Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuidhorn verdeeld zijn.

1. Pizzeria Zuidhorn

W. Roeters

Eten, service prima. Alleen werd gevraagd bij de wijn een glas water waarop wij met ja antwoorden. We kregen een glas water bij 4 x wijn en 4 keer water. Bij het afrekenen stelde ik alleen de vraag het water? Uit de keuken werd door de eigenaresse geroepen Spa blauw. Ik heb geen flesje gezien maar moest voor 4 x water 7 euro afrekenen. Schandalig water bij de wijn
    Uit principe kom ik niet weer. Ik waarschuw iedereen laat je niet bedonderen met water.

Duurde meer dan een uur voordat het bezorgd werd! En waarom wordt de geschatte bezorgtijd niet aan gegeven, dan weet je wat je ongeveer te wachten staat. We hadden twee pizzas besteld en hoewel deze goed belegd waren zat er zeer weinig smaak aan. Het pizzadeeg leek wel van gister en de kaas was smaakloos. Teleurstellend, het was de eerste en laatste keer dat we er bestellen.

Het was niet druk en drie dames stonden achter de balie. Het was de eerste keer dat ik deze zaak bezocht. De bestelling was simpel en om mee te nemen. Twee kindermenu's, een broodje hamburger, een kleine portie frites, een hamburgermenu en een frikandel.
    Totaalprijs: ruim € 24,00!!!!!
    Eenmaal thuisgekomen trof ik de meest harde en met vet volgezogen frites aan, bij de kindermenu's ontbraken de cadeautjes, bij de broodjes hamburgers ontbraken de broodjes.
    Ik belde om dit te melden, maar kreeg al snel de indruk dat ik niet serieus werd genomen.
    Ik ben vervolgens naar de snackbar gegaan met de snacks om te vragen om vervanging.
    Helaas was dat een grote fout.
    Ik kreeg compleet de wind van voren en werd zeer onvriendelijk bejegend door een van de dames. "Bij hamburgers zitten geen broodjes, ook al besteld u met broodje".
    " Ik werk hier 10 uur per dag en ben u nu zat", zei de medewerkster, "doe maar wat die vent vraagt!".
    Ik heb zelfs nog moeten bijbetalen om een hamburger te laten vervangen, zodat we toch nog iets te eten kregen.
    Ik kreeg wel de cadeautjes mee voor de kinderen.
    Ik zal nooit meer naar deze zaak gaan. Één van de meest onvriendelijke behandelingen en slechtste producten die ik ooit heb meegemaakt.

4. Chinees-Indisch Zuidhorn

Recent hier gegeten. Het eten is gemiddeld van kwaliteit. Niet slecht, maar ook niet iets om voor terug te komen. Dat was wel jammer, want het eten zag er wel erg lekker uit. De bediening (een niet-Chinese jongedame) was erg vriendelijk.

Jessica

Afgelopen zaterdag telefonisch om 17u besteld. Dame aan de andere kant zei dat het over 10 min klaar stond. Om 17:15u meld ik mij bij de dame achter de kassa. "Het is druk, we roepen de naam om". Na 45 min wederom gevraagd of de bestelling mogelijk vergeten was omdat het om 17:15u al klaar zou zijn. Dame achter de kassa meld " ja we hebben het druk en telefonisch is altijd onder voorbehoud" waarop mijn antwoord was dat ze dan niet hadden moeten zeggen dat het over 20 min klaar zou zijn. Tevens vroeg een man in een rolstoel buiten of iemand zijn bestelling op kon nemen. Dame achter de kassa zei dat ze er zo aankwam. Ze liet vervolgens heel veel klanten voorgaan. Toen de man vanaf buiten riep of hij ook nog geholpen werd gaf zij wederom het antwoord dat ze het druk hadden en er zo aankwamen. Ronduit beschamend om zo met je klanten om te gaan. Kan je de druk niet aan, neem dan geen bestellingen meer aan!! Ik zal nooit meer bij Malero komen voor mijn patat. Planning en klantvriendelijkheid is ver te zoeken!!!

6. Chinees-Indisch Zuidhorn

Goed restaurant. Schoon en prettige bediening.
    Het eten is bovengemiddeld lekker.

7. Chinees-Indisch Zuidhorn

Dennis van Raffe

Vandaag eten opgehaald, babi pangang was goed, nasi en kroepoek ook. Indisch rundvlees was wel smakelijk, maar eigenlijk geen vlees, maar alleen vet. Bami (wederom) verbrande stukken erin. Zonde, ze kunnen beter weet ik uit verleden.

Goed eten, knappe medewerker. Snelle bezorging en fijne eigenaar.

9. Pizzeria Zuidhorn

Gezellig, en weer heerlijk gegeten. Top!!

10. Pizzeria Zuidhorn

Lasagne gehaald aangebrand en koud dikke harde korst.

Zeer slecht, portie patat shoarma was een kleine kinderportie, daar wordt zelfs een een kind niet zat van laat staan een volwassen man. Patat was slap en laf, kroket, raspatat en frikandellen niet lekker. Niet eens alles opgegeten terwijl het al heel weinig was. Kortom eens maar niet weer.

