Bij Cosineros in Zuidlaren

Bij Cosineros draait alles om mensen!

Gratis ruime parkeergelegenheid in de directe omgeving en voor de deur.

• OV

3 tot 4 keer per uur een zeer goede busverbinding Lijn 5 met Groningen. Dus ook vanuit de stad bent u zo bij ons met openbaar vervoer. Eten op het platteland met stadse allures: Bij Cosineros!

Lunch Diner
ma Gesloten
di lunch 11:00 - 17:00

Omschrijving

Aantrekkelijk voor lunch en diner maar ook zeker voor koffie en of borrels. Uitgebreide mogelijkheden voor feesten en partijen.

Voel u thuis in onze sfeervolle ambiance met mooie gerechten uit een ambachtelijke keuken.

Heerlijk kopje koffie van Santas. Het lekkerste echt huisgemaakte appelgebak van Noord Nederland.

Lekker en gezellig borrelen met lekkere hapjes, diverse bieren en wijnen van Les Grands Vins uit Zuidlaren

Cosineros blijft verrassen met mooie, leuke, lekkere, aparte, bijzondere en vooral natuurlijk goede gerechten.

Een warm welkom en een gratis Glimlach.

Bij Cosineros draait alles om mensen!

Prijzen

1619443988 81
1683198002 74

1. Jos Bruchhaus

2. Jos Bruchhaus

Doe iets aan jouw bediening. Lange wachttijden en dat is heel vervelend.

3. Ik weet niet wat er gebeurt is met dit restaurant maar dit gaat niet goed. Geen zin in volledige ‘proeverij’, dus losse gerechten besteld.

Kleuters in de bediening, weten bv. niet welke wijnsoort ze zelf ingeschonken hebben.

Voorgerecht €10,50: drie plakjes gerookte zalm zonder dressing!
    Hoofdgerecht €22,50: entrecote van 1 cm dik, sla die in ‘zijn waarde gelaten is’, ofwel zonder dressing.

Het lijkt erop dat als je geen volledige proeverij neemt, je toch de gerechten krijgt met kleinere portie.

3,5
    1 positieve stem1 negatieve stem
  4. Zaterdagavond heerlijk gegeten bij Cosineros, lekkere gerechten op de menukaart, leuke bediening en alles volkomen coronaproof. Chapeau!
    Nog een tip, misschien toch een "echte" kaasplank op het menu zetten? De Zuivelhoeve zit vlakbij.

5. Het duurt allemaal zo lang daar! Met kinderen is het bijna niet te doen.
    Het eten is de laatste maanden ook minder geworden.

6. Zelden zo'n klantvriendelijk restaurant meegemaakt. Wij waren om meerdere medische redenen lastige klanten maar met alles werd rekening gehouden (dichtbij toilet met vrije doorgang daarnaar, plaats op verwarmd en droog buitenterras waar een sigaar gerookt kon worden, personeel dat voortdurend behulpzaam was evenals de uitbater zelf)

we kozen voor dit restaurant omdat we hier eens wat anders op de kaart zagen dan varkenshaas, biefstuk en schnitzel. We kozen dan ook voor de "Proeverij", met 3 voorgerechten, 2 soepen, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten.

De gasten die wij hiertoe hadden uitgenodigd waren lyrisch, evenals wijzelf trouwens.

Het is een flink eind uit onze buurt (Biddinghuizen) maar we komen hier absoluut terug, al zullen de onvolprezen stagiaires dan helaas wel weer vervangen zijn. Sevice op zijn best!

