Nieuwste foto's in Zuidlaren

Laatste updates in Zuidlaren

1. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor De Rooie Kater

Slechte ervaring met de Rooie kater in Zuidlaren. Wat een bende is het daar zeg. Dode vliegen en een dikke laag stof in de vensterbank, de ramen zijn zichtbaar nog nooit gewassen en zittten aan de binnenkant onder de vliegenpoep. Ik sprak de dame vd bedienig erop aan maar ze was zichtbaar niet blij met mijn commentaar en ondernam geen actie. We kregen als voorafje warme broodjes geserveerd met kruidenboter maar de boter liep er natuurlijk gewoon vanaf en de tafel en onze handen zaten onder de boter, (waarom geen bordjes?). De bestelde lasagne (met vlees) ( salami , ham en spek) was vreselijk zout en na 3 happen was ik er wel klaar mee. Hier komen we dus nooit weer.

1,7
  2. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Royal China
    Chinees-Indisch Zuidlaren

Heerlijk Gegeten! Het personeel is ontzettend vriendelijk en drankjes werden ook steeds vlot gebracht. Uitstekende menukeuzemogelijkheden (wij gingen voor het 'tafelbuffet') en alles wat op tafel kwam was vers, smaakvol en van goede kwaliteit. Uitstekende kwaliteit-prijsverhouding. Zeer zeker een aanrader. Wij komen beslist weer. Deze Chinees verdient wel meer aanloop en waardering.

3. Marian van Rijnsoever's profielfoto
    Marian van Rijnsoever heeft een recensie geschreven voor Grand Cafe Zuidlaren

Op vakantie in Midlaren, maar heerlijk gegeten bij Grand Café Zuidlaren. Zeer vriendelijk ontvangen en bediend. Was mooi weer dus lekker in de “ tuin gezeten”. Hadden een 3 gangen diner genomen en dat was voor ons meer als genoeg. Vooraf van huis een gevulde champignon. Daarna kwam ons menu sla met stukjes warme kip, varkenshaas was super mals en de zalm was ook erg lekker. Als groete bloemkool met pommes duchess op bord en daarbij nog schaal heerlijke friet en schaaltje sla. Ons toetje was dame blanch en bastogne parfait. Nooit van gehoord maar geprobeerd, was wel lekker. Als je ooit in de beurt ben zeker een aanrader om daar te gaan eten.

4. Janice's profielfoto
    Janice heeft een recensie geschreven voor Sahara
    Shoarma Zuidlaren

Zo slecht hebben we nog nooit gegeten. We hebben betaald voor spareribs waar meer bot dan vlees aan zit en vlees dat gedrenkt is in een bad met ketjap. Sla met blikmandarijntjes is nog te verwachten maar dit vlees slaat alles. Na 5 minuten was het op, dat verwacht je toch niet als je spareribs bestelt. Het was er ook pas om 19.10u terwijl we om 17.45u besteld hadden. Dat was een keer maar nooit weer.

5. Schipper's profielfoto
    Schipper heeft een recensie geschreven voor Massada III

Zeer slechte bezorgdienst. Om 17:45 eten besteld en na een uur gebeld en konden ze nog niet zeggen wanneer ze bezorgen.
    Duurde 1 uur wn 15 minuten voordat ze kwamen brengen. Zeer slecht.

6. Kossen's profielfoto
    Kossen heeft een recensie geschreven voor Ni Hao Panorama
    Chinees-Indisch Zuidlaren

Zeer vriendelijk onthaal wij hadden gekozen voor het verrassings menu. Dit was erg goed. Personeel zeer kundig en zeer klant vriendelijk komen graag weer terug.

7. P. Smoor's profielfoto
    P. Smoor heeft een recensie geschreven voor Ni Hao Panorama
    Chinees-Indisch Zuidlaren

Heerlijk gegeten afgelopen weekend in het restaurant, absoluut verrast met verschillende Aziatische specialiteiten. Service prima, jonge personeel maar wel kundig. Binnenkant heeft mij totaal verrast in verhouding met de buitenkant.

8. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Friuli

Was zoals altijd weeeer superrrr!

9. Lamain's profielfoto
    Lamain heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Zuidlaren

Het eten was uitstekend maar dat was bij ons wek bekend want wij waren er al vaker geweest.

10. gert's profielfoto
    gert heeft een recensie geschreven voor De Rooie Kater

Hebben afgelopen zondag met 4 man gereserveerd. Anderhalf uur gewacht maar nog niets. Even vragen. Het zal zo komen. Nog een half uur later kwam eindelijk ons eten. Het was niet zoals we gewend waren. Hadden hier nog geen slechte ervaring, maar nu wel.
    Het ontbreekt hier echt aan communicatie. Het eten was niet al te warm en de spetterpan had de helft minder vlees dan anders. Er liepen zelfs mensen weg vanwege het te lange wachten. Kan ik me voorstellen.

11. Pizzeria Friuli heeft een nieuwe foto
  17. Pizzeria Friuli heeft een nieuwe foto
  18. Pizzeria Friuli heeft een nieuwe foto
  19. Hof's profielfoto
    Hof heeft een recensie geschreven voor Snackerie de Pieper

Keuken chaotisch. Veel personeel maar wellicht onervaren? Bijna 15 minuten later klaar dan afgesproken tijdstip.
    Teleurstellend. Patat bruin gebakken in oud vet (te heet?). Br. Hamburgers idem met daarbij weinig tot geen garnituur en een zuinig dotje saus.

Geklaagd, waarna nieuwe snacks werden thuisbezorgd (in 2×). Patat wederom slecht en weggegooid. Br. Hamburger beter… zelf bij andere snackbar nw patat gehaald…

Vroeger een top 50 snackbar, maar voor ons nooit meer…

20. a huizinga's profielfoto
    a huizinga heeft een recensie geschreven voor Sapori La Fiera

a huizinga

Heerlijk gegeten. Fantastische pizza's op een prachtig terras. Goede huiswijn. Personeel super vriendelijk.

21. Veenstra's profielfoto
    Veenstra heeft een recensie geschreven voor Massada III

Veenstra

Wij komen geregeld eten.
    En het is altijd zeer goed en je komt niets te kort.
    Leuk personeel tijd voor een praatje.
    En zeer belangrijk je vervullen je wensen als het mogelijk is.
    Ga zo door.

22. Simon's profielfoto
    Simon heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Cosineros

Heel prettig gegeten. De eigenaar was heel vriendelijk en alles was snel geseveerd. Ik heb een hele lekkere mostersoep gegeten, met daarna een precies goede ribeye. Hele fijne avond. Hier kom ik zeker terug.