Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuidbroek verdeeld zijn.

1. Koud, klef en niet te eten. Als je bestelt voor 6 uur verwacht je niet dat het er om half 7 pas is. Nooit meer. Wil je goed eten kies dan voor iets anders.

2. Heel goede en vriendelijke bediening.
    Veel vegetarisch.

3. Internationaal Zuidbroek

Voor het eerst ontbeten bij Van der Valk. We hadden hoge verwachtingen.
    Het hotel/restaurant ziet er perfect uit. Prachtig ingericht.
    Aangezien we niet overnacht hebben en alleen gezellig willen ontbijten samen eerst maar aanmelden en direct betalen.
    Bij start ontbijt aangesproken door pinnige dame die onze kamernummer wilde weten. Hebben we niet.... Vond ze vreemd blijkbaar. Betaalde nota laten zien en toen mochten we inderdaad ontbijten. Alsof we daar gratis probeerden te eten...😞 Ze verontschuldigde zich uiteindelijk wel. Keuze van ontbijt viel ons enorm tegen. Hadden meer luxe en variatie verwacht. De sinaasappelsap was duidelijk niet vers geperst. Dit konden we thuis ook eten. Zal wel aan onze te hoge verwachtingen liggen. De gangpaden zijn veel te smal. Je hebt moeite om elkaar te passeren. Sta je al gauw in een rij.... Hoewel de inrichting prachtig is, hangt er een kille sfeer. Wij ontbijten gewoon weer gezellig thuis.

4. Internationaal Zuidbroek

Ik heb deze week met gasten hier gegeten. De stoelen moeten eigenlijk onmiddellijk vervangen worden. Het ziet er afgeragd uit en nodigt niet meer uit om hier nogmaals gasten mee naar toe te brengen.

6,3
  5. Internationaal Zuidbroek

Immy Rorije

Met 14 volleybaldames gegeten. De stoelen vallen bijna uit elkaar, er zitten zelfs gaten in. Ziet er niet uit!
    Bleek iemand vergeten te zijn en dat werd nagebracht. Een vriendin gaf vast wat van haar bord en zij kreeg later wat terug. Geen opgemaakt bord en ook geen saus. Eigenlijk zou zij iets extra moeten krijgen of excuses met een kop koffie. Dit was erg ongemakkelijk en slordig. Weinig aardappelen en groente. Konden we direct wel nabestellen want het kwam dan pas als je bijna klaar bent met je vlees. Kleine schaaltjes delen met vier dames dan is het direct leeg.
    Bediening was vriendelijk en eten smaakte goed, maar alles was dus summier... We hebben nog wat rauwkost gevraagd, maar dat was wel erg zuur gemaakt. Dessert was prima.
    Hopelijk komen er bij de nieuwe stoelen ook nieuwe tafels. Nu kon je je benen niet kwijt omdat er grote kolommen onder het blad zaten...
    De mooie zaal verdient beter.

6. We zijn onverwachts hier terecht gekomen. Ik eigenlijk een snackbar verwacht. Maar dit was zo ontzettend lekker!! Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Leuk even een praatje maken ook. Het eten werd mooi opgediend en was in een woord verrukkelijk!! We hebben gesmuld. Nog koffie van het huis toe. We keken erg op toen we moesten afrekenen. We waren met z'n drieën, maar normaal betaal ik dit bedrag al voor één persoon.
    Ik begrijp niet hoe dit eethuisje slechte recensies kan hebben.
    Hier gaan we zeker vaker eten.

7. Internationaal Zuidbroek

Vanavond gegeten, keurige ontvangst, vlotte bediening. Voorgerecht proeverij van vis: bord netjes opgemaakt, 4 soorten vis en noordzeegarnalen. Lekker!
    Hoofdgerecht: haaspuntjes, geserverd zoals besteld ( medium) perfect gegaard met lekkere bijlagen salade, worteltjes (wel glas of blik)' knapperige frieten en gebakken aardappels.
    Nagerecht viel iets tegen, tiramisu waarvan de lange vingers amper waren gedoopt in de koffie(likeur) veel slagroom en geen mascarpone.
    Kortom goede prijs/kwaliteit verhouding.
    1 tip: het was te warm in de zaal, de ventilatie is een verbeterpunt.