7. Gezellig zeer smaakvol (wat een smaakbeleving)
    eerst in de middag geweldige salade gegeten (Wouwww)
    in de avond Paprikasoep (nogmaals Wouwww)
    en uitgebreide dessert voor 2
    Komen de volgend keer (vanuit Scheveningen) graag weer bij jullie eten.
    Dank voor de fantastische gerechten en jullie gezelligheid.
    Zou zeggen probeer het ook eens het kan allen maar positief uitvallen.
    Tot eind Augustus (op zeker)

8. Martin

9. Harry

10. Heel prettig gegeten. De eigenaar was heel vriendelijk en alles was snel geseveerd. Ik heb een hele lekkere mostersoep gegeten, met daarna een precies goede ribeye. Hele fijne avond. Hier kom ik zeker terug.

11. Anne-Marie

Gezellige sfeer, fijn ontvangst, lekker eten en alles mooi verzorgd..
    Maar... ik had gereserveerd voor een high tea, en wat we kregen waren lunchhapjes (lekker, maar we hadden andere verwachtingen) en voor de lunch werd bijna 20 euro gerekend exclusief drankjes. Dat vond ik een tegenvaller, want met een high tea verwacht ik dat in ieder geval de thee bij de prijs in zit.
    Ik zou zeggen, geef duidelijk aan dat een high tea niet mogelijk is, geef aan wat de prijs is van de cosi-lunch en geef ook aan dat de drankjes er nog bij komen. Dan zijn er geen verrassingen bij het betalen.

12. Astrid Winters

Heerlijk gegeten in hele leuk restaurant. Aanrader

13. Olf Uineken

14. Eten zeg maar h vlees was oké, bediening na h eten was niet oké, hebben 45 min gewacht op bestellen v een drankje en daarna wilden we graag nog een koffie met wat lekkers maar na 45 min dus maar voor gezien gehouden. Meerdere malen pogingen gedaan om de bediening te attenderen maar helaas de ogen waren een andere kant op gericht. Jammer.

3,5
  15. Koo-Kousman

Druk op koningsdag en lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Vergeten te vragen kidsmenu tijdens voorgerecht te serveren, kinderen hebben anderhalf uur gewacht op knakworst. Toen we uiteidelijk gingen vragen, zochten ze de fout bij ons --groot gezelschap duurt altijd lang en volgende keer vragen om kidsmenu bij voorgerecht te serveren-- leuk als ze daar zelf ook aan zouden denken, vooral nadat we drie keer om kleurpotloden hadden gevraagd bij de aanwezige kleurplaat. Uiteindelijk onmiddellijk gebracht door ober van de andere tafel. Heb altijd geleerd in de service branche dat de klant gelijk heeft, hier dus niet. Ja en dan het eten, goede vis, uitstekende ribey, grote hamburger, heerlijke slasaus maar prijzig en geen enkel excuus voor de lange wachttijd, tmd buurtafels direct bediend werden. Opmerking 6 jarige: dat is waarom we hier niet meer komen he pap?

16. Zaterdagavond hier voor t eerst wezen eten tijdens ons weekendje Zuidlaren, een dikke 10 krijgen ze v ons!
    Vooraf al contact gehad over de proeverij Cosineros,netjes tekst en uitleg gekregen wat t inhield, dus gereserveerd en wat een belevenis om daar te gaan eten, zo verschrikkelijk gezellig en de persoonlijke aandacht, echt TOPPIE, en dan heb ik t nog geen eens over de proeverij gehad... We gaan best regelmatig ergens hapje eten, maar dit is zo ontzettend lekker, div kl voorgerechtjes/2 kl soepjes/ div kl hoofdgerechtjes/en dan ook nog div kl desserts, smullen geblazen, en op een rustig tempo, zodat je alles op kan. Vooraf wordt gevraagd of je iets niet lust of mag dan wordt daar rekening mee gehouden. Het is erg jammer dat t zover weg is,anders gingen we veel vaker daar eten,maar zijn we aan die kant,gaan we zeker terug voor de proeverij!!

