Tijdelijk gesloten wegens brandschade.

De Rooie Kater in Zuidlaren

1556202599 66
1619742748 76
1628819913 76
1674205734 74

1. Hetisons goed bevallen bij derooie kater. Eten en drinken goed verzorgd. Het was rustig in t restaurant, maar dit komt natuurlijk door de coronaregels.

2. Een na laatste avond voor sluiting (lockdown) : verwarming deed het niet… helemaal verkleumd, plekken bij de haard uiteraard bezet. Gevraagd of deze aan kon, serveerster wist van niets, andere serveerster zegt, is kapot, geen installeur te vinden die het kan maken… Maakt geen goede indruk om nog een keer heen te gaan. Jammer.

3. Mariska van Wijk

Heerlijk eten en een goede, leuke bediening. Kreeg het gevoel dat we in de watten gelegd werden. Top.

4. Gisteren gegeten, eten goed, bediening goed, terrasstoelen zitten niet erg comfortabel is een aandachtpunt, wat wij erg jammer vinden, we werden zowat uitgerookt door de rokers, als niet rokers is dat niet echt prettig, zeker niet wanneer je zit te eten, gelden hier geen regels voor?

5. Geen aanrader! Ik ben geen zeur met eten, maar pizza was vreselijk! Je kon het eigenlijk geen pizza noemen. Aangegeven bij de bediening, werd laks mee omgegaan. Gebrek aan goede management. Ik zou het andere mensen niet adviseren. Ook al zag het er gezellig uit.

2,6
  6. janien schuiling

Hele gezellige avond gehad ondanks de drukte. Het eten was heerlijk en de bediening was top! Bedankt Patrick we komen zeker terug! We vonden het gezellig dat je bij ons kwam zitten. Je bent een topper. Alles goed voor elkaar.

7. Alie van Essen

We hebben zondag heerlijk gegeten bij de rode kater we gaan zeker nog een keer terug eten en bediening is goed.

8. Eten was redelijk. In verhouding te prijzig. Inrichting donker. Niet modern. Oogt rommelig en afwerking is niet meer optimaal. Overal beschadigingen, klein maar toch. Er hangt een raar gordijn waar je doorheen moet bij binnenkomst. Toiletten redelijk schoon, maar overal veel stof. Op spiegel in toiletruimte een enorme laag stof en ook de spiegel zelf was smerig. Op de lamp boven onze tafel lag een laag stof.. Als dat in de keuken maar beter is..! De bediening was zeer kundig en vriendelijk. Ik mis passie bij de manager / eigenaar om er nog wat moois en vernieuwends van te maken. Tijd voor een energieboost!

9. Eten was in verhouding veel te duur, en niet bijzonder. Heel lang moeten wachten. We gaan er niet weer heen.

3,3
  10. Grietje

11. Slechte ervaring met de Rooie kater in Zuidlaren. Wat een bende is het daar zeg. Dode vliegen en een dikke laag stof in de vensterbank, de ramen zijn zichtbaar nog nooit gewassen en zittten aan de binnenkant onder de vliegenpoep. Ik sprak de dame vd bedienig erop aan maar ze was zichtbaar niet blij met mijn commentaar en ondernam geen actie. We kregen als voorafje warme broodjes geserveerd met kruidenboter maar de boter liep er natuurlijk gewoon vanaf en de tafel en onze handen zaten onder de boter, (waarom geen bordjes?). De bestelde lasagne (met vlees) (salami, ham en spek) was vreselijk zout en na 3 happen was ik er wel klaar mee. Hier komen we dus nooit weer.

1,7
  12. Hebben afgelopen zondag met 4 man gereserveerd. Anderhalf uur gewacht maar nog niets. Even vragen. Het zal zo komen. Nog een half uur later kwam eindelijk ons eten. Het was niet zoals we gewend waren. Hadden hier nog geen slechte ervaring, maar nu wel.
    Het ontbreekt hier echt aan communicatie. Het eten was niet al te warm en de spetterpan had de helft minder vlees dan anders. Er liepen zelfs mensen weg vanwege het te lange wachten. Kan ik me voorstellen.

