met plakjes fruit en kiemgroenten. Bij de kiemgroenten had ik mijn twijfels over of deze nog in orde waren! Voor mij geen Kater meer.

Pizza's zijn zo slecht. Om ze eetbaar te maken moet je ze ze zelf nog afbakken.

1,1
  22. Chinees-Indisch Zuidlaren

Gaan we wel naar binnen of niet naar binnen? Dat was even de vraag op een maandagavond. We hebben er geen spijt van gekregen. Gekozen voor het concept: "Onbeperkt Tafelbuffet", waarbij de bediening een aantal keren langskomt om de bestelling van 2 of 3 gerechten op te nemen. De hoeveelheden zijn goed geproportioneerd en werden keurig opgemaakt geserveerd. De smaak van de diverse gerechtjes vonden wij prima, misschien dat het ijsje iets groter had gekund. Na twee rondes bij het hoofdmenu waren wij al ruim verzadigd, maar hadden wel het gevoel alles te hebben gehad. Ook de bediening was prima, de dochter zat er nog niet heel strak in maar dat vonden we wel aandoenlijk. Zeker een aanrader en wij hopen hier nog eens te komen.

Christiaan

Op een rustige periode hebben wij plaatsgenomen op het terras. Mijn vrouw heeft direct gebruik gemaakt van het toilet en in eerste instantie zat ik alleen. De ober vroeg of ik iets wilde hebben. Na geantwoord te hebben "ja, maar mijn vrouw zit op het toilet en ik weet niet wat zij wil". Liep hij zonder iets te zeggen geirriteerd weg. Na een minuut of 10 kwam hij terug. We bestelde wat te drinken en we wilden weten wat de soep van de dag was. "Daar ben ik niet over geinformeerd". Niet ik zal het navragen of iets pro-actiefs. Hij ging met de bestelling van het drinken weer weg. Bij zijn jongere collega, die het drinken kwam brengen hebben we het eten kunnen bestellen. Hij wist wel wat de soep van de dag was. Bestelling: uitsmijter met ham/kaas en salade, soep van de dag en een broodje tonijnsalade. Mijn vrouw kreeg al na 5 minuten de soep. Ik bleef hongerig aan tafel zitten. Na 25 minuten kwamen de uitsmijter en het broodje tonijn, zonder bestek. We moesten zelf binnen maar het bestek ophalen. Uitsmijter bleek een spiegelei te zijn met een klein bolletje kant-en-klaar salade. De tonijn op het broodje kwam rechtstreeks uit het blik en was niet afgegoten. Het broodje was drijfnat. Het is blijven staan. De ober heeft daarna de tafel afgeruimd, ziet een heel broodje liggen en heeft hierover geen enkele vraag gesteld. We wilden graag afsluiten met een bak koffie, maar dat werd ons niet gegund hij is niet meer teruggekomen. We zijn binnen maar gaan afrekenen. Ook daar werden we nors geholpen en stond de dame niet open voor de feedback op de bediening en het broodje tonijn.

Bastiaan

Erg gezellig, vriendelijke mensen, eten was heerlijk en zag er goed uit, heerlijk 2 kleurig ijs.

Zijn hier 28/6 met vrienden geweest te eten.
    Het eten was goed van smaak maar de porties vonden we wel aan de kleine kant , we hadden alle schaaltjes leeg en er werd ook niet gevraagd of we nog bij wilden bestellen.
    We hadden er ook een maaltijdsalade bij, de smaak was goed, maar de salade was wel zeer klein voor €15,00 had meer weg van een vooraf salade)
    Enigzins teleurgesteld.

van der Veen

Gezellige pizzeria, onze dochter (3) kreeg zelf een stukje deeg om haar eigen broodje te maken.
    Bediening heel erg spontaan en doet het leuk met kinderen, wat ik zeker wel een pre vind.
    Het eten is heerlijk, genoeg keus voor een ieder.

Komen Er regelmatig eten.
    We gingen Vaak voor de daghap, helaas de laatste keren Niet meer Gezien.
    Personeel vriendelijk . nadeel is dat Er veel lawaai is in het restaurant.
    De prijzen van iis zijn mijns inzien, veel te hoog,. Als Je kijkt wat Je Er voor krijgt .

28. Shoarma Zuidlaren

Waardeloze zaak.
    Acties worden niet nagekomen, er worden later regels bij verzonnen.
    Actie 3 pizza's bij afhalen voor 20 euro.

Dan bel je om 3 pizza's te bestellen, normale prijs 15 euro per stuk. Maar dat kan niet. Pizza's voor deze actie mogen maximaal 12 euro per stuk kosten.

Miranda

Via thuisbezorg eten besteld, bericht ontvangen dat het binnen 67 bezorgd zou worden, na 97 minuten maar eens gebeld, zeer onvriendelijk te woord gestaan, geen excuses, wilde niet in gesprek. Zou dus nog langer gaan duren. Opgemerkt dat ze dit de klant zouden moeten informeren als het veel langer zou gaan duren. Met de mededeling ik ga niet met u in discussie was het gesprek ten einde. Onze bestelling is nooit bezorgd.

Bediening door keukenpersoneel... vieze sloof aan.
    Ribeye klein... slecht bereid... veel te slecht voor ca €23.-
    Aspergesoep ingrediënten apart serveren en soep aan tafel er over uitscheppen lijkt chique maar daarmee is de soep nog niet beter...
    Kophaas is de minste varkenshaas die je kan inkopen.. verwacht je niet hier.
    Is cafetatria materiaal. Warme groente: gele bietjes.. overgaar... je verwacht wel iets beters.
    Zeer goedkoop inkopen.. en prijzen hanteren van toprestaurant...
    Drankjesober was t enige lichtpunt.
    Verder echt tegenvaller.