17. Bere gezellig, persoonlijke aandacht van restaurareur en bediening.
    Eten was heel smakelijk. Echt een aanrader.

18. Geen keuze in vegetarische menu's. Er is alleen een vegetarische lasagne. De bovenkant van de lasagne was zwart verbrand, zo erg, dat je er niet eens met een mes doorheen kon snijden. Het bijbehorende voorgerecht was erg sober: een paar partjes tomaat en wat paprika, daarover een paar stukjes pure mozzarella zonder kruiden oid. Het enige wat ik aangeboden kreeg voor de verbrandde lasagne was een gratis kopje koffie. Daar heb ik voor bedankt...
    Prijs/ kwaliteit is absoluut niet in verhouding!

1,8
  19. We waren een paar dagen in Zuidlaren...waar zullen we vanavond gaan eten...kom we gaan hier naar binnen, ziet er gezellig uit! Een schot in de roos, de ontvangst was hartelijk en we voelden ons hier direct thuis in deze
    warme en gezellige sfeer. We werden op een leuke en spontane manier geholpen en kregen duidelijke uitleg over wat er zoal mogelijk was. Na het maken van een keuze ons eten besteld en alles werd plezierig opgediend. Niet te snel zodat je het idee hebt van "opeten en wegwezen", nee lekker rustig en relaxt. De extra gevraagde roomsaus werd door de kok gemaakt en zonder extra kosten opgediend. Super.
    Kortom, een gezellig restaurant, heerlijke gerechten en een vriendelijke ontspannen bediening. Een echte aanrader voor als je in Zuidlaren (of in de buurt) bent.

20. Bert en Jeanet van Trigt

Erg lekker gegeten samen. En eindelijk een eetcafe/restaurant waar je genoeg groente, (2 soorten en niet alleen het "geijkte"!) bij het hoofdgerecht krijgt en zelfs nog zonder bijbetaling extra kunt bestellen! Super! Nog niet eerder meegemaakt. Dat verwacht je zeker niet bij het woord eetcafé!!

Daar komen we heel graag nog een keer terug!

21. Jan Ridder

Nu twee keer gegeten met veel plezier. Het eten was voor mij een waar genoegen. Voor herhaling vatbaar en dan weer genieten van een ander gerecht.

Graag tot ziens.

22. Jochems

Tijdens een weekendje weg kwamen we terecht bij Cosineros in Zuidlaren. We werden heel vriendelijk ontvangen, persoonlijke aandacht en daarnaast smaakte het eten prima en ruime keuze in menu. Een aanrader voor diegene die die richting uitgaat.

23. Smallegange

Lekker gegeten, soepele bediening en aangename atmosfeer.

24. De sfeer is prima, de bediening ook, het stoofpotje met hazenpeper en alles wat er bij hoorde, was heerlijk.
    Jammer dat er geen echte slagroom gebruikt werd bij het toetje en dan vooral op de Irish Coffee.
    We komen zeker weer eens terug.

25. Henk-Bets

Ontzettend genoten van enkele maaltijden van prima kwaliteit in een prettige omgeving. Alle hulde voor kok en bedienend personeel, die het eten tot een waar genoegen maakten.

26. Hans Heemsbergen

27. Vandaag 14-08-2015 gastvrij ontvangen, een prima bediening en van een heerlijk tapasmenu genoten. Als we weer in Zuidlaren zijn komen we er zeker weer terug.

Succes met alles wat jullie ondernemen. Het is elke dag weer een live optreden om aan de wensen van de klant te voldoen en dit is niet gemakkelijk.

Hartelijke groet, Corrie - Wim

28. Jaap 26 punten

Met z'n vieren heerlijk gegeten. Menu Cosineros smaakte ons heel goed. Carpaccio, gegrilde entrecote en parfait van witte chocolade toe. Goede huiswijn. Het was allemaal heerlijk. Het omfietsen zeker waard! :-)

29. Marian Klunder

Heerlijk menu gehad voor een prima prijs. Vriendelijk personeel. Aanrader!

