• EV-oplaadpunt

1320096895 89
1459192775 71
1522010270 49

1. Hier meermaals geweest. Aantal maanden terug was de kwaliteit niet goed meer. Ook het personeel had er geen zin meer in. Echter de laatste tijd is het eten weer smaakvol en bijzonder lekker. Ook het personeel heeft er weer zin in en helpt graag. Oftewel weer een aanrader.

2. Bert de Vries

Ik snap de voorgaande negatieve recensies niet helemaal. Allereerst moet ik opmerken dat ik hier al een aantal jaren kom, omdat ik eten bij Van der Valk gezellig en lekker vind. Ook kom ik geregeld bij Van der Valk Westerbroek en als je dat Zuidbroek vergelijkt, haalt Zuidbroek het niet bij Westerbroek qua gezelligheid, sfeer en dergelijke. In het verleden was Zuidbroek ook minder gezellig, was het personeel wat trager en was het eten net niet zo lekker als in Westerbroek. De laatste tijd kan je echter merken dat het personeel echt z'n best doet om zich te verbeteren. Ook is het menu verbeterd en wordt er geregeld gewisseld. Alles meegenomen ben ik het zeker met voorgaande bezoekers eens dat het restaurant nog voor verbetering vatbaar is, maar vind ik het te ver gaan om een 1 of een 2 te geven. Afijn, dat gezegd hebbende hebben wij afgelopen vrijdag (wederom) lekker gegeten bij Van der Valk Zuidbroek. Naar mijn (en mijn partners) bescheiden mening kan ik zeggen; ga zo door.

3. Laatst twee jaren overduidelijk gekozen voor inkoop van goedkopere producten en veel kwaliteit ingeleverd. Lunchbuffet is beduidend slechter (geen verse sap meer en minder warme producten), kwaliteit vlees en vis is slechter, mosselen zijn geen a klasse en niet meer onbeperkt, frieten waren mooie dik friet maar nu droog en dun en ga zo maar door. Voor een vaste zakelijke klant erg vervelend maar nu daar schofferend bedienend personeel aan is toegevoegd zien ze mij daar nooit meer terug.

4. Heerlijk gegeten, sfeer prima.
    TOP.

5. Zeer slechte onbehouwen bediening en koud eten.
    Nooit heen gaan.

6. Vanavond wezen eten, niet voor herhaling vatbaar. Eten smaakte nergens naar, kwaliteit is ver te zoeken voor de prijs die je moet betalen. Kortom nooit weer.

7. Voor het eerst ontbeten bij Van der Valk. We hadden hoge verwachtingen.
    Het hotel/restaurant ziet er perfect uit. Prachtig ingericht.
    Aangezien we niet overnacht hebben en alleen gezellig willen ontbijten samen eerst maar aanmelden en direct betalen.
    Bij start ontbijt aangesproken door pinnige dame die onze kamernummer wilde weten. Hebben we niet.... Vond ze vreemd blijkbaar. Betaalde nota laten zien en toen mochten we inderdaad ontbijten. Alsof we daar gratis probeerden te eten...😞 Ze verontschuldigde zich uiteindelijk wel. Keuze van ontbijt viel ons enorm tegen. Hadden meer luxe en variatie verwacht. De sinaasappelsap was duidelijk niet vers geperst. Dit konden we thuis ook eten. Zal wel aan onze te hoge verwachtingen liggen. De gangpaden zijn veel te smal. Je hebt moeite om elkaar te passeren. Sta je al gauw in een rij.... Hoewel de inrichting prachtig is, hangt er een kille sfeer. Wij ontbijten gewoon weer gezellig thuis.

8. Ik heb deze week met gasten hier gegeten. De stoelen moeten eigenlijk onmiddellijk vervangen worden. Het ziet er afgeragd uit en nodigt niet meer uit om hier nogmaals gasten mee naar toe te brengen.