3,4
  13. Harm Doedens

Vriendelijke ontvangst en bediening. Eten was heerlijk. Alles keurig in orde niet te veel niet te weinig, redelijk eenvoudige gerechten op een prima manier gepresenteerd. De prijzen vind ik ietwat aan de hoge kant.

14. Hier kun je prima eten voor een redelijke prijs. Grote porties en heerlijk smaakvol. Aanrader!

15. Ruime kaart dat wel, goeie sfeer. Voorgerecht 5 gamba-tjes in bakje met saus met één stukje stokbrood, kale sla, kiemgroenten en plakje kiwi ernaast (?). 8 Euro-tjes, toe maar. Hoofdgerecht: saté van de haas 18, - euro. Goeie portie. Op zicht goed gebakken, maar vlees proefde alsof het daarna nog in het gas-vuur had gelegen. Aparte brandsmaak. Simpele salade, friet, gebakken aardappels en rabarber (?) met heel veel muffe kaneel. Eetcafe niveau, opgeleukt met plakjes fruit en kiemgroenten. Bij de kiemgroenten had ik mijn twijfels over of deze nog in orde waren! Voor mij geen Kater meer.

16. Luuk

17. A.C.M.Boeters

Uitstekend, gezellig druk, prima service en het eten was uitstekend.

18. van der Horst

Je kunt er heerlijk en gevarieerd eten, de één heeft liever een pizza, de ander spareribs en weer een ander een heerlijk stukje vlees met een stampot... Al met al alles heerlijk en goed voorbereid.

De sfeer is geweldig en de menu kaart uniek... De prijzen vind ik net iets te hoog... Maar goed dat is per persoon een verschillende mening en toch komen wij er steeds weer en wat ik ook heel fijn vind is dat je nu via internet kunt reserveren.

Echt een aanrader om eens heen te gaan!

19. co appelman

We werden deze zomer regelmatig van de camping gejaagd door het slechte weer. In de omgeving van Zuidlaren is ruime keus aan restaurants en zodoende kwamen we ook bij De Rooie Kater terecht. De uitgebreide kaart biedt ruimschoots keus uit verrassende gerechten voor hele redelijke prijzen. Uiteindelijk hebben we er in twee weken drie keer gegeten en genoten van een vriendelijke bediening en heerlijke maaltijden.

20. Tijdens onze vakantie aten we hier in één week drie keer! Heerlijk eten (mijn favoriet: Arie Bombarie), zeer vriendelijke bediening en ook valt er van alles te zien in het bijzondere interieur. Als dit restaurant in mijn woonplaats was dan werd ik meteen stamgast. Onze tip is dus: ga hier vooral heen en geniet!

21. De reservering klopte. De ontvangst en bediening waren heel vriendelijk. Het eten heeft allen (8) heel goed gesmaakt. Het was erg druk . Wij vonden het erg gezellig. Bedankt.

22. Echt een aanrader hier eens heen te gaan. Heerlijk gegeten (biefstuk De Rooie Kater). Complimenten aan de kok de bediening was echt helemaal top!! Ik kom hier zeker snel eens weer!!

23. wat een heerlijk restaurant is dit, zowel qua sfeer als het eten zelf! De bediening was ook perfect, een aanrader

24. Anja Eefsting

In 1 woord geweldig! Wat een fijne sfeer. Vakkundige en zeer vriendelijke bediening. En bij mooi weer heerlijk buiten eten op een fantastisch terras. Geen enkel minpuntje kunnen vinden. En honden zijn er welkom. Ook mooi meegenomen.

25. Gezellig eetcafe, maar heel duur. We kregen groente erbij wat niet gaar was en onze kinderen hadden pizza's met allebei een harde zwarte bodem.
    De eigenaar/bedrijfsleider is een arrogante kwast. Hij gaf m'n zoon van negen een hand en toen m'n zoon geen stevige hand gaf kreeg hij te horen dat hij toch geen homo is en een stevige hand moest geven. Echt belachelijk.
    Ik kom hier nooit weer, hij is duur en dat zie je niet af aan het eten.