30. Thomas

Heel erg vriendelijk personeel, we zullen ze nooit vergeten

32. Om onze trouwdag te vieren zijn we vol goede moed bij cosineros binnen gestapt. Rondkijkend naar de bediening en het binnen stromende publiek zei ik tegen mijn vrouw dit wordt een lange avond.
    Na een half uur krijg ik mijn championsoep terwijl ik mosterdsoep had besteld. Mijn vrouw de groentesoep prima. Na nog een half uur geen hoofdgerecht en maar wachten en wachten. Op een gegeven moment was ik er klaar mee en heb gevraagd om de rekening. De soep en de cola waren gratis omdat wij zolang hebben moeten wachten. Daar was het mij niet om te doen, een gezellige avond had ik gewild. De avond was al verpest. Jammer :(

2,5
  33. Janny Posthumus-Fransen

Mijn verjaardag gevierd te hebben bij Eetcafe Cosineros was 1 groot feestje. Met 10 mensen kwamen we binnen en werden we ontvangen, zo gastvrij en gezellig. Heerlijk gegeten en gedronken. Het was geweldig, daar waren mijn tafelgenoten het helemaal mee eens. Komen zeker hier terug.

Hartelijke groet,

janny Posthumus

34. ten napel

Vrijdagavond hier heerlijk gegeten.

35. Vandaag heerlijk gegeten. Was alleen, maar zeker genoten. Het stoofpotje met verse groente, frietjes en salade. Kom zeker terug en zal jullie adviseren bij familie en bekenden.

36. Ik ben een levens genieter en eet regelmatig buiten de deur. Cossineros springt er op alle vlakken boven uit. Eten is super, staan open voor de vraag van de klant, kinderen (heb ze niet zelf mee) worden vriendelijk verwelkomt en gezien. Sfeer is altijd goed, welk moment je ook komt. Overal staat de hygiene hoog. Kortom, wie dit leest moet er minimaal 1x zijn geweest om zelf dit te ervaren.
    Groet Marianne

37. Jeannette

Een gezellige avond bij Cosineros!
    Heerlijk gegeten. Prima bediening. Ondanks de drukte kans zien voor een glimlach en humor. Klasse!

38. Herman Wouters

's-middags hebben mijn vrouw en ik lekker in het zonnetje van een lunch genoten. Die was zo prima, dat wij 's-avonds terug zijn gegaan voor het diner. Het was allemaal uitstekend. Heerlijke gerechten, voortreffelijke en gezellige bediening. Echt een aanrader.

39. Gisteren gezellig op het terras gezeten met mijn moeder bij Cosineros. We bestelde eerst een cappuccino en een latte die kregen we vlot geserveerd. We hadden 's ochtends slechts een ontbijtje gegeten en wouden een stevige lunch eten. Op een bord dat buiten stond zag ik dat ze lekkere bitterballen serveerde waar ik enorm zin in kreeg. Eenmaal de kaart bekeken had ik besloten om een broodje geitenkaas met cashewnoten te nemen en ik wou er een portie bitterballen bij, mijn moeder nam een grote tosti met zalm en had ook wel zin in bitterballen. Eenmaal het doorgeven van de bestelling gaf de bediening aan dat wij dat niet moesten doen omdat dat teveel zou zijn. teleurstellend hebben we de bitterballen dan ook maar niet besteld.
    Toen we onze broodjes kregen vond ik de geitenkaas erg lekker. Het broodje was zo doorgesneden dat de bodem erg dun was, en omdat het hard en krokant was kon ik het erg moeilijk snijden waardoor ik al gauw met de handen moest eten. Ik had er liever walnoten bij gehad dan cashewnoten. Mijn moeder vond de tosti matig maar was niet vies. Toen de bediening nog even langs kwam, gaf ze min of meer nog aan dat het zo wel genoeg was en dat het goed was dat wij de bitterballen niet hadden genomen. ze gaf aan dat ze het zonde vond voor onze portemonnee. Ze vroeg niet eens meer of we nog wat te drinken wouden.
    Ik vond het min of meer schandalig om voor ons te beslissen wat zonde is en hoeveel wij eigenlijk op konden eten. tevens vond ik het helemaal niet veel en had ik eigenlijk nog steeds zin in die bitterballen. Het bleken 8 stukjes te zijn per portie dat had er best nog wel bij gekund. Wat betreft dat als salade erbij zou zitten was een bakje met daarin gepropt wat blokjes gesneden tomaat en komkommer als ik me niet vergis in een zoet zuur sapje.

