Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuidland verdeeld zijn.

1. Thijmen van Iterson

Wellicht is het raadzaam uw kok(bakker) een bezoek te laten brengen aan zijn/haar collega in Buren. Uw teriyaki 378 was: het deeg niet gaar en erg dun, de groenten rauw niet meegebakken, het vlees was goed echter evenals de groenten er gewoon opgelegd.
    Dit was niet lekker.
    De kaas met ananas was ook niet zo lekker.
    Nogmaals praat en kijk eens bij uw collega in Buren.

3,4
  2. Chinees-Indisch Zuidland

Het was erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten.

3. Het eten super goed, het personeel overspannen, net doen ik dacht we komen goed met elkaar scheld hij me uit.

4. Na een lange tijd weer eens besteld bij milano. Wat jammer! Pizza's waren lauw bij aankomst, niet gesneden en taaie bodem. Voor ons géén bestellingen meer!

5. Afgelopen zondag kapsalon besteld. Kreeg het pas een uur later terwijl ik dichtbij woont. De kapsalon was ook nog eens steen koud. Sorrij hoor. Niet goed

6. Triest eten… kleffe dikke lauwe en smakeloze misbaksels… erg jammer. Bediening was vlot, vriendelijk en aardig… maar eten was te slecht om terug te willen komen… geen aanrader!

7. De lekkerste burgers die er zijn. Altijd vriendelijk.

8. Mia lurkin

Anderhalf uur gewacht en nog steeds geen pizza gekregen! Al eerder niet goed gegaan dus hier bestel ik niet meer. Jammer maar blijkbaar geld genoeg in deze toko verdiend.

9. Wij eten er meerdere keren per week. Lekker eten, goede prijs en gezellige sfeer.

10. Sandra

11. Heerlijke pannenkoeken en vriendelijke bediening . Top!

12. J.de Koning

In deze rare dagen toch een paasontbijt op een bijzondere manier. Afhaal pannekoekjes. Zoet en hartig. Was bij afhalen heel goed geregeld na bestelling per telefoon. We hebben heerlijk gegeten en het zag er ook keurig verzorgd uit. Alles zat erbij. Bij de hartige pannekoeken hartige sausjes en bij de zoete pannekoeken vanillesaus, bruine suiker, poedersuiker en roomboter.
    Het is een aanrader om een keer te doen.

13. Vind het een zware tegenvaller, restaurant was knap vol zodoende kregen mijn zoon en ik een tafeltje voor 2 personen toegewezen met een tussenruimte van 5 cm tussen het andere tafeltje waar 2 wildvreemde mensen zaten. Over privacy gesproken! De pannenkoeken waren flinterdun en peperduur (15 euro per stuk), na afloop nog een paar Whoppers gehaald bij de BurgerKing. Service matig. Niet fooiwaardig.

1,8
  14. Never again

Vertaal van English naar Nederlands

2 hours to wait for a cold bad quality pizza. Rubbery cold fries. Didn’t get chicken wings I asked for. Burger was just bread with sauce and old lettuce with dried old little bits of ground beef. Just beyond bad. Never again and neither will everyone I know within a 10 mile radius of this place. If they don’t care then don’t bother.

15. Altijd lang wachten op het eten. Als je belt om te vragen waar het is word er altijd het zelfde smoesje gebruikt “het is onderweg”. De ingrediënten worden volgens mij gewoon lekker goedkoop uit de supermarkt gehaald want zo proeft het ook!! Voor mij nooit meer bah. Geen respect voor hun klanten!

16. M. Noordzij

17. Sandra

18. Ik ben er nu echt klaar mee. Of je moet 1,5 uur gaan zitten wachten, of ze brengen verkeerd eten of je bestelling is niet compleet. Ze snappen het hier gewoon niet.
    Kwaliteit van het eten is zeer matig. Dit was voor ons echt de laatste keer.

2,4
  19. Chinees-Indisch Zuidland

Ik kom al jaren hier en nog nooit slecht eten gekregen altijd vers en bediening buitengewoon vriendelijk.

20. Mevr. Oechies

De pannenkoeken zijn prima, de lokatie is perfect maar de bediening zeer onpersoonlijk! Dreunen ingestudeerde zinnetjes op. Merken nauwelijks op dat je binnen gekomen bent.

21. Leuke locatie!
    Super leuke en vlotte bediening!
    1 klein minpuntje: bij een 5 gangen verassing diner was het tussengerecht met truffelrisotto en speenvarken veel en veel te veel!

22. Chinees-Indisch Zuidland
  23. Henk en Janny van Kempen

We zijn bekend met het restaurant. Er zijn wat wisselende eigenaars geweest en deze keer was het een aangename ervaring. Gezellig, lekker en ontspannen. De moeite waard om weer terug te komen.

24. Wij komen hier NOOIT meer. Restaurant te vol. Eigenaar kan drukte niet handelen en reageert dit af op de klant. Je mag namelijk na 45 minuten wachten niet vragen waar de drankjes blijven. Ook bestellingen worden nooit volgens de bestelling geserveerd. Er ontbreekt altijd wel iets of iemand ontvangt het verkeerde. Kinderfeestjes zijn daar ronduit vies. Marsepein wordt daar door vele kindjes in handen gekneed en vervolgens gaan de restjes daarvan weer terug in de emmer voor het volgende kinderfeestje. Je geeft iets vaak vele kansen en gisteren was daar die bekende druppel die de emmer deed overlopen.

1,8
  25. Heerlijk gegeten in een plezierige omgeving. Vriendelijk personeel, smaakvol ingericht eetcafé met uitzicht op een mooie historische dorpskern.

26. Angeline Gerrets

Levendige omgeving igezellige sfeer in een gerenoveerde oude school.
    Goede vriendelijke service.
    Aandachtspunten;
    - geluidsoverlast van auto's.
    - Rokende mensen bij ingang ipv een rookpunt buiten de omgeving van niet rokende klanten.
    - Uitgeserveerde borden zijn koud en hoofdgerecht is lauw.

27. Het was een rustige gelegenheid, zo vlak voor de voorjaarsvakantie, waarbij velen op de wintersport gaan.

28. Hadden bonnen voor de 2e pannekoekenbakker gratis. Waren met z'n vijven en onze zoon luste nog wel een 2e pannekoek. Wat blijkt bij afrekenen moeten wij gewoon voor 4 pannekoeken betalen, want ook al eet iemand er in zijn eentje twee pannekoeken, de tweede is dan NIET gratis. VIND DIT NIET KLANTVRIENDELIJK.

4,1