Nieuwste foto's in Zuidlaren

Laatste updates in Zuidlaren

1. Hiele's profielfoto
    Hiele heeft een recensie geschreven voor Lounge MenU

Heerlijke sushi en vriendelijk personeel, topper:-)

2. nl19579's profielfoto
    nl19579 heeft een recensie geschreven voor Lounge MenU

Met het gezin hier gegeten. Op zich niet slecht, maar niet bijzonder. Voor mijn gevoel veel bombarie maar het is het net niet. De inrichting probeert het te halen bij iets als Imono uit Groningen maar haalt het bij lange na niet. Probleem dat ik vooral heb met dit concept is dat bij bezorging van een nieuwe ronde je maar een beetje moet gaan zitten uitzoeken wie wat besteld heeft. Wat gemompeld wordt door de ober biedt nl. weinig houvast. Het duurde soms nogal even voordat het op tafel kwam. De verhoudingen van de hoeveelheden waren ook een beetje zoek. Als je chinese groente bestelt bijvoorbeeld krijg je een kom die niet weg te werken is. Al met al is de kwaliteit niet slecht, maar de verhouding met de prijs klopt niet. Dat mensen hier 4x heen gaan vlak nadat het geopend is, wil enkel zeggen dat deze mensen teveel geld binnenkrijgen...

3. J.Trip's profielfoto
    J.Trip heeft een recensie geschreven voor Eethuis Voor Allen

Wat doe je als je op 17 februari 2019 een heerlijk lentezonnetje mag verwelkomen. Juist, dan maak je een heerlijke buitenwandeling. Maar die je ook graag; in het zonnetje, op het terras wil afsluiten met een heerlijk glaasje en iets lekkers erbij. Vooruit, na lang wachten loopt manlief maar eens naar binnen of hij soms hier een bestelling moet plaatsen en of de bediening de vuile borden van de vorige klant van het terrastafeltje wil opruimen. Na onze bestelling van twee Irisch Coffee en twee appelgebak rest nog de vraag of de Irisch Coffee wel goed warm geserveerd gaat worden. Na opnieuw ruim vijftien minuten te hebben gewacht komt de serveerster met de bestelling. Er worden twee minuscule glaasjes Irisch Coffee gebracht met de woorden "Het is lekker warm want wij maken zowel de koffie als de Whisky warm. " Nou we weten niet hoe of ze dit bedoeld heeft, want bij het nemen van de eerste slok, proeven wij een zeer lauwe variant van wat ons beloofd en uitgeserveerd werd. Het was nog eerder KOUD dan LAUW! Door de grootte van het zeer kleine glaasje en de hoeveelheid te hard geslagen tot ijskoude slagroom/boter erop kon je dit dus echt geen Irisch Coffee meer noemen. Dan nog het appelgebak die uit de diepvries kwam en dus ook nog halfbevroren stukjes appel bevatte! Het was voor ons de afsluiter van een zonnige dag in februari maar met een IJSKOUDE DOUCHE! Als dit al niet goed gaat, hoe zou het dan zijn met de bereide maaltijden…

4. Bs's profielfoto
    Bs heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

Saté van de haas met friet en ijs met caramel en witte chocolade toe.

5. Rob Staal's profielfoto
    Rob Staal heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Friuli

EEn door Antonio bereidde Tong (soglia) met een suasje Parmezaanse kaas is bijzonder lekker. Ik hoop toch snel daar weer te kunnen eten en te genieten.

6. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Snackerie de Pieper

Zondag 6 januari hier gegeten: patat de Pieper, heerlijke patat maar het vlees moest je zoeken met een vergrootglas en dat voor 8,00 €
    Ook moest je je jas aanhouden want het was er erg koud in de zaak.
    Personeel liep ook met een body-warmer aan.
    Voor ons geen succes!

7. renkema's profielfoto
    renkema heeft een recensie geschreven voor Snackerie de Pieper

Zojuist bij de Pieper geweest met kleindochter. Zij ijsje gegeten, ik 2 frikadellen besteld. Na 15 minuten maar eens geinformeerd hoe het met de frikadellen werd. Wat bleek? 3 Personeelsleden stonden te kletsen en waren vergeten de bestelling op te nemen. Waardeloze bediening dus.

8. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Gouki
    Kleine eetwaren Zuidlaren

Gisteren bij deze prachtige oliebollenkraam een zak krentenbollen gekocht en een zak appelflappen.
    Was de kwaliteit maar net zo schitterend… de appelflappen waren goed te eten hoewel enigszins aan de taaie kant, maar de krentenballen echt niet.
    We hebben er 5 naar binnen gewerkt, uiteindelijk met mes en vork omdat ze ontzettend taai. Waren, gewoon zo uit de hand was het eraf happen niet te doen en zelfs met het mes viel het nog niet mee… tegenvaller dit, maar wel een dikke 20 euro lichter.
    Jammer want de mensen in de kraam zijn ronduit vriendelijk en de kraam is zeer verzorgd.

9. Willem te Kolsté's profielfoto
    Willem te Kolsté heeft een recensie geschreven voor Gouki
    Kleine eetwaren Zuidlaren

Willem te Kolsté

Voor de eerste keer appelflappen gekocht bij Gouki, oliebollen koning in Zuidlaren.
    Voor de oliebollen zou de naam koning wellicht op zijn plaats zijn, maar voor de appelflappen beslist niet. €1.50 per stuk voor een stuk karton met een slecht op smaak gebrachte appel. Schandalige slechte kwaliteit voor veel teveel geld.
    Nu snap ik de naam "koning".

10. lucas's profielfoto
    lucas heeft een recensie geschreven voor La Bottega Italiana

Heel lekker en goeie pizza.

11. W. Bos's profielfoto
    W. Bos heeft een recensie geschreven voor Ni Hao Panorama
    Chinees-Indisch Zuidlaren

Jarenlang zeer goed gegeten hier. Topkwaliteit. Maar er is iets gebeurd! Maar wat? Helaas niet meer ons favoriete restaurant. Zeer spijtig! 😆😂😥

12. Hendrik's profielfoto
    Hendrik heeft een recensie geschreven voor Ni Hao Panorama
    Chinees-Indisch Zuidlaren

Afhaalservice is van bijzondere slechte kwaliteit. Hoewel het eten lekker is gaat er veel fout bij de bestelling. Gisteren een maandmenu besteld, hierbij vragen wij altijd fu yong hai te vervangen door tjap tjoi (van die groenten), ook al kost dit extra geen probleem. Geven ze je vervolgens gewoon fu yong hai mee. Dit is de 3 de keer in 5 bestellingen, bijzonder slecht. Opvallend was gisteren ook dat er een garnaal in de kip kerrie saus zat, nu houd ik van garnalen dus was niet erg maar of het hoort, ik denk het niet.

13. Miranda Karel's profielfoto
    Miranda Karel heeft een recensie geschreven voor Lounge MenU

Aanwinst voor zuidlaren. Heerlijke verse sushi ook veel keuze voor grill Koreaans vietnamees en Chinese gerechten. Mooie wijnkaart. Super lekkere cocktails. Vriendelijke eigenaren die je echt een avond uit bezorgen. Ze zijn er net begonnen maar wij zijn er al 4 keer geweest. Echt een aanrader.

14. Erik Zebregs's profielfoto
    Erik Zebregs heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Friuli

Erik Zebregs

We hebben heerlijk gegeten.
    Vooraf tomatensoep en vitello tonato, beide erg lekker.
    Hoofdgerechten: een erg grote pizza die lekker was maar wellicht wat veel na een voorgerecht.
    Ossenhaas met bijgerechten was ook zeer smaakvol maar beetje te veel na de grote kom soep.
    We hadden toch nog ruimte voor een lekker toetje (ijs).
    De ruimte is niet echt erg sfeervol en als het vol is, is het ook wat rumoerig maar we hebben erg genoten van de zeer vriendelijke bediening!

15. TB's profielfoto
    TB heeft een recensie geschreven voor Eethuis Voor Allen

Twee week geleden gedineerd. In eerste instantie gastvrij ontvangst totdat ober ons kwam bedienen. Hij had er duidelijk minder zin in… De soep was enigszins lauw en het hoofdgerecht wat 'vlak' van smaak. Jammer dat er maar 1 warme groente geserveerd werd. Dessert hebben we helaas niet kunnen beoordelen. Na ruim 20 minuten wachten was tafel nog niet afgeruimd en een bestelling opgenomen. Als het nu druk was, dan begrijp je het nog enigszins. Ben bang dat onze niet zo gastvrije ober er niet zoveel zin meer in had en liever zittend op de rugleuning van een stoel met (vaste?) gasten wilde praten. Op melding van deze klacht bij restaurant de volgende dag werd laat en 'lauw' gereageerd. De andere beoordeling lezende denk ik dat ze dit gedrag van hun ober wel gewend zijn… Zonde.