Het kan wellicht een goed restaurant zijn, maar ik kom niet nog een keer langs.

6,3
  40. Tijdens een fietstocht hebben we hier koffie met huisgemaakt appelgebak genuttigd. Het appelgebak was zo lekker dat we, na het zien van de menukaart, besloten hier dezelfde avond te gaan eten. We werden 's avonds gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten! Er staan leuke dingen op de kaart waardoor dit restaurant zichzelf toch echt wel hoger mag inschatten dan een eetcafe. Mijn partner had als hoofdgerecht sukade. Dit was veruit de lekkerste sukade die we ooit geproefd hebben. Ook de voorgerechten en het desert waren zalig! De bediening was vriendelijk en er werd veel zorg aan de gasten besteed. Een echte aanrader om hier te gaan eten! Wij komen zeker terug!

41. Sietsko en Annemieke

We zijn gastvrij ontvangen en konden kiezen uit een kaart waarop niet de geijkte gerechten staan.
    Het bestelde menu voldeed volledig aan onze wensen en werd heel leuk gepresenteerd. We hebben onze complimenten persoonlijk aan de kok overgebracht. Kortom wij komen graag nog een keer terug!

42. Hieronder veel wisselende reacties. Wij hebben heerlijk gegeten en echt genoten van de avond.
    Bediening vond ik wat onzeker overkomen, terwijl we geloof ik de eigenaar bij onze tafel hadden. Hij praatte wat onduidelijk en wist niet goed te vertellen wat we voor ons hadden. 2x drinken vergeten etc....
    Droge witte wijn was niet lekker. Helaas wat zand in de sla en in de paksoi en (natuurlijk) ijskristallen in het ijs toetje (maar ik ben niet anders gewend bij een gemiddeld restaurant).
    Nette wc's, leuke inrichting, leuke avond gehad.

6,5
  43. Gisteren erg genoten van de proeverij. Elke keer weer vol verwachting keken we uit naar nieuwe lekkernijen. En dat 25 maal. We werden niet teleurgesteld. Wat staan er weer boel lekkere en verrassende gerechten op de nieuwe kaart. We hebben 4 uur genoten van het eten en de gastvrijheid van Marc en zijn medewerkers.

44. Uiterst vriendelijke bediening! Leuk belletje op de tafel gekregen voor als we wilden bestellen. Lekkerste omelet ooit gegeten en scherp geprijsd.

Aanrader!

45. Karine Ral

We werden vriendelijk ontvangen en we zagen dat de zaakvoerder oog had voor zijn klanten gedurende de hele avond. Onze kinderen kregen de nodige aandacht en mochten op het einde nog een cadeautje uitkiezen. De 2 oudsten vonden dit niet nodig maar onze jongste dochter vond dit wel zeer leuk.
    Het eten werd origineel gebracht en was lekker. Er waren ook voldoende groenten bij (heel belangrijk voor ons). De kinderen vonden het leuk dat er een écht kindermenu was. Dat was eigenlijk de oorspronkelijke reden om naar dit eetcafé te komen. Origineel dessert en het ijsje van de kids kreeg een extra dimensie door de 'attributen' (hagelslag, chocolade snoepjes enz.) die ze er zelf bij mochten scheppen naar eigen smaak. Meevaller dus voor de laatste avond van onze vakantie!