2,9
  26. Na lange tijd hier weer eens gegeten, en het was voortreffelijk. We waren met 7 personen en iedereen was super tevreden!

Het personeel was heel attent, we hadden eerst een tafel die ons niet zo beviel, was geen enkel probleem, we kregen zo een andere tafel aangeboden; prima opgelost.

Wij komen hier zeker weer terug!!

27. Afgelopen weekend met 3 personen gegeten bij de Rooie Kater in Zuidlaren. Wat een aanfluiting. Bij binnenkomst werden we niet begroet (terwijl het gehele team buiten zat). We kregen een glas rode wijn over ons heen (dit kan gebeuren, maar los het dan netjes op...). We ontvingen geen amuses van het huis (onze buren wel). We kregen het bestelde vlees zonder de juiste bijgerechten, toen we hier naar vroegen zei de serveerster "zo serveren we deze gerechten altijd". Bijzonder want even later kwam ze deze gerechten alsnog brengen?! Mijn vlees was bijzonder taai (gefrituurde cordon blue, het leek wel een oliebol zo vet). De serveerster gaf aan dat ze dit zou doorgeven en dat ze zou kijken of ze iets voor ons kon regelen omdat er zoveel mis was gegaan (NB. dit was niet "onze" serveerster, die hebben we niet meer terug gezien.. Deze dame was heel vriendelijk). De serveerster werd naar ons teruggestuurd met een bijzonder korte en lompe reactie van de bedrijfsleider. Teleurgesteld zijn we gaan afrekenen, tot onze grote verbazing stond zelfs de wijn die we over ons heen hadden gekregen gewoon op de rekening (volgens de serveersters waren de drankjes van het huis vanwege het ongemak). Wij weer terug, de bedrijfsleider wist blijkbaar waar het over ging want hij griste de kassabon uit onze handen, kraste de drankjes door en gooide het geld met een zucht op de bar. Terwijl wij wegliepen hoorden we hem nog klagen over ons?! Dit is toch echt de omgekeerde wereld. Je gaat uiteten omdat dat leuk, gezellig en lekker hoort te zijn. Vervolgens tref je een gefrustreerde bedrijfsleider die niet eens het fatsoen heeft om even zelf polshoogte te komen nemen of zelfs maar te zeggen dat het vervelend is dat dingen zo zijn gelopen? Wat mij betreft hoor je dan niet in de horeca. Wij hebben deze man al eerder heel naar uit de hoek zien komen tegen personeel en andere gasten. Misschien een idee om hem een spoedcursus gastvrijheid te laten volgen? Met zo'n houding hoor je niet thuis in de horeca. Wat een bijzonder onprofessionele man.

28. Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Veel keuze uit een dubbele kaart. Een aanrader voor een geslaagd diner.
    Een aandachtspunt: Ondanks dat we een tafeltjte hadden besproken bleek deze niet echt voor ons klaar te staan.

29. Sfeervol restaurant. Eten erg goed, veel keus. Vleesgerechten top. Aandacht voor de kinderen, dochter mocht in de keuken zelf een ijsje maken. Bediening vriendelijk en oog voor de gasten. Ook veel pizza's op de kaart maar wij gaan toch voor de vleesgerechten.

30. Echt heerlijk gegeten, echt een aanrader voor iedereen. Van voor tot nagerecht was alles op smaak. Bediening was vriendelijk, en hing een gezellige sfeer. Hier kom ik zeker nog een keer, en ga ik zeker weer voor de biefstuk. Kinderen vonden de pizza erg lekker. Ook heb ik niet vaak zo'n lekker dessert gehad, en het was maar een dame blanche, echt een feestje.... ga zo door.

31. Mijn ervaringen zijn echt slecht. Elke keer heel lang wachten. Geen vriendelijk personeel, wel een gezellige sfeer maar ik vind dat lange wachten maar niks. Ik vond het wel prijzig voor wat je kreeg. Ik kom er niet meer tenzij ik goede verhalen hoor maar dat is vooral de laatste tijd niet het geval.

