Openingstijden variëren per seizoen, zie hiervoor de website van de theetuin.

Theetuin 't Einde in Zuiderwoude

1. Ideale plaats voor bruiloften en partijen. Vriendelijk personeel. Er wordt met je meegedacht. Mooi om een ambtenaar van de burgerlijke stand te kunnen fotograferen met een jong stel in de tuin.
    Heerlijke high tea gehad op onze eigen 30 jarige bruiloft.
    Alles erg smaakvol en lekker

2. J.C. Hesterman

Uw site klinkt fantastisch en beloofd veel. Maar als wij (8 keurige vrouwen) ,op zondag 8 juli, koud en kletsnat (het regende pijpestelen) uit ons gehuurde fluisterbootje stappen , vol verwachting en blij om ons van binnen en van buiten te kunnen warmen, wordt ons door een bitse mevrouw uit half geopende deur gemeld, dat wij niet naar binnen mogen/kunnen omdat het restaurant "vol" zou zijn. Daar sta je dan! Zeer teleurgesteld. Geen aanbeveling.

3. Met de boot kwamen we aan bij de theetuin. Het was onverwacht toch gaan stromen van de regen en we verheugden ons op een lekkkere stop bij de theetuin in Zuiderwoude. Maar helaas...we mochten niet binnenkomen. Waren we te nat en pasten we daarom niet bij de rest van de gasten? Er waren best nog plaatsen vrij binnen en al zouden we even moeten staan. Maar we waren gewoon niet welkom. Op een kille, koude wijze werd ons door de eigenaresse te kennen gegeven dat we niet binnen konden komen. We schuilden onder het luifeltje van de boot. Toen we vertrokken kwam de dame buiten kijken of we wel netjes wegvoeren. Wat een onvriendelijke een rare tent!!