9. Immy Rorije

Met 14 volleybaldames gegeten. De stoelen vallen bijna uit elkaar, er zitten zelfs gaten in. Ziet er niet uit!
    Bleek iemand vergeten te zijn en dat werd nagebracht. Een vriendin gaf vast wat van haar bord en zij kreeg later wat terug. Geen opgemaakt bord en ook geen saus. Eigenlijk zou zij iets extra moeten krijgen of excuses met een kop koffie. Dit was erg ongemakkelijk en slordig. Weinig aardappelen en groente. Konden we direct wel nabestellen want het kwam dan pas als je bijna klaar bent met je vlees. Kleine schaaltjes delen met vier dames dan is het direct leeg.
    Bediening was vriendelijk en eten smaakte goed, maar alles was dus summier... We hebben nog wat rauwkost gevraagd, maar dat was wel erg zuur gemaakt. Dessert was prima.
    Hopelijk komen er bij de nieuwe stoelen ook nieuwe tafels. Nu kon je je benen niet kwijt omdat er grote kolommen onder het blad zaten...
    De mooie zaal verdient beter.

10. Vanavond gegeten, keurige ontvangst, vlotte bediening. Voorgerecht proeverij van vis: bord netjes opgemaakt, 4 soorten vis en noordzeegarnalen. Lekker!
    Hoofdgerecht: haaspuntjes, geserverd zoals besteld ( medium) perfect gegaard met lekkere bijlagen salade, worteltjes (wel glas of blik)' knapperige frieten en gebakken aardappels.
    Nagerecht viel iets tegen, tiramisu waarvan de lange vingers amper waren gedoopt in de koffie(likeur) veel slagroom en geen mascarpone.
    Kortom goede prijs/kwaliteit verhouding.
    1 tip: het was te warm in de zaal, de ventilatie is een verbeterpunt.

11. Triest... Een 1 is nog teveel. Zijn echte van der Valk gangers, maar dit hotel is niet van der Valk waardig. Bij binnenkomst word je niet gegroet door voorbij lopend personeel. Stoelen in restaurant zijn allemaal oud en versleten. Inrichting ontzettend triest.
    Twee chardonnay besteld, kregen een huiswijn. Dit gemeld, later kregen wij onze gevraagde chardonnay. Het eten duurde verschrikkelijk lang voor een lunch... Zaten misschien maar 5 tafeltjes. Zegt eigenlijk al genoeg. Mijn man had een sandwich met friet en ik had tosti brie. Nu komt het... de beide gerechten hadden ze het kapje gebruikt en lag als aangezicht bovenop! Zelf geleerd nooit een kapje te gebruiken als je opdient. Als bijgerecht had mijn man resterende donkerbruin gebakken friet. Dit was ontzettend triest. Ze hebben inderdaad gevraagd smaakt het, alles naar wens geweest etc. Wat moet je...er nog langer blijven? Nee nooit meer!
    Tip voor van der Valk...ga vernieuwen, zorg voor ander personeel en misschien andere bestuurder.

12. Twee avonden achter elkaar hier gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel. Eten eenvoudig maar goed.
    Heerlijk stukje kalfslever met ui en spek gisteren en de entrecote van vanavond was ook prima van smaak en goed bereid. De groenten zijn iets "overdone" maar de rest is prima. De rode huiswijn (Merlot) is super lekker. Als je geen enorme culinaire hoogstandjes verwacht maar tevreden bent met een eerlijk bord eten, dan zit je hier goed!

13. 616 punten

Regelmatig hebben wij een heerlijk weekendje weg in eigen land. Voor de 2e maal naar van der Valk Zuidbroek. Ook nu weer goed gegeten. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Het restaurant zelf is wat gedateerd. Kan een opfrisbeurt gebruiken. Surf&Turf heerlijk. Tournedos boterzacht. Kortom prijs/kwaliteit prima in orde.

14. Lang moeten wachten op ons eten. Mensen die later binnenkwamen zaten al aan het hoofdgerecht toen de bediening er achter kwam de dat bestelling niet doorgegeven was.

Het vlees smaakte redelijk. Maar patat was droog en de groente was doorgekookt, slap en de groentesaus waterig. Niet te eten. Ben er ook niet achter wat het precies was. Mijn man dacht witlof, maar ik denk doorgekookte kool. We kregen als goedmakertje een 2e drankje gratis. Maar mijn man wilde geen 2e drankje. Moest wel zijn 1e drankje betalen.
    Hier kom ik dus nooit weer.