8. Internationaal Zuidbroek

Triest... Een 1 is nog teveel. Zijn echte van der Valk gangers, maar dit hotel is niet van der Valk waardig. Bij binnenkomst word je niet gegroet door voorbij lopend personeel. Stoelen in restaurant zijn allemaal oud en versleten. Inrichting ontzettend triest.
    Twee chardonnay besteld, kregen een huiswijn. Dit gemeld, later kregen wij onze gevraagde chardonnay. Het eten duurde verschrikkelijk lang voor een lunch... Zaten misschien maar 5 tafeltjes. Zegt eigenlijk al genoeg. Mijn man had een sandwich met friet en ik had tosti brie. Nu komt het... de beide gerechten hadden ze het kapje gebruikt en lag als aangezicht bovenop! Zelf geleerd nooit een kapje te gebruiken als je opdient. Als bijgerecht had mijn man resterende donkerbruin gebakken friet. Dit was ontzettend triest. Ze hebben inderdaad gevraagd smaakt het, alles naar wens geweest etc. Wat moet je...er nog langer blijven? Nee nooit meer!
    Tip voor van der Valk...ga vernieuwen, zorg voor ander personeel en misschien andere bestuurder.

9. Internationaal Zuidbroek

Twee avonden achter elkaar hier gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel. Eten eenvoudig maar goed.
    Heerlijk stukje kalfslever met ui en spek gisteren en de entrecote van vanavond was ook prima van smaak en goed bereid. De groenten zijn iets "overdone" maar de rest is prima. De rode huiswijn (Merlot) is super lekker. Als je geen enorme culinaire hoogstandjes verwacht maar tevreden bent met een eerlijk bord eten, dan zit je hier goed!

10. Internationaal Zuidbroek

Regelmatig hebben wij een heerlijk weekendje weg in eigen land. Voor de 2e maal naar van der Valk Zuidbroek. Ook nu weer goed gegeten. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Het restaurant zelf is wat gedateerd. Kan een opfrisbeurt gebruiken. Surf&Turf heerlijk. Tournedos boterzacht. Kortom prijs/kwaliteit prima in orde.

11. Dit restaurant is ons inziens een aanrader, de hele menukaart is gunstig geprijsd en voor elk wat wils. We hadden beiden een pizza, werd direct uit de oven geserveerd. Heel goed van smaak. Een extra pluim verdient de bediening, aandacht voor de klant zonder opdringerig te zijn.

12. Internationaal Zuidbroek

Lang moeten wachten op ons eten. Mensen die later binnenkwamen zaten al aan het hoofdgerecht toen de bediening er achter kwam de dat bestelling niet doorgegeven was.

Het vlees smaakte redelijk. Maar patat was droog en de groente was doorgekookt, slap en de groentesaus waterig. Niet te eten. Ben er ook niet achter wat het precies was. Mijn man dacht witlof, maar ik denk doorgekookte kool. We kregen als goedmakertje een 2e drankje gratis. Maar mijn man wilde geen 2e drankje. Moest wel zijn 1e drankje betalen.
    Hier kom ik dus nooit weer.

1,5
  13. Het eten is goed en ook een prima service, maar helaas is Snackpoint De Koepel de laatste weken gesloten. Wat daar de oorzaak daarvan is weet ik ook niet maar goed komt het niet. Laten ze dan even een papier op de deur plakken.

14. Probeer al 3 weken op zaterdag te bestellen... Helaas na kwart voor 6 geen reactie... Telefoon wordt niet opgepakt... Dit is ons al vaker overkomen... Zeer jammer, maar dan zoeken we toch nog ander adres op waar wel de telefoon wordt opgenomen voor 'n bestelling.

15. Super gezellig restaurant in ons mooie dorp Zuidbroek. Echt een aanrader voor iemand die van lekker eten houdt en een gemoedelijke sfeer waardeert.

16. Internationaal Zuidbroek

Het plaatselijke restaurant waar wij regelmatig even dineren. Over het algemeen is zowel de service als de kwaliteit van het eten prima. De vegetarische kaart is zeer beperkt en zou wat vaker aangepast mogen worden. De prijzen zijn oké.

17. Internationaal Zuidbroek

j. kleinsmit

Na een bezoek aan Duitsland gestopt om even snel wat te eten. We moesten nog een behoorlijk stuk dus gaven aan dat we graag snel wilde eten. De bediening was erg vriendelijk en adviseerde ons welke gerechten het snelst geserveerd konden worden. We waren uiteindelijk heerlijk vol na een 3 gangen diner binnen 3kwartier weer onderweg. Als we niet zo ver weg woonde zouden we hier zeker vaker komen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

18. Internationaal Zuidbroek

Hier meermaals gegeten. Prima eten en sfeer. Echter het personeel heeft te weinig oog voor de gasten. Borden worden niet of laat afgeruimd en bestellingen worden vergeten.

