Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuidland verdeeld zijn.

Het was een rustige gelegenheid, zo vlak voor de voorjaarsvakantie, waarbij velen op de wintersport gaan.

2. Pannenkoekenhuis Zuidland

Hadden bonnen voor de 2e pannekoekenbakker gratis. Waren met z'n vijven en onze zoon luste nog wel een 2e pannekoek. Wat blijkt bij afrekenen moeten wij gewoon voor 4 pannekoeken betalen, want ook al eet iemand er in zijn eentje twee pannekoeken, de tweede is dan NIET gratis. VIND DIT NIET KLANTVRIENDELIJK.

3. Pannenkoekenhuis Zuidland

karin

L. de Vries

Lekker en gezellig gegeten. Goede bediening.
    Min puntje was de koffie, hier eindig je mee en moet je dus een goed eind gevoel geven.

5. Pizzeria Zuidland

Op tijd bezorgd en de bezorger was uitermate beleefd en friendelijk en hij zei .u. tegen me. Zo hoort het ook. Al dat getutoyer... bah... De man verdient opslag. Van mij krijgt 10 en snelle levering. Perfect eten.

Erg lekker gegeten!

7. Pizzeria Zuidland

Inmiddels wachten we al meer dan 2 uur op ons eten.

8. Pizzeria Zuidland

Marcel

C van Gijzen

Geweldige avond gehad samen.bediening deed het perfect, ook het eten was zeer goed verzorgd. Indeling was ook fijn, ruimte genoeg om te zitten met goede stoelen. Een echte aanrader.

We hebben lekker gegeten een vriendelijke serveerster. Alleen de verhouding van het 12 uurtje en broodje beenham is zeer groot. Het broodje vond ik heel klein tegenover het 12 uurtje 3 boterhammen met soep erbij.

D. Burggraaf

Lekker gegeten en een vriendelijke attente bediening niets op aan te merken. Qua sfeer vond ik t nogal matig.

Karoline Toet

Een High Tea georganiseerd voor 18 personen. Alles was prima geregeld, zelfs goed rekening gehouden met een paar speciale dieetwensen en het smaakte heerlijk! Is zeker voor herhaling vatbaar :))

Arie Buddenberg

Zaterdag 18 november gegeten bij Blessing. Kan niet anders zeggen dat het eten uitstekend was. Hoop voor deze zaak dat er meer mensen gaan eten daar. Bediening uitstekend en leuke gerechten. Een echte aanrader.

14. Chinees-Indisch Zuidland

Afhalen. Eten is gewoon smaakloos. En dan de porties zijn gewoon halve bakjes.

Nee eens maar nooit meer, slecht eten.

15. Pannenkoekenhuis Zuidland

Fam. Van de Water

Oma vierde haar verjaardag met kinderen en kleinkinderen (12) waarvan ook 3 baby's en kind van 8. We hadden om 13.00 U gereserveerd maar de eerste pannenkoek kregen wij pas om 14.30Uur. Het is dat wij het als familie gezellig maakten en het oudste kleinkind zijn vermaak in de speeltuin had maar service was ver te zoeken. Geen excuus of tegemoetkoming! Dat vonden we allen jammer. Ik begrijp dat het mooi weer was en daardoor heel veel aanloop! Maar mensen die gereserveerd hadden zoals wij, werden echt een beetje aan hun lot overgelaten. Misschien toch tegen andere mensen die niet gereserveerd hadden, durven zeggen dat er op dit moment niet genoeg personeel was om iedereen te kunnen bedienen. Dat was jammer. We hebben een fijne middag met elkaar gehad tweede keer doe ik daar niet meer!

Onverwacht culinair pareltje in Zuidland. Idyllisch in dorpskern. Goede kaart met smaakvolle gerechten die met veel zorg op bord gepresenteerd worden. Betrokken en uiterst vriendelijke en enthousiaste bediening. Een echte aanrader!

T. Meuldijk

Lekker gegeten (lunch). Ruim voldoende van alles en het smaakte prima. We zaten in de serre, waar je wel wat last had van het voorbijgaande verkeer, best een druk punt qua verkeer.
    Pand ziet er heel mooi uit en het had er voor de zaterdagmiddag wel wat drukker mogen zijn.