46. KHeemskerk

Leuk ingerichte tent. Leuke bediening maar het eten had ik zelfs thuis lekkerder kunnen maken.
    Jammer, anders waren we zeker nog een keer langsgegaan !

47. Wat een heerlijke plek om naar toe te gaan. Het personeel is er vriendelijk. Het eten is er superlekker, of je nu komt om te lunchen of dineren of om gewoon even gezellig te borrelen, het is allemaal even lekker.
    De huisgemaakte bitterballen zijn zeker een aanrader.

Wij moeten gewoon af en toe even naar Zuidlaren om bij Cosineros aan te schuiven. Het liefst op het terras en dan lekker mensen kijken.

We voelen ons thuis bij jullie!!

48. Een leuke zaak met een perfecte gastheer.
    Zeer gastvrij een reclame voor Drenthe.

Als vreemde hebben we zelfs een rondleiding door de zaak gekregen met uileg van de nieuwe plannen. We hadden graag nog een keer terugggegaan, maar een fietsongeval gooide roet in het eten. Groeten uit brabant

49. Asperges gegeten met een stukje zalm,erg klein.
    Prijs kwaliteit niet in verhouding,asperges waren goed.
    Geen boterjus bij de krieltjes.
    Het bordje met mixvlees,ossenhaas,kip en garnalen was redelijk. Bijlagen redelijk en de aardappeltjes veel te zwart gebakken.
    De ossenhaas veel te gaar. De nagerechten waren goed en de borden leuk opgemaakt...We moesten er erg lang op wachten.
    We hoorden van de serveerster dat ze het was vergeten om aan de keuken door te geven.
    De serveerster en bedienend personeel heeft te weinig aandacht voor de gasten om tussentijds te vragen of het goed,voldoende is en of er nog wat ingeschonken kan worden.
    Personeel niet goed geschoold.

5,1
  50. Heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk. Een echte aanrader!!

51. Een paar weken geleden gegeten met familie. We waren met z'n 10en en iedereen was even tevreden. Op de gevarieerde menukaart staat voor iedereen wat lekkers. De bediening was zeer vriendelijk. Al met al een top avond gehad!

52. Bart en Cisca Kitselaar, Zuidlaren

Woensdag 28 december, onze 50e huwelijksverjaardag, hebben wij met onze dierbaren genoten van een geweldig buffet. Het door ons, samen met Marc, uitgekozen menu is door onze gasten zeer gewaardeerd. En het bruidspaar is ook heel erg tevreden! De uitstraling van het buffet en de leuke bediening kunnen we een dikke pluim geven. Het wat een waardig besluit van een mooie dag. Succes voor de toekomst Marc,samen met je staf.

53. kerstdiner 2011 met de hele familie

Heerlijk gegeten , we waren met 6 personen, 5 volwassen en 1 kind van 10 jaar. Er heerste een gemoedelijke sfeer, buiten werd je ontvangen met vuurkorf en verwarmd terras voor het rokertje tussendoor. Je kunt duidelijk zien dat er veel werk van gemaakt is. Aan alles is gedacht. We hebben het kerst-vlees menu en het kerst-vis menu gekozen, met daarbij een wijn arrangement.
    De borden waren mooi opgemaakt, de wijn paste er goed bij. Ook aan de kinderen was gedacht, zij kregen een speciale attentie. Het was een zeer geslaagde avond, zeker een herhaling waard. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten, een uitstekende prijs/kwaliteits verhouding! Wij komen er ook in 2012 graag weer.

54. Wij zijn, tijdens onze vakantie, voor de tweede keer gaan eten bij Cosineros. De eerste keer was juli 2010 en er was zelfs sprake van herkenning bij de bediening. Heel bijzonder!

Onze keus viel op het verrassingsmenu en dat bleek een goede zet te zijn. Prima gegeten.

De bediening is goed en bijzonder kindvriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.