5,9
  32. Ons gezin komt hier steeds vaker en we genieten altijd weer van de sfeer, het eten en de gezellige bediening! Een geweldig pand met sfeervolle inrichting! Heerlijk eten en ook veel!

33. Bediening geweldig. Eten heeerlijk! En hele ruime keus! Komen hier zeker elke maand.

34. Heerlijk gegeten ! Ga er zeker vaker heen en het is heel betaalbaar. De sfeer is zeker een 10 waard.

35. Vlotte bediening, lekker eten. Erg gezellig, prima avond gehad.
    De katersteak was echt super, rest ook trouwens.

36. Duurt lang!! Helaas zoals we al een keer eerder hebben meegemaakt bij de Rooie kater moet je overal lang op wachten. De menukaart en het eerste drankje worden wel snel gebracht, daarna is het lang wachten tot de bestelling wordt opgenomen. Lang wachten op ons voorgerecht en dan nog lang wachten op het hoofdgerecht. (We hebben 2 uur aan tafel gezeten voor het hoofdgerecht op tafel stond). Tussendoor besteld drankje wordt niet gebracht....
    Helaas was mijn hoofdgerecht (pizza no.34) niet echt denderend, smaken verschillen, maar ik vind een te dik belegde pizza niet prettig!

5,3
  37. Gisteravond naar de Rode Kater in Zuidlaren. We waren eerder dan we hadden gereserveerd maar dat was geen probleem. Lekker op het terras, drankje en kaart kwamen snel net als het voorgerecht. Ze waren ons hoofdgerecht vergeten dus pas 2 uur na aankomst kregen we het hoofdgerecht. Alles verliep niet zo soepel maar het eten was bijna in 1 keer goed. Toch een aanrader, leuke sfeer, lekker eten en een zeer uitgebreide kaart.

38. Fam.de Jong

Gisteravond heerlijk gegeten in de rode kater. De bediening was vlot en snel. Wij hebben gister heerlijk buiten gezeten. Het eten kwam snel aan tafel, en ik zou zeggen de spetterpan is echt een aanrader! Wij waren hier nog nooit geweest, maar komen zeker gauw terug.

39. klant uit zuidlaren

4 augustus 2013.
    Voor zes personen gereserveerd. Tafeltje buiten, prachtig weer! Bij de amuze waren de olijven gedrenkt in appelmoes... er zat geen smaak meer aan de olijven. Drie personen hadden vis besteld. Er werd veel vis geleverd maar van matige kwaliteit. Twee personen hadden een maaltijd met vlees. De kwaliteit van het vlees werd uitgedrukt in 'vlees uit de koelkast en opgewarmd" en de groente die er bij lag kwam uit de diepvries. Als bijgerechtje was er geen groente, maar wat pasta in een schaaltje. Zag er niet smakelijk uit en voegde ook niets toe. Salade was op zijn plaats geweest. De koffie ten slotte, die veel goed kan maken, was van een zeer slechte kwaliteit. Automatenkoffie noemen wij dat. In tegenstelling tot de bediening aan tafel was de afrekening razend snel. Wij hadden hier de afgelopen jaren wel eens wat gegeten en steeds van een wisselende kwaliteit maar deze keer was het echt heel slecht en dat was dan ook de laatste keer!

3,7
  40. Wij hebben heerlijk gegeten in restaurant De Rooie Kater te Zuidlaren. Eerst hebben we wat te drinken genomen en kregen we een schaaltje met worst, olijven en toastjes met wat tonijnsalade. We hebben een pizza (nummer 37) en drie spetterpannetjes besteld en het eten werd vrij snel opgediend. De borden waren warm waardoor het eten niet te snel afkoelde. We hebben het lekker opgegeten en ondertussen werd er twee keer gevraagd of het smaakte, wat wij als attent hebben beschouwd. Als toetje hebben we daarna nog een chocotrio en drie proeverijen van de kater (van meerdere dingen op de dessertkaart een klein beetje) genomen. Het smaakte voortreffelijk alleen had er wat mij betreft iets meer ijs bij gekund. Verder heb ik alleen op te merken dat er nog een klein stukje schil op de meloen zat die ik op mijn pizza kreeg. Het restaurant zelf is verder heel gezellig ingericht alleen hadden de tafeltjes iets groter kunnen zijn, omdat het vele eten dat met de spetterpannetjes meegeserveerd werd er bijna niet oppaste. Met vier spetterpannetjes was dit echt een probleem geworden. Voor de rest is het een mooi restaurant en kan ik dit restaurant van harte bij u aanbevelen.