16. YMH Bakker's profielfoto
    YMH Bakker heeft een recensie geschreven voor Restaurant Fabuleus

YMH Bakker

We hebben erg lekker gegeten, het enig wat ik jammer vond dat er veel groente als mousse werden opgediend. Zag het zelf liever gewoon gekookt, vooral ook om de beet.
    De bediening was prima en erg gastvrij.
    Een aandachts puntje, het was er erg warm (opgelost door deur open te zetten, waar wij zaten kwam er steeds wel een walm mee van de chemische toiletreiniger, dat was minder), maar verder een fijne avond gehad.
    Dank.

17. Annette Krijgsman's profielfoto
    Annette Krijgsman heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Pepermolen

Annette Krijgsman

Jammer als je lekker zit te eten het licht rondom je uit gaat omdat men wil sluiten

18. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Friuli

Zoals altijd… heerlijk!

19. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor De Rooie Kater

Slechte ervaring met de Rooie kater in Zuidlaren. Wat een bende is het daar zeg. Dode vliegen en een dikke laag stof in de vensterbank, de ramen zijn zichtbaar nog nooit gewassen en zittten aan de binnenkant onder de vliegenpoep. Ik sprak de dame vd bedienig erop aan maar ze was zichtbaar niet blij met mijn commentaar en ondernam geen actie. We kregen als voorafje warme broodjes geserveerd met kruidenboter maar de boter liep er natuurlijk gewoon vanaf en de tafel en onze handen zaten onder de boter, (waarom geen bordjes?). De bestelde lasagne (met vlees) (salami, ham en spek) was vreselijk zout en na 3 happen was ik er wel klaar mee. Hier komen we dus nooit weer.

1,7
  20. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Royal China
    Chinees-Indisch Zuidlaren

Heerlijk Gegeten! Het personeel is ontzettend vriendelijk en drankjes werden ook steeds vlot gebracht. Uitstekende menukeuzemogelijkheden (wij gingen voor het 'tafelbuffet') en alles wat op tafel kwam was vers, smaakvol en van goede kwaliteit. Uitstekende kwaliteit-prijsverhouding. Zeer zeker een aanrader. Wij komen beslist weer. Deze Chinees verdient wel meer aanloop en waardering.

21. Marian van Rijnsoever's profielfoto
    Marian van Rijnsoever heeft een recensie geschreven voor Grand Cafe Zuidlaren

Op vakantie in Midlaren, maar heerlijk gegeten bij Grand Café Zuidlaren. Zeer vriendelijk ontvangen en bediend. Was mooi weer dus lekker in de “ tuin gezeten”. Hadden een 3 gangen diner genomen en dat was voor ons meer als genoeg. Vooraf van huis een gevulde champignon. Daarna kwam ons menu sla met stukjes warme kip, varkenshaas was super mals en de zalm was ook erg lekker. Als groete bloemkool met pommes duchess op bord en daarbij nog schaal heerlijke friet en schaaltje sla. Ons toetje was dame blanch en bastogne parfait. Nooit van gehoord maar geprobeerd, was wel lekker. Als je ooit in de beurt ben zeker een aanrader om daar te gaan eten.

22. Janice's profielfoto
    Janice heeft een recensie geschreven voor Sahara
    Shoarma Zuidlaren

Zo slecht hebben we nog nooit gegeten. We hebben betaald voor spareribs waar meer bot dan vlees aan zit en vlees dat gedrenkt is in een bad met ketjap. Sla met blikmandarijntjes is nog te verwachten maar dit vlees slaat alles. Na 5 minuten was het op, dat verwacht je toch niet als je spareribs bestelt. Het was er ook pas om 19.10u terwijl we om 17.45u besteld hadden. Dat was een keer maar nooit weer.

23. Schipper's profielfoto
    Schipper heeft een recensie geschreven voor Massada III

Zeer slechte bezorgdienst. Om 17:45 eten besteld en na een uur gebeld en konden ze nog niet zeggen wanneer ze bezorgen.
    Duurde 1 uur wn 15 minuten voordat ze kwamen brengen. Zeer slecht.