55. We waren met zijn vijven, maar geen van ons allen was tevreden.

De bediening is niet goed op de hoogte met bepaalde zaken. Er werd niet gevraagd of de entrecote van één van ons, medium of doorbakken moest zijn, waardoor ze een doorbakken kreeg voorgeschoteld, wat niet de bedoeling was en over wijn kon ze ons ook niets vertellen.

De porties waren te klein en lauw. De patat was melig en lauw en mijn zomerstamppotje was niet meer dan een kleine portie aardappelpuree, met hier en daar een sliertje ijsbergsla, een paar kleine champignons en 3 halve smakeloze paprika's. (Ook weer lauw)

En op de vraag of een dessert, behorende bij een menu, vervangen kon worden door een likeurtje, werd afwijzend gereageerd.

Kortom, niet voor herhaling vatbaar. Jammer dat de eigenaars niet te benaderen waren voor commentaar.

En de prijs, kwaliteit is niet in balans.

Een pluspunt is de entourage en de ruime opzet.

Met een betere keuken en personeel, welke beter op de hoogte is van bepaalde zaken, zou dit een prima gelegenheid zijn, voor een heerlijk avondje uit!

3,6
  56. Afgelopen weekend prima gegeten. We kozen voor het aspergemenu, dat was prima van kwaliteit en smaak. Ook de bijgerechten (gekruide aardappeltjes en salade) waren goed. Bediening was ook niets op aan te merken, prima service. Al met al voor herhaling vatbaar.

57. Leuk restaurant! Het eten is er prima, maar niet uitzonderlijk goed te noemen. De bijgerechten en het broodje vooraf konden echt beter. De bediening is goed en vriendelijk. Het restaurant doet erg zijn best het er erg chic en modern uit te laten zien, kan beter doorgaan voor een gezellig eetcafe.

58. Nan en Jan

Wij hebben op pinksterzaterdag niet lekker gegeten. Onze asperges waren zowel in de soep als bij het hoofdgerecht te hard. Ook een tweede portie bracht geen oplossing.

Jammer dat de eigenaar zijn neus niet liet zien.

59. We hebben er een heerlijk verrassingsmenu gegeten en de sfeer en bediening is er goed.

08-03-2010

60. Westerhof

Afgelopen zomer op het terras koffie met appeltaart, prima ervaring. Daarom met de familie ook hier voor een diner i.v.m. 25 jarig huwelijk, dit was echter een deceptie. Wellicht was de verwachting te hoog. Wij komen hier voorlopig niet voor een tweede keer terug.

61. Ton Schalkwijk

Nachtje geslapen in Zuidlaren. De verrassing was het eten bij Cosineros. Het begint al met een heerlijke huiswijn. Daarna een voortreffelijk voor- en hoofdgerecht. (fantastische hazenrug).

We zaten te vol voor een dessert. De eigenaar had op subtiele wijze aandacht voor alle klanten. Indien in de buurt, komen we zeker terug.

62. Geweldige appeltaart met mooie slagroom. Heerlijk!

63. henk en annet

Het eten was matig, voor een eetcafe wel wat aan de dure kant.

Bediening was goed.

64. Een goed restaurant op een mooie locatie. Een verrassende en gevarieerde menukaart. Heerlijke lunchgerechten en diners. Leuke en nette bediening. Al met al een goed adres om eens lekker uitgebreid te gaan eten.

65. Heerlijk gegeten, zowel voor als hoofdgerecht en dessert was erg lekker.

Vooral de aardappeltjes uit de oven zijn heerlijk.

Personeel was erg vriendelijk.

Het was wel een stuk rustiger dan ik had verwacht.

66. Een bijzonder gastvrij restaurant, een fijne sfeer en heerlijk eten. Ik ben redelijk "lastig" met uit eten gaan, dus dit is een heel groot compliment.

De bediening is alleraardigst, en zeer attent.

67. Hele leuke tent, prima bediening, zeer attent en het eten is Prima ( ja, met hoofdletter)!

68. Zowel het eten als de bediening, 100%