41. Ik heb twee pizza's besteld. Beide hadden een taaie deegbodem die niet geheel gaar was. De vis op de ene pizza was niet graat vrij en de pizza was ook erg zout. Kortom gen lekkere pizza's. Ik kom hier nooit meer! Ik rij liever een stukje verder voor een goede pizza die ik helemaal op eet dan een pizza die niet lekker is en die ik maar voor een kwart op eet.

1,9
  42. Wij hebben heerlijk gegeten, personeel top.
    We vroegen glaasje water en kregen-zo bleek later-gratis een fles water bij tafel.
    Je kunt het duur vinden vooe een eetcafe, maar de kwaliteit van het eten is het waard.
    aanrader: het spetterpannetje

43. n veenstra

Erg lekker eten, gezellig ingericht. Personeel op en top! Daar komen wij op terug.

44. Erg lekker eten! Vooral de spareribs moet je gewoon eens proberen.
    Wij komen er erg graag, il gato rosso (de rode kater) is erg aan te raden.

45. Vanavond gegeten bij rooie kater in zuidlaren. Vooraf tomatensoep nou ja soep het was meer tomatenpuree, daarna het hoofdgerecht schnitzel. Bij het bezorgen tot 2x toe bestek op de grond en de schnitzel van 2 personen waren gewoon niet gebakken aan 1 kant. Je at gewoon pure paneermeel. Kregen wel nieuwe maar de lekkere trek was bij ons weg. Schnitzel ook niet meer opgegeten. Bij het afrekenen nog geen stuiver korting ivm het toch wel bederven van het etentje. Zelfs geen gratis kopje koffie of zo. Ik vind dit schandalig aangezien de rooie kater niet echt goedkoop is. We kwamen er wel vaker maar helaas, ons zien ze er niet meer

2,8
  46. De osse-bucco en tongfilet met gamba's hebben wij ons goed laten smaken op het gezellige en bloemrijke (echte!)terras. De proeverij van nagerechten (een combinatie van allerlei lekkernijen) verdient een dik applaus.
    Een enthousiaste gastheer met een jong, energiek team, die veel plezier aan hun werk beleven, waardoor er een gezellige en ongedwongen sfeer heerst. Een heerlijke avond!

47. Meerdere keren voortreffelijk gegeten bij de Rooie Kater in Zuidlaren. Leuke afwisselende kaart met heerlijke gerechten. Als het goed weer is, kun je heerlijk op het terras zitten. Leuke en correcte bediening.

48. Leuk restaurant. Heerlijk buiten gezeten, want het was 25gr. buiten. Voorgerecht: ceasar salade en bruschetta, allebei erg lekker. We hadden allebei een pizza besteld, de carbonara en 'waar wil Marco naar toe' uiteindelijk ging ca. een kwart van elke pizza terug, het was veel te veel. Op zich waren de pizza's lekker, alleen het bestek wilde niet zo. Als dessert coupe de Rooie Kater, ook erg lekker. Uiteindelijk bijna € 75,- betaald, dit vond ik dan wel aan de hoge kant voor een pizzeria. Want wijn hebben we niet gedronken.

6,7
  49. De omschrijving dekt de lading: eetcafe. Leuke sfeer maar de gerechten zijn niet van bijzondere kwaliteit. Een sateetje lukt nog wel maar de pizza's zijn gewoon slecht. Prijs/Kwaliteit verhouding enigzins scheef. 3 keer geweest, 3 keer niet goed. Klaar mee.

