Grand Cafe Zuidlaren in Zuidlaren

Grand Café Zuidlaren is een gezellige ontmoetingsplek...

nog geen rating

• do 15:00 - 22:00
  • vr 15:00 - 22:00
  • za 15:00 - 22:00
  • zo 15:00 - 22:00

.. gevestigd in een monumentaal pand in het hart van Zuidlaren.

Bij Grand Café Zuidlaren kunt u gezellig borrelen aan de bar en/of genieten van heerlijke gerechten die de keukenbrigade dagelijks met veel liefde en verse producten bereidt. Naast een uitgebreide menukaart biedt Grand Café Zuidlaren nog zoveel meer.
Grand Café Zuidlaren is dé locatie voor uw feest, verjaardag, jubileum, zakelijke bijeenkomsten en/of (afscheid) receptie. Ook is Grand Café Zuidlaren een officiële trouwlocatie van de Gemeente Tynaarlo. Neem vrijblijvend contact met ons op voor een offerte op maat of kom gezellig langs voor een persoonlijk gesprek.

Grand Café Zuidlaren organiseert elke zondagmiddag live muziek en heel veel andere leuke activiteiten.

Bekijk onze menukaarten
Foto van Grand Cafe Zuidlaren in ZuidlarenFoto van Grand Cafe Zuidlaren in ZuidlarenFoto van Grand Cafe Zuidlaren in ZuidlarenFoto van Grand Cafe Zuidlaren in ZuidlarenFoto van Grand Cafe Zuidlaren in ZuidlarenFoto van Grand Cafe Zuidlaren in ZuidlarenFoto van Grand Cafe Zuidlaren in ZuidlarenFoto van Grand Cafe Zuidlaren in Zuidlaren

Overnachten
Hotels in de buurt »