12. Chinees-Indisch Zuidhorn

We halen niet heel vaak patat op, maar tot nu toe alleen maar goede ervaringen. En de eierbal was heerlijk :)

14. Chinees-Indisch Zuidhorn

Anderhalf uur gewacht op menu terwijl latere gasten hun menu kregen opgediend en al klaar waren. En afhalers hebben blijkbaar voorrang
    Geen enkel excuus toen drankjes zijn afgerekend.
    Eigenaresse laat medewerkster voor schut staan

Prima gegeten. De jongedame achter de toonbank deed echt haar best om er voor ons een gezellig uitje van te maken. Goeie service en eten was ook prima

Stil op het terras en nog veertig minuten moeten wachten op je patat. Dit was dus de laatste keer. Jammer.

evert baptist

Slechte patat, slap en niet geweldig, de frikandel was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Dit was de eerste en laatste ervaring hier...

18. Chinees-Indisch Zuidhorn

Kleine portie's, lang wachten, dacht even chic te gaan eten, maar dat viel tegen.Kom er niet weer!!

Wat een slechte cafetaria, ik raad je aan om daar niet te gaan eten.
    Ik had laatst ook een broodje hamburger besteld en wat kreeg ik, alleen een hamburger op het bord. Was zelfs erg aangebrand en smaakte totaal niet! Ook die mensen zijn totaal niet vriendelijk.

martin korthuis

Voor het eerst een shoarma-menu besteld bij Lunchroom Malero: dit was ook direct de laatste keer: veel patat en vrijwel geen shoarmavlees!
    Oké dacht ik nog, dit kan een keer gebeuren. De bazin gebeld en mijn verhaal verteld. Ze reageert: "Meneer, we hebben afgewogen porties vlees, zelfs meer dan een gemiddeld shoarmamenu!".Hier kan ik niet tegen op en leg de hoorn zachtjes neer...

21. Pizzeria Zuidhorn

Marloes

2x doner kapsalon met whiskeysaus besteld, lekker gekruid vlees en patat, goede hoeveelheid, verse sla tomaat en komkommer, kaas. Keurig verpakt. Op naar een volgende keer.

Super goed gegeten, heerlijke patat met lekkere saus! We hebben ook een lekker schepijsje gehad! Personeel was erg vriendelijk.

Crusader

Ben niet snel negatief over een patatje, maar dit moet ik toch wel kwijt. Ras oorlog was niet eten. 2 mogelijke oorzaken kunnen zijn, te lang in het vet laten liggen of oud frituurvet gebruikt. Over de eierbal gesproken, daar heb ik echt geen woorden voor, kijk gerust naar de bijgevoegde foto's. Mischien toch wel 1 woord: schandalig! Ook vragen ze hier redelijke topprijzen terwijl de service en de kwaliteit van het voedsel ver te zoeken is. Mocht je een patatje willen halen, dan zou ik een andere cafetaria overwegen. Ik kom hier niet meer terug.

24. Chinees-Indisch Zuidhorn
  25. Chinees-Indisch Zuidhorn

I.M. Rosema

Heerlijk gegeten! Voor een mooie prijs ook. De sfeer is goed, zachte muziek op de achtergrond.. Het eten is super lekker.

Heel goede kwaliteit en service!!

Slechte ervaringen met deze cafetaria!!! Vaak is het eten niet gaar, half rauwe chiliburgers, slappe patat en vanavond waren de kroketten bedorven!! De qoulashkroket was helemaal leeg!! De inhoud lag ook niet in het bakje dus het is duidelijk dat deze is achtergebleven in de frituur... Ik heb gebeld en er werd nogal lauw op gereageerd, zonder enige excuses... We mochten nieuwe kroketten ophalen, alsof we daar nog zin in hadden! Toen ik aangaf dat we daar geen behoefte aan hadden, mocht ik een volgende keer aangeven dat ik bij de vorige bestelling zure kroketten had en dan zouden we een tegoedbon krijgen... Laat die tegoedbon maar zitten, wij komen er niet weer!

30 minuten gewacht op een hamburger. Na 20 minuten aangegeven dat we op tijd stonden en gevraagd hoe lang het nog zou duren en het antwoord was, zonder excuses te maken, dat er net een nieuwe oven was. Vervolgens zocht een medewerker klanten die iets hadden besteld, maar blijkbaar al verdwenen waren. Ik gaf aan dat we ondertussen al 30 minuten aan het wachten waren en het antwoord hierop was; de reden heb ik zojuist aan je man uitgelegd. Wederom geen excuses, laat staan een fatsoenlijke houding of uitleg.

Vervolgens werd aangegeven door weer een andere medewerker, zonder excuses of toelichting, dat het nog 2 minuten zou duren. Ik gaf aan dat ik, wanneer er na 2 minuten nog niets klaar was, alleen de cappuccino wilde afrekenen en de rest van de bestelling zal annuleren. Dit werd door de medewerker als een bedreiging gezien en ze sprak dit ook uit naar mij. Op een heel brutale toon. Maar na 2 minuten werd de bestelling wel bezorgd. Helaas kwamen we tijd te kort om echt te genieten van de hamburger.

Marije Kuis

Mocht laatst niet op het terras zitten alleen als ik wat bestelde, had ik iets besteld en kreeg te horen dat ik er maar voor 1 consumptie 20 minuten mocht zitten en daarna weer iets moest bestellen. Rare mensen toch?