50. Al een tijdje geleden hier wezen eten voor mijn verjaardag. Na enige moeite kwamen we dan bij De Rooie Kater, voor iedereen wat. Uurtje van ter voren gereserveerd wat ook wel nodig was.
    Even de menukaart bestudeerd, man man man wat een keuze! Als voorgerecht 2 maal de nachos o.i.d. mosterdsoep en stokbrood met kruidenboter, allemaal dikke prima op de hoeveelheid van de soep na (mag wat meer zijn). Dan het hoofdgerecht, het duurde wel wat lang maar dan had je ook wat! 3 maal de spetterpan en 1 maal de mixed grill. Prima bereidt en ruim voldoende. Toch nog ruimte voor een dessert, 3 desserts en 1 kop koffie, helaas kwam dat niet allemaal tegelijk, de koffie kwam en vervolgens duurde het nog 10 minuten voordat het dessert er was, niet de bedoeling lijkt mij, verder was er wederom op de producten niks aan te merken. Bediening weinig gezien maar niet gemist, bediening was correct en vriendelijk. Al met al 145,- kwijt voor 4 man, 3-gangen + drinken.

51. Pizza, we zijn er gek op en bij de rooie kater vinden we ze heerlijk, nu al 5 x geweest en de pizza's waren altijd lekker, warm en goed gevuld. De bediening is altijd leuk, aardig en attend. Nog nooit de rest van de kaart geprobeerd, maar dat gaan we binnenkort wel een x doen.

52. We hebben er 2 december gegeten met ons zessen.
    Het eten was erg goed en lekker.
    Bij de reservering had ik aangegeven of het mogelijk was om een stoel te versieren. Mijn moeder was 65 geworden.
    Alles was super geregeld. Bediening nogmaals bedankt hiervoor
    Echt een aanrader. goede service en eten was ook prima.

53. Ik heb hier met collega's gegeten. Heerlijk. Ik wist niet wat ik me bij dit restaurant moest voorstellen. Maar omdat het zo druk was moest het natuurlijk wel goed zijn. Ik heb er heerlijk gegeten. Ga zeker vaker.

54. Vanavond weer heerlijk bij het gezellige restaurant 'de rooie kater' gegeten. Het restaurant staat in Zuidlaren en ik kom uit Emmen, iedere keer is het zeker de moeite waard. Spontane en vriendelijke bediening.

55. wij kwamen afgelopen zondag met vrienden die er vaker komen eten bij de rooie kater in zuidlaren. in eelde waren de vrienden ook al vaker geweest en dat was altijd goed bevallen net zo als in zuidlaren. het ontvangst was heel goed we werden naar onze tafel begeleid en we kregen een glossy wat hun menukaart was. een heel goed idee van de rooie kater. het eten was heel goed , goed op smaak en alles klopte gewoon, ik zou zeggen ga zo door. ervaring om door te geven aan anderen

56. Vandaag wezen eten in de Rooie Kater in zuidlaren, op aanraden van vrienden.
    Die hadden er heerlijk gegeten.
    En ik moet zeggen niets was gelogen, heerlijk was het.
    En wij zijn echte fijnproevers, eten gemiddeld 1 keer per week buiten de deur.
    Prijs kwaliteit komt helemaal overeen.
    We komen er zeker snel weer eens eten.
    Een echte aanrader, ik geloof dat we ons restaurantje hebben gevonden.
    Sfeervol ingericht in grootmoeders stijl.
    Leuke en attente bediening.
    Super bedankt.

57. zijn al een aantal keren geweest, mss wel omdat het op loop afstand is.
    maar sorry dat ik het moet zeggen, er is bijna altijd wel iets.
    of de pizza is zo dik belegd dat je de pizza zelf niet meer ziet?! werd ons medegedeeld dat wat dat hadden moeten aangeven dat we minder producten daarop wilden hebben.

een pasta genomen die zo zout was dat ik het niet op kon eten.
    de spareribs te vet en te taai.
    en de laatste keer wilden we het simpel houden, dus een sate en een schnitzel besteld.....sate is altijd goed, maar de schnitzel niet.
    daar kan je naar mijn mening geen 16 euro nog wat voor vragen?!