19. Suersoft

20. Internationaal Zuidbroek

De ''ouderwetse'' kippensoep was lauw en leek zoveel op groentesoep dat de ober ook al in de war was. De kip was ver te zoeken in elk geval. De tomatensoep van een tafelgenoot was ook lauw. Over geklaagd en niet opgegeten. Zonder voorgerecht aan het hoofdgerecht begonnen dus. Voor 4 personen werden hierbij in totaal 3 kleine bakjes met patat, gebakken aardappelen en spruitjes geserveerd. Ik lust geen spruitjes, dus alweer pech, ook geen groente vandaag. Direct gevraagd om meer patat/aardappelen maar die moeten nu nog komen. Het vreemde was dat een tafel verderop iemand alleen zat te eten en die kreeg dezelfde 3 bakjes waar wij met 4 volwassenen van moesten eten. Weer over geklaagd, werd weer niks mee gedaan. Het ijs was in elk geval koud. Was wel erg blij dat de McDonalds nog open was want met meer honger bij Van der Valk weggegaan dan gekomen.Hierover dezelfde dag nog een mail naar het bedrijf gestuurd maar geen enkele reactie op gehad. Dit was de laatste keer Van der Valk.

1,2
  21. Internationaal Zuidbroek

Wij hebben ontbeten in dit restaurant op een zondagmorgen 8-11uur. We werden door niemand ontvangen in het restaurant, dus zelf maar op zoek gegaan naar het reserveringskaartje waar onze naam op stond. Vanaf 10.15u werd er niks meer bijgevuld, terwijl dat er nog wel animo voor was en je betaalt er tenslotte ook voor. Volgens een medewerkster zouden de borden bij de tafel worden weggehaald. Dit gebeurde niet, dus hebben we onze vaat maar op een andere tafel gezet, zodat wij weer de ruimte hadden. Het zou leuk zijn als er iets voor de kinderen zou zijn, al is het maar een kleurplaat met potloden. Wat er was was goed te eten/drinken.

22. Telefonisch niet te bereiken. Slecht!

23. De eerste keer was het prima voor elkaar. Snel, warm en voldeed aan de verwachting. Ook niet te beroerd om gerecht aan te passen aan onze wensen. Maar de tweede keer was het zeer slecht. De patat was een kinderportie. De shoarma bestond voornamelijk uit rauwe uien en heel grote champignons waarbij het shoarma vlees met een vergrootglas gezocht moest worden. Mijn vrouw had een boeren patat, dat voornamelijk uit mais en erwten bestond. Ook zij werd getrakteerd op een kinderportie patat. Dit is gelijk de aller laatste keer dat we iets hebben besteld.

24. Het personeel was juist erg vriendelijk, de zaak sfeervol & schoon en het eten prima. De prijzen verschillen niet heel erg met andere cafetaria en mijn Kapsalon was eerlijk gezegd één van de betere die ik de laatste tijd heb gehad.

Ik had niks afgehaald of online besteld, dus daar heb ik verder geen ervaring mee, maar na onze ervaring is het moeilijk te geloven dat het zo erg kan zijn als de score hier suggereert. Het was gewoon een positieve ervaring en ze kunnen ons terug verwachten.

25. saber

26. Tegen 18:00 gebeld via just eat. Tegen 19:30 even gebeld waar het eten blijft, antw: Via just eat? We krijgen bijna nooit iets binnen via just eat, dus kijken we ook niet naar.

Jammer.

27. Ronduit slecht!! Duurde veel te lang terwijl het niet druk was, eten was koud, patat slap, er ontbrak van alles aan onze bestelling. Personeel onvriendelijk, er werd gevloekt waar klanten bij waren. Er werd letterlijk geroepen "GVD weer een bestelling via thuisbezorgd.nl. Hier gaan wij nooit meer heen!

1,5
  28. Op het oog lijkt het een erg mooi Eethuisje, dus had ik ook besloten wat te gaan halen bij deze snackbar. Toen ik binnenkwam zaten de medewerkers gewoon te roken midden in de zaak. Dit lijkt me niet geheel hygiënisch, zeker niet als de medewerker doodleuk jou patat gaat bakken zonder zijn handen o.i.d te wassen. Daarnaast zijn de medewerkers ook onwijs onvriendelijk tegen de klanten, en zouden wel een lesje kunnen gebruiken in gastvrijheid. Verder is het eten veel te duur voor wat je er voor krijgt. Klein patatje en kleine schotels voor gigantisch hoge prijzen. Zelf uiteten is goed koper.

Conclusie: Onhygiënisch en onvriendelijk personeel en zaak met veel te hoge prijzen en smaakloos eten.

2,3
  29. Internationaal Zuidbroek

N.Reen/Dijkhuizen

19-02-2015 heerlijk gegeten en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader om nog eens een keer te gaan eten. Als je een soep, hoofdgerecht en een toetje bestelt kom je zeker goed vol bij tafel weg.

30. Regelmatig halen wij hier patat, deze is altijd perfect gebakken. Snacks ook van prima kwaliteit. Vind persoonlijk de satésaus niet zo lekker, is best scherp. De service is geweldig, houden zo!