Het pand ziet er keurig uit.
    De kaart is niet echt afgestemd op een zwangerschapsdieet. Er bleef 1 gerecht over. Verder bestelde ik een virgin cocktail, maar kreeg een smootie.
    We hebben prima gegeten. We komen zeker een keer terug.

Met partner geluncht. Beiden het 12-uurtje gekozen waarbij mijn partner voor vlees en ik voor vis koos. We hebben heerlijk gegeten. De service was prima. Het was niet heel druk maar nog niet iedereen heeft dit mooie plekje (her)ontdekt.
    Wij gaan zeker terug!

20. Internationaal Zuidland

Bianca Abresch

Eten is puur vers en heerlijk. Rose was heerlijk kortom ik kom graag terug. De bediening is vriendelijk en komen vaak langs om te vragen of alles naar wens is. Locatie is midden in het pittoreske dorp zuidland. Bedankt voor de heerlijke papegaaien vis ☺️

Prima restaurant! I.v.m. vakantie was het dit keer erg rustig, maar hoop en verwacht dat door de prettige bediening en activiteiten die regelmatig georganiseerd worden hier snel weer verandering in komt.
    Komen snel weer terug.

22. Pannenkoekenhuis Zuidland

H. Van erven

Pannenkoeken doorgaands lekker. Kinderen vermaken zich uitstekend in de speeltuin. Mooie rustige ligging. Uiteraard zijn we door alle bovenstaande lid geworden. Helaas gaat het met muntjes uitdelen altijd fout en moet je er dus altijd achteraan.

Ook sparen we zegels : voor iedere 12,50 een zegel. Je hebt er 24 nodig dus snel gaat het niet maar ok. Dit keer moesten we er nog maar 6 🎉🎉 totale rekening 74,50 dus maar 50 cent te kort op het 6de zegeltje. En als vaste klant krijg je deze uiteraard NIET. Je komt natuurlijk nooit uit op een exact spaar bedrag en dus krijg je altijd naar onder afgerond op zich logisch maar met dit soort gevallen is het echt pure kneuterigheid.

Danny

Het restaurant was leeg bij binnenkomst waardoor we eigenlijk gelijk onze twijfels hadden. Van binnen was er weinig sfeer en smaak. We kwamen voor een lunch en deze werd na ruim 45 minuten pas op tafel gezet alleen voor onze kinderen een kwartier eerder, nadat we hier wat van gezegd hadden zei de serveerster dat ze dacht dat we dat wilden omdat de meeste ouders dit graag willen, uhhhh nee we hebben hier niet om gevraagd en we eten graag gezellig tegelijk.
    Kwaliteit van het eten was ondermaats, het broodje carpaccio was nog bevroren en het pittige broodje met pikant gemarineerde kipreepjes (niks gemarineerd maar sambal erop gegooid en bakken maar) met mango salsa (mango stukken niks salsa) was simpel en karig. Eenmaal maar nooit meer.
    Dit heeft geen lang leven als ze zo doorgaan.

Was gezellig, maar het eten kan beter.
    Ze doen hun best.
    Ruim op gezet.

25. Pizzeria Zuidland

Faouzia

Heerlijk pizza's en alles op tijd bezorgd

Een heerlijke high tea gehad met ontzettend veel lekkere hapjes. Onze dochter is een moeilijke eter dus die wilde de eerste twee gangen niet mee eten. Dit werd meteen opgemerkt en ze mocht daarom iets anders kiezen! Dit werd een pannenkoek. Heel netjes! Komen zeker weer terug.

De bediening was aardig genoeg, maar verder was het geen succes. Het drankje vooraf niet aanwezig, twee van de hoofdgerechten echt een slecht stuk vlees, een vervanging daarvan niet voorradig (nog drie tafels bezet...), en een ander vervangend vleesgerecht wanneer de rest uitgegeten is. En dat dan nog met hetzelfde, inmiddels koude garnituur van het eerste hoofdgerecht.... Nee, dat was geen aanrader om terug te komen.
    En de gortdroge appeltaart met lekker kamerlijs kon de balans niet meer doen kantelen.

Heerlijk gegeten, voldoende keuze.
    Goede en gezellige bediening.

29. Internationaal Zuidland

Gerda Becht-Bally

Wederom heerlijk gegeten. De menukaart altijd even verrassend.
    De sfeer is ongedwongen.

30. Pannenkoekenhuis Zuidland

Sylvia Borgstijn

De pannekoeken waren lekker voor herhaling vatbaar.