6,1
  58. Wij komen zondag weer eens eten. Heb er nu al zin in. Gaan het groepsmenu proberen, ik ben benieuwd.
    Wij komen al jaren en zijn altijd supertevreden.
    Voor ieder wat wils.
    Zit ook altijd erg vol, dat zegt ook al genoeg natuurlijk.

59. Wieldraaijer

Een woord! Het is super.

60. Geen goede ervaringen met dit eetcafe. Ze zijn ons beide keren dat ik geweest ben gewoon vergeten (toezeggingen gedaan en niet waargemaakt) de meiden deden hun best maar het mocht niet baten. De pizzas waren slecht en ik vind het niet voor herhaling vatbaar. Toch nog 2x geprobeerd maar we zijn er klaar mee.

61. Geweldig restaurant.

Samen een familiedag gehad en na die tijd gaan eten bij de Rode Kater, wat zeer goed is bevallen.

Vriendelijk personeel, goede bediening en zeer zorgvuldig.

Zeker voor herhaling vatbaar en een leuke sfeer.

Fam. Bé Nieborg- Hoogezand.

62. We hebben hier meerdere malen gegeten en het is altijd super. Het enige min puntje zijn de spareribs. Deze zijn hard en vallen niet van het bot af, verder zit er teveel saus overheen. Voor de rest hebben we bijna alles geproeft en alles is super! (vooral de malse kipfilet)

Bediening is top, netjes en zorgvuldig!

We komen hier nog zeker vaker en vertellen t voort dat t eten hier goed is!

Vriendelijke groet, Gertjan en Alette.

63. Afgelopen zondag gegeten. Heerlijke pizza. Goed personeel, die elkaar ook helpen om het goed te doen. Leuke sfeer, een beetje familie/huiskamer achtige sfeer.

Kwaliteitspizza's, ik ga zeker vaker terug!

64. Het eten bij de Rooie Kater was zwaar onder de maat.

De kaart was veel te uitgebreid, ontzettend veel keuze in pizza's, vlees- en visgerechten, pasta's, te veel om op te noemen.

Dan kan je natuurlijk niet alles met de nodige aandacht bereiden. Alle sauzen kwamen uit een tube of fles. En ik dacht mijn rode-wijnsaus uit een zakje van Knorr of Honig te herkennen.

De groenten die bij de plates kwamen waren bleek en zo gaar dat ze uit elkaar vielen. De frites waren te lang gebakken. Ik had een kalfsbiefstuk met bacon er omheen, samen met die instant-saus was dat volgens mij een slechte combinatie... Het smaakte voor geen meter.

Het toetje: de slagroom kwam uit een bus en had een chemische smaak. Het is toch niet zo moeilijk om een beetje slagroom te kloppen?! De chocoladesaus kwam ook uit een potje en het ijs was niets bijzonders. Op onze bonbonniere bij de koffie lagen nog stukjes groente van de vorige gebruikers.

Je krijgt wel van alles genoeg, maar ja, je wilt toch ook wat lekkers?

De service was wel ok: de meisjes waren onzeker en deden niet alles goed, maar ze deden zeker wel hun best.

65. Ben hier voor de eerste keer gaan eten en is een goede ervaring geweest. Op aanraden van kennissen zijn we met zijn 4en hier gaan dineren.

Begrijp alleen de term eetcafé niet zo goed, want dit is toch een volwaardig restaurant. Zeer sfeervol ingericht en is echt eens wat anders dan anders.

De bediening is zeer gastvrij en attent.

De hoofdgerechten waren goed klaargemaakt en de porties zijn ruim voldoende.

Het nagerecht, vond ik persoonlijk wat minder, met name de kwarktaart met shake. Ik kon deze taart niet definiëren als kwarktaart, het leek meer op een instant aardbeienpudding op een bodem van gemalen thee biscuits met boter en suiker. Ook de shake was niet goed, leek erg op melk met aardbeienjam. Geen luchtige shake gemaakt van aardbei en ijs en verse melk dus.