15. j. kleinsmit

Na een bezoek aan Duitsland gestopt om even snel wat te eten. We moesten nog een behoorlijk stuk dus gaven aan dat we graag snel wilde eten. De bediening was erg vriendelijk en adviseerde ons welke gerechten het snelst geserveerd konden worden. We waren uiteindelijk heerlijk vol na een 3 gangen diner binnen 3kwartier weer onderweg. Als we niet zo ver weg woonde zouden we hier zeker vaker komen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

16. Hier meermaals gegeten. Prima eten en sfeer. Echter het personeel heeft te weinig oog voor de gasten. Borden worden niet of laat afgeruimd en bestellingen worden vergeten.

17. De ''ouderwetse'' kippensoep was lauw en leek zoveel op groentesoep dat de ober ook al in de war was. De kip was ver te zoeken in elk geval. De tomatensoep van een tafelgenoot was ook lauw. Over geklaagd en niet opgegeten. Zonder voorgerecht aan het hoofdgerecht begonnen dus. Voor 4 personen werden hierbij in totaal 3 kleine bakjes met patat, gebakken aardappelen en spruitjes geserveerd. Ik lust geen spruitjes, dus alweer pech, ook geen groente vandaag. Direct gevraagd om meer patat/aardappelen maar die moeten nu nog komen. Het vreemde was dat een tafel verderop iemand alleen zat te eten en die kreeg dezelfde 3 bakjes waar wij met 4 volwassenen van moesten eten. Weer over geklaagd, werd weer niks mee gedaan. Het ijs was in elk geval koud. Was wel erg blij dat de McDonalds nog open was want met meer honger bij Van der Valk weggegaan dan gekomen.Hierover dezelfde dag nog een mail naar het bedrijf gestuurd maar geen enkele reactie op gehad. Dit was de laatste keer Van der Valk.

18. Wij hebben ontbeten in dit restaurant op een zondagmorgen 8-11uur. We werden door niemand ontvangen in het restaurant, dus zelf maar op zoek gegaan naar het reserveringskaartje waar onze naam op stond. Vanaf 10.15u werd er niks meer bijgevuld, terwijl dat er nog wel animo voor was en je betaalt er tenslotte ook voor. Volgens een medewerkster zouden de borden bij de tafel worden weggehaald. Dit gebeurde niet, dus hebben we onze vaat maar op een andere tafel gezet, zodat wij weer de ruimte hadden. Het zou leuk zijn als er iets voor de kinderen zou zijn, al is het maar een kleurplaat met potloden. Wat er was was goed te eten/drinken.

19. N.Reen/Dijkhuizen

19-02-2015 heerlijk gegeten en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader om nog eens een keer te gaan eten. Als je een soep, hoofdgerecht en een toetje bestelt kom je zeker goed vol bij tafel weg.

20. Hillie Blok-Helbig

21. Jan Snoeck

Wij zijn met 2e kerstdag bij v/d valk zuidbroek geweest met lopend buffet en wij vonden het heel goed. De keuze's, het aanvullen met etenswaren, het was inclusief drankjes... nou we hebben niet op een droogje gezeten. De mensen van de bediening kwamen steeds vragen of we nog wat moesten drinken en eten. Ook om niet te vergeten de bediening was over het algemeen heel vriendelijk. De prijs was ook goed te doen, dus wij denken dat het dit jaar weer v/d valk word.

22. Vorige week op terugweg uit Duitsland hier gegeten.
    De wildgerechten waren prima verzorgd.
    Een minpunt was dat er voor de 3 personen die slakken bestelden maar 2 slakkencouverts waren.
    Excuus van de ober: het bestek wordt gestolen. Eigenlijk kan mij zo'n excuus gestolen worden. Je zorgt dat je voldoende bestek hebt of je haalt de slakken van de kaart.
    Dat zou jammer zijn omdat dit een streekproduct is van de slakkenfarm in Zuidbroek

23. Ik eet hier regelmatig met relaties omdat het zo practisch aan de A7 ligt en je ruim en daarmee wat afgezonderd zit.
    Ik heb alleen de indruk dat dit vd Valk restaurant niet de kwaliteit heeft als de andere filialen die ik ken.
    Het lunch buffet vonden wij wel erg karig en saai.

24. Na een dagje Duitsland eten bij van der Valk. Vorig jaar een facelift gekregen en vandaar een jubileum diner op de kaart.

Drie gangen menu voor €15,00 p.p fantastisch. Vlotte bediening, gefeliciteerd.