Ook de slagroom is echt van betreurenswaardige kwaliteit, die je ook vind bij de goedkopere supermarkt in de spuitbus. Deze nepslagroom kwam later ook weer terug op de irish coffee die in een theeglas geserveerd wordt. Dat is dan weer jammer.

Desalniettemin, een goede avond gehad, waar met name het hoofdgerecht er goed uit komt en de sfeer in het restaurant zeer goed is te noemen en het dus toch voor herhaling vatbaar is. Hoop alleen dan een beter nagerecht te krijgen.

Wel een aanrader dus.

66. Super restaurant! Heeerlijk gegeten, pizza's goed gevuld en ook voor de vegetarier.

De bediening was super! Vooral ene Marloes en Leandra waar we gezellig mee gekletst hebben. Top meiden! Lekker spontaan, dit maakte het helemaal compleet.

Toptent!

Groetjes familie Domen,

De Groeve.

67. Heb hier meerdere malen gegeten en het is me tot nu toe goed bevallen. Vriendelijk personeel, mooie menukaart, heerlijk eten, echt een aanrader! Ik kom nog vaak hier terug!

68. Gezellig restaurant. Vriendelijke en vlotte bediening. Eten heerlijk! Een aanrader!

69. Pizza van de kok (vlees), ik ben een dikke eter maar dit krijg ik zelfs niet op! Heerlijk.

Ps: super bodem!

70. Niks bijzonders, spetterpannetje was koud vlees. Toen het opnieuw werd gebracht, was partner al klaar met het eten.

6,5
  71. Vanavond heerlijk gegeten, wel veel! Erg gezellig!

72. Gisteren gegeten bij de Rooie Kater, en het was heerlijk! Ieder gerecht was perfect en de bediening was erg goed! Wij komen zeker nog een keer!

73. Voldoende tot prima voor een eetcafe! Prijzen niet duur. Inrichting niet mijn smaak maar brengt gezelligheid.

74. richard

Wij zijn hier 3x geweest en 3x was het niet goed.

Wij lopen niet gauw te klagen (daarom geven we alles opnieuw een kans 3x) maar elke x was er wel wat.

Koude borden.....daardoor eten snel koud.

Vis ... ligt boven op elkaar, dus lastig te fileren.

Waardeloze kok, vlees bijna rauw op het bord in plaats van medium en ook nog veel te zout. Bediening slecht, klachten hoor je serieus te nemen dames. Ach na 3x een kans te hebben gegeven nooit meer. Gelukkig veel andere goede restaurants in de omgeving.

75. Wij hebben 19 april heerlijke gerechten gegeten bij de Rooie Kater. Oa. een lekkere frisse krab/garnalensalade, eendenbout om weg te zuigen, zo zacht van smaak, heerlijke romige meloensalade met gerookte ham, lekkere carpaccio van Ierse ossenhaas, en tonijnsteak op een bedje van rode biet.

Stuk voor stuk fantastisch en ook lekker in combinatie met de wijnen. Ga zo door! Dan komen we graag nog eens terug.

76. Afgelopen maandag zijn we naar een wijnproefavond geweest bij "De Rooie Kater" in Zuidlaren. Het was super gezellig. De gerechten waren heerlijk en combineerden super met de wijnen. Bovendien hebben we er ook nog wat van opgestoken. Al met al een gezellige avond en zeker voor herhaling vatbaar! Van mij een dikke 10!

77. We hebben het weekend met zes personen gegeten in de Rooie Kater in Zuidlaren. Het was een enorm succes. Het eten was voortreffelijk, eenieder was tevreden. Zowel de pizza's als de vleesgerechten waren met zorg bereid. We hadden enkele grote eters erbij, geen probleem, de porties waren royaal. Een dikke 10 voor het spetterpannetje. We komen snel en graag weer terug. Ps : geweldige bediening.!